Wie wil me adviseren?

14-06-2009 21:55 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een lastige situatie, tenminste dat vind ik zelf. Ik kom er niet goed uit.

Ik ben sinds een tijdje aan het 'daten' met een leuke man, hij heeft een onregelmatige baan. Soms wordt hij opgeroepen of moet een paar dagen naar het buitenland.

Nu ken ik hem inmiddels 4 maanden, maar we zijn precies 4 keer samen weg geweest (lees:4x zondagavond uit eten). De rest van de keren belde hij af of liet helemaal niets meer horen. Of hij stuurde een sms met :ik bel je zo, en dan belde hij niet. Vorige week hoorde ik een week niets van hem, bleek dat hij in het buitenland zat. Dan denk ik: stuur even een sms dat je wegbent, dat is 1 minuut werk…

Op zich heb ik het idee dat hij mij best leuk vind en ik hem ook. Hij stuurt ook vaak leuke sms'jes of hij belt. De keren dat we samen iets gedaan hebben waren ook zeker leuk, maar wat moet ik met iemand die altijd afbelt en moeilijk te bereiken is? Ik hou toch die avond vrij, zit te wachten en te hopen en dan gebeurd er niets. Ik probeer nu mijn eigen gang weer te gaan, maar als ik dat helemaal doe dan zie ik hem echt nooit meer. Ik vind aan de ene kant heel fijn dat hij zijn eigen leven heeft, dat heb ik ook, maar ik weet niet in hoeverre ik daarin een rol speel en of ik nu al kan ‘eisen’ tijd voor mij vrij te maken.

Wie heeft raad voor mij? Ik weet het echt niet meer. Aan de ene kant denk ik dat ik hem moet laten gaan (zal hij ooit veranderen?), maar aan de andere kant kan hij er negen van de tien keer ook niets aan doen en wil ik ook niet zo snel opgeven.....

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand n idee heeft!
sorry hoor maar wake up and smell the koffie die kerel is zwaar BEZET!!!! over duidelijk......!!!
meissie, je wordt gewoon zwaar belazerd
En zelfs als je niet belazerd wordt, als het echt is, dan is dit zijn leven en zijn gewoontes. Hij belt dus gewoon niet af, laat niets van zich horen. Je bent wel ongelooflijk naief (of arrogant) als je denkt dat met jou in zijn leven dat opeens allemaal verandert. Dat is nog niet gebeurd en ik schat zo in dat dat niet gaat gebeuren. Je vindt dit niet leuk, duidelijk, dus handel er naar, kappen met die man.
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 22:42:

Nee het is echt zo. Heb zn materiaal gezien .....

Denk je niet dat iemand die undercover werkt dat geheim moet houden. Gezien de naam undercover? Of anders gesteld lijkt het je logisch dat zo iemand na 4 dates je al op de hoogte stelt van zijn geheime bestaan..

*Ohh moutarde*
Volgens mij is het heel helder. Ook al zou deze man geen woord hebben gelogen en hij echt betrokken zou zijn bij allerlei geheime operaties, wil je dan nog met hem door? Hij heeft geen tijd voor je en laat je zelfs op afspraakjes zitten. Hij gaat echt geen andere baan zoeken wanneer jullie dikke verkering hebben.

Of maakt die interessante job alles goed omdat je dan indruk kunt maken bij vrienden en familie?
Sneeuwvrouw, wat maakt dat jij hem eigenlijk nog zo leuk vindt?

Zijn leven is een groot raadsel voor jou.

Jij houdt een avond vrij omdat jullie een afspraak hebben en hij komt gewoon niet opdagen.

In 4 maanden tijd heb je hem 4x (!) gezien.

Hij is telefonisch onbereikbaar voor jou. Al wil je nu met hem praten, het kan gewoon niet omdat hij niet te bereiken is.

Iedereen die jouw verhaal leest plaats er terecht grote vraagtekens bij. Op zich is jouw reactie niet eens zo vreemd te noemen. Wanneer iemand waar je het zo goed mee meent glashard (dat denk ik echt) tegen je liegt, dan is dat met name voor jou moeilijk als leugen te herkennen.

Ik denk dat je nooit echt antwoorden op jouw vragen gaat krijgen. Op het moment dat hij gaat merken dat jij wantrouwig wordt dan komt er weer een of andere geheime missie en is hij lange tijd weer spoorloos.

Maar deze man behandelt jou in ieder geval niet alsof jij de liefde van zijn leven bent. Net als je al zei, een smsje is zo gestuurd. Een telefoontje hoeft niet lang te duren. Alle normale dingen die passen bij een beginnende relatie gebeuren bij jullie niet omdat hij dit niet wil.

Is dit wat jij wil? Steeds weer wachten op een telefoontje? Wachten bij een afspraakje of hij deze keer wel komt opdraven?
Je bent pas 4x op date geweest in 4 maanden tijd. Dan is er toch niets tussen jullie? Mss een vriendschap ofzo. Ik denk dat hij het zo ziet. Hij hoeft helemaal geen verklaring af te leggen waarom hij niet belt. Die gozer is ook lekker met anderen aan het daten. So what? Kan jij ook doen.

Alleen dat hij niet komt opdagen op een afspraak dat is not done! Maar dat zeg je dan toch?
quote:meds schreef op 15 juni 2009 @ 16:16:

je denkt toch niet dat een undercover agent een knuppel heeft? Dat is iets voor een ME'er, of een honkballer. Wat had ie nog meer voor "spullen"

En de doorgewinterde crimineel...
Known to cause insanity in laboratory mice
En wat bedoel met knuppel? Een baseballbat of een wapenstok?
Known to cause insanity in laboratory mice
spullen die je bij een spyshop kunt kopen waarschijnlijk.

Een echte undercover zal nooit en te nimmer dan directe familie informatie geven wat tie doet, of enigzins er naar linken.

a.) hij/ zij brengt zich zelf daarmee in gevaar

b.) brengt daarmee collegas in gevaar

c.) zal zoiets als staande voet ontslag krijgen.
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 21:55:

Ik zit in een lastige situatie, tenminste dat vind ik zelf. Ik kom er niet goed uit.

Ik ben sinds een tijdje aan het 'daten' met een leuke man, hij heeft een onregelmatige baan. Soms wordt hij opgeroepen of moet een paar dagen naar het buitenland.

Nu ken ik hem inmiddels 4 maanden, maar we zijn precies 4 keer samen weg geweest (lees:4x zondagavond uit eten). De rest van de keren belde hij af of liet helemaal niets meer horen. Of hij stuurde een sms met :ik bel je zo, en dan belde hij niet. Vorige week hoorde ik een week niets van hem, bleek dat hij in het buitenland zat. Dan denk ik: stuur even een sms dat je wegbent, dat is 1 minuut werk�

Op zich heb ik het idee dat hij mij best leuk vind en ik hem ook. Hij stuurt ook vaak leuke sms'jes of hij belt. De keren dat we samen iets gedaan hebben waren ook zeker leuk, maar wat moet ik met iemand die altijd afbelt en moeilijk te bereiken is? Ik hou toch die avond vrij, zit te wachten en te hopen en dan gebeurd er niets. Ik probeer nu mijn eigen gang weer te gaan, maar als ik dat helemaal doe dan zie ik hem echt nooit meer. Ik vind aan de ene kant heel fijn dat hij zijn eigen leven heeft, dat heb ik ook, maar ik weet niet in hoeverre ik daarin een rol speel en of ik nu al kan �eisen� tijd voor mij vrij te maken.

Wie heeft raad voor mij? Ik weet het echt niet meer. Aan de ene kant denk ik dat ik hem moet laten gaan (zal hij ooit veranderen?), maar aan de andere kant kan hij er negen van de tien keer ook niets aan doen en wil ik ook niet zo snel opgeven.....

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand n idee heeft!

Mijn eerste gedachte was: Hij heeft een partner (dat dacht ik bij de onregelmatige baan).

Mijn tweede gedachte was: Sinds wanneer moet je na iemand 4 keer gezien te hebben een sms sturen als je naar het buitenland bent? Heb ik zo lang liggen slapen?

En mijn eindconclusie is; waarschijnlijk blijft het bij die 4 keer, want je verwacht zoveel meer dan hij gaat geven. En geloof me, dat voelt ie..zelfs als ie ver weg in het buitenland zit. Niet dat hij tussendoor daarover nadenkt, maar dan nog.

En nu... ga ik de rest van het topic lezen.
quote:sneeuwvrouw schreef op 14 juni 2009 @ 22:51:

Nee, hij werkt daar echt. Heb zn mailadres nl en dat is echt daarvan.Heb ook ooit een foto gezien van hem in actie. Ik kan hem niet googlen aangezien hij undercover werkt . Hij heeft jasjes en veel gereedschap..zoals n grote knuppel . Nee, dat hij niet daar werkt is bijna onmogelijk. Ik weet zn werkgegevens en heb echt al zn spullen gezien, dat kan niet nep zijn.Undercover klinkt als heel stiekem, onzichtbaar, ongemerkt enzo.. en dan zeggen zijn collega's; Lach eens naar het vogeltje?????
quote:meisje_zoekt_prins schreef op 14 juni 2009 @ 23:28:

@Chardonnay: Waarom ik het doe, ben ik ook nog niet helemaal achter. Aandacht krijg ik eigenlijk wel genoeg, maar die mannen vind ik dan weer niet leuk genoeg. Voor de sex...ik heb hem al eens gevraagd of dit puur een sexrelatie is (zou er zelf wel mee kunnen leven), maar daar was hij heel afwijzend in. Hij geeft aan dat hij gewoon heel weinig tijd heeft ivm onregelmatig werk. Ik denk dat het komt omdat hij op deze manier spannend voor mij blijft. Maar dat houdt natuurlijk ook eens op en dan wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben. Tot die tijd geniet ik maar van hetgeen we wel samen hebben.Wat hebben jullie(gehad)? Vier dates in vier maanden. Noem je dat al 'iets'? Dat is niets, en hoe moet je van niets genieten? Je maakt je er alleen maar druk om.
volgens mij is het een serial killer
Die is helemaal erg. Een getrouwde serial killer.
quote:Madhe schreef op 18 juni 2009 @ 23:42:

[...]

Wat hebben jullie(gehad)? Vier dates in vier maanden. Noem je dat al 'iets'? Dat is niets, en hoe moet je van niets genieten? Je maakt je er alleen maar druk om.Madhe, de tekst die je quote is niet van TO.
Madhe, Dank je wel voor je duidelijke antwoord. Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Maar wat moet ik nu doen dan? afwachten en laten gaan? Of laten weten dat we maar allebei onze eigen weg moeten gaan? Hij blijft nu nog zo in mn hoofd zitten als van ' stel dat '... ik weet het, erg dom maar wel waar.
Je kunt er natuurlijk nog heel veel energie in laten stoppen. Maar kappen lijkt me veruit het verstandigst. Als je hem laat weten dat jullie je eigen weg gaan kan hij dat ook weer als een actieprikkel opvatten en dat lijkt me nou juist niet de bedoeling.
ja idd dametje.ik ben gisteren wezen stappen en heb er even helemaal niet over nagedacht! heerlijk gevoel. ik ga het stoppen! en laat hem idd niets weten.. dat is een goede afluiting, Wel balen want hij was echt wel leuk, maar helaas!
Heel verstandig dat je gaat stoppen.

Voor ons wel jammer dat je hem er niets van laat weten, zo zullen we nooit weten of hij nou getrouwd was of niet.. :p
Ik denk dat hij nog wel een keer belt hoor, hoop ik tenmiste. iK heb nog steeds niet het idee dat hij moedwillig geen contact opneemt. Als ik er nog achterkome wat de reden was, dan laat ik dat natuurlijk weten. Ik ben net zo benieuwd als jullie
quote:sneeuwvrouw schreef op 20 juni 2009 @ 13:59:

Ik denk dat hij nog wel een keer belt hoor, hoop ik tenmiste. iK heb nog steeds niet het idee dat hij moedwillig geen contact opneemt. Als ik er nog achterkome wat de reden was, dan laat ik dat natuurlijk weten. Ik ben net zo benieuwd als jullie Hij is momenteel gegijzeld door een mafiabende op sicilie. Als ze hem laten gaan zal je het weten. Kijk goed of ie al zijn vingers nog heeft
Sorry, maar ik vind het niet echt een grappig onderwerp ofzo...maar goed, denk ervan wat je wilt!!
Sorry... maar ik begrijp niet wat je nu nog wilt van die man. Je zegt dat je nu je eigen leven wilt gaan leiden maar je twijfelt nog of je dit aan hem moet meedelen. Maar uit een eerder bericht van jou blijkt dat je helemaal niks mee kan delen omdat je geen telefoonnummer van hem hebt. En nu heb je alweer weken niks van hem gehoord, en jij denkt dat dat komt omdat hij "niet in staat" is om te bellen. Kom op zeg, doe even normaal, die vent behandelt je als een stuk vuil maar jij behandelt jezelf ook als een klein kind door te blijven vasthouden aan dit soort sprookjes. Neem om te beginnen jezelf eens serieus
quote:sneeuwvrouw schreef op 20 juni 2009 @ 13:59:

Ik denk dat hij nog wel een keer belt hoor, hoop ik tenmiste. iK heb nog steeds niet het idee dat hij moedwillig geen contact opneemt. Als ik er nog achterkome wat de reden was, dan laat ik dat natuurlijk weten. Ik ben net zo benieuwd als jullie Ik zou rustig wachten tot na de zomer. Ik bedoel, met het staatsbezoek van Medvedev, de politieke onrust in Iran, de opkomst van Wilders en het zomerrooster heeft een beetje undercover agent natuurlijk voorlopig geen tijd voor een sociaal leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven