Kapsel hoe heet het
dinsdag 8 februari 2022 om 09:34
Beetje rare titel.
Ik heb een bobkapsel. Dun haar, maar wel veel. Ik wil dat mijn haar een beetje naar binnen valt, maar in plaats daarvan valt het naar buiten en staat het wijder uit.
Omdat plaatjes meer zeggen, hierbij een voorbeeld van hoe het is:

Ik wil het meer zo:

Hoe noem je het 2e kapsel?
Ik heb een bobkapsel. Dun haar, maar wel veel. Ik wil dat mijn haar een beetje naar binnen valt, maar in plaats daarvan valt het naar buiten en staat het wijder uit.
Omdat plaatjes meer zeggen, hierbij een voorbeeld van hoe het is:

Ik wil het meer zo:

Hoe noem je het 2e kapsel?
Cum non tum age
donderdag 10 februari 2022 om 11:57
Er zijn wel degelijk kniptechnieken die je kunt gebruiken om het haar makkelijker naar binnen danwel naar buiten te doen vallen. Als een kapper die technieken goed beheerst, is het zelfs echt heel lastig om het naar buiten te föhnen als het naar binnen geknipt is. Dan valt het echt vanzelf al in de juiste richting. Föhnen blijft nodig voor volume en glans als je het echt zo wil zoals op de foto.
donderdag 10 februari 2022 om 12:01
Het eerste plaatje is prachtig, maar vooral vanwege het gezicht van de vrouw. Zou je het op de gemiddelde vrouw zien, is het kapsel ook meteen veel meer dertien in een dozijn.
Halflange, bot afgeknipte bob met soortvan middenscheiding... niet echt heel bijzonder bij de meeste mensen.
De foto is mooi omdat het model zo mooi is. Het kapsel gezien op de gemiddelde buurvrouw....mwah.
Halflange, bot afgeknipte bob met soortvan middenscheiding... niet echt heel bijzonder bij de meeste mensen.
De foto is mooi omdat het model zo mooi is. Het kapsel gezien op de gemiddelde buurvrouw....mwah.
donderdag 10 februari 2022 om 12:02
Ik noem het tweede kapsel 3 uur voor de spiegel staan frutten. En dan is het bij mij na 10 minuten weer zoals het daarvoor ook was.
(Ik heb geeneens een föhn meer, mijn haar weet niet dat het geacht wordt mee te werken en te blijven zitten)
Dit is soms met knippen op te vangen. En soms ook niet. Mijn kapper heeft me heel eerlijk gezegd dat hij mijn haar niet eens wil verven. Speciaal ongeschikt om dat mee te doen. Mijn haar heeft lokken die stijl zijn en lokken die krullen. Geen van beide is tot iets anders te bewegen.
(Ik heb geeneens een föhn meer, mijn haar weet niet dat het geacht wordt mee te werken en te blijven zitten)
Dit is soms met knippen op te vangen. En soms ook niet. Mijn kapper heeft me heel eerlijk gezegd dat hij mijn haar niet eens wil verven. Speciaal ongeschikt om dat mee te doen. Mijn haar heeft lokken die stijl zijn en lokken die krullen. Geen van beide is tot iets anders te bewegen.