Mode & Beauty alle pijlers

Black friday aankopen

22-11-2021 07:33 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat jullie aankopen zijn!

Ik heb Tommy Hilfiger sneakers gekocht met 30% korting, wilde ze vorige maand al kopen maar expres gewacht. Verder wil nog Mac poeder kopen bij de Douglas en misschien een Marc Jacobs luchtje die net op is.
Ttroeteltje schreef:
22-11-2021 08:17
Parfummmmmmm..
Marc Jacobs.
Hugo Boss.
Chanel.

Ook zoiets. Ik draag al jaren de Tresor. Die koop ik doorgaans rond de kerst in een geschenkverpakking in Duitsland voor 25 euro. Daar kan bol niet tegenop.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Irregular_Choice schreef:
22-11-2021 08:31
Ik heb toch echt een leuke korting gehad op die Lego bij bol. En Lego is geen product dat niet verkoopt, dat loopt vooral sinds Corona echt als een tierelier. En het was ook geen fake aanbieding waarbij eerst de prijs omhoog was gegaan en daarna een fake korting werd gegeven. Ik hou voor Lego brickwatch in de gaten en daarop staat wat de normale prijs is, wat de laagste prijs ooit was en wat momenteel de beste aanbieding is. De laagste prijs ooit was €63,- en de beste aanbieding was momenteel bij bol en Amazon. Dus het is niet allemaal onzin, die Black Friday aanbiedingen.

Uitzonderingen zijn er altijd. Mooi toch!! Ik kocht twee jaar geleden een tas. Prachtige tas en ik was flieft, maar zo ontzettend duur. En toen was daar 'cyber monday' (das dus na BF) en had die tas 30% korting. Dus die heb ik toen gekocht en mezelf cadeau gedaan met kerst.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
22-11-2021 08:39
Uitzonderingen zijn er altijd. Mooi toch!! Ik kocht twee jaar geleden een tas. Prachtige tas en ik was flieft, maar zo ontzettend duur. En toen was daar 'cyber monday' (das dus na BF) en had die tas 30% korting. Dus die heb ik toen gekocht en mezelf cadeau gedaan met kerst.
Ik kijk inderdaad wel altijd goed rond op het internet ja. Vaak genoeg slaat de korting nergens op. Maar die gelukjes zijn altijd fijn :mrgreen: in dit geval vooral voor dochter, want die krijgt nu 2 grotere kado’s ipv 1 :rofl:
Ceylon schreef:
22-11-2021 08:36
Ook zoiets. Ik draag al jaren de Tresor. Die koop ik doorgaans rond de kerst in een geschenkverpakking in Duitsland voor 25 euro. Daar kan bol niet tegenop.
Parfum koop ik ook in Duitsland! Scheelt echt een hoop :) kom er toch vaak genoeg ivm familiebezoek, dus kost me niks extra’s om er heen te gaan.
Lees even mee. Ik vind het ook altijd verleidelijk maar kan mezelf wel goed inhouden doorgaans. Maar heb nu een apparaat nodig die ik wil vervangen, dus grote kans dat ik die nu deze week bestel.
Pannenset, veel kleding (ja, die zijn eigenlijk constant wel in de aanbieding) en salontafeltjes.
We gaan nog voor een nieuwe tvmeubel, buggy en mogelijk als ik even doorzeur een robot stofzuiger
_melon schreef:
22-11-2021 07:54
2 jurken van Miljuschka by Wehkamp die ik vorige maand al gezien had. Kreeg reclame dat ze nu 50% korting waren en dat was ook echt zo, dus heb ze besteld.
Ik wist helemaal niet dat deze jurken bestonden maar mooi zeg, erg vrouwelijk.
Ik zit te azen op een niet al te dure sublimatieprinter, heb alle prijzen genoteerd afgelopen paar maanden en helaas, zie nergens nog een echte aanbieding, meeste kosten zelfde als 'aanbieding' dan in september.

Zoek nog even verder. :-D :-D
En op Cyber Monday kijken is ook wel een goede inderdaad.

En anders word het volgend jaar een wens als verjaarsdagcadeau.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 22-11-2021 09:22
8.64% gewijzigd
Heb vorig jaar wel een mooie deal gehad met een ontwerprogramma, die scheelde echt de helft in aankoop met de rest van het jaar.
Zojuist een witte Apple Watch 6 44mm besteld bij Amazon voor €349, alvast voor mijn verjaardag!
_melon schreef:
22-11-2021 07:54
2 jurken van Miljuschka by Wehkamp die ik vorige maand al gezien had. Kreeg reclame dat ze nu 50% korting waren en dat was ook echt zo, dus heb ze besteld.
Wanneer is die korting van 50% dan?
Arequipa schreef:
22-11-2021 08:01
Ben benieuwd hoe deze zitten! Lees veel positieve berichten hierover.

Ik heb 6 jurken van Miljuschka en ze zitten fantastisch.
Ttroeteltje schreef:
22-11-2021 09:27
Wanneer is die korting van 50% dan?
Nu. Sommige jurken zijn 50%.
Ik heb kaarsen van Rituals gekocht met korting.
O en luiers maar die heeft bol regelmatig in de aanbieding.
Time doesn't hear if you ask it to wait. So own all your tears and just roll with the waves
vivapimpelmees schreef:
22-11-2021 09:28
Ik heb 6 jurken van Miljuschka en ze zitten fantastisch.
Hoe vallen ze? Op maat? Of groter/kleiner?
Ik heb een grote bestelling gedaan bij The Ordinary, 23% korting.
Daar beginnen ze begin nov. al mee,
-Janna- schreef:
22-11-2021 07:43
Voorraad aan babyspul: billendoekjes, potjes voeding en neutral shampoo. Allemaal dingen die we altijd gebruiken en nu dus met korting in t groot ingekocht.

Vloerkleed dat we toch al wilden met 20% korting en twee posters.

Verder kijken we nog naar wat Sint cadeautjes.

Maak eigenlijk ieder jaar goed gebruik van Black Friday door voorraad in te slaan en andere aankopen uit te stellen tot deze week.

Met dank aan luieraanbiedingen.nl (geen aandelen) koop ik altijd dit soort dingen met minimaal 50% korting in bulk. ZIjn de aanbiedingen nu nog beter?
Metallover schreef:
22-11-2021 09:42
Ik heb een grote bestelling gedaan bij The Ordinary, 23% korting.
Daar beginnen ze begin nov. al mee,
O bedankt! Dat wist ik niet.

Paula's Choice producten gekocht. Was op de 20% korting aan het wachten.
Life is short. Eat dessert first.
Ik koop meestal bij kleine labels/ondernemers die niet meedoen aan Black Friday. En sowieso probeer ik niet zomaar iets te kopen. Het enige wat ik misschien ga kopen na hier gelezen te hebben dat het echt scheelt qua prijs, is parfum. Die ik had is al meer dan een jaar op en ik ben wel weer eens toe aan een lekker luchtje.
Een telefoon had hem al eerder opgezocht en naar BF korting ook een cash back actie dus mooi meegenomen. Zonder kortingen (die op €104 uitkomen) had ik hem ook gehaald want mijn huidige is flink minder geworden laatste tijd.
Pergamon schreef:
22-11-2021 09:45
Met dank aan luieraanbiedingen.nl (geen aandelen) koop ik altijd dit soort dingen met minimaal 50% korting in bulk. ZIjn de aanbiedingen nu nog beter?
€15 voor een doos met 18 pakjes billendoekjes pure van Huggies. En €7 voor 3 flessen shampoo. Geen uitzonderlijke aanbiedingen, maar nu ik het zie maak ik er zeker gebruik van.
-Janna- schreef:
22-11-2021 10:44
€15 voor een doos met 18 pakjes billendoekjes pure van Huggies. En €7 voor 3 flessen shampoo. Geen uitzonderlijke aanbiedingen, maar nu ik het zie maak ik er zeker gebruik van.

Die huggies is minder dan 50% korting. Kijk eens via luieraanbiedingen. Ik koop alles in grote hoeveelheden in en koop nooit voor minder dan 50% korting.
Pergamon schreef:
22-11-2021 10:59
Die huggies is minder dan 50% korting. Kijk eens via luieraanbiedingen. Ik koop alles in grote hoeveelheden in en koop nooit voor minder dan 50% korting.
Daar zie ik die Huggies niet voor minder dan €1 per pakje ;)
Kliko schreef:
22-11-2021 07:53
En beseffen jullie dat het maandag is?

Verkeerde been uit bed?
spacescooter schreef:
22-11-2021 07:41
Vorig jaar las ik in de media dat Black Friday vaak nepkortingen zijn. Ik ben er dus terughoudend mee. Ik probeer mezelf niet te verleiden en te bedenken of ik het echt nodig heb.
Ik had een nieuwe vloer gezien. Vorige maand was deze E 26,95 per M2. Nu met black friday is dezelfde vloer E 34,95 . Dan krijg je 10% black friday korting over E 34,95 en ben je onderaan de streep duurder uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven