Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:lola68 schreef op 12 juni 2009 @ 15:30:

Elle, had jij Smitten?

Bevalt die?

Ik had een proefje Smitten, maar vond de geur niet lekker, maar trok wel snel in.

Ik heb ook Lemony Flutter, daar heb ik je een proefje van gedaan, vind ik fijner ruiken, maar die trekt dus niet zo snel in.

Ik heb nu een proefje op het forum gevraagd van andere handcreme's
Ik ben dus op zoek naar iets voor mijn pootjes.

Maar lees zoveel verschillende verhalen dat ik er geen wijs uit wordt.

Smitten was toch ook voor voeten? Of alleen voor handen?

Ken jij Fair trade foot lotion? lees je ook zoveel verschillende meningen over....
Ik vind de flutter lekker hoor Lola. Gewoon voeten insmeren (of handen) en even sokken erover. Dan werkt het helemaal lekker in. Ik zit nu ook met een voetpakking en met handschoentjes aan achter de pc (handen ingesmeerd met the soft touch).

Ik ben niet veel op het forum momenteel. Heb hier een nare ervaring gehad, waardoor ik er gewoon even helemaal geen zin in heb.
Bah wat naar Bloempje.

Je weet het dat als je iets kwijt wil dat dat ook prive kan he? Niet weer alles gaan opkroppen want je was juist op de goede weg.

Dus jij adviseert de flutter voor mijn pootjes? Ik heb inderdaad een proefje gehad, en die smeer ik braaf op mijn ruwe ellebogen. Maar ze blijven nog steeds ruw.

Ik ga zodadelijk wat op mijn voetjes smeren, en dan zal het potje wel leeg zijn met die grote poten van mij
Het heeft nu IRL geen impact meer Lola, maar het maakt wel dat ik anders tegen het forum aankijk.

De Flutter helpt bij mij wel prima tegen ruwe ellebogen. Smeer je wel 2x daags? Insmeren met een massageblok van Lush wil ook wel eens helpen trouwens.
Is er via het forum iets gebeurd dan?

Kom je de 11de nog? Ik wil je graag een echte knuffel geven. Tot die tijd moet je het met deze doen ;hug:

Nee ik smeer 1x per dag, dat is dus te weinig......
In een discussie over politiek werd ik op een weinig nette manier aangesproken op mijn stemgedrag. Ik heb het me erg aangetrokken, maar besloten dat de persoon ik kwestie mij niet kent. Alleen op basis van mijn stem ben ik geen slecht mens. Dat gevoel werd me wel gegeven door de intolerantie die ik bij mensen opmerkte.

Ik sta nog hevig in dubio over de 11-e. Eerlijk gezegd nog meer door hetgeen er is gebeurd. Ik heb het gevoel "besmet" te zijn. Het klinkt zwaar, maar ik heb zelfs overwogen mijn account op te heffen. Ik heb ook geen zin me IRL te laten veroordelen op basis van politieke voorkeur.

Je moet die Flutter wel smeren hé Lola! Anders werkt het niet.

Is je dochter al weer thuis? Is het goed gegaan?
quote:Pinksterbloempje schreef op 12 juni 2009 @ 22:49:

In een discussie over politiek werd ik op een weinig nette manier aangesproken op mijn stemgedrag. Ik heb het me erg aangetrokken, maar besloten dat de persoon ik kwestie mij niet kent. Alleen op basis van mijn stem ben ik geen slecht mens. Dat gevoel werd me wel gegeven door de intolerantie die ik bij mensen opmerkte.

Ik sta nog hevig in dubio over de 11-e. Eerlijk gezegd nog meer door hetgeen er is gebeurd. Ik heb het gevoel "besmet" te zijn. Het klinkt zwaar, maar ik heb zelfs overwogen mijn account op te heffen. Ik heb ook geen zin me IRL te laten veroordelen op basis van politieke voorkeur.

Je moet die Flutter wel smeren hé Lola! Anders werkt het niet.

Is je dochter al weer thuis? Is het goed gegaan?

Hee PB, ik heb het niet meegekregen maar laat je hoofd niet hangen om een of andere stompzinnige opmerking hier op het forum hoor

Daarvoor is een openbaar forum toch?

Je mag je uitlaten waarover je wilt, en waar jij op stemt mag je ook kenbaar maken, dat was de vraag toch ook??

Kom op en laat je niet gek maken door een paar "politiek correcte nerds"

Enne.............je komt de elfde gewoon hoor
Ik vind Lemony Flutter dus ook heel lekker.

Zou 'm wel weer bestellen dus.
Ik heb het niet meegekregen PB, maar net als wat Elle zegt. Het is een openbaar forum en je kan schrijven wat je wil. Als een ander een andere mening heeft, dan is dat oke.

Dus laat je alsjeblieft niet wegjagen om wat er soms geschreven wordt, alhoewel het er hier flink hard aan toe kan gaan (wat mij vaak belet om mijn mening te geven )

Dochter is terug, en heeft het leuk gehad

Ik zal de flutter op mijn lijstje zetten, en dan zien we je de 11de!
Fijn dat dochterlief het naar de zin heeft gehad!!

Lola, ik zou ook eens de reviews lezen van Handy Gurugu!

Die zijn ook allemaal heel positief, ik heb er een proefje van gevraagd op het forum, ik ben ook benieuwd want als hij lekker is bestel ik die.
Wow................net mijn pakje binnengekregen van

Badass sg....................mmmmmmmmmmmmm, wat ruikt ie heerlijk!

Waarom was die maar eenmalig????????????
Bedankt voor jullie woorden meiden.

Ik heb mijn Lush-pakje ook. De Sexy Peel zeep is lekker. De Woosh showerjelly ook. Chox away vind ik een twijfelgeval.

Ik had een proefje Ultrabland, maar ik geloof niet dat ik die zo lekker vind. Hij is wel erg vettig. En verder heb ik nog een lading oude bekenden en alvast badspulletjes voor de vakantie gekregen. Kan me nu al op al die lekkere baden verheugen.
Tja het Lush forum, ik ben er ook geen fan van. Veel (sorry dat ik het zeg) van die zeikwijven daar zeg, pfff. Niet normaal.

En ook meteen de klauwtjes geslepen, wachtend op een aanval. En het zijn ook vaak dezelfden die zo stront vervelend zijn. Ach ja. Voor de gezelligheid ga ik er iig niet naartoe, wel om dingen over Lush te lezen.
Ik vond de sexy peel dus niet zo lekker.

En chox away dus ook niet.

De Ultrabland is ideaal als ik eens een keertje mascara opheb, dan een tipje op mijn ogen en voorzichtig insmeren en met een nat wattenschijfje is het er zo van af!

Maar ik gebruik dus bijna nooit mascara ( alleen als ik een keer uitga), maar ik heb een bestelling gedaan bij Moon Minerals dus wie weet ga ik het vaker gebruiken.............Elleman vindt het wel mooi lijken

Laat me raden PB...........

Mange Too?

Starwberry Feels Forever?

Heavanilly?

Hoe doe ik het??
Ja, je vond het tijd voor een nieuwe verslaving?

Wat is dat trouwens Moon Minerals?
Ik denk er over om een bestelling via de engelse site te doen omdat het daar veel goedkoper is.

Iemand nog tips waar ik op moet letten? Of (retro)produkten die zalig zijn en die ik beslist zou moeten proberen?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:lola68 schreef op 16 juni 2009 @ 13:48:

Ja, je vond het tijd voor een nieuwe verslaving?

Wat is dat trouwens Moon Minerals?

Minerale make-up!

Weet niet hoe ik het omschrijven moet, maar kijk maar eens op de site.

Ik heb een doosje make-up tevoorschijn gehaald van jaaaaaaaaaaren terug en het zag er nog wel goed en heb het opgedaan, oogschaduw dus, maar heb het nu weggegooid, mijn pakje van MM is binnen dus.......

Het zijn dus hele mooie kleuren oogschaduw!

Ik heb van PB ook iets gekregen van minerale make-up van het merk EDM uit de USA maar daar weet ik nog niet echt goed raad mee

Bevalt het jou nog steeds goed PB?

En gebruik je het nog steeds?
quote:jasmine schreef op 16 juni 2009 @ 14:03:

Ik denk er over om een bestelling via de engelse site te doen omdat het daar veel goedkoper is.

Iemand nog tips waar ik op moet letten? Of (retro)produkten die zalig zijn en die ik beslist zou moeten proberen?

Ik ga nu voor de derde keer bestellen uit de UK, en het scheelt echt heel veel geld hoor Jasmine!

Wat wil je weten?

Er zijn hier wel een paar doorgewinterde lushies op het forum dus vraag maar raak

Heb regelmatig proefjes gevraagd op het forum dus ik weet nu zo'n beetje wat ik wel lekker vind en wat niet
Ik heb begrepen dat je kunt kiezen hoe te verzenden, klopt dat? En kan ik gewoon de goedkoopste manier kiezen?

Hoe en waar kan ik daar aangeven dat ik graag proefjes wil?

Hm ik moet trouwens eerst nog een account aanmaken daar.

Ik gebruik al langere tijd 1 van hun shampooblokken en die bevalt me erg goed en ik wil graag een nieuwe buffy.
quote:jasmine schreef op 16 juni 2009 @ 17:04:

Ik heb begrepen dat je kunt kiezen hoe te verzenden, klopt dat? En kan ik gewoon de goedkoopste manier kiezen?

Ik laat het verzenden met DHL, is volgens mij het snelst!

Hoe en waar kan ik daar aangeven dat ik graag proefjes wil?

In het opmerkingenveld!!

Hm ik moet trouwens eerst nog een account aanmaken daar.

Ik gebruik al langere tijd 1 van hun shampooblokken en die bevalt me erg goed en ik wil graag een nieuwe buffy.
Als het niet meer is dan die paar dingetjes dan mag je wel met mij meebestellen eventueel hoor!
Dank je wel voor je antwoorden! Ik ga het proberen en dan gaat het vast wel lukken.
quote:elleinspe schreef op 16 juni 2009 @ 17:18:

Als het niet meer is dan die paar dingetjes dan mag je wel met mij meebestellen eventueel hoor!

Wat lief van je!

Maar dan moet jij het toch nog weer aan mij sturen want ik woon vast niet in de buurt.

Mocht het me vanavond niet lukken dan geef ik wel een gil, dan zou het wel handig zijn. Het scheelt echt veel geld in engeland.

Sneu voor de nederlandse lush; moeten ze maar niet zo duur zijn!
quote:jasmine schreef op 16 juni 2009 @ 17:23:

[...]

Wat lief van je!

Maar dan moet jij het toch nog weer aan mij sturen want ik woon vast niet in de buurt.

Mocht het me vanavond niet lukken dan geef ik wel een gil, dan zou het wel handig zijn. Het scheelt echt veel geld in engeland.

Sneu voor de nederlandse lush; moeten ze maar niet zo duur zijn!

Is goed hoor

Maar ik denk dat het meer ligt aan het feit dat de pond zo laag staat dan dat NL zo duur is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven