35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

maria, wij hebben alleen een combinatietest gedaan. bij de vorige ook. uitslag was heel goed (1:3300) en toen hebben we besloten om verder geen risico's te nemen en er maar op te vertrouwen.

Maar ja.. iedereen moet zijn eigen beslissing nemen en wat voor de een een goede reden is, is voor de ander helemaal niet belangrijk. je moet er dus zelf uitkomen.. ook (en vooral) wat je wil doen met de uitslag. Ik kon me persoonlijk niet voorstellen dat ik de zwangerschap met 18/.19 weken nog zou afbreken.. (en ben blij dat ik ook niet voor die beslissing kwam te staan)

Pira: je schiet echt op he? al de dingen die je beschrijft, zijn duidelijk tekenen van de laatste weken. maar ja.. het is geen garantie dat er echt iets gaat gebeuren de komende dagen. spannend hoor!

(ik verwacht overigens echt niet dat ik eerder zou zijn hoor, was bij alledrie te laat, nu vast ook weer!)

ok, ga even knuffelen met mijn kleine ventje!
missBR het is zo raar hoe je emoties met je op de loop gaan, met mij in elk geval nu.

enkele dagen geleden had ik zoiets; "wil nog zo lang mogelijk van mn rust e.d. genieten" en nu begin ik het ineens langzamerhand zat te worden met mn onhandige lijf e.d. voel me vandaag bv vermoeider dan ooit en dan moet er nog een bevalling komen pfffff

naja ik ga nog maar bakkie koffie maken en dan gras maaien, geloof dat ik mn lijf gewoon in beweging moet zetten, t hangen en zitten helpt niets. welllicht daarna zwemmen......ik zie wel.

Bij jou hielden ze je dus flink in spanning, wat een boefjes. ben benieuwd of t dan inderdaad nu ook wer zo is bij je.

meiden ga de pc laten voor wat t is, heb alles weer beetje opgeschoond, email weggewerkt enz enz

fijne dag verder XX
Alweer een maand geleden dat ik ongesteld ben geweest, zit er op te wachten, maar het lijkt nog niet echt te komen. Normaal al wel wat druppeltjes verlies, tot nu toe nog niks. Wel aardig wat afscheiding.Mijn borsten zijn ook ontzettend gevoelig, al meer dan een week. Ook voelen ze hard/opgezet.....nooit last van gehad. Wel last van gevoelige borsten voor het ongesteld worden sinds ik met de pil ben gestopt.

Mijn vriend vindt het ook allemaal erg spannend en eng, ik wil al wel een paar jaar kinderen maar hij kon er niet aan wennen maar uiteindelijk wil hij het toch ook wel. Gelukkig maar.

Nu het weekend eerst maar eens afwachten. Wordt erg druk met elke avond feestjes, helpen in een bar (tap als vrijwilliger) en ook nog verder de keuken uitbreken (komt in juli als het goed is een nieuwe).

Ik snap Luceberth wel, heb zelf een beetje. Leeftijd begint toch echt wel te spelen nu. Het is wel fijn om te lezen dat we niet de enigen zijn op deze leeftijd met een kinderwens.

Iedereen succes met het verloop van de zwangerschap, Pira met de laatste loodjes en Maria met de testkeuzes.

Nog een paar uurtjes en dan lekker weekend.
Alweer een maand geleden dat ik ongesteld ben geworden. Zit er nu op te wachten……

Normaal al wat druppeltjes verlies maar nog niks gehad. Wel veel afscheiding.

Ook zijn mijn borsten ontzettend gevoelig, veel erger dan normaal voordat ik ongesteld moet worden, en dit al een week lang.

Allemaal erg spannend, maar eerst maar het weekend afwachten, je weet natuurlijk maar nooit en je gelooft ook niet dat je zoveel geluk zal hebben dat het vrij snel lukt.

Mijn vriend vindt het allemaal erg eng, allemaal nieuw natuurlijk (voor mij ook) maar hij heeft er lang over getwijfeld of hij wel kinderen wil. Gelukkig wel, al heeft het een aantal jaren geduurd voordat hij echt overtuigd was.

De ongeduldigheid van Lucebertha kan ik wel begrijpen, heb het zelf ook een beetje omdat ik het nu wel erg graag wil. En dan mag het natuurlijk ook meteen.

Ook ik drink al een aantal maanden geen alcohol meer (dronk al nooit veel), ze zeggen dat het beter is……

Iedereen verder een heel fijn weekend,

Pira succes met de laatste loodjes, Maria met de testkeuzes (lijkt me erg moeilijk al die keuzes) en de nog niet-zwangeren: ik hoop dat het allemaal snel gaat!!

Groetjes
Oeps ging iets fout.

Toen ik het bericht wilde versturen kreeg ik steeds een foutmelding, vandaar dus twee keer...... dacht dat het niet verstuurd was.
Streptokokken negatief?? Wat is dat dan weer? Pira? Ik had al een paar keer gelezen ergens: streptokokken, maar weet eigenlijk helemaal niet wat dat nou weer is...

Ik zoek het wel ff op.

Spannend Opaal!!

Ik krijg een jongetje Beer
Opaal, ik denk (sinds vorige maand) dat je inderdaad na de bevruchting zwangerschapsverschijnselen kunt krijgen. Een eitje is immers al een paar dagen ingenesteld als je menstruatie uitblijft. Mij heeft het toch wel hoop gegeven dat ik 's nachts moest plassen, erg moe was, gevoelige borsten had en raar reageerde op scherpe geuren. Ook al duurde dat maar een week, toen werd ik alsnog ongesteld. De kans dat het misgaat is natuurlijk ook wel vrij groot als het nog zo pril is, en als je niet zo bezig zou zijn met zwanger worden, zou je het misschien niet eens merken. Opaal, ik hoop dat dit bij jou wel goed gaat en je de komende negen maanden niet meer ongesteld wordt :-)

Pira, babytime ??
Meiden weer F5 voor de nieuwe tabel!

Reageer later uitgebreider, nu nog even chillen na drukke dag. Zoon vierde z'n verjaardag in de speeltuin, 12 kinderen, lekkere drukke boel maar heel erg gezellig en geslaagd en we hebben enorm geluk gehad met het mooie weer!

Wat de testen betreft hebben we besloten nu in eerste instantie alleen voor de combinatietest te gaan (maandag bloedprikken, donderdag nekplooimeting) en waarschijnlijk af te zien van de vlokkentest. Ik vind het toch een beetje griezelig, verlies de laatste dagen weer wat oud bloed (bloedstolsel zal toch beetje bij beetje m'n lichaam verlaten) en het voelt nu niet goed om in de placenta te laten prikken. Ook het idee een eventuele onverhoopte miskraam op vakantie in Frankrijk te krijgen en mogelijk daar in het ziekenhuis te belanden staat me erg tegen. Waarschijnlijk doen we bij 15/16 weken dan nog de vruchtwaterpunctie.

Allemaal bedankt voor het meedenken en een fijn weekend!
even kort, Maria, fijn dat jullie er in principe uit zijn. Voelt dat goed?

Opaal, spannend zeg, weet je al meer?

Watever, leuk een jongen!

Pira, hoe is t?

Hier alles ok, Beertje sliep vannacht to half zes, vond ik wel een luxe!

fijne zondag!
Hier net een fixe huilbui achter de rug! Ik zie het allemaal ff niet meer, Nog een kleine 7 weken te gaan en er moet hier zoveel nog gebeuren..... Dan begin ik nog niet eens over de babykamer, die echt nog helemaal in zijn geheel gedaan moet worden.....

Maar goed wat dat betreft ben ik dus gewoon liever op mijn werk. Hoef ik hier niet tegen de zooi aan te kijken en mij nutteloos te voelen.

Fijn weekend allemaal, Maria succes met de combietest!!
Watever ik kan me goed voorstellen dat je het even gehad hebt. Zo'n verbouwing het is ook niet niks. Loopt de verbouwing nog een beetje volgens schema of zit het tegen? 7 weken is nog best lang hoor, maak je niet teveel zorgen, als jullie baby straks maar een wiegje heeft!

Beer wat heerlijk dat Beertje vannacht tot half zes sliep! Daar voel je je zeker een heel ander mens door? Ik wilde je nog iets vragen: het voordeel van een vlokkentest leek mij vooral ook dat ik dan bij 14 weken (hopelijk) zou weten dat het goed zat en dan mocht van mij ook iedereen weten dat ik zwanger was. Ik zie het gewoon niet zo zitten om éérst te gaan vertellen dat ik zwanger ben en dan later dat we een punctie gaan doen en dan 3 weken later nog een (hele kleine) kans dat je "iedereen" moet gaan inlichten dat het niet goed is en dat je de zwangerschap (mogelijk) af gaat breken. Ik weet, het is een verondersteld rampenscenario, maar toch... Hoe hebben jullie dat gedaan? Gewoon met 12 weken aan iedereen verteld dat je zwanger was en toen met 16 weken de punctie gedaan en met 19 weken de uitslag? Het lijkt me bijna ondoenlijk om een zwangerschap tot 19 weken te verbergen. Tot later allemaal!
ehm... klopt het dat we al een paar dagen niets van Pira gehoord hebben? zou ze misschien....???
MissBR, je hebt gelijk, laatste posting was van 5-6, drie dagen geleden. Ik heb wel sterk het vermoeden dat het daar dan misschien begonnen is, Pira is zo'n trouwe schrijfster! (Sorry Pier, als er niets aan de hand is, we worden hier gewoon ook wat zenuwachtig).

Maria, ik heb het dus wel gewoon aan iedereen verteld dat ik zwanger was. Aan fam. en vrienden al heel snel, en werk met zo'n 12 weken. Je kunt het inderdaad niet verborgen houden tot 20 weken nee. Heb ook gewoon verteld over de punctie (natuurlijk niet aan jan en alleman) en als de uitslag niet goed was geweest had ik dat ook verteld. En de vagere kennissen (moeders op het schoolplein ed) zou ik dan gewoon zeggen dat het mis was gegaan denk ik, en niet het hele verhaal vertellen.

Liever vertel je het natuurlijk pas na de punctie, maar lijkt me erg moeilijk, bij mij zag je het echt allang. Krijg jij al een buikje?

Watever, balen zeg om zo in de rotzooi te zitten, zo op het einde van je zwschap zit je daat niet op te wachten. Maar wat Maria zegt is wel waar, je hebt uiteindelijk niet zoveel nodig voor een baby. Het is meer voor jezelf dat je alles op orde wilt hebben. MAar ik weet dat het heel vervelend is als dat niet lukt.

Kun je niet wat hulp inschakelen, dingen laten doen ofzo?

Carlot, heb je al getest? (en hoe is het in Ierland?)

En Opaal, jij zou ook na het weekend testen toch? Ben benieuwd...

MissBR, hoe gaat het bij jou, trek je je verlof nog een beetje?

Ik heb vandaag weer luxe dag, alleen met Beertje, alle kids weg. Ga er maar eens lekker van genieten, dagje rustig aan doen is wel weer eens nodig merk ik.
Pira??? Owww spannend! Meid, zet hem op!

Beer m'n buik valt erg mee moet ik zeggen. Toen ik een week of 9 zwanger was dacht ik:"o jee wat gaat dit hard" maar ik had toen ook nogal last van verstopping dus ik denk dat het voornamelijk m'n darmen waren. Van sommige strakke broeken kan ik de knoop niet meer dicht krijgen maar van veel andere, losser zittende, broeken is dat geen probleem. Werk deze week alleen morgen nog en vrijdag vertrekken we naar Frankrijk. Weet niet of ik daar (in alle rust ) enorm uit ga dijen maar ik denk dat ik het met "slimme kleding" best nog wel een poosje kan verbergen. Als ik terug kom ben ik 15 weken zwanger en rond die tijd zou dan de punctie moeten plaatsvinden. Ik zal het dan wel tegen m'n werkgever "moeten" zeggen want dan ben ik er toch een paar dagen niet. Die man is nogal nieuwsgierig, dus ik had hem het liefst tegelijk met al m'n andere collega's ingelicht (en niet als één van de eersten ), maar ik denk dat ik nu niet anders kan. Ach, dat is dan niet anders. Hoe heb jij het trouwens toen gedaan, heb je je ziek gemeld of vrije dagen opgenomen?

Opaal inderdaad, we hebben niets meer van je gehoord! Het klonk toch wel hoopvol vorige week. Heb je al getest?

MissBR wat fijn dat jullie toen zo'n goede uitslag van de combinatietest hadden! Ik denk dat wij toch alsnog wél voor de vruchtwaterpunctie gaan, tenzij de uitslag van de combinatietest heeeeel erg goed is. Maar eerlijk gezegd ben ik een beetje bevreesd dat ik, net als Marimoh, Watever en Pira, een minder goede uitslag krijg (die dan later hopelijk weer heel erg blijkt mee te vallen). Het schijnt toch wel regelmatig voor te komen dat bij "oudere" vrouwen de leeftijd in de kansberekening zó zwaar meetelt dat er al relatief snel een beroerde uitslag uit komt rollen. Nee het lijkt mij ook zeker niet makkelijk om een zwangerschap bij 18 of 19 weken af te breken maar toch denk ik dat ik het wel zou doen als het kindje een grote handicap/chromosoomafwijking heeft. Wij hebben 3 jaar op deze zwangerschap gewacht en uiteindelijk toch besloten om IVF te proberen omdat we heel graag een brusje voor onze zoon wilden waar hij later z'n jeugdherinneringen mee zou kunnen delen en waarmee hij zich zou kunnen identificeren. Op zich waren we heel gelukkig met z'n drietjes. Het is niet zo dat wij "kosten wat het kost" een tweede kindje wilden, gehandicapt of niet gehandicapt. Ik vind het altijd heel nobel als mensen zeggen:"iedere kindje is bij ons welkom, met wat voor een handicap dan ook". Maar mijn man en ik kijken er toch iets anders tegenaan. Kijk, als ons kind later een naar ongeluk krijgt en daardoor gehandicapt raakt, tuurlijk houden we er dan nog net zoveel van. Maar als we in de zwangerschap de keuze krijgen voor wel of niet een gehandicapt kind, dan kiezen we er toch niet voor denk ik. Vooral omdat je hele leven dan op z'n kop staat, met ook allerlei gevolgen voor onze zoon, en het brusje waar hij later mee over vroeger kan praten heeft hij dan ook niet....

Hoop niet dat ik kil en zakelijk op jullie over kom, want dat ben ik beslist niet. En het lijkt me ook echt afschuwelijk om zoiets te besluiten. Ik ben natuurlijk ook nog maar relatief kort zwanger, mogelijk kijk ik er over een maand heel anders tegenaan. Ik hoop dat dat we een dergelijke keuze niet hoeven te maken! Fijne dag nog allemaal!
Kom wel even wat vaker kijken nu hoor, vanwege Pira....vind het zo spannend!

Maria, natuurlijk vind ik je niet kil en zakelijk. Ik heb alle begrip voor je keuze. Ik had op zich hetzelfde idee, merkte wel naarmate de zwschap vorderde ik steeds meer twijfelde en niet meer zeker wist. Wat ik gedaan zou hebben zal ik nooit weten, dat weet je pas als je echt voor die keuze staat. Hopelijk zal het bij jou ook zo lopen als bij mij, en die kans is heel groot he, vergeet dat niet.

Ik had overigens vrije dagen opgenomen voor de punctie en de dagen erna (ik zou zeker een week rust pakken en dus niet werken als ik jou was). Maar dat kwam ook omdat het precies in de herfstvakantie viel, en ik die dagen al heel lang als vrije dagen gepland had staan. Vond het teveel gedoe om het dan naar ziek over te gaan zetten. Anders had ik mij denk ik wel ziek gemeld.
Nog niet getest, maar nog steeds niet ongesteld.

Wil deze week wel gaan testen blijkt het uit te blijven.

Alleen ben ik vanavond niet thuis en dinsdag mijn vriend niet, die komt woensdag weer laat in de avond thuis van een vergadering. Dan maar testen of donderdag. Ben wel erg benieuwd nu hoor.

Alleen de test doen ga ik niet doen, het is toch iets speciaals van ons samen. Maar ga er morgen wel een halen.

Mijn vriend vindt het nu echt ontzettend eng worden toen ik vertelde dat ik nog niet ongesteld was.....oei oei dacht ie.

Dus misschien donderdag een goed bericht van ons.
beer: mijn verlof? begint te wennen, ik probeer nog maar niet te denken aan die eindeloze tijd voor me (die uiteindelijk heel snel zal gaan, dat weet ik ook), omdat dat me wel een beetje benauwd. maar zoals vandaag: vriendlief ook thuis. ochtend begonnen met massage door fysio (ivm bekken) en daarna verf gekocht voor nieuwe kamer van onze huidige jongste. nu even op de bank met de computer.. ach nou ja, dan trek ik het allemaal wel. over een uur de jongens weer halen (oudste in uniform van scouting naar school, hij vindt dat zooo stoer ), maar hoef niet te koken ofzo. dat is lekker (want wel steeds vaker harde buiken enzo)

Moet jij eigenlijk inmiddels alweer aan het werk? denk dat jouw verlof alweer bijna klaar is? zie je er tegenop?

Maria: je hebt helemaal gelijk hoor en ik weet ook niet wat wij gedaan zouden hebben. zoals Beer al zegt: dat weet je denk ik pas als je er voor staat. we hebben tenslotte niet voor niets die test gedaan.. waren dus ook erg blij met goede uitslag.

pira... ik vind het spannend hoor.. kan toch bijna niet anders dan dat er iets begonnen is. volgens mij heeft ze niet meer gepost sinds ze naar de gyn moest toch? of daarna nog? nou ja, afwachten maar!

ok, iedereen fijne dag!
HOOOOIII meiden, hier nog steeds niks hoor SORRY!!

sorry voor t niet posten dit weekend, vrijdag had ik nog geschreven toch?!

zaterdag was verjaardag dus pc werd niks, gisteren was ik zoooo vreselijk moe en lam, alleen maar op de bank gelegen, alles kon me gestolen worden en vandaag tja niet veel beter. Ben enorm moe, zware spierpijn in mn liezen (?? van t op de bank liggen?) en ik ben t ineens beu. ik heb zo t gevoel als madammeke mij helemaal aan t opeten is, heb geen energie, het eten lukt me niet echt, met moeite krijgik er wat in, voel dr koppie bijna tussen mn knieen hangen, waggel soms ineens....afin ik zit dus echt aan de laatste loodjes waar ik vorige week nog om moest lachen. ze mag komen wat mij betreft maar tja ik probeer me ook goed te beseffen dat t nog 2 weken kan duren!!!

Piraman werkt vandaag thuis maar heb al gezegd dat hij morgen maar weer naar kantoor gaat. t is heel gezellig met hem thuis maar ik heb m liever thuis als de kleine er is.....lijkt me iets praktischer.

Verder niet veel te melden dus, wat huishoudelijke klusjes en verder lamlendig bank hangen hahahaha

Opaal leuk dat je weer schrijft en spannend, wanneer ga je testen?

Watever, herkenbaar dat balen als de dingen niet af komen, had ik paar weken geleden ook. Zorg dat je inderdaad wiegje en wat basis dingen hebt en anders gewoon bij jullie op de slaapkamer, als die dan netjes en op orde is met wiegje geeft dat rust. t kamertje komt dan verder wel en zoals iemand al schreef, in 7 weken kan er nog veel gebeuren hoor.

MAria goed dat jullie een besluit hebben genomen, geeft alvast weer rust. duim voor goede combi test voor jullie!!!!

lieverds het is zo fijn te zien hoe jullie meeleven met me want tja of je wilt of niet, vraag ik me nu toch ook wel elke dag af, "zal t vandaag of niet" zo stom.....maarja zo'n uitgerekende datum geeft je toch een punt al weet je dat d ekans minimaal is dat ze dan ook geboren wordt. ongemerkt "werk" je er naar toe. verder zoek ik me rot in de wcpot naar de slijmprop, vannacht had ik veel afscheiding en vroeg mezelf eerst in bed nog af of het vruchtwater was, niet dus enz enz. oftewel als je nog niet weet of je zwanger bent, net zwanger bent, op de 12 weken termijn wacht enz enz.......steeds weer opnieuw is er een fase van onzekerheid en zoek je je rot in je slip d'r is een boek over te schrijven hahaha...

lieve meiden, ik ga nog even de mails wegwerken en dan bankhangen - slapen..... liefs XX
oh ja streptokokken, tja dat controleren ze hier rond 37 weken (is soort van schimmel - als ik t goed begrepen heb) en als je t hebt moet je tijdens bevalling al aan infuus met antibiotica anders kan kleine direct al de infectie oplopen en er behoorlijk ziek van zijn.

heb me dr verder niet zo in verdiept maar blijk t gelukkig niet bij me te dragen.....
o pira! wat jammer dat je nog niet begonnen bent! je klinkt alsof je er ineens heel erg aan toe bent. tis wat he?

ik ken dat wel hoor. op het ene moment 'moet' je nog zoveel van jezelf en mag het eigenlijk nog niet gebeuren en dan ineens heb je dat moment dat je gewoon niet meer kan. dat je NU wil bevallen en dat elke dag dat het langer duurt oneindlig lijkt. vreselijk, maar hoort er allemaal bij.

ok, nu ik weet dat je niet aan het bevallen bent, ga ik me even aan mijn jongste zoon wijden. die is de hele dag al heerlijk aan het spelen, maar wil nu even aandacht..

fijne dag allemaal!
Pira, jammer voor je dat je je zo voelt. Vandaag misschien al wat beter? Het is wel heel herkenbaar hoor. Die laatste loodjes, ze zijn echt zwaar, af en toe zit je er gewoon door heen. Gewoon lekker uitrusten en de dag nadert toch snel hoor, zelf al duurt het nog 2 weken. Maar snap je helemaal.

Overigens heb ik bij mijn vier bevallingen nog nooit een slijmprop gezien, zou echt niet weten hoe dat er uit ziet.

Ik dacht trouwens echt dat je aan het bevallen was!

En missBR jij klinkt ook wel goed eigenlijk, gelukkig maar. Ik hoef pas in september weer aan het werk, want ik neem ook nog ouderschapsverlof op. Vind het wel fijn hoor, moet er nog niet aan denken. Waar ik werk wordt dat ook nog 70 % doorbetaald, dus erg prettig.

Opaal, spannend dan tot donderdag wachten....
klopt, ik heb ook nog nooit een slijmprop gezien. Wel bloedverlies (bij 2 van de 3) als duidelijk eerste begin. maar je weet het nooit.. Bij de oudste begin het met de vliezen, maar dat had ik in eerste instantie niet eens door (idioot hoor, want ik zat toen al ruim een week te wachten!). had daar een heel ander (spectaculairder) beeld van, niet die paar druppeltjes die het waren..

maar op een gegeven moment is het duidelijk, of je nu wel of niet je slipjes controleert..

in september pas weer aan het werk Beer? dat is lekker hoor! dan gaan we dus ongeveer tegelijk weer aan de slag (ik eind september, begin oktober). Bij ons wordt ouderschapsverlof niet vergoed, dus is niet echt een optie, maar bij de vorige keren was ik er ook wel echt klaar mee hoor, met thuiszitten. Ik vond het heerlijk om weer te gaan werken.. ach ja, het is denk ik ook waar je je op instelt!

opaal: spannend! laat het snel horen he?

ok, heb lekker dagje voor de boeg denk ik. Mijn moeder komt zo, even wat uitzoeken en opruimen. Nog even langs ikea voor plintjes en stof voor de gordijnen. verder beetje aanrommelen. met al die hulp om me heen, is het wel genieten van mijn verlof.

fijne dag allemaal en Pira: sterkte met die laatste loodjes!
MissBR, bij de eerste 2, die binnen anderhalf jaar geboren zijn, had ik ook heel snel weer zin om aan het werk te gaan (mede doordat ik bij de 2e ook wel soort van post natale depressie had).

Bij de derde ging mijn jongste al naar school en had ik natuurlijk al 2 kindjes waarmee ik wat kon praten. Daardoor vond ik verlof leuker, minder eenzaam ofzo.

En nu, deze keer, ik heb het best heel druk met alles. Met school, de afspraakjes en het sporten/zwemmen, heb je toch veel contacten zeg maar. Ik vind het daarom nog wel best. Scheelt trouwens ook dat ik mijn werk de laatste tijd nogal saai vond. Zit ook te denken om iets anders te gaan doen, maar weet niet wat.

Fijn dat je vandaag in ieder geval kunt genieten van je verlof! Is jouw jongste eigenlijk lastig, of valt het mee? Mijn jongste kon me echt aardig vermoeien tijdens die laatste weken. De laatste tijd gaat het echt goed met haar. Ze is zowaar ook zindelijk geworden sinds vorige week! (ze is ruim drie dus mocht ook wel een keer, maar ik dacht dat het nooit zou lukken!)

Pira, melden!

fijne avond
BUONASERA IK MELD ME!!!

dus niks aan t handje hier op enorme afscheiding na en vanmorgen in bed vervelende krampen in rug en buik. ik had de grote boodschap al gedaan (die veroorzaakt nu ook steeds krampen) en heb dus even afgewacht wat t ging worden maar t werd niks.

dank voor jullie lieve meelevende woorden....tja maf he dat ik er ineens zo klaar mee ben. ik vond t tot vorige week zalig dat gerommel rondom huis en tuin, zwemmen enz enz

ach vandaag gaat t wel. vanmorgen lekkere cake gebakken, wat lekkers gekookt, met hond stukje gelopen, wasje gedraaid, enz enz vanmiddag op bank gehangen en nu wederom wat zaken voor boekhouder regelen.

mbt slijmprop ik roep maar wat hoor hahah, je wilt zo graag iets tastbaars, nu zullen pijnlijke weeen dat wel degelijk zijn en zal ik ze dan wel verwensen....dus wacht ik die maar rustig af

morgen is officieel dus de uitgerekende datum maar ik heb echt t gevoel dat ik vrijdag gewoon voor controle in t zkhuis zit, naja ondertussen dan toch nog maar wat kleine dingetjes doen hier in huis. hopelijk komt t zonnetje snel terug, dan kan ik tenminste lekker naar buiten.

MIssBR fijne dag gehad?

Beer hoe gaat t met de kleine Beereman? slaapt t'ie nu flink door 's nachts of was laatst tot half zes een uitzondering? heb je voor je gevoel al een fijn ritme met je kids en de kleine erbij?

lieve meiden, fijne avond en tot morgen dan maar weer?! XXX
Ik gok dat jij morgen bent bevallen en met je dochter heerlijk aan het genieten bent!

Ik hou het in de gaten hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven