December 2006 - deel 2
vrijdag 12 juni 2009 om 22:52
ohh tinus, fijne vakantie (en uhhh waar ging je ook alweer naar toe...)
hoe was de sollicitatie floddertje??
falcon, arme meid.. een studiegenootje van me woont er in de buurt en onze studie was in de woonplaats van oa loewyz, en nu is ze net als mij opleider en moeten we elke maand weer terug naar de universiteit.. nog steeds komt ze minimaal een half uur te laat
wow knorretje wat gaat het lekker het kolven (jaloers...)
hoe was de sollicitatie floddertje??
falcon, arme meid.. een studiegenootje van me woont er in de buurt en onze studie was in de woonplaats van oa loewyz, en nu is ze net als mij opleider en moeten we elke maand weer terug naar de universiteit.. nog steeds komt ze minimaal een half uur te laat
wow knorretje wat gaat het lekker het kolven (jaloers...)
zondag 14 juni 2009 om 09:30
Halloowww!?
Nahja, zeg... helemaal niemand meer geweest hier?
Ik mag niets zeggen trouwens, ik namelijk ook niet
Drukke maar leuke dag gehad gisteren... boodschappen gedaan, veel buiten geweest, eters gehad en naar een feestje geweest.
Vandaag wilden we eigenlijk naar een dierenpark/dierentuintje gaan hier in de buurt maar t weer is er niet echt naar...
Hoe ist verder met jullie allemaal?
Mette, en hoe gaat het bij jullie? Je bent zo stil?
Verder niet veel te beppen, ga wel ff nog naar HM voor een nieuwtje
Fijne dag !!
Nahja, zeg... helemaal niemand meer geweest hier?
Ik mag niets zeggen trouwens, ik namelijk ook niet
Drukke maar leuke dag gehad gisteren... boodschappen gedaan, veel buiten geweest, eters gehad en naar een feestje geweest.
Vandaag wilden we eigenlijk naar een dierenpark/dierentuintje gaan hier in de buurt maar t weer is er niet echt naar...
Hoe ist verder met jullie allemaal?
Mette, en hoe gaat het bij jullie? Je bent zo stil?
Verder niet veel te beppen, ga wel ff nog naar HM voor een nieuwtje
Fijne dag !!
zondag 14 juni 2009 om 20:46
Oeps, was wel een erg vroege felicitatie.. die ga ik later overdoen.
Verder lekker dagje hier gehad, geen spatje regen. Lekker op terrasje gezeten en naar een zomermarkt geweest hier in de stad.
Verder ben ik erg trots op mezelf: heb gisteren de heg aan de voorkant gesnoeid. Wat een verschil maakt dat zeg, het lijkt heel netjes ineens, de buurvrouw zal blij zijn (die heeft een hele nette tuin en wij verpestten het eigenlijk een beetje).
Verder lekker dagje hier gehad, geen spatje regen. Lekker op terrasje gezeten en naar een zomermarkt geweest hier in de stad.
Verder ben ik erg trots op mezelf: heb gisteren de heg aan de voorkant gesnoeid. Wat een verschil maakt dat zeg, het lijkt heel netjes ineens, de buurvrouw zal blij zijn (die heeft een hele nette tuin en wij verpestten het eigenlijk een beetje).
zondag 14 juni 2009 om 21:46
rot weer, maar net toen ik bij een collega ging eten brak de zon door, en de kinderen hebben heerlijk buiten rondgerend tussen het eten door..
verder druk met het huis geweest, maar het riool loopt weer door, schoonouders zijn weer terug van vakantie (moesten plots opgehaald worden).
volgens mij is iedereen uitgeluld, na die drukke dagen op hM
verder druk met het huis geweest, maar het riool loopt weer door, schoonouders zijn weer terug van vakantie (moesten plots opgehaald worden).
volgens mij is iedereen uitgeluld, na die drukke dagen op hM