BOOS: aantijgingen tvoh
zaterdag 15 januari 2022 om 12:26
Jeroen Rietbergen, bandleider tvoh en man van Linda de Mol, erkent de beschuldigingen en stapt op (zie twitter Tim Hofman).
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
Donderdag aflevering van #BOOS hierover op YouTube. Link naar het YouTube-kanaal van #BOOS: https://youtube.com/c/BOOS
Wie volgt?
maloochem wijzigde dit bericht op 20-01-2022 06:57
63.19% gewijzigd
maandag 24 januari 2022 om 18:31
Maar vergis je niet hè, áls Ali wordt veroordeeld voor verkrachting (twee aangiften daarvan op dit moment, toch?) dan is ie niet zomaar weer thuis. De oriëntatiepunten van rechtbanken schrijven daarvoor (per feit) 24 maanden gevangenisstraf voor. En natuurlijk spelen er dan allerlei omstandigheden mee waardoor er kan worden afgeweken, maar de verhouding coach/jonge kandidate werkt in ieder geval al niet strafverlagend.
maandag 24 januari 2022 om 18:32
24 maanden voor een verkrachting. Dat is toch ook om te janken.meisje85 schreef: ↑24-01-2022 18:31Maar vergis je niet hè, áls Ali wordt veroordeeld voor verkrachting (twee aangiften daarvan op dit moment, toch?) dan is ie niet zomaar weer thuis. De oriëntatiepunten van rechtbanken schrijven daarvoor (per feit) 24 maanden gevangenisstraf voor. En natuurlijk spelen er dan allerlei omstandigheden mee waardoor er kan worden afgeweken, maar de verhouding coach/jonge kandidate werkt in ieder geval al niet strafverlagend.
maandag 24 januari 2022 om 18:33
Mits bewezen zou hier gewoon minimaal 10 jaar voor moeten staan. Minimaal.NoPepsiPlease schreef: ↑24-01-2022 18:3224 maanden voor een verkrachting. Dat is toch ook om te janken.
maandag 24 januari 2022 om 18:37
Echt vreselijk...NoPepsiPlease schreef: ↑24-01-2022 18:3224 maanden voor een verkrachting. Dat is toch ook om te janken.
maandag 24 januari 2022 om 18:38
Dan moet je ook nog eens van de eerste keer de maximum-straf krijgen.NoPepsiPlease schreef: ↑24-01-2022 18:3224 maanden voor een verkrachting. Dat is toch ook om te janken.
Die idioot die hier elders aangehaald werd die dat filmpje van Tim bovenhaalde kreeg ... uiteindelijk 47 dagen
(En nog wat voorwaardelijk.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 24 januari 2022 om 18:40
Het was, en is, niet mijn bedoeling een discussie te openen over de straffen die worden opgelegd, maar ik wilde wel zeggen dat Ali, áls het zover komt, echt wel een tijdje weg is en als ie er weer is gewoon ook alweer ouder is, al een tijdje niet meedoet in de rapwereld en hij echt wel vergeten is door publiek, media en producers. Lijkt me niet dat ie dan gewoon weer terug in the game is. Kijk bijvoorbeeld naar Keith Bakker, die was na zijn eerste veroordeling ook wel klaar in de media, terwijl hij voor di3 aangiften echt wel een podium had.
maandag 24 januari 2022 om 18:49
maandag 24 januari 2022 om 18:51
Manuel Broekman heeft van de week 240 uur taakstraf en een boete van €2000 gekregen voor aanranding. Hij heeft in de borsten en vagina geknepen van een vrouw die met hem op de foto ging.
Edit: het is een eis en nog geen uitspraak
Edit: het is een eis en nog geen uitspraak
anoniem_68fdcd75783e5 wijzigde dit bericht op 24-01-2022 19:01
14.16% gewijzigd
maandag 24 januari 2022 om 18:54
Nee dat is de eis, de uitspraak moet nog komen. En als hij wordt veroordeeld dan gaat hij vast in hoger beroep. Dus dan zijn we weer een jaar verder helaas.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
maandag 24 januari 2022 om 18:56
Oh, ik dacht dat het de uitspraak al was! Stom van mij.Chienandalou schreef: ↑24-01-2022 18:54Nee dat is de eis, de uitspraak moet nog komen. En als hij wordt veroordeeld dan gaat hij vast in hoger beroep. Dus dan zijn we weer een jaar verder helaas.
maandag 24 januari 2022 om 18:56
Dat heeft ie niet gekregen, dat was de eis van de ovj. En daarbij ook twee maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. De uitspraak is nog niet geweest.
maandag 24 januari 2022 om 19:05
Het zijn geen boetes, het zijn schadevergoedingen voor de benadeelde partijen (dus: de slachtoffers).
anoniem_69050bd22de01 wijzigde dit bericht op 24-01-2022 19:06
0.42% gewijzigd
maandag 24 januari 2022 om 19:06
Eens!EsterInside schreef: ↑24-01-2022 18:33Mits bewezen zou hier gewoon minimaal 10 jaar voor moeten staan. Minimaal.
maandag 24 januari 2022 om 19:11
Ik ben geen jurist, misschien dat iemand die dat wel is het kan toelichten,maar aanranding impliceert een minder zware straf.
Ik kan mij zo indenken dat gedwongen tot sex of tot het verrichten van sexuele handelingen bij jezelf, mentaal vergelijkbare gevolgen kan hebben.
morduchen wijzigde dit bericht op 24-01-2022 19:15
0.24% gewijzigd
maandag 24 januari 2022 om 19:13
Denk echt dat dit nooit meer gaat gebeuren. Tenzij ze echt helemaal vrijgesproken en van alle blaam verschoond worden.Yildizlar2 schreef: ↑24-01-2022 18:11Ik vrees van niet ik ben bang dat bv een Marco en Ali een achterban hebben die volledig in de ontkenning zitten . En vier een tijdje gewoon weer optredens .
Dan nog...ik denk dat het voor beiden " bye Felicia" is.
maandag 24 januari 2022 om 19:14
Ik snap niet wat je bedoelt? Het lijkt alsof je dingen met elkaar vergelijkt maar je zet er niet bij wat je met wat vergelijkt.Morduchen schreef: ↑24-01-2022 19:11Ik ben geen jurist, misschien dat iemand die dat wel is het kan toeluchten,maar aanranding impliceert een minder zware straf.
Ik kan mij zo indenken dat gedwongen tot sex of tot het verrichten van sexuele handelingen bij jezelf, mentaal vergelijkbare gevolgen kan hebben.
maandag 24 januari 2022 om 19:15
Zelfs al worden ze niet veroordeeld ...
De sfeer is voor de volgende 50 jaar gezet.
Geen enkele organisator wil dat de helft van 't publiek met rotte tomaten of eieren begint te gooien op' t moment dat Marco of Ali het podium op stappen.
In 't beste geval kunnen ze eventueel nog eens een tv-optreden - met zo min mogelijk publiek - meepikken.
En dan moeten tv-zenders dat risico nog willen nemen.
Want de helft van hun publiek zet natuurlijk zijn tv uit op 't moment dat de heren verschijnen.
Is dit nu later?
maandag 24 januari 2022 om 19:18
Het idee is dat het binnendringen van het lichaam ernstiger is, meer inbreuk maakt, (nog) meer je integriteit aantast dan aanranding. Het strafmaximum op verkrachting is dus hoger dan dat voor aanranding. Neemt natuurlijk niet weg dat je zowel in aanranding als verkrachting nog allerlei verschillende "gradaties" hebt.Morduchen schreef: ↑24-01-2022 19:11Ik ben geen jurist, misschien dat iemand die dat wel is het kan toelichten,maar aanranding impliceert een minder zware straf.
maandag 24 januari 2022 om 19:26
Het gaat om de definities. Dus verkrachting is met binnendringen, aanranding niet.Morduchen schreef: ↑24-01-2022 19:11Ik ben geen jurist, misschien dat iemand die dat wel is het kan toelichten,maar aanranding impliceert een minder zware straf.
Verder gaat het niet over de mate van erg, beiden is erg.
Verkrachting heeft wel een hogere maximumstraf, maar het gaat om het delict/de delicten. Meermaals aanranden kán een hogere straf opleveren dan 1 verkrachting.
Hoe zwaar de straf uitvalt, hangt af van een aantal factoren:
-wat er precies is gebeurd.
-hoe vaak het is gebeurd.
-of er al eerder mensen slachtoffer van de dader zijn geworden.
-de leeftijd en voorgeschiedenis van de dader.
https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurte ... -misbruik/
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in