Lingerie

14-11-2021 17:59 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar dit topic thuis hoort: mode, relaties of seks. Ik vind het een beetje van alles.

Even ter verduidelijking - het is geen praktische lingerie die ik bedoel. Maar wel voor in de slaapkamer, je zou het ook prima naar werk aan kunnen, maar dan heb ik toch liever een saaie zwarte string in plaats van agent provocateur, blue bella of aubade etc

Ik vind lingerie prachtig om te hebben en te dragen voor een partner als deze er is. Ik voel me er vrouwelijk in. Deze heb ik momenteel niet, maar toch vind ik het leuk om het te kopen, maar het voelt dat toch verdrietig dat ik het niet kan gebruiken. Ik ben niet van met iedereen seksen, dat lukt me niet.

Nu zou ik graag willen weten hoe jullie tegen lingerie aankijken voor diegene die het leuk vinden om te hebben en te dragen.

1. Bewaren / hergebruiken jullie lingerie waar je herinnering hebt aan een ex of ouwe lover?

2. Kopen jullie lingerie ook gewoon voor jezelf? Dus niet voor een potentiële date partner what ever.

3. Voel je je beter als je lingerie koopt voor jezelf én je partner het warm ontvangt?

4. Hoe voelen jullie / reageren jullie als partner koeltjes of niet reageert.

5. Voel je vrij om jouw favoriete merken met mij te delen!

6. Ik ben niet zo heel thuis in de herencollectie, maar wat vinden jullie mooier een losse of strakke boxer?
Ik vind een losse met een leuk printje leuk om te zien.

Heel veel vragen, misschien niet relevant voor wat ik zelf prettig vind. Echter voel ik me soms een gekkie als ik met vriendinnen praat hierover
ladywhy wijzigde dit bericht op 15-11-2021 13:54
Reden: extra vraag
22.73% gewijzigd
ik ben dol op lingerie, draag het liefst padded BH's en mag ook best een beetje ordinair zijn :hihi:
ik ben nog opzoek naar een leuke body maar die zijn lastig te vinden in mijn maat (85E/F)

vriend heeft weinig met de standaard lingerie, hij vind baby's dolls/lingerie jurkjes wel leuk dus die heb ik ook ergens in de kast
Relax we're all crazy, it's not a competition
viva-amber schreef:
14-11-2021 20:24
Je hebt het figuur van een hommel . Afbeelding
It's me!!!! :biggrin:
Ik hou wel van lingerie maar voor doordeweeks, of als ik geen vriend zou hebben dan niet. Lingerie voor in de slaapkamer koop ik alleen als ik een relatie heb en draag het dan ook.

Mijn vriend houdt er ook van. Ik trek het ook aan op speciale avonden enzo. Hij kan er dan echt niet omheen. En lauw reageren doet hij nooit en als hij dat zou doen zou het de laatste keer zijn. En ik zou ook best pissig zijn.

Overigens gaat het hier niet meteen uit. Wij doen meestal nog zeer uitgebreid voorspel, massages ed als ik dat aan heb. Ik kijk ook vaak dingen met een open kruis of een setje met jarretels zonder onderbroek zodat het ook gewoon aan kan blijven tijdens de sex. Fst lijkt me ook best wel het punt. Lijkt me heel raar om het aan te trekken... oke leuk... en dan weer snel uit te trekken.

Ik draaf het ook niet bij een standaard avondje sex voor het slapen gaan maar vaak als we een weekend weg zijn of een avond voor onszelf hebben.
Ik begrijp nooit zo goed hoe dat werkt, lingerie voor in de slaapkamer. Trek je dat dan eerst snel aan, en dan trek je verleidelijk uit ofzo? Ik ben dol op mooie lingerie, maar in de slaapkamer ben ik gewoon naakt.
novaviva schreef:
15-11-2021 10:11
Ik begrijp nooit zo goed hoe dat werkt, lingerie voor in de slaapkamer. Trek je dat dan eerst snel aan, en dan trek je verleidelijk uit ofzo? Ik ben dol op mooie lingerie, maar in de slaapkamer ben ik gewoon naakt.
Hoezo snel? Het is gewoon onderdeel van wat speciaals aandoen voor een avondje uit of voordat hij bij je thuiskomt. En niet alle lingerie hoeft uit, he, bij seks. Ik vind het zelf wel leuk om af te wisselen, zeker bij een langere relatie, de ene keer in je gewone kloffie met Hema-ondergoed eronder en de andere keer een setje met jarretels en kousen en de hele rataplan. Maar misschien is het anders als je samenwoont met je vriend?
hagelslagjes schreef:
15-11-2021 10:21
Hoezo snel? Het is gewoon onderdeel van wat speciaals aandoen voor een avondje uit of voordat hij bij je thuiskomt. En niet alle lingerie hoeft uit, he, bij seks. Ik vind het zelf wel leuk om af te wisselen, zeker bij een langere relatie, de ene keer in je gewone kloffie met Hema-ondergoed eronder en de andere keer een setje met jarretels en kousen en de hele rataplan. Maar misschien is het anders als je samenwoont met je vriend?
Misschien is dat dan het verschil, ik heb echt altijd mooi ondergoed aan, wel verschillende stijlen, dat wel. Jarretels enzo doe ik niet aan, maar een grote Hema-onderbroek heb ik nooit aan. Ik heb geen vriend, dus voor mij staat dat er helemaal los van. Ik draag gewoon mooi ondergoed voor mezelf, dat doe ik nooit speciaal voor mannen.
Niet speciaal voor mannen. Ik doe het alleen als ik er zin in heb en voel me dan gewoon lekker sexy. Er leuk uitzien doe je ook voor jezelf.
hagelslagjes schreef:
15-11-2021 10:33
Niet speciaal voor mannen. Ik doe het alleen als ik er zin in heb en voel me dan gewoon lekker sexy. Er leuk uitzien doe je ook voor jezelf.
Eens.
1. Ja, sommige setjes kosten een vermogen, die ga ik niet na elke lover weggooien. Mochten er elke keer als je een setje aan doet negatieve herinneringen boven komen dan natuurlijk wel.

2. Ja, natuurlijk koop ik lingerie voor mezelf. Als je geen partner hebt hoef je niet persé in Hunkemoller te lopen.

3&4. Mijn partner reageert nooit koeltjes op mijn lichaam, maar lingerie interesseert hem niet zoveel. Hij vindt alles wat ik aan (of liever: uit) trek prima.

5. Prima donna is wel favoriet, heeft mooie kanten setjes die ook nog eens erg stevig zijn. Marlies Dekkers vind ik ook soms mooi. Verder zijn er wel wat merken die hier al genoemd zijn die ik weleens aanschaf.
ladywhy schreef:
14-11-2021 18:46
Ach ja, dit soort hoop heb ik niet meer hoor. Ik verdien prima, dus financier het zelf wel.
Maar je schreef toch in de OP dat je het mooi vindt en je er vrouwelijk in voelt? Waarom koop je het niet gewoon voor jezelf? Ik draag elke dag wat ik mooi vind, man/partner/date of niet. Dat is toch gewoon leuk? Waarom wel voor een man en niet voor jezelf?

Zoiets als wat je in de link postte draag ik prima naar kantoor (of wat ik ook ga doen). Zo’n bh wel afhankelijk van mijn bovenkleding.
sailship schreef:
15-11-2021 11:03
Maar je schreef toch in de OP dat je het mooi vindt en je er vrouwelijk in voelt? Waarom koop je het niet gewoon voor jezelf? Ik draag elke dag wat ik mooi vind, man/partner/date of niet. Dat is toch gewoon leuk? Waarom wel voor een man en niet voor jezelf?

Zoiets als wat je in de link postte draag ik prima naar kantoor (of wat ik ook ga doen). Zo’n bh wel afhankelijk van mijn bovenkleding.
Wellicht niet helemaal duidelijk. Ik bedoel, dat ik de hoop niet heb dat het voor mij gekocht wordt. Als ik het wil hebben koop ik het zelf wel, dan weet ik zeker dat ik krijg :)
novaviva schreef:
15-11-2021 10:11
Nou toen ik samenwoonde deed ik het aan als hij met iets anders bezig was. Hij merkte toch niet op als ik ff weg ben. Maar het bleef meestal niet heel lang aan, maar toenmalige vriend had er wel aandacht voor door gewoon te kijken en het tot zich te nemen ofzo. Daarna werd het vanzelf uitgepakt...
Ik draag soms mooi ondergoed, soms lelijk, maar als ik sex wil trek ik alles uit, doe mn haar los en draai een rondje.
ladywhy schreef:
15-11-2021 11:27
Wellicht niet helemaal duidelijk. Ik bedoel, dat ik de hoop niet heb dat het voor mij gekocht wordt. Als ik het wil hebben koop ik het zelf wel, dan weet ik zeker dat ik krijg :)
.
Ja dat snap ik, maar je topic gaat over je twijfel over überhaupt lingerie dragen en de reactie van de man, terwijl je zelf schrijft dat je je er vrouwelijk in voelt. Of hij het nou koopt of jij, het lijkt of jij het zelf mooi en leuk vindt, dan zou ik zeggen koop het en draag het! Heerlijk toch!? Waarom zou je dat niet doen?
ladywhy schreef:
15-11-2021 11:32
Nou toen ik samenwoonde deed ik het aan als hij met iets anders bezig was. Hij merkte toch niet op als ik ff weg ben. Maar het bleef meestal niet heel lang aan, maar toenmalige vriend had er wel aandacht voor door gewoon te kijken en het tot zich te nemen ofzo. Daarna werd het vanzelf uitgepakt...
Ah oké, nee, dat is niets voor mij inderdaad. Ik vind het zonde om mijn mooie spul niet ook gewoon gedurende de dag al te dragen. Ik geef er veel geld aan uit, dus ik wil er dan ook echt de hele dag plezier van hebben.
Ik heb één keer jarretels gekocht, omdat de jongen met wie ik af en toe seks had aangaf dat hij dat heel leuk vond. Nou ben ik de moeilijkste niet, dus voor hem wilde ik dat wel een keer proberen. Maar ik vond het uiteindelijk helemaal niets. Niet mijn ding gewoon, haha.

Daarna kreeg ik een relatie. Mijn ex was al geen fan van strings, dus met een speciaal lingeriesetje hoefde ik al helemaal niet aan te komen, haha. Vond ik prima. Er zijn wat mij betreft genoeg mooie (kanten) setjes te koop die niet speciaal voor in de slaapkamer zijn bedoeld, maar daar wel prima gedragen kunnen worden.

Weggooien na één keer zou ik overigens nooit doen. Die shit is duuurrrrr.
Nee, weggooien doe ik ook niet hoor. Maar ik heb ook geen negatieve ervaringen met exen. Eerder nostalgische herinneringen.
Ik houd erg van lingerie en kocht het ook zeker voor mezelf toen ik single was. Ik draag meestal wel een 'setje', ook gewoon naar werk (tenzij de bh echt geen ondersteuning biedt of het een heel pakje is ofzo). Soms wat meer sexy, soms wat sportiever.

Mijn partner vindt het leuk maar wordt er niet heel enthousiast van, dus ik doe het nog steeds primair voor mezelf eigenlijk. Hij ziet me het liefst naakt. Maar ik wijs hem er ook weleens op dat hij de aankleding even moet bewonderen ;)
Zeker gezien hoe duur goed passende en mooie dingen zijn met mijn bh-maat.
Het doet mijn man ook niets. NIETS!

Hij vindt sportsetjes nog het mooist omdat hem dat tijdelijk de illusie verschaft dat hij met een sportieve actieve vrouw is getrouwd.

Hij vindt sportsetjes nog het mooist omdat hem dat tijdelijk de illusie verschaft dat hij met een sportieve actieve vrouw is getrouwd.
MadameJean schreef:
15-11-2021 12:23

Hahaha! Laat man maar dromen over zijn athlete.
MadameJean schreef:
15-11-2021 12:23

Grappig al die mannen die het niets doet. Ik vind ondergoed van bijv. Prima Donna of Felina heel mooi om te zien maar haar boeit het minder haha. Maar als het erg goed zit (en gewoon mooi is) wordt dat wel gewaardeerd!
Ik maak me niet druk over vrouwenlingerie, dat zit meestal wel goed, maar wat mannen vaak aan hun kont hijsen... :O
sailship schreef:
15-11-2021 11:50
.
Ja dat snap ik, maar je topic gaat over je twijfel over überhaupt lingerie dragen en de reactie van de man, terwijl je zelf schrijft dat je je er vrouwelijk in voelt. Of hij het nou koopt of jij, het lijkt of jij het zelf mooi en leuk vindt, dan zou ik zeggen koop het en draag het! Heerlijk toch!? Waarom zou je dat niet doen?
Idd waarom niet, ik heb mij vriendinnen erover gesproken en die vinden het een beetje gek.
Zij dragen alleen basis dingen, gewoon padded bh met zwarte string bijvoorbeeld of nude.
Lingerie dragen ze gewoon Nooit, als in de beschrijving die ik er aan geef.

Krijg de opmerkingen dat ik mijn vorige partner te veel verwende door zoveel mooie dingen te dragen etc.etc. En dat ik net een snoepwinkel voor hem was... dat klinkt in mijn oren niet positief.
Cateautje schreef:
15-11-2021 12:54
Ik maak me niet druk over vrouwenlingerie, dat zit meestal wel goed, maar wat mannen vaak aan hun kont hijsen... :O
ha dat vind ik ook een mooie. Ik wist tot voor kort niet dat veel mannen een Losse boxer dragen in plaats van een strakke.
Ik vind een losse eigenlijk wel leuk, je kan overal makkelijk bij ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven