Mode & Beauty alle pijlers

Deze schoenen leuk?

17-04-2022 19:33 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze schoenen besteld (plaatje lukt niet). Ik zocht zomerse schoenen met dichte neus waarop ik ook een stukje kan lopen. Wat dat betreft voldoen ze.
https://www.zalando.nl/el-naturalista-a ... c-o11.html
Mijn huisfashionista’s vinden het echter helemaal niets, de een vond ze ‘daar kun je echt niet mee lopen’ en de ander ‘wat ouwelijk maar niet heel lelijk’. En ik heb dus al heel lang gezocht omdat veel schoenen gewoon niet lekker zitten, of lelijke hakken, open neuzen of alleen een heel klein stukje voor- en achterkant zodat je in feite alleen een zool hebt.
Wat vinden jullie ervan?
Nee, Beetje oubollig

Maar wat vind je zelf?
Totaal niet mijn smaak maar als jij ze mooi vindt en ze lopen goed, dan maakt het toch niet uit wat een ander ervan vindt?

Ik draag vaak en graag van die botsautosneakers, lopen zalig, maar heel veel mensen vinden ze spuuglelijk. Ach ja, heb ik geen last van.
Af-schu-we-lijk. Van die podologisch verantwoorde schoenen voor bejaarde dames van 80+.
Am Yisrael Chai!
Lelijk, vooral de hak brr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind ze ook niet mooi, sorry. Beetje te lomp met die hak, maar goed, dat is mijn smaak.
Niet mijn smaak, maar als jij ze leuk vindt en ze zitten lekker: gewoon dragen en niks van anderen aantrekken.
Ik vind ze nog wel oké (en ik ben niet eens oud, begin twintig). Ik denk dat je outfit deze schoenen maken of breken.
anoniem_411560 wijzigde dit bericht op 17-04-2022 19:40
3.33% gewijzigd
Als je eruit ziet als het vrouwtje van kabouter Plop dan staat het wel leuk denk ik.
Het is niet iets wat ik zelf snel zou kiezen maar ik vind ze niet lelijk of ouwelijk. Zie in de zomer altijd best wel wat mensen met zo'n model schoen lopen dus gewoon lekker dragen als ze goed zitten. Staat vast heel leuk bij je zomer outfits en lijken me niet te warm.
Gaat wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het vreselijk, maar dat maakt niet uit toch, jij moet er mee lopen dus als jij ze mooi vind lekker aandoen
dignity schreef:
17-04-2022 19:38
Ik vind ze ook niet mooi, sorry. Beetje te lomp met die hak, maar goed, dat is mijn smaak.
Ik loop nogal stevig dus zo’n hak is echt noodzakelijk en sleehakken vind ik echt te lelijk.
Ik vind ze afschuwelijk.
Ik vind de manier waarop de schoen op de zool zit niet elegant, dat er zo’n randje naast ontstaat zeg maar. Maar spuuglelijk vind ik ze ook niet. Eens met je tweede huisfashonista; beetje ouwelijk maar niet lelijk.

Ik zou zeggen, als jij ze mooi vindt en ze lopen lekker, niks meer aan doen. Je loopt zeker niet voor gek! Gewoon nette schoenen, maar niet bijzonder elegant of vrouwelijk.
KamilleT schreef:
17-04-2022 19:42
Ik loop nogal stevig dus zo’n hak is echt noodzakelijk en sleehakken vind ik echt te lelijk.
Maar ook met een flinke hak zijn er zoveel mooiere opties dan dit…
Eens met jouw huisfashionista's
fashionvictim schreef:
17-04-2022 19:37
Af-schu-we-lijk. Van die podologisch verantwoorde schoenen voor bejaarde dames van 80+.
Wat voor schoenen draag jij als je er wel een beetje leuk uit wilt zien maar ook 5 km moet lopen? En het 30 graden is dus sneakers te warm zijn. Ik heb ook moccasins (ja sorry), maar die zijn natuurlijk nog boerser.
Ik stel de eerlijkheid overigens wel op prijs. Ik weet nog niet of ik ze houd, maar dan weet ik in ieder geval dat ik niet de hippe jonge moeder lijk die ik wil zijn haha. Meestal zit er een bloemetjesjurk boven, ook dat nog.
KamilleT schreef:
17-04-2022 19:44
Wat voor schoenen draag jij als je er wel een beetje leuk uit wilt zien maar ook 5 km moet lopen? En het 30 graden is dus sneakers te warm zijn. Ik heb ook moccasins (ja sorry), maar die zijn natuurlijk nog boerser.
Dat gaat wat mij betreft niet samen
Sneaker dan dus
mika2022 wijzigde dit bericht op 17-04-2022 19:48
2.30% gewijzigd
KamilleT schreef:
17-04-2022 19:44
Nee hoor, ik wilde net aan je typen dat mocassins en loafers heel erg in zijn. Ik vind het nooit te warm voor sneakers maar zou ik dat wel vinden en geen open sandaaltjes aan kunnen for whatever reason, dan zou ik zelf voor leuke nude loafers gaan. Of zoiets als dit:

Afbeelding
Am Yisrael Chai!
Als ik een behoorlijk stuk moet lopen trek ik het liefst een paar Nike Airmax aan. Ik vind ze ook niet overdreven warm. En buiten dat, hoe vaak is het snikheet hier?
KamilleT schreef:
Heb net gelezen dat sleehakken deze zomer weer helemaal in zijn. En ik vind ze heerlijk lopen. Heb je ze wel eens aangehad en gekeken hoe ze je staan en hoe ze lopen? Of alleen maar gezien en dacht je nee die vind ik lelijk. Soms veranderd je mening als je ze echt aan hebt.

Ik ben het wel met de reacties eens dat ze oudbollig ogen. Maar het ligt er ook aan wat je erop draagt.

Ik vind een sleehak dan echt wel veel mooier of dan toch maar een sneaker hoe warm het dan ook is.
Blijf in jezelf geloven !
Lady_Day schreef:
17-04-2022 19:49
Als ik een behoorlijk stuk moet lopen trek ik het liefst een paar Nike Airmax aan. Ik vind ze ook niet overdreven warm. En buiten dat, hoe vaak is het snikheet hier?
Waar ik volgende week heen ga, is het wel snikheet :)
KamilleT schreef:
Gewoon een blokhak smoelt al een stuk beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven