Black friday aankopen
maandag 22 november 2021 om 07:33
maandag 22 november 2021 om 08:36
Ook zoiets. Ik draag al jaren de Tresor. Die koop ik doorgaans rond de kerst in een geschenkverpakking in Duitsland voor 25 euro. Daar kan bol niet tegenop.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 22 november 2021 om 08:39
Irregular_Choice schreef: ↑22-11-2021 08:31Ik heb toch echt een leuke korting gehad op die Lego bij bol. En Lego is geen product dat niet verkoopt, dat loopt vooral sinds Corona echt als een tierelier. En het was ook geen fake aanbieding waarbij eerst de prijs omhoog was gegaan en daarna een fake korting werd gegeven. Ik hou voor Lego brickwatch in de gaten en daarop staat wat de normale prijs is, wat de laagste prijs ooit was en wat momenteel de beste aanbieding is. De laagste prijs ooit was €63,- en de beste aanbieding was momenteel bij bol en Amazon. Dus het is niet allemaal onzin, die Black Friday aanbiedingen.
Uitzonderingen zijn er altijd. Mooi toch!! Ik kocht twee jaar geleden een tas. Prachtige tas en ik was flieft, maar zo ontzettend duur. En toen was daar 'cyber monday' (das dus na BF) en had die tas 30% korting. Dus die heb ik toen gekocht en mezelf cadeau gedaan met kerst.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 22 november 2021 om 08:46
Ik kijk inderdaad wel altijd goed rond op het internet ja. Vaak genoeg slaat de korting nergens op. Maar die gelukjes zijn altijd fijnCeylon schreef: ↑22-11-2021 08:39Uitzonderingen zijn er altijd. Mooi toch!! Ik kocht twee jaar geleden een tas. Prachtige tas en ik was flieft, maar zo ontzettend duur. En toen was daar 'cyber monday' (das dus na BF) en had die tas 30% korting. Dus die heb ik toen gekocht en mezelf cadeau gedaan met kerst.
maandag 22 november 2021 om 08:46
Parfum koop ik ook in Duitsland! Scheelt echt een hoop
maandag 22 november 2021 om 09:16
maandag 22 november 2021 om 09:20
Ik zit te azen op een niet al te dure sublimatieprinter, heb alle prijzen genoteerd afgelopen paar maanden en helaas, zie nergens nog een echte aanbieding, meeste kosten zelfde als 'aanbieding' dan in september.
Zoek nog even verder.
En op Cyber Monday kijken is ook wel een goede inderdaad.
En anders word het volgend jaar een wens als verjaarsdagcadeau.
Zoek nog even verder.
En op Cyber Monday kijken is ook wel een goede inderdaad.
En anders word het volgend jaar een wens als verjaarsdagcadeau.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 22-11-2021 09:22
8.64% gewijzigd
maandag 22 november 2021 om 09:29
Nu. Sommige jurken zijn 50%.
maandag 22 november 2021 om 09:33
Hoe vallen ze? Op maat? Of groter/kleiner?
maandag 22 november 2021 om 09:45
-Janna- schreef: ↑22-11-2021 07:43Voorraad aan babyspul: billendoekjes, potjes voeding en neutral shampoo. Allemaal dingen die we altijd gebruiken en nu dus met korting in t groot ingekocht.
Vloerkleed dat we toch al wilden met 20% korting en twee posters.
Verder kijken we nog naar wat Sint cadeautjes.
Maak eigenlijk ieder jaar goed gebruik van Black Friday door voorraad in te slaan en andere aankopen uit te stellen tot deze week.
Met dank aan luieraanbiedingen.nl (geen aandelen) koop ik altijd dit soort dingen met minimaal 50% korting in bulk. ZIjn de aanbiedingen nu nog beter?
maandag 22 november 2021 om 09:58
O bedankt! Dat wist ik niet.Metallover schreef: ↑22-11-2021 09:42Ik heb een grote bestelling gedaan bij The Ordinary, 23% korting.
Daar beginnen ze begin nov. al mee,
Paula's Choice producten gekocht. Was op de 20% korting aan het wachten.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 november 2021 om 10:08
Ik koop meestal bij kleine labels/ondernemers die niet meedoen aan Black Friday. En sowieso probeer ik niet zomaar iets te kopen. Het enige wat ik misschien ga kopen na hier gelezen te hebben dat het echt scheelt qua prijs, is parfum. Die ik had is al meer dan een jaar op en ik ben wel weer eens toe aan een lekker luchtje.
maandag 22 november 2021 om 10:44
€15 voor een doos met 18 pakjes billendoekjes pure van Huggies. En €7 voor 3 flessen shampoo. Geen uitzonderlijke aanbiedingen, maar nu ik het zie maak ik er zeker gebruik van.
maandag 22 november 2021 om 10:59
Die huggies is minder dan 50% korting. Kijk eens via luieraanbiedingen. Ik koop alles in grote hoeveelheden in en koop nooit voor minder dan 50% korting.
maandag 22 november 2021 om 11:11
maandag 22 november 2021 om 11:13
Ik had een nieuwe vloer gezien. Vorige maand was deze E 26,95 per M2. Nu met black friday is dezelfde vloer E 34,95 . Dan krijg je 10% black friday korting over E 34,95 en ben je onderaan de streep duurder uit.spacescooter schreef: ↑22-11-2021 07:41Vorig jaar las ik in de media dat Black Friday vaak nepkortingen zijn. Ik ben er dus terughoudend mee. Ik probeer mezelf niet te verleiden en te bedenken of ik het echt nodig heb.