Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Hier juist t gevoel dat lk me leventje weer beetje terug krijg.....

Vandaag weer heerlijk dagje...Ik neem'/pak gewoon mijn eien tijd. Kraamvisite wel beetje klaar mee en zeg rustig iets af of verzet het als ik er ff geen zin in heb haahah. Llekker op pad met binck....beetje shoppen...drankje doen.....

gaat steeds makkelijker en bICNK vind het prima dus das prettig. Zoeg dat ik wel regelmaat er beetje inhoud maar op deze manier blijven zowel mama als beeb happy

NU, zo rond etenstijd is hij soms wel wat onrustig maar goed dat schijnt er beetje bij te horen.....Ook savonds laat komt hij wat lastiger in slaap maar ook dat is mee te leven....

Overigens moest ik maandag naar gyn maar kreeg vandaag bericht dat die afspraak verzet wordt naar 1 juli ivm afwezigeheid van mijn gyn. Prima want wil perse bij hem...heb nog cadootje voor m (voor top begleiding) dus dan maar twee weken later.....gelijk dan anticonceptie ter sprake brengen...

NIeuwsgierigheid van mij....zijn er hier dames die dachten 1 is leuk en daar blijft het bij...altijd dat idee gehad hebbende...maar dit nu anders voelen? Ik namelijk geloof ik toch wel.....denk dat ik dit nog wel keertje wil meemaken.....

LEkker verhaal Sanne van je schoonmoeder....
Hallo allemaal,

Even een heel positief berichtje van mij. Vandaag anderhalf (!!) uur kinderfysio gehad thuis met Tim en ze kwam ook tot de conclusie dat hij gewoon niet naar links kan met zijn nekje en dat dat zeker komt door de bevalling. Ze heeft hem helemaal bekeken en bevoeld, verder was alles goed. Ze heeft hem gemasseerd op de spier die loopt van de schouder naar het hoofd, want ze is er vrijwel zeker van dat hij ook nog steeds hoofdpijn heeft. Ze heeft mij laten zien hoe dat moet en dat moet ik nu dagelijks doen. Ook heeft ze met hem oefeningen met hem gedaan om zijn hoofdje/nekje wat meer te oefenen naar links. Ook dat gaan we elke dag oefenen.

Daarna ingebakend (nu ook overdag volgens haar) en hij heeft zomaar bijna 3 uur geslapen! Ik wist niet wat me overkwam, na 2 weken alleen maar hazeslaapjes van hooguit een kwartier per keer. Ik ben een paar keer gaan kijken of hij nog wel ademde.

Ze had dit al voorspeld, hij zou doodmoe zijn alle lichamelijke oefeningen. Nu komt ze volgende week woensdag weer en dan volgende vrijdag de manueel kindertherapeut. Ik denk dat alles wel weer goed komt na een aantal keer. Nu is ie weer in zijn huilmodus maar kan dat beter hebben nadat hij die uren heeft geslapen.

Helemi, succes morgen!!! Hoop dat het heel goed gaat helpen bij Ishan.
Snok, nu nog even niet de kriebels voor een tweede hoor, mijn hechtingen zijn nog steeds niet genezen.....
Doggie,dat is een goed bericht zeg! WAt fijn en wat zal je opgelucht zijn!!!! Heerlijk dat hij zo lang geslapen heeft. Ik ben zo blij voor je, je zal het een stuk positiever inzien nu denk ik.

Snok, heerlijk dat je je leventje weer een beetje kunt oppikken he? En ik kan me heel goed voorstellen dat je het nog een keer wil meemaken. Ik heb altijd wel het gevoel gehad dat ik meer dan 1 kind wilde (had nooit gedahct 3 trouwens). En nu geniet ik er weer extra van!

Vwv. mij is al 3 keer verteld dat ik de eerste 6 weken alleen de baby mag tillen. in 3 verschillende landen dus ik denk dat het wel standaard is! het duurt 6 weken voor de interne hechtingen geheeld zijn. En ja, als er van binnen wat knapt ben je nog verder van huis...... ik probeer het dus lekker rustig aan te doen.... Zeker met tillen. Ik til dus ook niet zelf tess in de maxicosi. Wel lastig soms maarja het is niet anders.

Elza, jij hebt toch die robot stofzuiger? dan hoef je toch helemaal niet zelf te stofzuigen of heb ik het mis? Midejo, moet jij ook nemen zo'n robot!!! En ja poe poe een queens garden party. Wat leuk! Is toch super om dat een keer mee te maken? hoe kom je daar terecht? met het werk van je vriend?? En oeoeoeoe wonen in schotland.... zit hij in de buurt van Edinburgh? Wel een hele leuke stad...!!! Dat over en weer vliegen is toch ook wat he. Bij ons zal dat reizen ook altijd wel blijven, alhoewel hij in het weekend probeert thuis te zijn...

Sanne je schoonmoeder.... ik zou het je vriend lekker laten zeggen. Het is zijn moeder!

oja badje, Ik heb altijd naast het badje een handdoek (met zo'n driehoek die over het hoofdje gaat) met daarin een hydrofiele luier liggen. Die leg ik dan over mijn schouder en doe tess er meteen vanuit het badje in . Ik wikkel haar in die doeken en hou haar zo een paar minuutjes vast zodat ze al een beetje droog is en lekker warm. Dan naar de commode om in te smeren en aan te kleden.

Guusje, ik hoop dat je een beetje uitgehuild bent..... laat ze maar strome ntoch die tranen.....! Ik hoop dat je je wat beter voelt!!!!!

Nou mijn moeder is natuurlijk weg van Tess. Ik vind wel dat ik veel commentaar krijg zeg..... is het niet te koud/te warm, moet ze niet in d'r bedje slapen, o kijk je tv tijdens het borstvoeden (ja ja ontaard dus!!), je mag geen ui of knoflook eten tijdens het borstvoeden, hoe laat moet je voeden - o wanneer ze wil? dat was vroeger wel anders.... bla bla bla. Allemaal heul goed bedoeld natuurlijk maar soms om GEK van te worden!!! aaaaarggggghhhhhhh . sorry hoor, dat moest ik even kwijt. Toch mijn derde baby, je zou zeggen dat ik zelf weet hoe ik het moet/wil doen.... maargoed. genoeg nu.

Ik ga zo dochterlief van school halen. tot later!
Doggie en hippie....NU hoeft het nog niet maarruh ja geloof dat ik wel beetje om ben? Maar voor nu 1 ff genoeg.....;-)

EN doggie wat goed te horen!!!!!!! Fijn wat postiefs....
Doggie, wat een superpositief bericht zeg. Wel vervelend natuurlijk om te horen dat de kleine man zo'n last van zijn hoofdje heeft, maar wel fijn dat je nu de oorzaak van het huilen weet, en dat er iets aan gedaan gaat worden. Dat geeft toch een stukje rust waarschijnlijk!!!

Snok, ik had dat gevoel ook heel sterk na mijn eerste kindje. Gewoon het gevoel dat ik het allemaal heel graag nog een keertje mee zou willen maken. En zelfs nu kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik nooit meer zwanger zou zijn en zo'n kleine hummel in huis zal hebben hierna. Niet dat het alweer kriebelt hoor. Zal nog wel paar jaartjes duren, want tussen deze 2 zit maar 19 maanden, dus dat is eventjes druk genoeg voor nu. Maar wie weet over een paar jaartjes

Sanne, vervelend van schoonmoeder. Hier juist een beetje het tegenovergestelde. Ik vind dat er een beetje weinig interesse getoond wordt af en toe.... Maar iedere week een halve dag is wat veel van het goede inderdaad.

Elza, petje af hoor, dat je er zoveel alleen voor staat. Lijkt me best zwaar eerlijk gezegd.

Ik ben vandaag ook alleen, man is naar het nederlands elftal.

En de kleine man heeft gewoon bijna de hele middag nog niet geslapen. Vanaf 17.00 al meerdere keren aan de borst gehad, en nu slapend in bed gelegd. Maar ik hoor hem dus alweer pruttelen, balen zeg...... Qua voeding hoeft hij nu eventjes niet veel meer te verwachten geloof ik

Helemi, spannende dag voor jullie morgen. Succes!

Midejo, je schrijft dat je borstcompressen zo min mogelijk wilt gebruiken. Zou ik ook willen, maar kan gewoon echt niet zonder. Ik voel gewoon af en toe een toeschietreflex terwijl ik gewoon heel ergens anders mee bezig ben. Zou zonder die compressen geloof ik de hele dag met natte plekken op m'n shirtje lopen.... Hoe vinden de andere kids hun broertje trouwens? Ze zijn wel trots zeker?
Hee Kaat! Tja 19 maanden...veel meer zal er bij mij niet tussen zitten ivm eigen leeftijd ....euh mocht het gaan gebeuren he? Want andere kant is 1 kindje denk ik wel "makkelijker"....

Enne gaan we samen reizen als we meeting hebben? Wel gezellig denk ik zo...vergeet ik elke keer aan je te vragen

Hier ligt Binck net ook plat.....fles erin en ff huilen maar nu slapen....

Ben ook alleen....zoals wel meer avonden. Maar heb daar totaal geen probleem mee.....doe heel veel alleen omdat lief redelijk druk met werk is en ik dat eigenlijk prima vind. Als we samen zijn benutten we die tijd ook echt als quality time zeg maar....

Vinden jullie het moeilijk als je alleen bent?
Net bijgelezen maar wet het niet meer!!!

Snok, tja die tweede, het is zo leuk!!!! Ik kon na de eerste me niet voorstellen dat ik ooit het gevoel zou hebben "klaar" te zijn. Nu na de vierde is het echt goed zo. Het is erg leuk hoor als je ziet hoe de kids met elkaar omgaan, en een tweede (of derde) erbij wordt steeds makkelijker. Hoe flexibel je bent ligt ook voor en heel deel aan jezelf, een goede oppas regelen en je bent weer veel vrijer.

Wij hebben er twee jaar tussen, ik vind het ideaal omdat de oudste van twee dan nog s'middags slaapt en je even de tijd hebt om van je baby te genieten of als die ook slaapt even je handen vrij te hebben.

ongeveer een uur over dit berichtje gedaan, volgde een film dus kon alleen in de reclames forummen. Morgen meer ga nu naar bed.
Jeetje waar hebben we het over...eerst deze vent maar eens door het eerste jaar sowieso heen lozen...;-)

Maar goed....de gedachten zijn er en had ik nooit verwacht....vindt het gewoon super leuk en mooi.....

Sanne....Elza....wENNY....Fien...Schabolleke....hoe zit dat bij jullie...jullie zijn ook wat ouder en "nu pas'" een eerste.....zouden jullie nog........wat denken jullie?
trouwens elza, die huid rond het litteken is inderdaad gevoelig. Blijft ook nog wel een tijdje, maar gaat vanzelf heel langzaam weg. Op een gegeven moment denk je hee, het is weg! Kan best wel een paar maanden duren (in het ergste geval).
goedemorguhh!

snokkie, mooi man, de gedachte aan nog een kindje erbij! wij wisten vantevoren dat (mocht het allemaal lukken natuurlijk, wij hebben een ziekenhuisverleden....) dat we graag 2 ukkies wilden. en nu voelt het als klaar, alhoewel de gedachte aan nooit meer zo'n klein frutje in huis, snikkkkkk (maar kleine frutjes worden groot hou ik mezelf dan maar voor )

over alleen zijn met kid(s), ik praat even mee hoor hahaha. ben natuurlijk hele week alleen, weet ook niet anders (dat scheelt een hoop). soms is het pittig maar meeste tijd gaat het allemaal vanzelf. ja natuurlijk ben ik druk met alles maar in het weekend hebben we family-quality-time en daar genieten we allemaal van. zoon vind het ook raar als man ineens doordeweeks een avond thuis is

hier 2 huildagen gehad, echt niks was goed. zodra ze (met veel pijn en moeite) overdag sliep werd ze binnen no time weer krijsend wakker (pfffff). en het gekke is dat ze dan de nachten echt perfekt slaapt, maffe griet.

en ze was zo huilerig sinds ik haar om 23 uur wakker maakte voor een voeding. op een gegeven moment ga je dingen uitsluiten (honger, vieze luier etc) en ben gisteravond maar gestopt met het wakker maken. gevolg: geslapen van 19 tot 3, 3 tot 6, 6 tot 8 en nu ligt ze in box ook bijna weer in slaap te vallen......EN ze huilt niet!

misschien stom toeval hoor maar ik ga niks en niemand meer wakker maken voor een fles hahahahaha. vandaag maar eens kijken hoe ze het doet met de verdere voedingen en dan vind ik het wel gesneden, ze groeit goed dus wat dat betreft no worries! (moet je nagaan, is het je 2e en nog weet je de gebruiksaanwijziging niet hihi)

vandaag zoon naar creche, ik op nacontrole bij de VK en als jolijn er zin in heeft (lees: niet chaggo) even bakkie doen op mn werk.
Snok, ik denk dat het hier bij eentje blijft....(denk ik hoor, moeilijk om nu al definitief te zeggen)

Dat heeft voornamelijk met mijn leeftijd te maken...over 2 mnd word ik 40 en zou het 1e jaar sowieso niet voor een 2e gaan, dus dan ben ik alweer 42 als de volgende zich aan zou dienen (als het ook meezit natuurlijk)....

Vind ik persoonlijk te oud worden....ik had nu al een hele hoge kans op een downkindje en die getallen lopen schrikbarend op als je boven de 40 komt. Ik heb nu een goede zwangerschap gehad en een gezond kindje dus denk dat we het hierbij laten.

Als ik wat jonger was geweest had ik een 2e wel superleuk gevonden hoor...

En het stomme is...ik weet niet of jullie dat ook hebben...ik zou best nog een keer zwanger willen zijn en met een dikke buik willen paraderen. Als ik zwangere vrouwen tegenkom dan blijf ik dat bijzonder vinden en ben ik een soort van jaloers.

Het gekke is, dat toen ik zwanger was en ik zag een jonge moeder met kinderwagen lopen, dat ik daar juist een soort van jaloers op was...

Ik zou alles nog wel een keer over willen doen....zwangerschap, bevalling enzz...en er dan intenser van willen genieten...van elk moment...heb ik nu soms toch te weinig gedaan denk ik.

Ik moet zo naar het CB, ben benieuwd..

Nacontrole vk nog steeds niks over gehoord...

Chicaa, jij dus wel en jij bent na mij bevallen....vreemd !

Chicaa, ik maak Tess ook vaak niet meer wakker hoor als ze al in diepe slaap ligt vroeg op de avond. Dan maar een keer extra eruit 's nachts.....maar in de praktijk is dat vaak niet eens zo.

Ga nog ff een voeding erin gooien anders kom ik precies niet uit straks bij het CB.
Sanne; Ik heb ook zo'n schoonmoeder. Kwam de eerste weken elke dag.. Begon ook dat ik misschien te weinig melk had etc... Wel fijn dat je vriend haar terecht wees, mijn man vind het prima dus zegt er niks van...

Super Doggie!! Nu hopenlijk snel verbetering dat je weer kunt genieten en een beetje aan jezelf toe komt.

Snok; hier wilde mijn man altijd 2 kids. Moet zeggen dat het nog niet echt kriebelt, valt me best tegen hoe weinig ik kan doen... We moeten in ieder geval 1 jaar wachten ivm de keizersnede, dus daar gelukkig geen discussie over..

Hippie; hier weinig gevoelig bij het litteken. Wel een soort verdoofd gevoel, maar dat schijnt ook meestal weg te trekken. Hier niks gezegd over enkel kind tillen en niet stofzuigen...

chicaa; hopenlijk zijn de huildagen weer achter de rug.. Niks aan..Ben je nu niet heel erg moe?

Ik ben ongeveer van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avond alleen met Daisy. Vind het wel jammer dat als hubby thuiskomt ik al bijna op bed wil. In het verleden zaten we dan toit 11-12 uur beneden, maar dat trek ik echt niet meer hoor...

Wat een rotweer trouwens!! Wilde vanmiddag gaan rijden, maar na al die maanden niet vrees ik dat het nog een paar dagen later wordt...
VWV, ik moet er niet aan denken om al op een paard te zitten, mijn hechtingen zijn nog steeds niet allemaal genezen, vind sommige banken al niks om op te zitten. Hoop met 12/14 weken na de bevalling weer te gaan rijden.

Mijn man wilde altijd maar 1 kind en ik 2, we zullen zien hoe het loopt in de toekomst.

Ik heb Tim net na een voeding, schone luier en ff knuffelen op bed gelegd, hij begon na 5 min om zich heen kijken te huilen, ff laten huilen maar werd een sirene, gemasseerd zoals ik gister geleerd heb en toen weer laten liggen. Nu heeft hij een paar min gemekkerd maar ik hoor niets meer, dus of hij slaapt of hij ligt weer om zich heen te kijken. Zou ik dan gewoon kunnen ontbijten vandaag zonder baby op mijn schoot? Oh helaas daar is de sirene weer. Geen thee bij mijn ontbijt dus......

Ga hem halen, dit is wel weer heel hard huilen.
Goeiemorgen dames

Leuk te lezen dat ik niet enige ben die dingen zo ervaart....Sanne kan me erg vinden in jouw verhaal...zo redeneer ik dat ik 39 ben mocht het allemaal lukken .

En ja ....zwangere vrouwen. Heb idem dito! Dacht al dat ik gek was...mis soms ook me buik.....zeker als ik een jurkje aan doe wat oh zo leuk stond zwanger maar NU echt niet met die flabber buik wahahahah

Verder hier alles goed. Binck heeft van half 12 tot half 6 geslapen...weer fles erin....kwart voor negen weer en daarna gelijk weer naar bedje dus ligt nu nog lekker plat....straks lekker douchen samen, aankleden en dan ga ik even naar CB..inloopspreekuur. Toch nog ff huidje laten zien maar ook ff wegen enzo. Wil ff kijken hoe het gaat .....hoe zwaar hij nu is enzo...ook mbt voedingen. Heeft soms gewoon honger....

Merk overigens wel dat hij echt wakkere momenten heeft. Soms gaat dat heel relaxed...beetje kijken en spelen etc. maar soms is het (savonds ) huilerig ...laat zich welmakkelijk troosten gelukkig maar slapen? Ho maar...Is dan echt wakker tot laatste fles...dan valt hij wel gelijk in slaap dus ach...waar zullen we over klagen.
Verwachtingsvol nog ff vraagje...waarom trek je het niet op te zijn savonds? Nog steeds last vandingen of is het borstvoeden zo vermoeiend? Ik ben ook hele dagen alleen met Binck maar ga pas meestal rond uurtje of 12 naar bed....Tuurlijk heb ik ook dagen dat ik denk pfffffffff maar zo vroeg? Nee....vraag me dat dan af of borstvoeden zo insp[annend is?
Snok, 39 is nog mooie leeftijd om zwanger te zijn hoor

Was die dikke buik op het end zooooo zat en nu mis ik hem ook soms ja...maf hé !

Maar die buik mocht je laten zien en nu moet ik hem weer gaan inhouden;-)

Hier ook niet voor 12 uur naar bed vaak...ik denk dat borstvoeding wel veel energie kost want 's ochtends ben ik vaak nog total loss...gelukkig slaapt Tess na een voeding wel weer door dus meestal ben ik mijn bed niet uit voor half 10.

Ik voel me juist 's avonds vaak fitter dan voor 2 uur 's middags.

Ik ga ook ff pukkeltjes laten zien...is nu wel heel erg en zit ook bij d'r oren...dacht al dat ik misschien te vet at ofzo...maar Snok als jij het ook hebt met de fles zal dat de oorzaak niet zijn.

Hier ook 's avonds van die jengeluurtjes...vaak door moeheid denk ik hoor...soms slaapt ze bijna en opeens hoor ik een krijs en dan is ze weer helemaal wakker en gaat met armen en benen lopen schoppen en slaan.

Ik krijg haar vaak wel weer snel stil, pinkie of ff aan de borst helpt meestal wel. Maar de avonden tijdens of net na het eten zijn echt de mindere momenten van madam...verder mag ik ook niet klagen.

Volgens mij zijn die jengeluurtjes aan het eind van de dag juist heel normaal, al kunnen ze ook heel vervelend zijn.

Wij kr
Morning!

Net even het meisje laten wegen bij het CB. Ze weegt gewoon alweer 4700 gram! En is dus een kilo aangekomen in een maand tijd! Geen zorgen dus over of ze wel genoeg binnenkrijgt!

Chicaa> Ja! Hier ook 6-6 als trouwdatum. En een meissie dat je niet moet wakker maken voor een late voeding. Ze wordt daar ook bloedchagrijnig van. Grappig dat Jolijn dat ook heeft. Wel jammer alleen dat je dan 's nachts er vaker uitmoet he. Gisteren ging ze om 8 uur pitten. Toen kwam ze om half 2, toen om half 4 en toen om 6 uur! Ik ben dus tamelijk gebroken. Nu is ze wel erg verkouden ineens, dus daardoor slaapt ze niet lekker volgens mij. Maar ideaal is anders. Doe mij maar de tijden van Binck!

VWV> heb met 4 weken ff gereden, maar dat was te vroeg. Nu vorige week, met 6 weken dus, en toen ging het eigenlijk erg lekker. (Niet gegaloppeerd ofzo, maar ff een half uur lekker pielen.) Daarna alleen niet meer gedaan. Ik vind het erg lastig om tussen de voedingen door tijd te vinden. Ben overdag natuurlijk gewoon alleen en de paarden staan niet bij huis helaas, dus erg lastig om dan te gaan rijden. En 's avonds vaak druk met eten, badderen en bedritueel. Lastig dus. Maar ik hoop dat het straks beter wordt. Ooit slapen de kids toch van 7 tot 7? Hoe gaat het met jou en Daisy??

Kaatje> grappig, ik was ook alleen, want manlief was ook naar Rotterdam. Vind het

Hippie> lastig he, zo met je moeder. Ze bedoelen het super natuurlijk. Maar soms vergeten ze dat je geen kind meer bent he. En de tijden veranderen natuurlijk. Mijn moeder is 25 jaar cb-arts geweest. Wel handig hoor. Kan er met al mijn vragen terecht. En gelukkig laat ze me verder wel lekker aanrommelen.

Hier nog geen plannen voor een tweede hoor. Ben nog heeeeel jong () en veeeeel te blij mijn eigen lijf weer een soort van terug te hebben. En dat zal als ik met de BV stop alleen nog maar meer zijn denk ik. Maar dat worden nog wel discussies met manlief, want als het aan hem ligt gaan we meteen (?!) voor een volgende...
moet zo naar de vk maar dametje ligt nog zo heeeerlijk te slapen in haar bedje, vind het een soort van zielig om haar wakker te maken (ook voor mezelf, SIRENE hahaha

ff snel voor sanne, ik moest zelf de praktijk bellen om een afspraak te maken voor de nacontrole, zeiden ze tegen me de laatste x dat ze hier thuis controle deden dus heb diezelfde dag maar gelijk gebeld, anders was ik het vast vergeten

zou dus even bellen (als je tenminste behoefte hebt aan nacontrole, volgens mij is het meer even een praatje over de bevalling en natuurlijk kindje showen, kan ik tenminste herrineren van bij zoon)

ben nu weg!
Hippie, haha die omschrijving van het commentaar is wel heeeeel herkenbaar. Ik luister er echt niet naar hoor. Zeg gewoon ja en dan houdt het het snelste op haha.

Doggie, zo anderhalf uur fysio voor de kleine. Dat is echt best veel. Kan me voorstellen dat ie daarna doodop was. Gek dat je daar dan ook weer onzeker van wordt he. Hopelijk gaat het vandaag ook beter.

Sanne, ik merk inderdaad ook wel dat door het werken manlief echt veel minder een band op bouwt met Lucas. Heb het daar ook over gehad en hij doet zijn best wel om meer met hem te doen, maar het is toch anders voor ons als je de hele dag de tijd hebt en ook borstvoeding geeft.

Snok, heb altijd gezegd dat ik zeker 2 kids wil (mocht dat vanwege ons ziekenhuisverhaal lukken natuurlijk), maar nu nog even niet hoor. Ben nog jong dus wat dat betreft heb ik ook niet zo'n haast. Vind 2 jaar leeftijdsverschil wel prima denk ik.
Gisteren trouwens bij mijn ouders op bezoek geweest. Nog niet eerder gedaan. Maar Lucas wilde dus echt niet slapen he. Hij is dan ook niet vervelend, maar het probleem is dan dat ie later zo moe is dat hij bijna niet meer in slaap komt en dan wel gaat huilen. Best lastig hoor.
Rozerood, wauw een kilo in 1 week tijd, ik vond 950 gram in 3 weken al veel. Gezond meisje dus.

Doggie, super dat er nu wat gedaan wordt aan Tim's pijnen. Hopelijk heeft hij er snel baat bij.

Snok, hoeveel voeding krijgt Binck per dag. Julius zit nu op 5 keer 165 ml en volgens het cb was dit eigenlijk iets te veel, moet dus een tijdje op deze hoeveelheid blijven, of eventueel overgaan op voeding voor hongerige baby's.

Had ook in de kraamweek gelijk het idee, dit wil ik nog een keer meemaken, vond het allemaal zo bijzonder. En als het aan mij ligt, wachten we ook niet heel lang. Maar laat eerst die menstruatie maar eens op gang komen, zal bij mij nog wel een tijdje duren.
Ik vind het grappig dat sommige al bezig zijn met de tweede. Zo zie je maar als alles lekker loopt, je ook al verder kan kijken. Wij zijn echt nog bezig met overleven. Maar misschien over een paar weken als alles hopelijk rustig is met Tim dat wij ook verder kunnen denken dan de dag waarop we leven.

Snok, ik heb wel het idee dat bv meer energie kost dan fv voor je lichaam. Maar dat kan ik ook pas weer beoordelen als alles rustig is hier.
Oeps! Ik bedoelde 1 maand, Deerne. Heb het gelijk maar even aangepast in mijn vorige posting. Dat was echt bizar geweest. 1 kilo in 1 week. En jeetje, dat Julius nog maar vijf voedingen krijgt. Dat is wel een voordeel van FV. Ik zit nog op minstens 7 voedingen. Soms wel meer zelfs!

Voor de meisjesmoeders: op www.mexx.nl hebben ze hele fijne babyleggings in de uitverkoop. Die site is wel ff irritant alleen, je moet even goed zoeken waar ze staan. Ze kosten 6,95 nu.
Hee Deerne....

5 voedingen van 165? Ik geef nog steeds of 6 of 7 voedingen?! Van 120 ml sinds deze week......dat was max wat mocht?

Dus dat is max totaal 840 ml....

Jij max dus 5x165 is dus ongeveer hetzelfde.....

Ga zo naar CB dus ga het toch eens vragen hoe en wat?

Overigens als ze aankomen met teveel dan gaat dat ene oor in en andere uit...kijk wil best net als jij naar 5x per dag...helemaal goed maar dan wel jouw hoeveelheid inderdaad want anders verhongert tie volgens mij whahahhahah

Ik laat het je straks weten.....

Deerne idem dito gevoel als jij...al heel snel ook...dat gevoel van dit wil iknog wel keer meemaken....en ja Sanne 39 is nog prima leeftijd maar ook ik denk wel aan...nu is het gezond en allemaal goed gegaan...wat als etc.......

Nou ja das van later zorg....

Ga er zo vandoor....

Oh ja...naast puistjes zie ik ook droogte op zijn hoofdje...zal dat berg zijn? Hellup wat gebeurt er?

Overigens leuke anekdote....was gisteren toch aan het shoppen? Nou overal in winkels buigen mensen over wagen ( julloei herkennen dat vast) en dan krijg ik heel vaak te horen wat een mooi mannetje bla bla bla (TJA WAT moeten ze anders zeggen whaahahah) maar goed...hardstikke leuk.....

Maar nu gisteren..zegt er iemand....jeetje wat een plaatje....ik ben eigenlijk nu ook wel benieuwd naar de vader whahahahahahahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven