boos en geïrriteerd op date
zondag 9 januari 2022 om 08:38
Hoi allemaal,
ik date nu met een man die wat verder weg woont waardoor het soms puzzelen is om elkaar te zien. Toch hebben we elkaar inmiddels 3x kunnen zien en dat was heel gezellig.
Gisterochtend zouden we elkaar weer zien.
Hij was toevallig met collega's in de stad die avond ervoor en dan zouden wij de volgende ochtend rond 8.30 afspreken en dan 2 uurtjes afspreken totdat hij weer moest werken. Niet heelveel, maar toch leuk om elkaar te zien.
Gisterochtend om 8.30 zat ik klaar en af te wachten tot hij iets van zich zou laten horen. Om 9.00 nog geen enkel bericht, om 9.15 wel :' ah het gaat me niet lukken, net wakker met een ontzettende kater en over een uurtje moet ik alweer aan het werk dus we vertrekken bijna weer'.
ik vind dit echt lullig richting mij, want ik had rekening gehouden met de afspraak. Tegelijkertijd denk ik ook: als hij me ECHT graag had willen zien dan had hij wel minder gedronken en was hij optijd zijn bed uitgegaan. Het lijkt op deze manier net of ik totaal geen prioriteit ben voor hem. Wat vinden jullie?
ik date nu met een man die wat verder weg woont waardoor het soms puzzelen is om elkaar te zien. Toch hebben we elkaar inmiddels 3x kunnen zien en dat was heel gezellig.
Gisterochtend zouden we elkaar weer zien.
Hij was toevallig met collega's in de stad die avond ervoor en dan zouden wij de volgende ochtend rond 8.30 afspreken en dan 2 uurtjes afspreken totdat hij weer moest werken. Niet heelveel, maar toch leuk om elkaar te zien.
Gisterochtend om 8.30 zat ik klaar en af te wachten tot hij iets van zich zou laten horen. Om 9.00 nog geen enkel bericht, om 9.15 wel :' ah het gaat me niet lukken, net wakker met een ontzettende kater en over een uurtje moet ik alweer aan het werk dus we vertrekken bijna weer'.
ik vind dit echt lullig richting mij, want ik had rekening gehouden met de afspraak. Tegelijkertijd denk ik ook: als hij me ECHT graag had willen zien dan had hij wel minder gedronken en was hij optijd zijn bed uitgegaan. Het lijkt op deze manier net of ik totaal geen prioriteit ben voor hem. Wat vinden jullie?

zondag 9 januari 2022 om 14:43
dit heeft werkelijk niks met man/vrouw-verschillen te maken, maar alles met: Hoe serieus, neem je deze date?Lief_mannetje schreef: ↑09-01-2022 14:40Dit is volgens mij precies het verschil tussen een man en een vrouw.. De vrouw denkt er gelijk een heel scenario bij, zoekt er van alles achter en opent zelfs een topic om te vragen wat andere(n) (vrouwen?;)) ervan vinden. De man in kwestie denkt alleen 'ah shit.. verslapen' en draait zich nog even om. Stuurt je vanavond of morgen weer een appje en is zich van geen kwaad bewust.
Waar ik niet mee wil zeggen dat zijn actie goed is. En hij mag best weten dat het niet netjes is. Maar ik denk echt niet dat hier kwade wil achter zit. Laat het initiatief nu even bij hem en kijk of er nog wat in zit. Ik zou echt niet alleen op basis hiervan gelijk klaar zijn. Je vindt hem leuk toch? Leuk genoeg om er nog voor te gaan? Want je moet dan ook eerlijk zijn... als je op basis hiervan al twijfelt, dan vind je hem niet leuk genoeg en hou je hem ook aan het lijntje
als jij iemand waanzinnig leuk vindt, en als de dood bent, dat iemand anders haar voor je neus komt wegkapen, zet je echt wel een wekker
voor leuke mannen heb ik altijd mijn best gedaan, minder-leuke, moeten het doen met kruimeltjes aandacht en slappe excuses

zondag 9 januari 2022 om 14:44
Ik zie een bruiloft of sollicitatie inderdaad anders dan een date. Hoewel ik me voor al deze voorbeelden (minus begrafenis) inderdaad al eens heb verslapen. Heb ook al vaker om die reden een vlucht gemist. Ik zal sowieso niet snel een sollicitatie in de ochtend inplannen. Een date trouwens ook niet. Wat een onzalig plan.
anoniem_677683ba4a1a0 wijzigde dit bericht op 09-01-2022 14:46
14.79% gewijzigd
zondag 9 januari 2022 om 14:45
maar als TO DE vrouw was, waar deze man verliefd op aan het worden is, had hij zijn best gedaan. Uit angst haar te laten lopenLorem_Ipsum schreef: ↑09-01-2022 14:44Ik zie een bruiloft of sollicitatie inderdaad anders dan een date. Hoewel ik me voor al deze voorbeelden inderdaad al eens heb verslapen. Ik zal sowieso niet snel een sollicitatie in de ochtend inplannen.

zondag 9 januari 2022 om 14:47
Dat van die wekker staat nergens. Maar los daarvan, niemand is altijd perfect, ook niet op voor hem of haar belangrijke terreinen. Iemand er gelijk op afwijzen zou ook heel veel kunnen zeggen dan over iemand zijn of haar persoonlijkheid.Metallover schreef: ↑09-01-2022 14:00Nou ik vind het wel zéker iets zeggen over zijn persoonlijkheid en hoe serieus hij afspraken neemt.
Zij was er helemaal klaar voor, was op tijd opgestaan, had zich klaargemaakt.
En hij had niet eens de wekker gezet voor zijn afspraak, laat staan dat hij er was of haar op tijd had afgebeld.
Dit zegt best veel over iemand.

zondag 9 januari 2022 om 14:50
nou ja, hij werd pas om 9.15 wakkerLollypop04 schreef: ↑09-01-2022 14:47Dat van die wekker staat nergens. Maar los daarvan, niemand is altijd perfect, ook niet op voor hem of haar belangrijke terreinen. Iemand er gelijk op afwijzen zou ook heel veel kunnen zeggen dan over iemand zijn of haar persoonlijkheid.
ik wijs hem trouwens niet af op zijn persoonlijkheid, maar omdat hij TO niet leuk genoeg vindt.
Het leven is te kort om te daten met mensen waar je niet voldoende interesse in hebt of, die niet voldoende interesse in jou hebben.

zondag 9 januari 2022 om 14:51
Lorem_Ipsum schreef: ↑09-01-2022 14:49Voor mij zou geen enkele date na 3x al een prioriteit in m’n leven zijn. Dat is voor mij nog gewoon een date.
Eens.

zondag 9 januari 2022 om 14:52
Ze hebben 3 dates gehad he.. om iemand dan al DE man/ vrouw te noemen is wellicht ook wat snel. Dat iemand dan al prioriteit moet hebben boven feest met collega's of werk is best voorbarig.
zondag 9 januari 2022 om 14:53
zondag 9 januari 2022 om 14:54
je weet na drie dates echt al wel, of je iemand leuk genoeg vindt hoorLollypop04 schreef: ↑09-01-2022 14:52Ze hebben 3 dates gehad he.. om iemand dan al DE man/ vrouw te noemen is wellicht ook wat snel. Dat iemand dan al prioriteit moet hebben boven feest met collega's of werk is best voorbarig.
als je dan nog twijfelt, heeft date 4 geen zin
zondag 9 januari 2022 om 14:57
Of je iemand leuk genoeg vindt voor nog een date ja. Maar of je iemand leuk genoeg vindt voor de komende 50 jaar mag je best wat langer over doen, is niet gelijk een teken dat het niet genoeg is.
zondag 9 januari 2022 om 15:01
nou ja, voor mij welLollypop04 schreef: ↑09-01-2022 14:57Of je iemand leuk genoeg vindt voor nog een date ja. Maar of je iemand leuk genoeg vindt voor de komende 50 jaar mag je best wat langer over doen, is niet gelijk een teken dat het niet genoeg is.
ik houd er niet van, om geen prioriteit te zijn en ik maak ook graag tijd voor iemand die ik het waard vind
als ik de date van TO was, had ik de avond ervoor een berichtje gestuurd, met excuses, dat ik gedronken had, en dat zou ik dan vast de date afzeggen.
Maar iemand gewoon laten zitten, dat doe ik niet
zondag 9 januari 2022 om 15:19
zondag 9 januari 2022 om 15:34
Als iemand na 3 dates met mij een flitsdate wil inplannen op zaterdagmorgen vanaf 8:30 tussen stapavond en werk in. Dan voel ik me sowieso al niet zijn potentiële vriendin.
Dat klinkt namelijk gewoon als een booty call toch ??
Ik snap niet dat TO dan braaf gaat zitten wachten met koffie. Dat is toch een beetje naïef? Of ben ik nou zo verziekt dat ik dat denk?
Dit is hoe ik met scharrels omging, als je de stad in ging ff heen en weer appen om wat af te spreken voor daarna, beetje spanning creëren. En dan wist je al, we moeten nog maar zien wat ervan komt. Dat is de deal, daar ga je dan ook niet over bitchen als hij uiteindelijk niet komt.
Ik zie dit wel als je eigen taak in het daten om dit een beetje in te schatten, een man spreekt zelden zijn intenties eerlijk uit in mijn ervaring.
Ik snap niet dat TO dan braaf gaat zitten wachten met koffie. Dat is toch een beetje naïef? Of ben ik nou zo verziekt dat ik dat denk?
Dit is hoe ik met scharrels omging, als je de stad in ging ff heen en weer appen om wat af te spreken voor daarna, beetje spanning creëren. En dan wist je al, we moeten nog maar zien wat ervan komt. Dat is de deal, daar ga je dan ook niet over bitchen als hij uiteindelijk niet komt.
Ik zie dit wel als je eigen taak in het daten om dit een beetje in te schatten, een man spreekt zelden zijn intenties eerlijk uit in mijn ervaring.
zondag 9 januari 2022 om 15:41
Nee hoor, ik zou het zien als, iedere kans willen aangrijpen om de ander even te zienAvage schreef: ↑09-01-2022 15:34Als iemand na 3 dates met mij een flitsdate wil inplannen op zaterdagmorgen vanaf 8:30 tussen stapavond en werk in. Dan voel ik me sowieso al niet zijn potentiële vriendin.

zondag 9 januari 2022 om 16:14
Ligt eraan. Komt hij met zijn leuter uit de broek binnen..? Dan bootycall. Gaat hij aan tafel zitten kletsen met koffie? Geen bootycall.

zondag 9 januari 2022 om 16:20
Nou ja, de wil was er blijkbaar. De uitvoering liet te wensen over. Dat ligt bij hem. Aan TO om te besluiten hoe ze daar over denkt. Ik zou er niet zwaar aan tillen, omdat ik zelf ook zo zou kunnen zijn. Maar genoeg mensen die anders in het leven staan, en vast genoeg mannen die dit niet zouden doen.

zondag 9 januari 2022 om 17:50
Ja, kan gebeuren. Ik vind het trouwens ook onzin dat dit je als volwassen man niet zou kunnen gebeuren, ik heb ook nog weleens een kater. Niet wekelijks, maar soms heb je een avond die uit de hand loopt, maar goed, dat terzijde.
Ik denk dat als dit al zoveel irritatie opwekt, en als er zoveel waarde aan wordt gehangen in hoe deze man To ziet, dat dit geen toekomst heeft. Maak in ieder geval duidelijk hoe je hier over denkt.
Ik denk dat als dit al zoveel irritatie opwekt, en als er zoveel waarde aan wordt gehangen in hoe deze man To ziet, dat dit geen toekomst heeft. Maak in ieder geval duidelijk hoe je hier over denkt.