Jongere buurman

30-10-2021 15:47 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al jaren single en ook niet zoekende, een date app nooit gehad of ook maar bekeken, inmiddeld 50+ en tja gaat prima alleen.

Nou ben ik een beetje een soort van aan het flirten geraakt met een jonge single buurman van begin 30.
Vond hem echt wel leuk en aantrekkelijk maar totaal geen type voor mij meer.
Veel te jong, wild en druk.
Vroeger zou ik niet nadenken en er voor open staan.

Nou heeft hij onlangs geholpen om een kastje te tillen en bood hem wat te drinken bij mij aan.
Het was wel gezellg en had enerzijds zin om hem aan te raken etc maar anderzijds wilde ik dat hij zo snel mogenlijk weer vertrok.

Het was geen romantisch drankje maar gewoon koetjes en kalfjes maar wel steeds kijken en lachen.
Ben dit totaal niet meer gewend en nooit iets met een jongere man gehad.
Val normaal op ouder of mijn leeftijd ongeveer.

Nu hebben we elkaars nummer en kreeg een app van hem of ik zin heb in een drankje bij hem of ergens uit.
Nou zie ik het niet zitten maar heb zelf lopen flirten naar hem.

Hoe kan ik dit netjes afketsen?
Wat moet zo'n jongen met zo'n oud mens..
Oke lijk jonger en was vroeger een stuk wat je nog wel kunt zien maar toch.

Het is jaren geleden dat ik uberhaupt flirtte, vind niemand leuk, de laatste was toen ik mijn ex man ontmoette meer dan 20 jaar geleden.
En ben niet van de one night stands, bovendien hecht ik na sex ook weer gauwer aan iemand..

Pfg wat een gedoe heb ik me op de hals gehaald denk ik nu.
Henk-and-Roelie schreef:
02-11-2021 11:38
Ik kan me levendig voorstellen dat dat pijn doet, zeker als je verliefd op hem was maar je zegt het al zelf' je bent onzeker over je uiterlijk en je leeftijd. Dat zit in jou. Voor hem kunnen we niet spreken, of heeft hij dit tegen jou gezegd letterlijk?
Dat hij nu een jongere vrouw heeft heeft natuurlijk ook met zijn leeftijd te maken, hij is zelf relatief jong dus komt ook sneller in contact met mensen van die leeftijd. Dat er dan een vonk overspringt naar een jongere vrouw heeft niet veel te maken met toeval. Tenzij hij hardcore alleen op oudere vrouwen valt maar in een eerdere post maakte ik op dat deze man sowieso vrouwen mooi vindt ( en een klik mee heeft?)
Het is jammer dat hij zo onder je huid is gaan zitten in combinatie met jouw onzekerheid, zonde van je tijd :rose:
Hij heeft gelukkig nooit iets naars over mijn leeftijd of uiterlijk gezegd, integendeel. Maar hij wilde uiteindelijk huisje boompje beestje en dat was bij niet te halen. Hij heeft mij toen nog een paar keer aangehaald en toch weer gedumpt. Dat neem ik hem wel echt kwalijk. Ja jammer en zonde vd tijd inderdaad. Maar het zal ooit wel overgaan en ik zit het wel uit. Ik kan niet tegen dit gevoel vechten. Het gaat al veel beter dan eerst en door drukte heb ik nauwelijks tijd om hier over in te zitten. Bovendien heeft leuke en spannende man die ik van vroeger ken contact opgenomen, out of the blue. Daar ga ik over twee weken mee afspreken en verheug ik me op. Morgen zie ik mijn ex waar ik 15 jaar mee samen was en waar ik superfijne band mee heb. Vader van mijn zoon is 15 jaar jonger en ben ik inmiddels ook goed mee bevriend. Deze mannen geven mij genoeg bevestiging dat ik de moeite waard ben. Ja je zou dit niet nodig moeten hebben en het helemaal uit jezelf moeten halen. Maar iedereen heeft onzekere momenten en niets laat je zo twijfelen aan jezelf als gedumpt worden.
Wickedwitch schreef:
02-11-2021 12:12
Maar iedereen heeft onzekere momenten en niets laat je zo twijfelen aan jezelf als gedumpt worden.
Ja, en dat is het nare van gedumpt worden. Maar bekijk het nu eens eerlijk, ben je wel eens gedumpt toen je jonger was? Zo ja, toen werd je ook onzeker waarschijnlijk over uiterlijkheden. Nu je ouder bent is het heel makkelijk om daar de schuld aan te geven. Toch is hij destijds voor je gevallen, ben je dan zoveel veranderd in korte tijd?
En niet iedere jongere vrouw of oudere vrouw is sexy/aantrekkelijk what ever. Het is individueel. Als ik mrs. Robinson bekijk ( ;-D ) vind ik haar sensueler dan een Ariana Grande. Ik kan me voorstellen dat mannen een mrs. Robinson enorm spannend vinden. Maar indd. niet voor een lange relatie met kinderwens, dat zou niet reëel zijn.
Nou, toen ik nog knap was ben ik nog nooit gedumpt door een man. Als ik het uitmaakte was het meestal nog weken lang post en bloemen van de heren, haha! Ik ben echt geconfronteerd met mijn oudere uiterlijk door die jongere man die alles heeft gekraakt.
Ik hoef in ieder geval nooit meer een jongere ben er echt onzeker door geworden. Eigenlijk heel stom, want zegt meer iets over zn man dan over mij. Maar toch al die punten die hij opnoemde: minder strak daar beneden, minder strakke huid, rimpels, hang borsten, oorlellen Ojah en ik had ook nog slappe benen volgens hem heeft mij wel goed onderuit gehaald. Toen dacht ik wel gvd vroeger had nooit iemand dat gezegd ik ben echt oud geworden. Dus mocht ik ooit weer aan de man gaan dan eentje die niet zo op het uiterlijk is dat alles er nog als een twintig jarige uit moet zien, want dan kan helaas niet. Tijden zijn voorbij dat ze zich omdraaide, kaarten stuurde, op een stap avondje altijd je nummer vroegen. Het gekke is in die tijd vond ik de mannen irritant met al die aandacht en nu ik ouder en een mevrouw ben denk ik wel eens doe mij maar weer eens een dagje net als vroeger, haha al denk ik dat ik dan ook gelijk denk laat mij maar weer met rust.
Toevallig vroeg vandaag een meisje van 18 aan mij of ze er mooi uitzag voor haar date vanavond, prachtig was ze en dat zei ik toen zei ze dank je wel Mevrouw. Tjah, het ouder worden soms valt het zwaar dus herken de onzekerheid. Zou willen dat ik het niet had en mezelf nog steeds zo als vroeger vond, maar dat is gewoon niet de realiteit.
Wickedwitch schreef:
01-11-2021 22:48
Mee eens met watermeloen en Donna. Als je altijd knap bent geweest en veel aandacht hebt gehad door je uiterlijk, is ouder worden best zuur. Ik vind dat ik voor mijn leeftijd er best gok uitzie , maar ik kan natuurlijk nooit concurreren met een meisje van begin 20. Mijn laatste fling was 32, ik ben 55. Hij heeft mij gedumpt voor een grietje van 22. Hij heeft gelukkig nooit zo gepraat als de date van watermeloen. Wat een EIKEL trouwens, echt een schoft💩Hij noemde me schoonheid en zei vaak dat hij me heel lekker vond. Hij had ook veel kritiek maar dat was niet op mijn uiterlijk. Hij vond in principe alle vrouwen mooi, gewoon omdat ze vrouw zijn. Dan ben je sowieso mooi vond hij. Dat vond ik heel aandoenlijk. Maar wat voelde ik me klote toen ik een foto van z’n nieuwe vriendin zag. Ik begreep volkomen waarom hij voor haar koos. Zij heeft dat donzige frisse glanzende wat ik voorgoed kwijt ben. Ik zal alleen maar meer en sneller aftakelen. Hij wil ook gezin. Ik ben al jaren in de overgang. Was dan nooit achter me aan gekomen lul. Ik lig nog steeds wegkwijnend van luddevedu op de bank. Ik wil nooit meer jonge man. Jammer genoeg val ik wel vooral op jonge mannen , hoe verander je dat?
Snap heel goed dat je teleurgesteld bent. Maar eigenlijk moet je het omdraaien niet denken was nooit achter mij aangekomen. Maar denken oke wickedwitch ik heb een leuke tijd gehad met hem thats it en het loslaten. Dat hij nu met een glanzende jongen vrouw gaat moet je niet vergelijken ga je,je niet beter door voelen. En vanaf nu als er weer een man op je pad komt eerst nadenken is hij veel jonger en denk je dit gaat hem toch niet voor de rest worden jezelf beschermen en er niet aan beginnen. Aangezien je schrijft dat je snel verliefd of gevoelens krijgt jezelf beschermen. Dat helpt echt dan wordt je niet teleurgesteld en lig je niet met liefdesverdriet op de bank voor een lul die sowieso geen toekomst in je zag. Zonde!
Dus op je vraag hoe zorg ik dat ik niet op jonge mannen val? Er niet intrappen. Succes🤗
Watermoelen6 schreef:
02-11-2021 21:57
Nou, toen ik nog knap was ben ik nog nooit gedumpt door een man. Als ik het uitmaakte was het meestal nog weken lang post en bloemen van de heren, haha!
Ik ben vroeger gedumpt door 'mijn' fotograaf voor een ander modelletje, drie keer raden waarover ik onzeker werd :roll:
En mooi dat ik geen excuses kreeg, laat staan een lange post of bloemen, kon verdorie enorm veel telefoontjes er tegenaan gooien om mijn foto's terug te krijgen.
Watermoelen6 schreef:
02-11-2021 21:57
Nou, toen ik nog knap was ben ik nog nooit gedumpt door een man. Als ik het uitmaakte was het meestal nog weken lang post en bloemen van de heren, haha! Ik ben echt geconfronteerd met mijn oudere uiterlijk door die jongere man die alles heeft gekraakt.
Ik hoef in ieder geval nooit meer een jongere ben er echt onzeker door geworden. Eigenlijk heel stom, want zegt meer iets over zn man dan over mij. Maar toch al die punten die hij opnoemde: minder strak daar beneden, minder strakke huid, rimpels, hang borsten, oorlellen Ojah en ik had ook nog slappe benen volgens hem heeft mij wel goed onderuit gehaald. Toen dacht ik wel gvd vroeger had nooit iemand dat gezegd ik ben echt oud geworden. Dus mocht ik ooit weer aan de man gaan dan eentje die niet zo op het uiterlijk is dat alles er nog als een twintig jarige uit moet zien, want dan kan helaas niet. Tijden zijn voorbij dat ze zich omdraaide, kaarten stuurde, op een stap avondje altijd je nummer vroegen. Het gekke is in die tijd vond ik de mannen irritant met al die aandacht en nu ik ouder en een mevrouw ben denk ik wel eens doe mij maar weer eens een dagje net als vroeger, haha al denk ik dat ik dan ook gelijk denk laat mij maar weer met rust.
Toevallig vroeg vandaag een meisje van 18 aan mij of ze er mooi uitzag voor haar date vanavond, prachtig was ze en dat zei ik toen zei ze dank je wel Mevrouw. Tjah, het ouder worden soms valt het zwaar dus herken de onzekerheid. Zou willen dat ik het niet had en mezelf nog steeds zo als vroeger vond, maar dat is gewoon niet de realiteit.
Ik denk, zoals sommige hier zeggen, dat het echt niet altijd aan je uiterlijk ligt. Soms is het gevoel er gewoon niet meer, dat heeft iedereen toch wel eens gehad? Als knappe mensen nooit gedumpt zouden worden zou Jay Z niet vreemd zijn gegaan en waren Brad Pitt en Angelina Jolie ook nog gewoon bij elkaar. Naar mijn idee kijken mensen in het algemeen, hoe ouder ze worden, toch minder naar uiterlijk maar blijkbaar heb ik het mis..
Moondag schreef:
03-11-2021 01:50
Ik denk, zoals sommige hier zeggen, dat het echt niet altijd aan je uiterlijk ligt. Soms is het gevoel er gewoon niet meer, dat heeft iedereen toch wel eens gehad? Als knappe mensen nooit gedumpt zouden worden zou Jay Z niet vreemd zijn gegaan en waren Brad Pitt en Angelina Jolie ook nog gewoon bij elkaar. Naar mijn idee kijken mensen in het algemeen, hoe ouder ze worden, toch minder naar uiterlijk maar blijkbaar heb ik het mis..
Nee hoor ik denk niet dat je het mis hebt; ik ben toen ik nog jong, knap en slank was meerdere malen gedumpt. Nu een stuk ouder, maar ook met mijn rimpelige knieën blijft mijn man nog steeds bij mij en vindt mij zelfs nog aantrekkelijk :heart: Hoe bestaat het. Niet alles draait altijd om uiterlijk. Hij wordt zelf trouwens ook ouder (en kaler) maar ik vind hem aantrekkelijker dan jonge mannen. Ik vind niks onder de 40 leuk.

Overigens; ik (tweede helft veertig) heb in Nederland niet veel sjans meer maar pas was ik in Italië - nou, daar kijken de mannen niet op een paar jaartjes meer! Er wordt daar wat afgeflirt, in alle leeftijdscategorieën. Als je wat ouder bent en je heeft een boost nodig - vai in Italia.
Moondag schreef:
Juist!
Moondag schreef:
Het gevoel was er al niet met die jongen was maar voor een avond, ik was er niet verliefd op. Dus, in mijn geval wel een jongen die mijn "oudere" uiterlijk totaal heeft afgekraakt. Hoop dat er idd ook nog zijn waar het niet allemaal zo om dat uiterlijk draait, daar gaat het uiteindelijk niet om zou he zeggen.
Watermoelen6 schreef:
03-11-2021 14:15
Het gevoel was er al niet met die jongen was maar voor een avond, ik was er niet verliefd op. Dus, in mijn geval wel een jongen die mijn "oudere" uiterlijk totaal heeft afgekraakt. Hoop dat er idd ook nog zijn waar het niet allemaal zo om dat uiterlijk draait, daar gaat het uiteindelijk niet om zou he zeggen.

Dat je hem niet je bed uit hebt geschopt… wát een lul.
Watermoelen6 schreef:
Heel naar Watermoelen, zo’n iemand ben je eerder kwijt dan rijk. (Ik wilde hier die knuffel emotie plaatsen maar kan ‘m niet vinden.. :( )
Watermoelen6 schreef:
Echt, wat een enorme schoft. Ik zit me hier plaatsvervangend over op te winden. Hij had aan mij een heel slechte gehad. Ik had m als oude schooljuf aan z’n oor t bed uitgetrokken en met een rotschop de deur uitgetrapt. Maar ik snap dat je daar argeloos in bed ligt, best kwetsbaar moment na de seks en dan denkt wtf als hij zoals zegt. Dat je stupefait bent. Mannen gedragen zich enorm slecht tijdens het casual daten. Ze vinden iemand met respect behandelen niet nodig, want je bent toch maar een slet of stom oud wijf waar ze verder geen plannen mee hebben. Binnen de beperkingen van een casual fling kunnen maar weinig mannen het opbrengen om zich hoffelijk te gedragen blijkbaar. Een enorme afknapper. Ik heb maar 1x meegemaakt dat iemand zich hoffelijk gedroeg en dat was ( surprise surprise) geen Nederlandse man. Het was een Roemeen van 29 waar ik drie keer seks mee heb gehad voor hij terug naar huis ging. Was lief, heerlijk complimenteus, netjes en fris, zorgde ook voor mijn orgasme, was gezellig na afloop en bracht op laatste date rozen en honing mee. Was ook intelligent en gewoon heel aardig. Was ook dominant in bed maar niets extreems. We namen teder afscheid. Maar dit is grote uitzondering. De meeste mannen zijn bot, ghosten, zeuren om naaktfoto’s en willen allemaal dat je grote reet hebt ( heb ik gelukkig maar dat gezeik erover, ga toch weg) willen weten of je t anaal doet, zijn soms niet eens behoorlijk gewassen en zijn te beroerd om jou netjes te behandelen. BAH ik ben ook echt helemaal klaar met daten. Wat een desillusie.
Ach, dat soort mannen zijn het gewoon niet waard. Als je een vrouw af gaat kraken om haar uiterlijk terwijl ze op haar kwetsbaarst is ben je gewoon een zielig figuur. Hij zei het niet na de seks, maar tijdens het aanraken: " oh nog nooit gevoeld zn slap *, en het ging maar door bij elke aanraking slappe dit slappe dat. Ben er ook halverwege mee gestopt en heb gezegd zo jij vindt jezelf dus fantastisch help jezelf maar. Deed hij ook nog, nee echt grootste afknapper die ik ooit in de slaapkamer gehad heb. Toen hij weg ging zei hij nog met kleren aan had ik een hele andere voorstelling van je gemaakt. Pfff, ik heb er toen wel even om gehuild maar nu denk ik wat een loser. Al die mannen die zo op het uiterlijk zijn vind ik nu niet leuk en vroeger toen ik knap en jong was vond ik die mannen die alleen op mijn uiterlijk afgingen ook al niets. Doe mij idd maar gewoon een lieve die respect heeft voor een vrouw net zoals jou ervaring met de 29jarige zo hoort het. Respect is tegenwoordig ver te zoeken bij sommige mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven