Black friday aankopen
maandag 22 november 2021 om 07:33
dinsdag 23 november 2021 om 16:47
Ach zoiets heb ik ook een keer gedaan 2x zelfs. Ik kocht een kledingstuk voor 70 euro, toen het geleverd werd was het ineens 55 euro. Advies van de winkel was opnieuw bestellen en de ander retour. Nouja prima. Kreeg ik die van 55 aan was het in de winkel opeens 35. Dus ben toen in de winkel maar gaan omruilen. Had het eerst niet in de winkel gekocht want het was een speciale online deal. Ik snap wel dat je soms pech hebt en soms geluk maar ik vond het verschil dusdanig dat ik zoiets had van ik probeer het gewoon.Liefie schreef: ↑23-11-2021 16:38onbewuste blackfriday deal hier
ik had zondag bij zalando oa een blouse (42 euro) en trui (30 euro) gekocht. Ik keek net even naar de bestelling omdat ik een mailtje kreeg dat de order verstuurd was.
Blijkt de blouse nu 30 euro te zijn en de trui 17 euro. Ik heb het jaren geleden al eens gehad en toen contact met zalando gezocht. reactie was toen dat ze er niets aan konden doen.
Ik heb de artikelen opnieuw besteld, en dan ga ik de eerste order terug sturen. Niet erg milieuvriendelijk maar die is 25 euro verschil!
donderdag 25 november 2021 om 07:42
De topvintage site heeft vanaf nu aanbiedingen tot 15 procent op alles, voor wie het wilde weten.
Ik heb een flinke lading besteld maar ga er niet vanuit dat ik alles kan houden, er past altijd wel iets niet of staat niet mooi.
Maar dit is het geworden:
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... n-wine-red?
https://topvintage.nl/nl/vintage-chic-f ... onkergroen?
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... t-en-groen?
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ttle-green?
En nog een paar truitjes en een zwarte kokerrok. Ben heel benieuwd of alles past en mooi staat, zou leuk zijn.
Ik heb een flinke lading besteld maar ga er niet vanuit dat ik alles kan houden, er past altijd wel iets niet of staat niet mooi.
Maar dit is het geworden:
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... n-wine-red?
https://topvintage.nl/nl/vintage-chic-f ... onkergroen?
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... t-en-groen?
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... ttle-green?
En nog een paar truitjes en een zwarte kokerrok. Ben heel benieuwd of alles past en mooi staat, zou leuk zijn.
donderdag 25 november 2021 om 07:53
Die 2e jurk vind ik echt prachtig!
Nadeel van topvintage vind ik hun retourbeleid. Je betaald 5,95 voor retourneren en dat vind ik echt veel geld. Zeker als je dus alles zou terug sturen. Dan heb je 5,95 betaald voor helemaal niks. Is voor mij een reden om niet bij ze te bestellen.
Ik heb wat sokken en ondergoed besteld bij Dedoles. Met korting allemaal (zijn ze volgens mij bijna altijd wel, maar goed), ben benieuwd! Onder andere deze sokken

En voor dochter deze
Nadeel van topvintage vind ik hun retourbeleid. Je betaald 5,95 voor retourneren en dat vind ik echt veel geld. Zeker als je dus alles zou terug sturen. Dan heb je 5,95 betaald voor helemaal niks. Is voor mij een reden om niet bij ze te bestellen.
Ik heb wat sokken en ondergoed besteld bij Dedoles. Met korting allemaal (zijn ze volgens mij bijna altijd wel, maar goed), ben benieuwd! Onder andere deze sokken

En voor dochter deze
donderdag 25 november 2021 om 08:22
Dank je! Ik vond die jurk ook prachtig. De rode stond al een tijd op mijn lijstje.
Ja, dat retourbeleid vind ik ook balen. Kost je telkens weer 6 euro. Soms volg je de maattabel dus precies, sta je jezelf helemaal op te meten zodat het allemaal hoort te kloppen en dan nog is het te groot of te klein. En daar betaal je dan voor terwijl hun info dus niet klopt.
Ik heb shirts van Banned besteld in een kleinere maat omdat ik weet dat die groot vallen. M is daar maat 38 volgens hun maar ik zwem in een L met mijn maat 40. Banned valt ook met broeken groot uit. Daar heb ik zelfs een S van. Maar goed, op een grote bestelling van een paar honderd euro vind ik de retourkosten wat minder erg, gek genoeg.
Geinige sokken zeg!
Ja, dat retourbeleid vind ik ook balen. Kost je telkens weer 6 euro. Soms volg je de maattabel dus precies, sta je jezelf helemaal op te meten zodat het allemaal hoort te kloppen en dan nog is het te groot of te klein. En daar betaal je dan voor terwijl hun info dus niet klopt.
Ik heb shirts van Banned besteld in een kleinere maat omdat ik weet dat die groot vallen. M is daar maat 38 volgens hun maar ik zwem in een L met mijn maat 40. Banned valt ook met broeken groot uit. Daar heb ik zelfs een S van. Maar goed, op een grote bestelling van een paar honderd euro vind ik de retourkosten wat minder erg, gek genoeg.
Geinige sokken zeg!
donderdag 25 november 2021 om 13:41
Ik dacht dat SHEIN een Chinese textiel gigant was? Ik ga het nu Googlen.pamelacourson schreef: ↑23-11-2021 10:19Ik heb mezelf naar aanleiding van dit topic en een foto van een meisje dat voor 1000 euro honderden kledingstukken bij SHEIN had besteld maar eens getrakteerd op een paar kledingstukken van duurzame merken, die op basis van pre-order werken. Natuurlijk heb je sommige dingen gewoon nodig, zoals een koelkast, maar ik ben die massaconsumptie zo ontzettend zat. Had al maanden geen kleding gekocht en nu bakken met geld uitgegeven aan een paar eerlijke kledingstukken. Zonder korting dus. Ik moet er nog een maand op wachten, maar het voelt goed!![]()
Ik koop nu iets meer bij bedrijven die aan Green Friday doen. Dus geen korting, maar met je aankoop worden bomen geplant.
Edit, mijn idee klopt. Ik neem aan dat je de duurzame kledingstukken niet bij SHEIN gekocht hebt, Pamela?
martje55 wijzigde dit bericht op 25-11-2021 13:46
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
6.05% gewijzigd
donderdag 25 november 2021 om 14:23
Ik heb een pyjama bij Hunkemöller gekocht, die daadwerkelijk afgeprijsd was. Een fijne jerseybroek met 50% korting en de top met 25% korting.
En ik zoek een Philips Airfryer XXL maar goedkoopste die ik nu vind is € 179=. Prima prijs, maar je hoopt op een nog scherpere deal. Misschien morgen?
Of iemand een tip waar deze het goedkoopst is nu?
En ik zoek een Philips Airfryer XXL maar goedkoopste die ik nu vind is € 179=. Prima prijs, maar je hoopt op een nog scherpere deal. Misschien morgen?
donderdag 25 november 2021 om 18:57
Volgens mij zag ik gisteren een goedkopere airfryer xxl bij Ibood.nlmamaonbekend schreef: ↑25-11-2021 14:23Ik heb een pyjama bij Hunkemöller gekocht, die daadwerkelijk afgeprijsd was. Een fijne jerseybroek met 50% korting en de top met 25% korting.
donderdag 25 november 2021 om 19:59
Bedankt voor je reactie! Fijn dat er geen extra kosten bijkomen, bestelling is inmiddels gedaan!Metallover schreef: ↑23-11-2021 01:51Nee je krijgt geen invoerkosten! Heb er 2 wk geleden voor iets van 75 euro besteld.
donderdag 25 november 2021 om 20:46
Ik zie geen Airfryer van Philips daar?HobbeltVerder schreef: ↑25-11-2021 18:57Volgens mij zag ik gisteren een goedkopere airfryer xxl bij Ibood.nl
vrijdag 26 november 2021 om 06:21
Als je met PayPal betaalt kun je via hen de retourkosten terug vragen, tot geloof ik 12 keer per jaar.Irregular_Choice schreef: ↑25-11-2021 07:53Die 2e jurk vind ik echt prachtig!![]()
vrijdag 26 november 2021 om 10:47
vrijdag 26 november 2021 om 12:24
Om op deze terug te komen. Ik heb in juni TH sneakers gekocht met 65% korting. Van €100 voor €35. Met een korting op korting actie gezien op pepper.
Ik heb tot nu toe bij bol rituals parfum gekocht in de dagdeal met 25% korting.
Verder 2 huisjurkjes waar ik nog op aan het azen was met 50% ook in een dagdeal bij Zizzi. €40 samen.
Verder klik ik de meeste mails gewoon weg want niet nodig.
zaterdag 27 november 2021 om 11:33
Nee het is een site met vaak dingen 1 dag ofzo te koop en de zoek functie is ruk.
Hopelijk heb je alsnog een goede deal kunnen scoren.
zaterdag 27 november 2021 om 16:19
Huh, geef je nou een tip om een bedrijf te flessen? Hun retourbeleid is duidelijk aangegeven en als je daar bestelt ga je daar dus mee akkoord. Beetje raar om dan een manier te zoeken daaronder uit te komen. Niet netjes.
Ik heb er twee jurken besteld met BF en ze passen allebei dus ik hoef gelukkig niks terug te sturen
zaterdag 27 november 2021 om 16:30
zaterdag 27 november 2021 om 17:40
Helaas, nog geen Airfryer gescoord. De dag liep gisteren ineens anders en het kwam er niet meer van om em te bestellen. En vandaag overal nu een tientje duurderHobbeltVerder schreef: ↑27-11-2021 11:33Nee het is een site met vaak dingen 1 dag ofzo te koop en de zoek functie is ruk.
Hopelijk heb je alsnog een goede deal kunnen scoren.
zaterdag 27 november 2021 om 21:53
Er gaan met Sint en meest mensen airfryers krijgen die Ze niet gebruiken, in de weg staan en daarna voor een prikkie weg doen op marktplaats. Dus als je hem niet NU moet hebben zou ik daar een zoekopdracht aanzetten! Krijg je vanzelf een melding als er eentje op komt in je regio. Wel zelf ophalen en even kijken dan. En ruiken! Ik heb er eens een geleend van een familielid om te kijken of ik het iets vond maar diegene bakte er geregeld vis in. Laten wij nu allebei absoluut géén visliefhebbers zijn. Maar die geur hing gewoon in dat ding. Blegh.mamaonbekend schreef: ↑27-11-2021 17:40Helaas, nog geen Airfryer gescoord. De dag liep gisteren ineens anders en het kwam er niet meer van om em te bestellen. En vandaag overal nu een tientje duurder![]()