F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Marlee, hele fijne vakantie! Geniet er van!

Hey cees, hier nog een vroege vogel. Nou ja....ik ben de hele nacht al op, ik ben aan het werruk. Ik ga zo lekker naar bed, ben om kwart voor acht vrij. Heerlijk naar bed, ik voel me een beetje
hee jos, alles ok? trek je het werk nog? webshop nog draaiende?
Hi!

Iedereen druk?

Nu weer aan het werk, kan ik even bijkomen, hihi.

Op moment best druk met vanalles en niets.
Zo, ik voel me weer een beetje mens na alle nachtelijke escapades. Met de nadruk op een beetje. Ik had maar 2 nachtdiensten, maar toch is je hele lijf in de war.

Cees met de shop gaat het bijzonder goed, heel erg goed zelfs. Ik naai me suf en heb er nog steeds geen genoeg van. Het enige wat ik niet genoeg heb is tijd....

Vriend is kort geleden geopereerd(laatste keer hopelijk aan zijn hand). En dat gaat ook vrij goed. Om een beetje tot rust te komen gaan we eind van deze maand lekker een weekje weg, volgende week vrijdag om precies te zijn. Heerlijk ff luxe doen; weer naar de achterhoek in een luxe huisje(is het al volgende week vrijdag?) Hopen op een beetje lekker weer, Emma verheugt zich al op het zwembad.

Ga zo ff lekker douchen met kleine meis en dan wachten op de postbode met heul veul nieuwe stoffen yihaaa!

Groetjes!
Oh, Jos, heb je het heel druk? Ik wilde zo´n aankleedkussenhoes rood/blauw (met die molentjes enzo) maar die is verkocht zie ik ;-(

Ik ga je wel even mailen via je site...ik wilde nog wel meer. Maak je ook gordijnen?

Kvind je trouwens schandalig goedkoop heur...of ligt dat aan mij?
I'm cheap Lau, haha, daarom loopt het misschien ook wel zo goed, ik weet ut niet.

Maakt niet uit of iets is uitverkocht hoor, als ik nog aan de stoffen kan komen, maak ik graag iets voor je! De meeste klanten die graag een hoes willen kiezen uit de voorbeelden map, of kiezen eentje die nog in de 'winkel' staat. Ik ben niet in de gelegenheid om flink aan te vullen door de drukte, dus er valt ook maar weinig te kiezen uit hetgene dat werkelijk te koop staat.
Eh...gordijnen........eh nee, zitten niet in het assortiment
Als het crisistijd is willen mensen toch ook graag leuke spullen, gelukkig kan dat bij Josje! Gordijnen zijn nog best lastig lijkt me, als ze geplooid moeten met zo'n band erop. Maar met grote lussen om aan zo'n dikke rail te hangen lijkt het me niet zo lastig. Gewoon doen, Jos! Maak je Lau ook weer blij.

Ik zag het hier, gewone links doen het niet.

http://www.ikenik.nl/gordijnen-c-301_337.html?thumbs

Dan ben jij wel wat aan de goedkope kant, hoewel ik je prijzen niet meer precies weet (stond er naar jou nog ergens een linkje?)

Vandaag met Lisa naar de kinderarts geweest voor haar blaasontsteking/zindelijkheidsperikelen. We waren trouwens meteen aan de beurt op de tijd van de afspraak, best bijzonder in de medische wereld.

De oorzaak is waarschijnlijk een verkeerd plasgedrag (te laat gaan plassen en dan niet alles uitplassen) of heel misschien een afwijking in de urinewegen. Voor het laatste is een echo gepland om het uit te sluiten. Voor het plassen hebben we tips meegekregen. Ben benieuwd. Lisa vond het wel prima allemaal. Zegt de dokter: Weet jij wat dit is? Lisa: Ja, een stethoscoop!

Ze heeft er thuis zelf een (een echte).
Ik bedoel het wel goed hoor Josje, dat je goedkoop bent Je maakt gewoon hartstikke mooie leuke dingen. Ik vind het echt knap hoor, ik krijg nog geen draad door het oog van een naald zowat. Ga vandaag als ik tijd heb even rustig door je voorbeeldenmap kijken.
haha en die Lisa, stoer hoor bij de kinderarts Dat van dat plasgedrag vroeg ik me laatst bij Nina ook af, heb soms echt het idee dat ze niet goed uitplast inderdaad. Wat voor tips gaf de arts?

Nina heeft trouwens nogsteeds niet op de wc of potje gepoept. Nou ja, we wachten geduldig af.

Straks even de stad in, paar dingetjes voor vakantie halen alvast.
ik word helemaal naar van die zwemleraar. ben benieuwd hoe lang die kerel nog leeft...
Werd er ook behoorlijk misselijk van Cees, heb het item niet afgekeken.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, wat zijn er toch een zieke mensen op de wereld.. :puke:

Dan baal ik toch echt dat ik mijn beide dochters een keer los zal moeten laten.. Sterker nog: ze gaan nu natuurlijk al vele uren uit mijn zicht naar GO en KDV.. Brrr! Dat was haast een reden om geen kinderen te durven nemen, het verdriet dat je kunt hebben als ze iets naars overkomt.

Ander onderwerp: Plassen op een aantal vaste tijden (keer of 6 per dag), liedjes zingen tijdens het plassen om de bekkenbodem te ontspannen en langer te blijven zitten. En schriftje bijhouden over hoe vaak ze plast en hoeveel ongelukjes of juist droge broekjes. Dan ook stickertjes erbij plakken en haar er veel bij betrekken, ben benieuwd! Vandaag meteen de hele dag droog, maar dat is al vaker gebeurd, nu zo houden!
ff naar ak..
Wat dat betreft ben ik blij dat ik een zoon heb. Die laat je toch wat makkelijker gaan denk ik.

Ik ga zo een knoop aan een broek naaien. Als dat lukt vind ik het erg knap van mezelf.
Vish, al gelukt met de knoop?

Ik moet ook nog steeds wat bij Josje bestellen maar vergeet steeds een lakentje thuis op te meten.

Over sommige dingen wil ik niet teveel nadenken dus vergeet ik het liefste zo snel mogelijk.

Alles met kinderen raakt mij heel erg, lijkt de laatste tijd wel meer te zijn dan anders. Hoorde gisteren dat er een kindje door een vrachtwagen was overreden (dodeheokgeval). Als ik er dan aan denk wat het kind moet hebben doorgemaakt (was niet op slag dood) maar vooral ook die ouders, dan word ik al bijna gek.

Zou best een middagje vrij willen zijn vandaag, wat een heerlijk weertje.
visueel hulpmiddel voor Vis
Ah bedankt Lau, dat is de film die jij altijd kijkt?

Tijdens het vastnaaien van knoop 1 sprong knoop 2 eraf.. Dus ze zitten er nu allebei weer op, maar weet niet voor hoe lang.

Nu de bonen doppen, net echt.
Ik maak nooit een nek erbij. Toch nog wat geleerd, haha.
hihi dat zei ik dus net ook tegen mezelf, dat wind around doe ik ook nooit!

visje ik heb de tas bijna ingepakt, jij zult al wel liggen te snurken. kom er net achter dat ik niks heb om aan te trekken, zal mr Berge dat erg vinden? (niet dat ik bloot ga hoor, maar in mijn schoffies kleren)

nog ff stofzuigen, hoeft dat morgen niet. wekker moet helaas wel errrrug vroeg, 5 uur denk ik maar....
Oh, hoef je er maar 2 keer doorheen? Ik gebruik altijd de hele draad. Hoe meer, hoe vaster

Pff, werd vandaag een beetje moe van mezelf. Ben lichtelijk ongestructureerd aan het worden, was vandaag voor mijn gevoel op 3 plekken tegelijk dingen aan het doen. En Daan die ondertussen ook nog eens om aandacht aan het vragen was. Maar goed, hij is verder niet helemaal lekker, heeft nu sinds gisteren koorts, heeft vanmiddag 3 kwartier op de bank gelegen met beer en een dekentje, dus maar even in de gaten houden hoe het gaat.

En een beetje gebaald vanavond, dat de NHG grens verhoogd is. Vooral omdat we de fiannciering dus helemaal rond hebben... Verder zijn alle grote dingen geregeld, maar ik heb het gevoel dat we iets vergeten. Ik weet alleen niet wat

Nu in ieder geval naar bed!
Ik ben mijn goud aan het oppoetsen en haal zo mijn wit kanten legging uit de Reckitt's Blauw.

Dan kom ik eraan hoor!!!
Nog wel even beetje zelfbruiner smeren dames! Daar wordt Thomas opgewonden van!!

Ben jaloers....
ikwilookikwilook

*gooit haar los *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven