Deze schoenen leuk?
zondag 17 april 2022 om 19:33
Ik heb deze schoenen besteld (plaatje lukt niet). Ik zocht zomerse schoenen met dichte neus waarop ik ook een stukje kan lopen. Wat dat betreft voldoen ze.
https://www.zalando.nl/el-naturalista-a ... c-o11.html
Mijn huisfashionista’s vinden het echter helemaal niets, de een vond ze ‘daar kun je echt niet mee lopen’ en de ander ‘wat ouwelijk maar niet heel lelijk’. En ik heb dus al heel lang gezocht omdat veel schoenen gewoon niet lekker zitten, of lelijke hakken, open neuzen of alleen een heel klein stukje voor- en achterkant zodat je in feite alleen een zool hebt.
Wat vinden jullie ervan?
https://www.zalando.nl/el-naturalista-a ... c-o11.html
Mijn huisfashionista’s vinden het echter helemaal niets, de een vond ze ‘daar kun je echt niet mee lopen’ en de ander ‘wat ouwelijk maar niet heel lelijk’. En ik heb dus al heel lang gezocht omdat veel schoenen gewoon niet lekker zitten, of lelijke hakken, open neuzen of alleen een heel klein stukje voor- en achterkant zodat je in feite alleen een zool hebt.
Wat vinden jullie ervan?
zondag 17 april 2022 om 19:37
zondag 17 april 2022 om 19:40
zondag 17 april 2022 om 19:43
Ik vind de manier waarop de schoen op de zool zit niet elegant, dat er zo’n randje naast ontstaat zeg maar. Maar spuuglelijk vind ik ze ook niet. Eens met je tweede huisfashonista; beetje ouwelijk maar niet lelijk.
Ik zou zeggen, als jij ze mooi vindt en ze lopen lekker, niks meer aan doen. Je loopt zeker niet voor gek! Gewoon nette schoenen, maar niet bijzonder elegant of vrouwelijk.
Ik zou zeggen, als jij ze mooi vindt en ze lopen lekker, niks meer aan doen. Je loopt zeker niet voor gek! Gewoon nette schoenen, maar niet bijzonder elegant of vrouwelijk.
zondag 17 april 2022 om 19:44
Wat voor schoenen draag jij als je er wel een beetje leuk uit wilt zien maar ook 5 km moet lopen? En het 30 graden is dus sneakers te warm zijn. Ik heb ook moccasins (ja sorry), maar die zijn natuurlijk nog boerser.fashionvictim schreef: ↑17-04-2022 19:37Af-schu-we-lijk. Van die podologisch verantwoorde schoenen voor bejaarde dames van 80+.
zondag 17 april 2022 om 19:47
Dat gaat wat mij betreft niet samen
Sneaker dan dus
mika2022 wijzigde dit bericht op 17-04-2022 19:48
2.30% gewijzigd
zondag 17 april 2022 om 19:48
Nee hoor, ik wilde net aan je typen dat mocassins en loafers heel erg in zijn. Ik vind het nooit te warm voor sneakers maar zou ik dat wel vinden en geen open sandaaltjes aan kunnen for whatever reason, dan zou ik zelf voor leuke nude loafers gaan. Of zoiets als dit:
Am Yisrael Chai!
zondag 17 april 2022 om 19:49
Heb net gelezen dat sleehakken deze zomer weer helemaal in zijn. En ik vind ze heerlijk lopen. Heb je ze wel eens aangehad en gekeken hoe ze je staan en hoe ze lopen? Of alleen maar gezien en dacht je nee die vind ik lelijk. Soms veranderd je mening als je ze echt aan hebt.
Ik ben het wel met de reacties eens dat ze oudbollig ogen. Maar het ligt er ook aan wat je erop draagt.
Ik vind een sleehak dan echt wel veel mooier of dan toch maar een sneaker hoe warm het dan ook is.
Blijf in jezelf geloven !
zondag 17 april 2022 om 19:51