Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Bedsermoen schreef:
05-04-2022 19:33
Gewoon een berichtje copy pasten naar al die gesprekken omdat je al genoeg matches is lijkt me niet lastig toch? Verdoe je hun tijd niet meer en weten ze waar ze aan toe zijn, en jij hoeft niet meer zo te twijfelen wat je nou eens zou doen met hun.
Soms kan het leven verrassend simpel zijn he. ;)
Attraverso schreef:
06-04-2022 09:50
Gesprek deze ochtend met nieuwe match:
''Dag Attra'
'Goeiemorgen x'
'Durf je bellen?'
'Daar heb ik nu geen tijd voor'
'Wordt dan maar oud'
Meteen verwijderd natuurlijk maar echt he!? Zo iemand is toch niet helemaal gezond in zijn hoofd?? :facepalm:
Toch best positief...hij wenst je nog vele jaren toe 😉

Geen dodelijke ziektes, scheld ook niet ..
Ja, alleen maar positief toch, wat klaag je nou. ;)
Hoe is het hier? Ik ben op een feestje. Net binnen en ik wacht op een paar vrienden. Het is weer bommetje vol in de stad. Trekken jullie al weer een beetje er op uit? Ik kan het iedereen aanraden. Zo fijn om weer weg te kunnen..
Ik had vanmiddag een goede stok achter de deur om echt op tijd stoppen met werken, gedaan en in de avond ook nog afgesproken. Gelukkig geen verdere afspraken gepland dit weekend, behalve F1 kijken.

Wel leuk vooruitzicht, hopelijk, is dat ik met zoon een weekje naar de zon ga, heel cliche all inclusive. over een week.
wij slapen nooit.
Leuk! Veel plezier samen!
Antoon69 schreef:
05-04-2022 23:15
Zo kijken ze hier ook als ik per ongeluk op hun staart ga staan hoor :O Als ik het al aan een kat kan zien dan zijn het de half open ogen en knipogen als je ze aankijkt.
Als ze schrikken, angstig, geïrriteerd of agressief zijn zie je dat ook aan gedraaide of platte oortjes. Dat is bij deze kat niet zo. Lees er vooral een speelse uitdrukking in. (Is volgens mij nog een jong katje.) Half open ogen of knipogen is als ze ontspannen/tevreden zijn.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
09-04-2022 00:26
Ik had vanmiddag een goede stok achter de deur om echt op tijd stoppen met werken, gedaan en in de avond ook nog afgesproken. Gelukkig geen verdere afspraken gepland dit weekend, behalve F1 kijken.

Wel leuk vooruitzicht, hopelijk, is dat ik met zoon een weekje naar de zon ga, heel cliche all inclusive. over een week.
Fijne vakantie !
wij slapen nooit.
Tvp
Ik heb verdorie een super geslaagde eerste date gehad! Dat is meer dan een jaar geleden.
2 de date is gepland, gaan een hele dag samen op pad en we kijken er beide naar uit.
Attraverso schreef:
24-04-2022 13:47
Ik heb verdorie een super geslaagde eerste date gehad! Dat is meer dan een jaar geleden.
2 de date is gepland, gaan een hele dag samen op pad en we kijken er beide naar uit.

Wat super leuk! Blij voor je.
Lisa2022 schreef:
24-04-2022 16:11
Wat super leuk! Blij voor je.
Dankjewel! :-)
Attraverso schreef:
24-04-2022 13:47

Hoe ziet hij uit Attra? Ben eigenlijk best benieuwd :)
Geniet ervan Attra!
Antoon69 schreef:
24-04-2022 18:18
Hoe ziet hij uit Attra? Ben eigenlijk best benieuwd :)
Een knapperd natuurlijk ;-)
Maar het aller belangrijkste: we lachen heel wat af en doen dezelfde dingen graag.
En ik kan veel van hem leren want hij weet veel meer dan ik...
Attraverso schreef:
24-04-2022 18:47
Een knapperd natuurlijk ;-)
Maar het aller belangrijkste: we lachen heel wat af en doen dezelfde dingen graag.
En ik kan veel van hem leren want hij weet veel meer dan ik...

Is het professor zonnebloem of meer type barrabas/blaasbloem?
Antoon69 schreef:
24-04-2022 19:01
Is het professor zonnebloem of meer type barrabas/blaasbloem?
Om meer te weten dan ik hoef je geen professor te zijn
Wat leuk voor je Attraverso!

Weet iemand dit toevallig, in heb een match op Lexa, maar geen abonnement dus kan geen berichtje sturen.
Stel hij heeft wel een abonnement, dan kan hij mij een berichtje sturen maar kan ik dan ook terugsturen (zonder match kan het sowieso niet)

Zit eraan te denken om een maand abonnement te nemen (50:korting nu) maar stel hij antwoord niet, of kan niet antwoorden omdat hij weer geen abonnement heeft, ingewikkeld haha
Leuk Attra! Hopen dat het goed blijft gaan.

Ik had 2 weken geleden een super leuke eerste date, uren gekletst, gelachen en heerlijk gezoend in romantische setting. Bij afscheid gezegd dat we elkaar weer wilde zien en daarna even geappt. Maarja.. Vervolgens hoor je niks meer 😅 Geen garanties dus helaas, we gaan weer vrolijk door 😬
Mimali schreef:
24-04-2022 19:45
Wat leuk voor je Attraverso!

Weet iemand dit toevallig, in heb een match op Lexa, maar geen abonnement dus kan geen berichtje sturen.
Stel hij heeft wel een abonnement, dan kan hij mij een berichtje sturen maar kan ik dan ook terugsturen (zonder match kan het sowieso niet)

Zit eraan te denken om een maand abonnement te nemen (50:korting nu) maar stel hij antwoord niet, of kan niet antwoorden omdat hij weer geen abonnement heeft, ingewikkeld haha
Na even zoeken online het antwoord gevonden, je kan dus niks zonder abonnement, alleen bij premium.

Wat zouden jullie doen?
Mimali ik ken de app niet maar dat is precies wat ze willen natuurlijk... Maar waarom zou je actief willen zijn op een app waar je niets kan?
Ik heb wel eens betaald voor Parship.

Vivi leuk dat je er zo luchtig over doet maar het zal de eerste keer niet geweest zijn. Had dat ook al, ook zelf, dat ik er een nachtje over sliep en de dag erna er geen zin meer in had.
Ik zoen trouwens nooit op een eerste date. Zou het dan extra vervelend vinden als het contact daarna stopt. Maar dat ben ik...
Hebben trouwens al heel de dag door contact en hij is erg aan het plannen voor onze uitstap.
Attraverso schreef:
24-04-2022 20:07
Mimali ik ken de app niet maar dat is precies wat ze willen natuurlijk... Maar waarom zou je actief willen zijn op een app waar je niets kan?
Ik heb wel eens betaald voor Parship.

Vivi leuk dat je er zo luchtig over doet maar het zal de eerste keer niet geweest zijn. Had dat ook al, ook zelf, dat ik er een nachtje over sliep en de dag erna er geen zin meer in had.
Ik zoen trouwens nooit op een eerste date. Zou het dan extra vervelend vinden als het contact daarna stopt. Maar dat ben ik...
Hebben trouwens al heel de dag door contact en hij is erg aan het plannen voor onze uitstap.
Ikheb pas een abonnement gehad voor een maand, ook aanbieding, en mijn ervaring is dat langer achter elkaar teveel is.
Dus ik laat mijn profiel staan , kijk wat rond , met de gedachte dat ik altijd weer een aanbieding kan nemen.
Vivi3338 schreef:
24-04-2022 19:50
Leuk Attra! Hopen dat het goed blijft gaan.

Ik had 2 weken geleden een super leuke eerste date, uren gekletst, gelachen en heerlijk gezoend in romantische setting. Bij afscheid gezegd dat we elkaar weer wilde zien en daarna even geappt. Maarja.. Vervolgens hoor je niks meer 😅 Geen garanties dus helaas, we gaan weer vrolijk door 😬
Wat balen Vivi, dat gebeurt toch zo vaak hé, laat dan even weten dat je niet verder wil.
Mimali schreef:
24-04-2022 20:14
Ikheb pas een abonnement gehad voor een maand, ook aanbieding, en mijn ervaring is dat langer achter elkaar teveel is.
Dus ik laat mijn profiel staan , kijk wat rond , met de gedachte dat ik altijd weer een aanbieding kan nemen.
Zo kan het ook natuurlijk... wat ga je doen?
Attraverso schreef:
24-04-2022 20:45
Zo kan het ook natuurlijk... wat ga je doen?
Ik weet het nog niet, als hij geen abonnement heeft kan hij niks terugsturen, andere kant is natuurlijk dat hij die moeite ook kan doen, berichtje sturen , dat kan ik wel zien maar niet lezen..
En dat heeft hij tot nu toe niet gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven