Theehuis!
woensdag 10 juni 2009 om 21:02
Hij vind het allemaal erg leuk, behalve mijn chagrijnige buien dan Eerste keer hartje horen en de echo's vond hij heel speciaal en de eerste keer schoppen voelen helemaal. Ben benieuwd hoe hij het straks vindt, als de baby er eenmaal is
En Starman? Die is natuurlijk helemaal doorgewinterd. Of vindt hij het weer heel anders, zo'n 2e keer?
En Starman? Die is natuurlijk helemaal doorgewinterd. Of vindt hij het weer heel anders, zo'n 2e keer?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 10 juni 2009 om 21:05
quote:Inad schreef op 10 juni 2009 @ 21:02:
Hij vind het allemaal erg leuk, behalve mijn chagrijnige buien dan Eerste keer hartje horen en de echo's vond hij heel speciaal en de eerste keer schoppen voelen helemaal. Ben benieuwd hoe hij het straks vindt, als de baby er eenmaal is
Nee niet anders, hij herkent meer dan ik. Ik hoor regelmatig dat ik me de vorige keer net zo gedroeg/net zo was. En dan gaat het met name over buien ook
Ja dan is het gedaan met nachtrust van iEr ja. Mijne is zich er al op aan het voorbereiden (ligt in bed ) .
Nee niet anders, hij herkent meer dan ik. Ik hoor regelmatig dat ik me de vorige keer net zo gedroeg/net zo was. En dan gaat het met name over buien ook
Ja dan is het gedaan met nachtrust van iEr ja. Mijne is zich er al op aan het voorbereiden (ligt in bed ) .
woensdag 10 juni 2009 om 21:31
donderdag 11 juni 2009 om 12:42
(even knip&plak van afvaltopic):
Ik ben er dus weer, net terug van oogarts. Ik heb (weer) hoornvliesontsteking . Ik baal er zo van, en heb op dit moment ook even beetje pest in over huisarts. Ik zag namelijk gisteren zelf al een heel klein wit vlekje op mijn iris, en dat was de vorige keer (twee jaar geleden) ook zo toen het hoornvliesontstoken was. Ik vraag me toch af hoe het kan dat ík het wel zie en de huisarts niet... maar goed, maakt geen verschil meer. Ontsteking was flink zei oogarts (want anders zie je dat witte vlekje niet) en heb nu druppels van een of ander paardenmiddel. Moet over twee weken terugkomen. Da's wel een veilig idee. Heb werk net afgebeld en uitgelegd. Vind dat zo lastig, want ik voel me verder niet echt ziek, maar ik kan gewoon niet de hele dag achter computer zitten (zoals nu gaat wel eventjes) en autorijden (ritje naar ziekenhuis was niet al te veilig, met mijn handen voor mijn ogen.... ). Ze snappen het gelukkig helemaal, maar voel mezelf dan zo bezwaard.
Dat dus, en da's mooi kut.
Ceetje en Chica zijn slim en lief
Peas on earth!
donderdag 11 juni 2009 om 16:10
Ach, Erwtje
Hoop dat paardenmiddel helpt.
En, moet niet kunnen dat jij de vlek wel ziet en de huisarts em mist. Had je wel gezegd dat je een vlek zag en dat de vorige keer ook had? Zou het zeker aankaarten en misschien wel overstappen inderdaad, want volgens mij vind je het sowieso geen fijne huisarts toch?
Hier weer allerlei dingen die spelen. Ik ga vanavond even iets in NS zetten.
Hoop dat paardenmiddel helpt.
En, moet niet kunnen dat jij de vlek wel ziet en de huisarts em mist. Had je wel gezegd dat je een vlek zag en dat de vorige keer ook had? Zou het zeker aankaarten en misschien wel overstappen inderdaad, want volgens mij vind je het sowieso geen fijne huisarts toch?
Hier weer allerlei dingen die spelen. Ik ga vanavond even iets in NS zetten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook