Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
dinsdag 16 juni 2009 om 20:33
quote:Djoels schreef op 16 juni 2009 @ 20:29:
en ik heb net zo hard gegild om die bewerking afgesloten... ik kan er gewoon niet meer tegen. Ik heb al zo'n hoerige tyfusdag, dan wil ik gewoon forummen en zeiken dat ik me kut voel... lukt dat niet omdat ik word afgebroken. ....
**&%&*$(#)$*%&&*%($)
Zo. Klaar.
poging 15 Ik heb het forum een schop gegeven voor je. Hope it helps.
en ik heb net zo hard gegild om die bewerking afgesloten... ik kan er gewoon niet meer tegen. Ik heb al zo'n hoerige tyfusdag, dan wil ik gewoon forummen en zeiken dat ik me kut voel... lukt dat niet omdat ik word afgebroken. ....
**&%&*$(#)$*%&&*%($)
Zo. Klaar.
poging 15 Ik heb het forum een schop gegeven voor je. Hope it helps.
dinsdag 16 juni 2009 om 20:38
dinsdag 16 juni 2009 om 20:58
dinsdag 16 juni 2009 om 21:13
quote:Toet schreef op 16 juni 2009 @ 20:58:
Ik krijg steeds, echt steeds (19 op de 20 keer heb ik getest
) te lezen dat de bewerking wordt afgebroken. Is echt niet leuk. Tot nu tot weinig tot geen last van gehad. Begon opeens vanavond.
Heb nu FF geïnstalleerd. Maar is op laptop van werk. Weet niet of het wel zomaar mag.
Anders kan je nog uitloggen en alleen meelezen, dat werkt tenminste zonder die fout. Maar het is niet hetzelfde, dat vind ik ook.
Ik ben inmiddels overgestapt op Chrome.
Heb nu FF geïnstalleerd. Maar is op laptop van werk. Weet niet of het wel zomaar mag.
Anders kan je nog uitloggen en alleen meelezen, dat werkt tenminste zonder die fout. Maar het is niet hetzelfde, dat vind ik ook.
Ik ben inmiddels overgestapt op Chrome.
dinsdag 16 juni 2009 om 21:16
quote:Toet schreef op 16 juni 2009 @ 20:58:
) te lezen dat de bewerking wordt afgebroken. Is echt niet leuk. Tot nu tot weinig tot geen last van gehad. Begon opeens vanavond.
Ik neem aan dat je privé mag gebruiken.
Gewoon zaak informeren dat je dat geïnstalleerd hebt omdat je FF fijner vind ( thuis op de gewone heb je het ook namelijk) zal niet zo'n probleem zijn.
Ze komen er sowieso wel achter dat het erop staat, zodra je weer inlevert.
Ik neem aan dat je privé mag gebruiken.
Gewoon zaak informeren dat je dat geïnstalleerd hebt omdat je FF fijner vind ( thuis op de gewone heb je het ook namelijk) zal niet zo'n probleem zijn.
Ze komen er sowieso wel achter dat het erop staat, zodra je weer inlevert.
dinsdag 16 juni 2009 om 22:26
dinsdag 16 juni 2009 om 22:30
FF = firefox www.mozilla.org
IE = Internet Explorer heb je al
GC = Google Chrome www.google.nl/chrome
IE = Internet Explorer heb je al
GC = Google Chrome www.google.nl/chrome
woensdag 17 juni 2009 om 00:04
woensdag 17 juni 2009 om 00:13
woensdag 17 juni 2009 om 08:16
quote:Skytje schreef op 16 juni 2009 @ 20:38:
http://www.viva.nl/mijn-viva/inloggen
deze werkt sowiesozie nu net dat er aanmelden stond ipv inloggen, snap er de balle biet niet van aangezien ik inlogpagina direct gekopieerd had...
http://www.viva.nl/mijn-viva/inloggen
deze werkt sowiesozie nu net dat er aanmelden stond ipv inloggen, snap er de balle biet niet van aangezien ik inlogpagina direct gekopieerd had...
woensdag 17 juni 2009 om 09:22
Wat onhandig, die banner. Sorry! Inmiddels hebben we 't opgelost en is inloggen gewoon weer mogelijk zonder onhandige omwegen (bij mij tenminste wel - laat het weten als je, ook na verversen pagina/opnieuw starten browser, nog steeds problemen tegenkomt)
Traagheid en foutmelding: we zijn druk aan het testen om op die manier oorzaken voor de foutmelding en traagheid te kunnen uitsluiten. Ik kan jullie echt verzekeren dat we er alles aan doen om deze problemen nu zo spoedig mogelijk op te lossen... Het wordt saai, maar nogmaals heel veel excuses voor het ongemak!
Spontaan uitgelogd raken: willen mensen die daar last van hebben mij laten weten in welke browser dat gebeurde en met welke handeling dat gebeurde? (switchen tussen pijlers, plaatsen van reacties etc)
grtjs, Naomi
Traagheid en foutmelding: we zijn druk aan het testen om op die manier oorzaken voor de foutmelding en traagheid te kunnen uitsluiten. Ik kan jullie echt verzekeren dat we er alles aan doen om deze problemen nu zo spoedig mogelijk op te lossen... Het wordt saai, maar nogmaals heel veel excuses voor het ongemak!
Spontaan uitgelogd raken: willen mensen die daar last van hebben mij laten weten in welke browser dat gebeurde en met welke handeling dat gebeurde? (switchen tussen pijlers, plaatsen van reacties etc)
grtjs, Naomi
woensdag 17 juni 2009 om 09:48
woensdag 17 juni 2009 om 10:13
Nog even verder zeiken.
Kan nu ook niet meer via "kies een pijler" van pijler wisselen, moet eerst tabje forum aanklikken en daar dan op betreffende icoontje klikken.
*aanvulling*
Alle icoontjes zijn ook verdwenen, boven mijn reageerscherm.
Kan sinds de laatste foutmelding niet meer quoten.
Tenminste kan wel quoten, maar * knopje verstuur bericht* is verdwenen.
Vind het niet eerlijk van Viva, krijg er helemaal complottheorieen van. Weet best dat ik eigenlijk moet leren, maar wil gewoon nog ff niet. Nog even relaxen << die smiley ken ik uit mijn hoofd
Kan nu ook niet meer via "kies een pijler" van pijler wisselen, moet eerst tabje forum aanklikken en daar dan op betreffende icoontje klikken.
*aanvulling*
Alle icoontjes zijn ook verdwenen, boven mijn reageerscherm.
Kan sinds de laatste foutmelding niet meer quoten.
Tenminste kan wel quoten, maar * knopje verstuur bericht* is verdwenen.
Vind het niet eerlijk van Viva, krijg er helemaal complottheorieen van. Weet best dat ik eigenlijk moet leren, maar wil gewoon nog ff niet. Nog even relaxen << die smiley ken ik uit mijn hoofd
woensdag 17 juni 2009 om 11:28
De tip van Skytje werkt bij mij in ieder geval, maar als ik op een andere manier inlig krijg ik sinds gisterenavond ook steeds dat de bewerking afgebroken. Excuses my language, maar ik wordt er echt schijtziek van. En Angel, meelezen kan inderdaad wel zonder ingelogt te zijn, maar ten eerste moet ik dan andersom lezen omdat mijn instellingen staan op laatste eerst, dus nieuwe berichten op pagina 1. En dat heb ik dus gedaan omdat ik dat prettiger vindt lezen en daar nu dus ook aan gewend ben. Ten tweede kun je niet reageren zonder in te loggen. Ik hoor jullie zo vaak roepen dat je Chrome hebt geinstalleert dat ik bijna ga denken dat jullie aandelen hebben. Ik heb IE en dat gaat overal goed behalve op Viva. En nee, ik ga geen Chrome installeren. Dus zou het fijn zijn als jullie de problemen voor eens en voor altijd op zouden lossen.
woensdag 17 juni 2009 om 11:36
woensdag 17 juni 2009 om 12:00
De error van dat de bewerking stopt, krijg ik zowat bij elk topic. Ook bij deze... Ik ga dan weer terug met het pijltje en klik metten op "stop" voor die error komt, zodat ik iig die pagina kan lezen en kan reageren.
krijg de error ook bij "het (r)emigreren" topic, bij "wie weet een mooie bestemming in september" en bij "leven met een kind met een ernstige ziekte". En bij de rest ook vast wel
Erg vervelend inmiddels!
krijg de error ook bij "het (r)emigreren" topic, bij "wie weet een mooie bestemming in september" en bij "leven met een kind met een ernstige ziekte". En bij de rest ook vast wel
Erg vervelend inmiddels!
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd