WTF trends
vrijdag 13 mei 2022 om 18:57
Oke ik was opzoek naar kleding voor mn dochter en scrol wat door de h&m site.
Kom ik dit tegen: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051141001.html
Een harnasriem.
Waarom zou je zoiets dragen?!?
Zijn er nog meer bizarre trends voor komende zomer?
Kom ik dit tegen: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051141001.html
Een harnasriem.
Waarom zou je zoiets dragen?!?
Zijn er nog meer bizarre trends voor komende zomer?
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 24 mei 2022 om 19:07
Mijn kinderen hebben gezeurd, echt maanden lang. Ik heb onder een aantal voorwaarden toegegeven. Geen gaten boven de knie bijvoorbeeld.
Ik moet zeggen dat het toch leuk staat. Wijde modellen hebben ze.
Mijn dochter draagt dus van die wijde modellen. ze heeft er al zeker 4 en een in lila. En oma vestjes. maar dan korter. met ruiten. Ik vind het leuk staan. blote buik kan ze ook goed hebben. maar dat mag niet altijd van mij.
Die zalando broek met bloemetjes is dus helemaal haar stijl
Ze draagt nu wat ik vroeger had willen dragen toen ik zo oud was. Maar bij ons was er weinig geld, zeker niet voor de laatste trends. Ze kiest het allemaal zelf. daarin laat ik haar zoveel mogelijk vrij.
Don't cry, buy a bag and move on.
dinsdag 31 mei 2022 om 21:41
Vind ik en denk ik ook. Ga dat eens doen met mijn triangel bikini’s.Henk-in-Roelie schreef: ↑18-05-2022 21:32Ik vind dit eerlijk gezegd mooier dan de driehoekjes naar boven, ik denk dat je ook mooier bruin word in die regio als je de bikinihes verkeerd draagt.
dinsdag 31 mei 2022 om 21:45
Ja ik draag die ook. Zoveel mooier dan een normaal broekje!Sjulia schreef: ↑24-05-2022 16:32Ik draag graag de brazilian bikini broekjes. Tussen string en een normaal broekje in. Krijg je mooiere billen van. Zo’n bedekkende staat meestal niet zo mooi. Vind ik dat billen vaak vormloos/pannenkoek in lijken.
Ik vind oversized fashion meestal niet zo mooi. Zonde als je geen vorm ziet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in