** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Hahaha.. er zit een verhaal achter mijn relatie met Wicky. Ik ken Wicky helemaal niet, eigenlijk. Heb nooit op tv de tekenfilmpjes gezien en had er nog nooit van gehoord.

Mijn echte naam is hier nogal opvallend en uniek, dus niet iedereen verstaat het meteen goed. Een van de medewerkers van een grote firma die dat hotel hier eind vorig jaar het bouwen waren, verstond ipv mijn echte naam de naam van een persoon uit Wicky. Hij lachen, hahahaha.. heet jij net als x uit Wicky???

Ik zeg: Wicky? Wie is Wicky? Ik ken het echt niet, de au pair kende het wel. Ik denk dat het niet op tv was toen ik klein was ofzo.

Dus vanaf dat moment moest iedereen lachen dat ik Wicky niet kende. Zij dat liedje zingen en met hun vinger langs hun neus. Huh?? En toen heb ik op Youtube gezocht natuurlijk. Wicky is geweldig! Ik vind hem zo schattig! Dus, vandaar :D.

Cadi, maakt niet uit hoor. Weet dat je welkom bent en er is altijd wel een plekje beschikbaar. Niets moet, alles mag. Ik zou het ontzettend gezellig vinden, maar ik kom in sept/okt sowieso gewoon jouw kant op. Gaan we bij jou borrelen .
Hoi!

Ook nog van harte van mij Chipita!!! Ik zal het in mijn agenda zetten zodat ik het volgend jaar niet weer vergeet.

Baby was erg lief. Heel schattig. Maar toch vind ik ze leuker als ze wat ouder zijn, zo'n netgeboren ukkie, dat alleen maar slaapt en de ogen dicht heeft is heel lief, maar iets interactie is ook wel leuk. Ik vind het altijd zo leuk dat je babies helemaal blij kunt maken door gekke bekken te trekken en een lange ketting om te hebben of zo.

Maar dat komt vanzelf natuurlijk.
Kjong, nog de felicitaties voor Chip.

En Tante Es, gefeliciteerd met je nichtje. Leuk, hoor. En je hoeft niet op mij te reageren, als je niets te melden hebt, hoor.

RP, jammer van de auto. Maar misschien krijg je toch nog wat geritseld, met die oude scharrel en die broekrok, tja, wat zal ik daar ns op zeggen...sterkte misschien?
Kjong, van harte met Chipita. Twee jaar alweer, jezus zeg wat gaat dat ongelooflijk hard!

Ik ken Wicky ook niet!

Dames reisbegeleiders, mijn petje af voor jullie werk! Het congres wat wij georganiseerd hadden is inmiddels voorbij en ik ben echt kapot. Er kwamen nog een hoop dingen meer bij kijken, onverwachte problemen die opgelost moesten worden, enzovoort. Je bent er constant mee bezig (ik verwacht dat als je een groep begeleidt het ook zo is, steeds problemen oplossen, zorgen dat iedereen het zo goed mogelijk naar de zin heeft). Het was wel erg leuk en ik heb er ontzettend veel van geleerd. Het is ook heel goed gegaan geloof ik.

De mensen waren ontzettend aardig, dat maakte het al heel leuk, en kwamen van de hele wereld.

Nu heb ik lekker gedoucht en haren gewassen en even afgekoeld (het is buiten gok ik rond de dertig graden nu) en het huis opgeruimd en gepoetst en lig ik heerlijk in bed. Wát een luxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huh?

Mijn post van gisteren verdwenen?

Nou ja, kwam er op neer: waar komt Wicky ineens vandaan (Wicky is trouwens een meisje)?

Dank voor de gratulieren.

Vandag pannenkoeken bakken (vorige week in manische bui bedacht) voor feessie, maar dat is nu niet het ergste, want ... HET REGENT! Gatver. Dan moet iedereen binnen zitten, op mijn bed ofzo??

Voor de rest was de post meelevend en invoelend, maar dat moet je er nu maar bijdenken
Ine heeft een Avatar van Wicky (die trouwens een jongetje is of iig aan het rolmodel van jongetje voldoet want altijd met pa op stap). Ik zag het eerst ook niet, maar F5 doet wonderen.

Vermoeiend is dat iets organiseren, Marg. He? (ik weet niet hoe ik op deze pc streepjes moet zetten, raar toetsenbord) Ik heb zoiets ook al vaak gedaan, ik vind het heel leuk, maar je blijft echt bezig.

Mooi dat ik niet op jou moet reageren Jooles Maar ik wil het wel graag. Fijn weekend aan het hebben?

Ik moet weer aan de studie. Een fijne dag allemaal.
Haha, Es, ok dan. Was meer bedoeld in de trant van: je hoeft je niet verplicht te voelen of zo. Ja, best lekker weekend. Gisteren heerlijk op een terras gezeten en verbrand. Jammer dat het nu regent...wilde vandaag het tafeltje op balkon een tweede verflaag toedienen, maar met dit weer is dat geen optie. Misschien ga ik wel naar de film, wil nog steeds Angels & Demons kijken. Moet wel nog ff de krant proeflezen, die gaat dinsdag naar de drukker.

Wicky is idd een jongetje. Als hij met z'n wijsvinger langs z'n neus wrijft, krijgt hij altijd ideeën. Ik ken het trouwens wel van vroeger, in Duitsland was het regelmatig op tv.
Oh ja, en ben woensdag naar een heel leuke 'musical detective' geweest. Waar een een errug leuke acteur in meespeelde. Die ik na de voorstelling even heb gesproken. En die ik gisteren via Facebook een berichtje heb gestuurd. Nog niks gehoord. Wel spannend.
Hihi Jooles, wij kennen natuurlijk dezelfde kinderseries. Ik heb idd heel vaak Wicki (is het niet met een I?) und die starken Männer gekeken. Wij keken trouwens meestal naar oostenrijkse kindertelevisie, want die hadden dacht ik standaard tussen 3 en 6 kindertv en de duitse niet. Er was ook een serie met een pandabeer, weet niet meer hoe die hete en ik vond Heidi ook altijd heel leuk.

Ik moet echt iets doen.
Wickie is een jongetje en het is echt een hele grappige tekenfilm! Hier in Oostenrijk heel bekend, iedereen kent het. Wickie heeft trouwens wel een vriendinnetje, Ylvi:

Es, dan ken je Helmi misschien ook wel. De verkeers'uitlegger' in Oostenrijk. Die legt verkeersregels uit aan kinderen.

Marg, top! Nu kun je in ieder geval bijkomen en voldaan terug kijken op een geslaagde beurs. Kan me voorstellen dat je wel wat stressmomenten hebt gehad, maar gelukkig is het allemaal goed uitgepakt .

Jooles, spannend!!

Het is hier ein-de-lijk weer zomers weer. Gelukkig. We zitten lekker buiten in de zon en zoon kiepert zojuist zijn bellenblaas over het randje van de drempel - hup, de kamer in. Handig. Hij is nu een soort van aan het schaatsen in dat water :S, ik ga maar een doekje halen..
Ik zit in de meelees stand

Ben non stop met mn groep, in de middel of niks. Jungle. Rivier = zwembad. Savonds matje uitrollen bij de mensen thuis, klamboe erover (alsof dat helpt, zit onder de bulten, wss van de vlooien maar goed) en slapen maar.

Het is super super super gaaf!!! Echt deze reis vergeet ik nooit mee. Maar AFZIEN! Dat is wss zo gaaf

Mn weblog probeer ik wel bij te houden. Anders daar even lezen.

Heb net alles gelezen, maar het meeste blijft me dan toch bij: TR: EEN BROEKROK?!?!?!?!? Arme jij!

En chipita is jarig geweest! gefelciteerd!!
Leuk Nemo!

Hopelijk wordt het toch gezellig Kjong, kan je geen kussens op de vloer gooien?

Vandaag ben ik voor het eerst van mijn leven wezen spinnen. Wat een hel! Ik kon echt niet de hele tijd dat de rest in de pedalen stond blijven staan!!! Na tien minuten les was ik al kapot hahaha. Ik heb denk ik zeshonderd liter zweet verloren, het is echt jaaaaaren geleden dat ik zó gezweet heb. Wat een gekkenwerk! Als we weer omhoog gingen en dan snel ging iedereen joelen, en op een gegeven moment ging iedereen met zijn handdoek zwaaien (niet om af te koelen ). Jongens. Ik realiseer me nu dat alles wat ik het afgelopen jaar gedaan heb kinderspel is geweest!

Ik ben nu nog niet echt bijgekomen eerlijk gezegd, maar wel gestopt met zweten min of meer (het is hier al zo heet, dat ik waarschijnlijk de komdende 3 maanden gewoon constant doorzweet maar dat tel ik effe niet), en ik ga nu een dikke vette omelet maken voor mezelf.

Ik ga proberen dit eens per week te doen, ben benieuwd wanneer ik de hele les mee kan doen!!!!! (ik denk over drie honderd jaar !)
Nog geen foto van de broekrok, helaas.

Cadi: hoe ga je dat doen, die 10 kilo eraf voor de zomer? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, bij mij moet er namelijk ook wat af vind ik en ik heb nog nooit gelijnd. En ik wil ook niet gaan lijnen, ik wil gewoon dat het er vanzelf af gaat. (Is me al eerder gebeurd, 15 kilo vanzelf, toen relatie met ex uitging, is paar jaar gelijk gebleven maar de laatste maanden lijkt alles wat ik eet er ineens aan te vliegen. Oh aha, dat is de clou: minder eten dus )

Ik heb echt jaren niet echt gesnoept, gewoon geen zin in, maar de laatste maanden heb ik ineens heel vaak onbedwingbare zin in drop, chocolade, chips, heel bizar. En nee, ik ben zeer zeker niet zwanger. Vanaf morgen dus: stoppen met snoepen.

Vermoeiend (letterlijk & figuurlijk) weekendje achter de rug bij R's zus in Frankrijk. Denk dat ik zo ga slapen.
Ik ken Wicky ook niet. Bestaat dat wel in NL??

Marg, vind het al knap dat je de hele spinning les hebt uitgezeten. Wat een hel vind ik dat. Er is ook zo weinig aan. Fietsen vind ik best leuk. Als je ergens naar toe gaan (lees, naar een terrasje met lekkere cocktails ), maar gewoon in zo´n zaal, zo suf. Ben benieuwd wanneer je gewoon mee kan doen!

Dieeten, of liever gezegd, gezonder eten en sporten ga ik vanaf morgen ook doen. Is wel weer nodig. Het gaat me er niet zo om dat ik afval, maar eet zo ontzettend ongezond tegenwoordig. Ook veel te weinig groente. En dan opeens zittend werk. Tijd voor actie!

Vrijdag en zaterdag te leuke dagen hier gehad. Moest voor mijn werk vrijdag op pad. Zou met een duitse man gaan die hier al heel lang woont en allemaal projecten ontwikkeld voor eco turisme. Maar bleek dat hij ook een vriend had meegenomen, daar zo meer over

We gingen eerst naar Felipe Carillo Puerto, dat ligt ongeveer 150 km hier vandaan. Onderweg werd al meteen duidelijk dat we wel voor werk gingen, maar het wel leuk moest zijn. Dus eerst naar uitgebreide koffiestop in Tulum. Uurtje stoppen en weer door. In het dorp en in de omgeving allemaal projecten bekeken, echt super gaaf!!!! Daarna naar een paar echt autentieke maya dorpjes. Daar met de lokale bevoling gepraat, die echt alleen maya spreken. Was een man van 100 plus, die had de castas oorlog hier 1910 meegemaakt. Super interessant om daarmee te praten. Verder kijken bij de vrouwen die de huipiles (traditionele bloemenjurk) maken. Door naar volgende dorp, daar ook weer praten met de mensen in het dorp. Echt super leuk! Toen we eigenlijk terug naar huis zouden vroeg, Carlos, de vriend, of we niet mee wilden naar Yaxunah, dat is ook een dorpje, vlak bij de Chichen Itza. Zouden we daar overnachten en dag dag erna de ruines daar bekijken. Ik ging sowieso mee want Carlos is zooooooooooo leuk!!!! Ben ook zo simpel soms. Hij heeft allemaal zelfde interesses, zelfde hobbies, heeft zelfs dezelfde foute muziek smaak!! Hele dag al beetje flirten en iets te dicht bij elkaar staan. De duitser wilde uiteindelijk ook wel mee. Ondertussen was het al 11 uur ´s avonds, dus die lag te pitten op de achterbank. Wij hele tijd praten, praten, meezingen met foute muziek. Bij kan ook nog zingen!! En gitaarspelen, die man moet ik hebben, haha.

Aangekomen in Yaxunah had ik het briljante plan om ´s nachts de tempel te beklimmen. Het is nog geen gesloten gebied namelijk. Eigenlijk durfde de duitser niet, maar ja, omdat ik het wilde moest hij ook vond hij. Hij wilde zich niet laten kennen

Zo gaaf, midden in de nacht op een tempel van 36 meter hoog, natuurlijk ontzettend donker. Waren heel veel vallende sterren en er waren aluxes. Aluxes zijn soort spoken van de maya´s. Ik geloofde er nooit iets van, maar heb het nu zelf gezien! Doodeng en zo raar. Je bent midden in de jungle, niks in de buurt en je hoort overal mensen zingen en fluiten. En overal soort wolken stof rondvliegen. Echt heel erg raar. Ongeveer een uur op de pyramide gelegen sterren kijken. Beetje jammer was dat er opeens een hele grote tarantula was. Lag daar relaxed te liggen beetje sterren te kijken met mijn toekomstige vriend en voel iets kriebelen op mijn buik. Veeg het weg, en voel iets groots harigs. Blijkt het een tarantula te zijn. Toen was het wel mooi geweest en tijd om te gaan slapen. Om 3 uur snachts kwamen we bij een familie aan. Daar mochten we onze hangmat wel ophangen. Daar geslapen, en smorgens hadden ze een heerlijk ontbijt gemaakt!! Toen badderen in de cenote om een beetje schoon te worden en de ruines bij daglicht bekijken. Echt zo´n leuk weekend!!!

Ben nu ook helemaal enthousiast over mijn werk want heb zoveel ideeen. Al het commerciele werk wat geld oplevert kan snel en kost weinig tijd. En dan wil ik de rest van mijn tijd besteden een eco toerisme en rural toerisme. Zie het helemaal zitten!! En ben lichtelijk verliefd Hij komt zo hier naar toe. Is 3 uur rijden maar hij komt gewoon even langs. Ben zenuwachtig. Net een 15 jarige puber
Zo wat een lang verhaal!
Haaaa Rianne, wat een superleuk verhaal!!!! Als eerste ben ik heel blij te lezen dat je nu weer helemaal vol zin en energie zit over je werk, toch wel heel belangrijk denk ik, om het voor jezelf leuk te houden maar ook om er echt iets van te maken als directora!!!

Die gozer klinkt errug leuk! Ben benieuwd hoe het is als hij zo langskomt.

En dan het allerallercoolste: 's nachts een tempel beklimmen!!!!! wauuwwwwww! Ik wist niet dat Chichen Itzá niet gesloten was 's nachts!!!!! In Tikal werden we het gebied uitgejaagd toen het donker werd (dat is ook midden in het oerwoud dus misschien wel wat anders, 's nachts hadden we zelfs -van een grote afstand gelukkig- een jaguar gezien en mijn broertjes werden wakkergemaakt 's nachts doordat hun hangmat door elkaar werd geschud. Zij dachten één van ons en deden de ogen open, bleek het een aap te zijn die een lolletje wilde uithalen hahaha). Ik ben echt jaloers!!!!

Wat apart van die aluxes, echt héél bijzonder om mee te maken denk ik. Wauw! Ik ben echt super onder de indruk en ook jaloers X-D!!!!!

Leuk om je zo blij te lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vond de spinningles trouwens buiten verwachting leuk. Ik verstond geen bal van wat de trainer zei maar okee. Je bent constant bezig, en het ritme van de muziek voert je echt mee. Ik heb een groot deel van de les met mijn ogen dicht gewoon het ritme gevolgd (wel af en toe kijken of we weer gingen staan haha). Buiten fietsen is natuurlijk wel veel leuker, maar echt no way dat ik me dan zo afbeul als nu. Dat kan ik in mijn eentje gewoon niet, dan stop ik na een kwartiertje. De les duurt drie kwartier en ik heb het zonder al te veel problemen uitgezeten, maar ik was na 10 minuten eigenlijk al wel moe en klaar ermee. Kan me voorstellen dat het over een tijd wel saai wordt, als het me niet zoveel moeite kost om überhaupt mee te doen, maar dan zoek ik gewoon weer wat anders!
Klinkt echt heel gaaf TR! (op de tarantula na dan ) Ook Mexico staat (hoog) op m'n lijstje.

En vertel 'ns wat meer over die vent, hoe ken je hem? Via die ouwe Duitser? En hoe ziet ie er uit? En wat doet ie? En wat is er vandaag gebeurd?

Spinning, mwah. Nooit gedaan hoor, maar moet zeggen dat 't niet heel leuk klinkt.

Kjong: nog 'n leuk Chipita-feestje gehad?

Ik ken Wicky ook niet trouwens. Ben ook altijd al meer van de boeken dan van de tv geweest, heb allerlei dingen gemist die iedereen kent geloof ik.

Jooles: al iets gehoord van de acteur?
Wauw, Directora dat klinkt super. En goed teken dat hij je nu even op komt zoeken. Hoe zit dat dan met die aluxes? Wat zag je dan?

Marg, ik heb één keer spinning gedaan en ik vond het vreselijk. Ik was steeds bang dat ik met fiets en al om zou vallen (ik weet het, dat kan niet) of dat mijn voet van de trapper zou schieten en mijn been half geamputeerd zou worden. Dus ik heb het nooit meer geprobeerd. De laatste tijd vraag ik me af en toe af of ik niet weer een poging moet wagen, maar die lessen zitten toch altijd vol. Ik heb wel iets anders gevonden waarvan ik de eerste les echt kapot was. Nu niet meer, maar het is wel echt super voor je buikspieren.

Ik wil na weekendje weg ook weer even dimmen met eten en drankjes. Dus sporten en de dagen dat ik niet naar de sportschool ga nog even in het zaaltje op m'n werk op de crosstrainer.

Ik vind Wicky stom. Alleen het liedje vind ik dan wel weer leuk.

Kjong, nog gefeliciteerd met Chipita. Erg suf om te zeggen maar het gaat echt snel.
Ik moet ook minder eten een ik heb een buik (echt geen je meer) die weg moet. Gaan wij er een lijntopic van maken?
Lijndistance.
Och verrek, de crosstrainer. Als ik 'm niet meer als kapstok gebruik, kan ik gewoon thuis gaan sporten!

En over amputeren gesproken, vraag me niet hoe 't kan want zoveel ruimte zit er niet tussen vinger en ring, maar ik ben vanochtend met m'n ring achter de deurklink blijven hangen. Hing er met heel m'n gewicht aan geloof ik, mèn dat deed fucking zeer! Was slim genoeg om ze (2) meteen af te doen en dat was wel 'n goeie zet want nu is 't dik, denk niet dat ik ze nu nog af zou krijgen.

Ben laatst ook al aan de dood ontsnapt, zat met 2 vriendinnen (waarvan 1 arts is) ergens te eten, appeltaart, beet op iets geks. Bleek 't een nietje te zijn! Open staand, niet al dichtgeniet. Als ik die had ingeslikt had ik 'n geperforeerde slokdarm en was ter plekke dood neergevallen, volgens vriendin de arts dan.

Fieje: heb 't niet helemaal mee gekregen, maar was jij dit weekend in Parijs?
quote:fille schreef op 15 juni 2009 @ 20:17:

Lijndistance.
Ja ik was in Parijs. Erg leuk was dat. Des te naarder was het om weer te moeten werken.
Vertel meer dan! Wat heb je gedaan, toeristische ronde of lekker wijn op 'n terrasje met uitzicht op Eiffeltoren?
Lijndistance is leuk!!! Gaan we doen Ik moet nl heel dringend in een super conditie komen. Voor november. Als ik weer in de AK kan ooit dan meer daarover

Wat heb je gedaan in Parijs fille? Eiffeltoren en Montmatre enzo? Of lekker slenteren door de stad? Vind Parijs altijd super leuk!

Isiss dat klinkt heel pijnlijk van je vinger. Is die nu ook helemaal blauw?? En al aan de dood ontsnapt, gaat lekker! Je hebt wel geluk

Ik zit al heel de dag te stuiteren. Vind mezelf vreselijk irritant nu, maar kan er gewoon niks aan doen. Gister was hij langsgekomen, en hij is nu gewoon nog leuker. Het zou echt mijn ideale man zijn. Maar ik ben dan opeens veel te verlegen. En hij doet ook niks. Dus ik was weer een beetje down to earth en dacht, nou ja, we zien wel. Maar kreeg nu net een mailtje van hem, wat eigenlijk over werk ging. Maar het begon met:

Lieve Rianne,

Nogmaals wil ik je zeggen dat ik echt heel blij ben dat ik je heb leren kennen. Je bent echt super ´buena onda´ en ik heb genoten deze dagen met je! Ook met jurgen en pepe was het wel ok. Ik voeg je direct toe aan msn, want dan kunnen we nog meer contact hebben. Ik wil dat je weet dat je me altijd kunt bellen en ik hoop dat we elkaar snel zien om een kop koffie of wat biertjes te drinken.

Dan een heel werk stuk en aan het einde, Rianne, je bent de meest avontuurlijke vrouw die ik ken, en hoop dat je een deel van mijn leven wordt!

Een kus

Carlos

Nou, dan vindt ie mij toch best ook leuk denk ik zo. Jullie mogen nu allemaal even zeggen hoe irritant ik ben hoor, geen probleem. Maar moet het gewoon even vertellen. Zit te stuiteren op mijn stoel!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven