Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
Stuur het linkje eens door als je wilt Dibbes? Ben bang dat ik dezelfde uitslag zal krijgen trouwens

Enne..weltrusten maar weer voor straks. Ik ga in ieder geval lekker slapen (heb mijn schoonheidsslaapje ineens weer hard nodig )
Ha, ik ben er ook weer.......wat is die link van die test, ik wil ook!!!

@Dibbes........klinkt een beetje als de dichter van rp, grinnik... begint zijn nick met een J toevallig?

@Lunax, leuk dat je toch gaat daten joh! wie weet hoe leuk het wordt........

@BE.......dat wordt in ieder geval een date vol humor.....reserve onderbroek mee voor het geval je te hard moet lachen?

@Dophin...........al weer een date aan het haakje geslagen?

Ik duik morgen mijn kast pas in, deze week was te hectisch op mijn werk, het enige wat ik vanavond nog wilde was wijn!!!! We hebben in de buurt van het restaurant afgesproken en gaan er dus samen heen. Wat ik tot nu toe van hem ken vind ik wel erg leuk hoor......zucht! Merk dat ik eigenlijk alle andere contacten afhou........zelfs van de kernman
Dames, hierbij de link(als ie het doet tenminste): http://www.watvoorbestuurderbenjij.nl/

Voor nu, reageren ga ik morgen weer doen, ben dan nl. standaard vrij en misschien dat ik even lekker bij allerliefste/beste vriendin langsga. Even lekker bijpraten (doen we vaker) alleen irl is net weer anders.

Slaap lekker/prettig allemaal met mooie gedachten!
Weer anderhalf uur later en nog niet naar bed. Grmbl!

Anyway...al surfend kwam ik dit stukje tekst van Paulo Coelho tegen. Wilde ik toch even met jullie delen in het kader van het testen en waar dat vandaan komt. Voor mij was dit stukje tekst in ieder geval wel heel waar

“Kijk,” zei zijn hart, ‘Ik reclameer dan misschien wel wat, maar dat komt omdat ik een mensenhart ben, en mensenharten zijn zo. Ze zijn bang hun grootste dromen te verwezenlijken, want ze denken dat ze het niet verdienen, of dat het hun nooit zal lukken. Wij, harten, sterven van angst alleen al bij de gedachte aan geliefden die voorgoed zijn vertrokken, aan ogenblikken die goed hadden kunnen zijn en het niet waren, aan schatten die ontdekt hadden kunnen worden en eeuwig verborgen bleven in het zand. Want als dat gebeurt, lijden we verschrikkelijk.

“Mijn hart is bang om te lijden,” zei de jongen.
Hi.

Vandaag is nog niet zeker.

De vakantie is over 3 weken en dat is zo goed als zeker.

Ik ben nu al benieuwd naar alle verhalen

die morgen komen.

Allemaal veel plezier gewenst vanavond en morgen!!!
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
Ha BE! Misschien vanavond?! Dat had ik nog niet begrepen. Spannend!! Ben heel benieuwd.

Ik ben hier weinig te vinden de rest van het weekend denk ik. Vanmiddag/vanavond een verjaardag en etentje, morgen dagje relaxen met date dus ik ben heel benieuwd naar de verhalen zondag

Fijn weekend allemaal!
@ gioia: enenenenen? welk jurkje/rokje is het geworden? En was het inderdaad een smaakvol restaurant? Bij mij scoren de mannen veel punten als ze een goed restaurant kunnen kiezen en waarderen.

@ Lunax: mooi stukje van Coelho. Ik denk dat het voor iedereen geldt maar voor sommige wat meer dan bij anderen. Als je hart al veel te lijden heeft gehad ga je het steeds meer beschermen natuurlijk. Ik merk dat nu bij mezelf, sinds mijn lange relatie uit is gegaan (anderhalf jaar terug) moet het vooral voor de leuk zijn en bij serieus krijg ik de kriebels (want kans op pijn in je hart bij breuk). Hmm...leerzaam dit ook wel eigenlijk.

@ Dibbbes: ja, ik heb vaak een voorgevoel voor de date. Soms denk je dat de ene leuker zal zijn dan de ander, meestal klopt mijn voorgevoel wel eigenlijk. Lijkt me echt bizar als je denkt dat hij superleuk is maar dat het dan toch wat tegen valt.

En by the way, bij dichters haak ik direct af. Dat zijn mannen die makkelijk over hun gevoel praten en daar hou ik niet van.

@ Bright Eyes: leuk dat er een date in het verschiet is! En misschien al op korte termijn, way to go.

Ik heb zelf maar een glas rose er bij gepakt. Had vandaag heel veel zin om lekker even ergens wat te gaan drinken, maar ik kreeg niemand mee! Sjeempie zeg. Nu heb ik wel veel nuttige dingen gedaan inmiddels (in de categorie regeldingen in huis en vaatwasser uitruimen enzo), dus dat voelt eigenlijk ook wel goed. Misschien was het nog niet eens zo slecht voor me, verplicht een avondje thuis blijven.

Oh ja, en op de tennisbaan genoeg fijne mannen gespot (maar erg jong). Vandaag in de supermarkt was trouwens nog wel de leukste flirtactie. Een man keek nog eens om nadat ie mij voorbij was gelopen, dus ik schonk hem mijn aardigste glimlach.

Meisjes, date z
Dubbel
anoniem_66137 wijzigde dit bericht op 12-06-2009 23:17
Reden: dubbel
% gewijzigd
Ho, dat ging fout!

Ik wou nog zeggen: date ze dit weekend. Laat weten hoe het was, ik ben razend nieuwsgierig!
de date is morgen pas....... en ik heb er zo veel zin in!!!

Alleen het jurkje, wat moeilijk toch als je kast uitpuilt, hahaha!
Joepiedepoepie, ik ga 100% on topic, net terug van eerste date, en het was leuk!!!

Meneer humor was (is)leuk, we hebben gepraat, gekletst eigenlijk, zo gezellig.

Heb hem thuisgebracht en kusje voor de deur.. zo lief.

Het was leuk!!! Echt een kusje, zo leuk, heb dat in jaren niet beleefd.

En maakt niet uit welke kant dit uitgaat, net als mijn voorgevoel, een aardige man en of het meer of minder is het was gezellig en voor herhaling vatbaar.
Oh Bright Eyes, wat leuk!!!! Deze avond heb je vast binnen! Heb je verder nog wat afgesproken of wacht je het even af?
We hebben niks afgesproken, hij had wel zin in de volgende date maar die dag wel dingen op het programma dat hij niet zeker wist of het ging lukken.

We spreken elkaar ongetwijfeld wel weer op msn en ik heb nu zijn nummer, gister een sms gestuurd dat ik het leuk vond en hij stuurde terug dat hij het ook leuk vond.

Nu maar even zien hoe het gaat lopen.

Hij had voor volgende week wel leuk idee maar dan kan ik niet omdat ik dan ga rocken!! Pff, zou het bijna af gaan zeggen ik wil al jaren naar Oerol en nu eindelijk iemand die dat ook leuk vindt. Jammer dat een mens geen twee dingen tegelijk kan.

Zal dus moeten wachten tot het weekend van 4 juli voor ik uberhaupt weer een afspraak kan maken.
ojee.........over een uurtje richting date...... en moet nog kiezen uit 3 jurkjes............ en ik ben eigenlijk een beetje nerveus....... zou wel een borrel willen maar ik moet nog rijden... pfff, even sigaretje. Dat ik op mijn leeftijd nog steeds zo de zenuwen voor een afspraakje kan hebben, ik lijk wel een puber, hahaha!!!
Gioia, dat je nerveus bent snap ik goed.

Maar......ff kalm en diep in en uitademen....Naar welk jurkje gaat je voorkeur, waar voel je je het meest in op je gemak.....

En doe die borrel...kan jou het schelen, 1-tje kan best hoor, als dat jou helpt.

Heb ooit eens mijn vriendin volgegoten met rose terwijl ze dacht dat het een rode aquarius was, voor/tijdens de tenniswedstrijd want ze was zo nerveus.....

Kom puber, get yourself together and go and have some fun!!!!! haha.

Komt goed vrouwke! Veel plezier en geniet ervan!
mmmmmm.............. wat een leuke avond........ en wat een leuke man!!!! We zijn uit eten geweest en toen we het restaurant uitliepen moesten we wel zoenen........nog een terrasje gepakt maar eigenlijk alleen maar elkaar diep in de ogen gekeken en gekust............ en morgenavond zie ik hem weer........ zucht, het zal toch niet............volgens mij kan ik heel erg verliefd op hem worden....
Super!!

Geen buideltasjes, ritsjes, crox, baby,s armbanden, getrouwd of andere flaters?
Hahaha............ nee, zelfs geen kunstgebit!

Pfff.......ben vannacht ieder uur wakker geweest.....helemaal van het padje! Dat wordt nog even een klus om de donkere kringen onder mijn ogen weg te krijgen voor vanavond! Ik loop hier rond als een soort zombie maar dan wel op wolken........ wat is dit toch weer leuk!
@BE, dat klinkt wel heel lief, dat kusje.

@Gioia, leuk dat je je in de hemel voelt. Mijn post was een beetje erg mosterd want je was natuurlijk al lang weg. Altijd leuk die kriebels voelen.

Wat zijn de plannen voor vanavond? Of nog niets concreets?

@Lenie, een avondje thuis met een lekker glas wijn enzo is erg lekker en ontspannend soms.

Ben benieuwd hoe Lunax het heeft met haar date.

Heb gedicht-meneer een berichtje teruggestuurd en dat ik er geen heil in zie in verder contact. Stonden een paar dingen in zijn profiel die mij niet aanspraken. Antwoord: maar dat hoeft niet per se en ik zag dat toch verkeerd.

Laat dan helemaal maar, nooit iemand gaan overtuigen waarom het contact wel zou moeten voortgaan, is erg onaantrekkelijk.
nee.....voor vanavond nog niks concreets........ik ben benieuwd......kreeg wel al een xje per sms :-)

Als die dichter dezelfde is als ik bedoelde is het goed dat je hem uitgezwaaid hebt......... hij is nogal labiel..... heeft trouwens ook een vriendin van me benaderd... en heb haar ook gelijk gewaarschuwd.... moet hij me maar niet vertellen dat zijn dochtertje hem ooit gevonden had naar een mislukte zelfmoordpoging. Er lopen toch echt hele rare figuren rond op de relatieplaneet.
Halloooo,

Wat een enthousiaste date verhalen van dit weekend! Het zonnetje heeft blijkbaar goed zijn werk gedaan

@BE: Altijd leuk als iemand irl gewoon net zo leuk is als via de mail/msn. Vooral het gevoel dat jij eraan over hebt gehouden klinkt erg oke. Je hebt nú een leuke avond gehad en wat er verder volgt zal vanzelf wel blijken. Helemaal goed!

@Gioaia: Vanavond direct weer een date? Dat klinkt heel enthousiast. Woont hij bij je in de buurt? Wel leuk! Zal blijven duimen voor je!

@Ienie: Mooi he dat stukje van Coelho?! Ik vond het zelf ook wel erg herkenbaar. En idd een avondje met jezelf een een lekker glas rose is ook helemaal niet verkeerd. Al kan je er weleens van balen als je eigenlijk gewoon leuke andere dingen had willen doen en iedereen heeft al plannen. Elke single zal daar weleens tegenaanlopen helaas :-/

@Dolphin: Waar ben je??

@Dibbes: Je hebt ZO gelijk! Echt zo kansloos als mensen je dan gaan overtuigen en toch zeker weten dat jij het verkeerd gezien hebt. Zeker na zo'n simpel openingsmailtje

Anyways... ik ben ook weer in het land der levenden. Mijn dag gister was absoluut de moeite waard. We hebben een hele fijne middag/avond/nacht gehad. Het was een stuk ontspannener dat de laatste keer dat hij hier was en we voelen ons zeker op ons gemak bij elkaar. En toch....toch kwamen we na het ontbijt vanochtend (samen) tot de conclusie dat we het niet zijn voor elkaar. Ik ben er nog niet helaal uit waar dat aan ligt. Zijn mijn (en zijn) eisen nou zo hoog? Staren we ons blind op iets wat niet bestaat? Of is het gewoon zoals het is en stonden wij gewoon niet in de sterren. Daar hou ik het voor het moment maar op denk ik. Het is zoals het is. Dus. Ik denk dat date en ik elkaar nog wel zullen zien als vrienden (maar ook dat moet nog maar blijken) maar dat zal het dan ook zijn. Helaas..... Pindakaas.
Al met al voor allemaal toch een geslaagd weekend als ik de conclusie mag maken.

Op naar het volgend weekend en de verhalen.

Ben nog wel benieuwd naar de date van gioia en hoe dat afloopt vanavond.

Gister hoopte ik op een sms-je of ander bericht, nu ik niks hoor vind ik het ook al weer prima, graag of niet.

Zijn wij vrouwen nou zo erg dat we meteen iets willen horen of zijn mannen echt van een andere planeet.
Ben er nog wel hoor! Had het alleen ff heel druk de afgelopen dagen met als hoogtepunt 5 logees afgelopen nacht (familie hoor ).

Heb geen dateverhalen Het is stil op de site, krijg alleen maar berichtjes van superlosers (bijv mannen van 52 ed). En de mannen waar ik belangstelling voor heb hebben dat niet voor mij.........

Leuk, jullie verhalen! Behalve die van jou dan Lunax. Jammer dat het toch hier ophoudt. Denk dat je het niet helemaal door moet analyseren, blijkbaar is het gevoel er gewoon niet en dat is heel normaal.

@BE: vond jou date-verhaal zo leuk om te lezen. Dat je het gewoon écht leuk hebt gehad! Als je wel weer afspreekt weet je ook dat het in ieder geval gezellig gaat worden. Maar het zou wel leuk zijn als hij een dezer dagen ff iets laat horen. En mannen zijn echt van een andere planeet hoor

@Gioia: wauw!!! Ben zoooo benieuwd naar je vervolgdate van vanavond. Gaaf dat het gevoel zo goed is!!
anoniem_79110 wijzigde dit bericht op 14-06-2009 21:25
Reden: typefout
% gewijzigd
@BE: wat schattig zo'n kusje! Leuk.

@Gioia: good news! En meteen een vervolg gepland de dag erop! Hoe was het? Details please...

@ Dibbes: had je dan niet door hoe leuk de dichtermeneer was? hij wilde het je graag nog even vertellen dat je de grootste vergissing ooit maakt door niet met hem te daten. Haha, wat een sukkel.

@Dolphin: herken ik. De leuke mannen houden zich even rustig op de datingsite denk ik. Komt wel weer.

Gister heb ik dan dubbel en dwars goed gemaakt wat vrijdag niet lukte.... heerlijk op het terras gezeten, naar de kroeg geweest. Geflirt met een vriend (waar ik ook al eens mee gescharreld heb).... oeps, dat was misschien niet handig (maar wel leuk) omdat ik niets met hem wil. Nou ja, komt ie wel weer over heen haha. Volgende keer zal ik me weer netjes gedragen, ahum.
Wil jullie even laten weten dat ik meelees en meeleef met jullie date-avonturen. Jullie zijn zo betrokken bij elkaar, leuk om te lezen! Ik kwam een week of wat geleden op dit topic terecht en vond dat ik niet "mocht" reageren want ja, ik had mijn tweede date al gehad en dat vond ik "off-topic". Dan ben ik nu helemaaaal in overtreding want ik heb de date in kwestie nu al veel vaker gezien en 't zijn ook geen dates meer want ik voel me zo goed bij hem en ook al geloof ik niet in een ware, het voelt super goed. Ben iemand die altijd denkt en piekert en dat lukt me bij hem niet eens, ik kan tegen dat gevoel niet opdenken, het zit gewoon goed. Vind het tegelijkertijd hartstikke eng maar zo fijn. Het kan zomaar ineens op zijn plek vallen! Dat wilde ik gewoon even met jullie delen en Gioia, jouw laatste post was de trigger ... dat gevoel. Dat je het restaurant uitloopt en wel moet zoenen: goed teken! En die zenuwen trouwens ook, zeker als je al behoorlijk wat date-ervaring hebt en je je toch ineens weer een puber voelt. En denkt: huh? Het zal toch niet? Geniet ervan!

Ken hem trouwens via Knuz, waar je eerlijk gezegd ook heel wat onzin, wanhopige kerels, hele levensverhalen in een eerste mail en schattige gedichtjes in je mailbox krijgt. Zowel standaard (over rozen en tuinen en harten en zo) als op maat gesneden waar alles uit je profiel in terugkomt... Oh ja en ongewenste intimiteiten, dat ook ;)

Ik volg jullie verhalen met plezier!
anoniem_66553 wijzigde dit bericht op 14-06-2009 23:32
Reden: typfout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven