boos en geïrriteerd op date
zondag 9 januari 2022 om 08:38
Hoi allemaal,
ik date nu met een man die wat verder weg woont waardoor het soms puzzelen is om elkaar te zien. Toch hebben we elkaar inmiddels 3x kunnen zien en dat was heel gezellig.
Gisterochtend zouden we elkaar weer zien.
Hij was toevallig met collega's in de stad die avond ervoor en dan zouden wij de volgende ochtend rond 8.30 afspreken en dan 2 uurtjes afspreken totdat hij weer moest werken. Niet heelveel, maar toch leuk om elkaar te zien.
Gisterochtend om 8.30 zat ik klaar en af te wachten tot hij iets van zich zou laten horen. Om 9.00 nog geen enkel bericht, om 9.15 wel :' ah het gaat me niet lukken, net wakker met een ontzettende kater en over een uurtje moet ik alweer aan het werk dus we vertrekken bijna weer'.
ik vind dit echt lullig richting mij, want ik had rekening gehouden met de afspraak. Tegelijkertijd denk ik ook: als hij me ECHT graag had willen zien dan had hij wel minder gedronken en was hij optijd zijn bed uitgegaan. Het lijkt op deze manier net of ik totaal geen prioriteit ben voor hem. Wat vinden jullie?
ik date nu met een man die wat verder weg woont waardoor het soms puzzelen is om elkaar te zien. Toch hebben we elkaar inmiddels 3x kunnen zien en dat was heel gezellig.
Gisterochtend zouden we elkaar weer zien.
Hij was toevallig met collega's in de stad die avond ervoor en dan zouden wij de volgende ochtend rond 8.30 afspreken en dan 2 uurtjes afspreken totdat hij weer moest werken. Niet heelveel, maar toch leuk om elkaar te zien.
Gisterochtend om 8.30 zat ik klaar en af te wachten tot hij iets van zich zou laten horen. Om 9.00 nog geen enkel bericht, om 9.15 wel :' ah het gaat me niet lukken, net wakker met een ontzettende kater en over een uurtje moet ik alweer aan het werk dus we vertrekken bijna weer'.
ik vind dit echt lullig richting mij, want ik had rekening gehouden met de afspraak. Tegelijkertijd denk ik ook: als hij me ECHT graag had willen zien dan had hij wel minder gedronken en was hij optijd zijn bed uitgegaan. Het lijkt op deze manier net of ik totaal geen prioriteit ben voor hem. Wat vinden jullie?
zondag 9 januari 2022 om 09:44
Kuikenspons schreef: ↑09-01-2022 09:26precies.. niet eens opdaagde maar me ook 45 minuten liet wachten. Dat is toch niet hoe je omgaat met iemand die je echt leuk vindt?
Nou, trek je conclusie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zondag 9 januari 2022 om 09:51
Alle gekheid op een stokje, dat snap ik heel goed. Als iemand echt graag bij je wil zijn doet hij dit niet zo.Kuikenspons schreef: ↑09-01-2022 09:10Iemand vroeg of ik hem nog steeds leuk vind, ik merk dat ik wel erg ben gaan twijfelen. Alleen al het feit dat een ruim volwassen man zo ontzettend veel drinkt dat hij zich met een kater verslaapt vind ik best sneu.
Dat iemand op vrijdag wat drinkt snap ik nog maar s avonds een vent, s ochtends een vent.
Daarnaast vind ik dat je zelf ook geen genoegen moet nemen met dit soort afspraken. Ik vind dat met kennissen al irritant: dat geprop geeft mij geen idee van prioriteit zijn en deze afspraak kwam zo te horen niet van jou af.
Ik zou hier ook geen zin in hebben.
zondag 9 januari 2022 om 09:53
zondag 9 januari 2022 om 09:54
Ik kan mij in geen enkele situatie voorstellen dat het leuk is om zo vroeg af te spreken, maar ik ben ook geen ochtendmens. Maar alleen het feit dat je al zo moet puzzelen, en dan uitkomt op 8.30 zegt ook wat. Hoe zie je dat verder (los hiervan) voor je?
Daarnaast denk ik, als hij je echt leuk had gevonden, dan was hij wel vroeg opgestaan en had ie voor je deur gestaan. Iets met prioriteiten.
Daarnaast denk ik, als hij je echt leuk had gevonden, dan was hij wel vroeg opgestaan en had ie voor je deur gestaan. Iets met prioriteiten.
zondag 9 januari 2022 om 09:55
zondag 9 januari 2022 om 09:58
Ik zou ook best zo vroeg kunnen afspreken, ik ben altijd op tijd uit bed, ook op een vrije dag.
Niet alleen zou ik het vreselijk onaantrekkelijk vinden dat wetende dat hij nog een afspraak heeft, hij toch teveel drinkt.
Buiten dat ik dronken worden en een kater iets voor iemand van max 20 vindt.
Daarnaast belde hij je pas heel laat, dus hij had denk ik geen wekker gezet. Dan hij wist de avond ervoor al dat hij niet zou komen, maar laat het jou pas heel laat weten op de dag van de afspraak.
Niet alleen zou ik het vreselijk onaantrekkelijk vinden dat wetende dat hij nog een afspraak heeft, hij toch teveel drinkt.
Buiten dat ik dronken worden en een kater iets voor iemand van max 20 vindt.
Daarnaast belde hij je pas heel laat, dus hij had denk ik geen wekker gezet. Dan hij wist de avond ervoor al dat hij niet zou komen, maar laat het jou pas heel laat weten op de dag van de afspraak.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zondag 9 januari 2022 om 10:03
zondag 9 januari 2022 om 10:08
Misschien komt het wel minder voor dan jij denkt?
Zou niet mijn vriendenkring zijn.

zondag 9 januari 2022 om 10:13
Natuurlijk niet. Maar ik vraag me af waarom je deze bevestiging nodig hebt? Als je gaat daten dan is het belangrijk dat je een beetje weet voor jezelf wat voor vent je wil. Iemand kan nog zo leuk zijn en een goede babbel hebben, wanneer hij op deze manier met afspraken omgaat weet ik dat hij niet mijn match is.Kuikenspons schreef: ↑09-01-2022 09:26precies.. niet eens opdaagde maar me ook 45 minuten liet wachten. Dat is toch niet hoe je omgaat met iemand die je echt leuk vindt?
zondag 9 januari 2022 om 10:14
Kun je dit ook omdraaien: als jij hem superleuk zou vinden, zou je dit dan juist grappig vinden en zeggen: sterkte met je kater, we spreken elkaar snel. En erom moeten grinniken dat hij nog zo lekker jongensachtig is? En kennelijk superleuke collega’s heeft waar je goed een feestje mee kunt vieren, zelfs als alle horeca dicht is?
Ik zeg niet dat ik dat vind, maar er zijn vast mensen die het zo zien en dat is daneen betere match, of niet?
Ik zeg niet dat ik dat vind, maar er zijn vast mensen die het zo zien en dat is daneen betere match, of niet?
makreel wijzigde dit bericht op 09-01-2022 10:15
0.11% gewijzigd
Wat eten we vanavond?
zondag 9 januari 2022 om 10:14
Ja dat zou ik ook hebben. En het uur waarop je afspreekt hoeft helemaal niet raar te zijn. Je kan samen even ontbijten, koffie drinken (to go), of een wandeling door de stad maken.Kuikenspons schreef: ↑09-01-2022 09:10Iemand vroeg of ik hem nog steeds leuk vind, ik merk dat ik wel erg ben gaan twijfelen. Alleen al het feit dat een ruim volwassen man zo ontzettend veel drinkt dat hij zich met een kater verslaapt vind ik best sneu.
Ik zou er helemaal op af geknapt zijn
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
zondag 9 januari 2022 om 10:18
Hij had de vorige avond niet iets, hij had de volgende ochtend iets.
Zij wist toen nog niet dat hij iemand was van zuipen en een kater. Nu wel.
zondag 9 januari 2022 om 10:20
Natuurlijk niet. Volwassen mannen horen capabel genoeg te zijn om zelf hun afspraken te maken. Als deze man dat niet kan is dat enkel zijn manco; het is niet ook haar manco omdat zij zijn falen niet voorkomen heeft.

zondag 9 januari 2022 om 10:20
Ik zou het heel goed kunnen, zo vroeg even afspreken. Maar ik drink dan ook niet. En ik verwacht van een date die zo vroeg wil afspreken dat hij dan ook rekening houdt met het vroege tijdstip en fris en fruitig genoeg is. Niet dat hij op het laatste moment en nog bijna een uur later de afspraak afzegt. Is voor mij een gevalletje ongeschikt, en next!
zondag 9 januari 2022 om 10:35
Wat is daar mis mee?
Het hele leven bestaat uit dingen tegen elkaar afwegen . Conclusies trekken en op basis daarvan beslissingen nemen.
Oke dan vult ze in dat hij haar niet leuk genoeg vind. Misschien vind hij haar wel erg leuk. Zou kunnen
De man die zijn vrouw mishandelde houdt misschien ook wel van haar. Zij maakte hem alleen even boos.
Deze man heeft laten zien dat hij niet veel rekening houdt met to en het is pas de vierde date.
zondag 9 januari 2022 om 10:37
Dat had ze kunnen doen als hij haar niet had laten wachten, is gewoon onbeschoft.makreel schreef: ↑09-01-2022 10:14Kun je dit ook omdraaien: als jij hem superleuk zou vinden, zou je dit dan juist grappig vinden en zeggen: sterkte met je kater, we spreken elkaar snel. En erom moeten grinniken dat hij nog zo lekker jongensachtig is? En kennelijk superleuke collega’s heeft waar je goed een feestje mee kunt vieren, zelfs als alle horeca dicht is?
Ik zou deze gast echt dumpen. Je bent duidelijk geen priotiteit.

zondag 9 januari 2022 om 10:44
sugarmiss schreef: ↑09-01-2022 10:35Wat is daar mis mee?
Het hele leven bestaat uit dingen tegen elkaar afwegen . Conclusies trekken en op basis daarvan beslissingen nemen.
Oke dan vult ze in dat hij haar niet leuk genoeg vind. Misschien vind hij haar wel erg leuk. Zou kunnen
De man die zijn vrouw mishandelde houdt misschien ook wel van haar. Zij maakte hem alleen even boos.
Deze man heeft laten zien dat hij niet veel rekening houdt met to en het is pas de vierde date.
Nou, trek je conclusie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 9 januari 2022 om 10:47
Echt? Wat grappig. Het zou voor mij meteen klaar zijn.
zondag 9 januari 2022 om 10:47
Dat denk ik ook.makreel schreef: ↑09-01-2022 10:14Kun je dit ook omdraaien: als jij hem superleuk zou vinden, zou je dit dan juist grappig vinden en zeggen: sterkte met je kater, we spreken elkaar snel. En erom moeten grinniken dat hij nog zo lekker jongensachtig is? En kennelijk superleuke collega’s heeft waar je goed een feestje mee kunt vieren, zelfs als alle horeca dicht is?
zondag 9 januari 2022 om 10:52
zondag 9 januari 2022 om 10:53
Dit
Maar goed je kan ook verder gaan zoeken naar de perfecte partner.