Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
20-06-2022 21:06
Maar hoezo betaalt die schoft geen alimentatie?
Een kale kip kun je niet plukken.

Daarnaast waren ze niet getrouwd en moet die alimentatie dus eerst via de rechtbank geregeld worden.
Eer ze door zijn financieel kluwen zijn geraakt ... dat duurt waarschijnlijk eeuwen.
Hij zal wel gezorgd hebben dat als er al geld zou zijn dat in zijn vennootschappen zit.
En hij privé nauwelijks iets heeft.

En misschien is Jaimie ook gewoon wel te trots om alimentatie te vragen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
20-06-2022 22:11
Een kale kip kun je niet plukken.

Daarnaast waren ze niet getrouwd en moet die alimentatie dus eerst via de rechtbank geregeld worden.
Eer ze door zijn financieel kluwen zijn geraakt ... dat duurt waarschijnlijk eeuwen.
Hij zal wel gezorgd hebben dat als er al geld zou zijn dat in zijn vennootschappen zit.
En hij privé nauwelijks iets heeft.

En misschien is Jaimie ook gewoon wel te trots om alimentatie te vragen.
Ik begreep uit de media dat Jaimie na meerdere pogingen tot kinderalimentatie te komen zoiets heeft van “stop het maar waar de zon niet schijnt”. Begrijp haar wel.
“een De alimentatie is er nu niet en ik heb dat zo uitgesproken omdat het via onze advocaten een soort van gevecht werd. Na de vierde, vijfde en zesde teleurstelling had ik zoiets van: joh, hou het maar lekker dan. Dan doe ik het wel alleen.”
Alle reacties Link kopieren Quote
Snap ik best, als moeder. Maar als vader kan je dat natuurlijk niet maken, dan sla je echt een flater naar je kind.

Normaliter leg je een eis ofwel een verweer neer bij de rechtbank, als de advocaten er niet uit komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Triest heb je zoveel geld wil je financieel niet eens voor je enige kind zorgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
21-06-2022 06:11
Triest heb je zoveel geld wil je financieel niet eens voor je enige kind zorgen.
Heel triest ja .
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft ze het niet over partneralimentatie? Kinderalimentatie is namelijk gewoon verplicht, daar hoeven advocaten niet over te ruziën.
Alle reacties Link kopieren Quote
huismeermin schreef:
21-06-2022 08:06
Heeft ze het niet over partneralimentatie? Kinderalimentatie is namelijk gewoon verplicht, daar hoeven advocaten niet over te ruziën.
Tuurlijk is het verplicht maar genoeg mannen die het niet vrijwillig overmaken. Daar kun je juridisch van alles mee, maar daar moet je wel zin in hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar dat mag en kan toch geen reden zijn dat Lio zijn vader niet mag zien? Onder toezicht desnoods?
Alle reacties Link kopieren Quote
goldmember schreef:
21-06-2022 11:12
Maar dat mag en kan toch geen reden zijn dat Lio zijn vader niet mag zien? Onder toezicht desnoods?
In geval van mishandeling wel toch?
Ik ken zelf 2 gezinnen waarbij de moeder is mishandeld waar hun kind bij was en de vaders mogen 0 contact met kind.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
huismeermin schreef:
21-06-2022 08:06
Heeft ze het niet over partneralimentatie? Kinderalimentatie is namelijk gewoon verplicht, daar hoeven advocaten niet over te ruziën.
Partneralimentatie heeft ze geen recht op. Maar kinderalimentatie wel. Maar dat wil ze niet omdat "ze er niet uit komen". Nee, maar ondertussen koopt Kleine wel de duurste auto's, Philippe Patek horloges van tonnen en staat hij te zwaaien met champagneflessen van duizenden Euro's. Tenzij dit allemaal in zijn B.V.'s zit en hij privé niks heeft, zoals hierboven al genoemd. Maar dan nog is ze dom dat ze niks wil want wat als zij geen inkomsten meer heeft over een tijd? Hoe onderhoudt ze Lìo dan?

Of zou hij Jamie chanteren met bepaalde foto's/filmpjes (drugsgebruik) waardoor ze maar van de kinderalimentatie afziet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Veel mannen zijn bang dat hun ex ook maar 1 euro aan zichzelf uitgeeft. Geen kinderen met mijn ex gelukkig maar hij riep ook altijd dat hij dan wel clubjes betaalde of kleding zou geven ipv geld. Dat dit een vreemde logica is begreep ie niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Joelle1980 schreef:
21-06-2022 12:56
Partneralimentatie heeft ze geen recht op. Maar kinderalimentatie wel. Maar dat wil ze niet omdat "ze er niet uit komen". Nee, maar ondertussen koopt Kleine wel de duurste auto's, Philippe Patek horloges van tonnen en staat hij te zwaaien met champagneflessen van duizenden Euro's. Tenzij dit allemaal in zijn B.V.'s zit en hij privé niks heeft, zoals hierboven al genoemd. Maar dan nog is ze dom dat ze niks wil want wat als zij geen inkomsten meer heeft over een tijd? Hoe onderhoudt ze Lìo dan?

Of zou hij Jamie chanteren met bepaalde foto's/filmpjes (drugsgebruik) waardoor ze maar van de kinderalimentatie afziet?
als het in zijn bv zit, en hij is dus de eigenaar van de bv, dan kun je beslag leggen op zijn bv.
Alle reacties Link kopieren Quote
grenada schreef:
21-06-2022 13:05
als het in zijn bv zit, en hij is dus de eigenaar van de bv, dan kun je beslag leggen op zijn bv.
Ja of hij heeft daar ook allemaal rare constructies. Dat bijv. zn vader eigenaar is ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mannen die niet voor hun eigen vlees en bloed betalen… om te kotsen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
21-06-2022 11:30
In geval van mishandeling wel toch?
Ik ken zelf 2 gezinnen waarbij de moeder is mishandeld waar hun kind bij was en de vaders mogen 0 contact met kind.
Dat ligt doorgaans wel wat ingewikkelder, in eerste instantie wordt toch wel ingezet op het vergroten van de veiligheid zodat een kind een band kan opbouwen met beide ouders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Joelle1980 schreef:
21-06-2022 12:56
Partneralimentatie heeft ze geen recht op. Maar kinderalimentatie wel. Maar dat wil ze niet omdat "ze er niet uit komen". Nee, maar ondertussen koopt Kleine wel de duurste auto's, Philippe Patek horloges van tonnen en staat hij te zwaaien met champagneflessen van duizenden Euro's. Tenzij dit allemaal in zijn B.V.'s zit en hij privé niks heeft, zoals hierboven al genoemd. Maar dan nog is ze dom dat ze niks wil want wat als zij geen inkomsten meer heeft over een tijd? Hoe onderhoudt ze Lìo dan?

Of zou hij Jamie chanteren met bepaalde foto's/filmpjes (drugsgebruik) waardoor ze maar van de kinderalimentatie afziet?
Ik denk dat er een heftige strijd is ontstaan met dure advocaten. Over geld, over de verdeling van de zorg- en opvoedtaken, over woonplaatsen, misschien over gezag.

Jamie noemt wél dat Lio vader niet ziet, maar verzwijgt vast ook een deel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is Patek Philippe.

Misschien heeft zij geen zin in een levenslange strijd met een narcist.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jorik heeft (op papier) amper vermogen. Dus ik snap wel dat zij kiest voor de weg van de minste weerstand. Het geld waar hij mee smijt is shady.

https://www.gewoonvoorhem.nl/lil-kleine-vermogen/
Wanna grow up to be
Be a debaser
Joelle1980 schreef:
21-06-2022 12:56
Partneralimentatie heeft ze geen recht op. Maar kinderalimentatie wel. Maar dat wil ze niet omdat "ze er niet uit komen". Nee, maar ondertussen koopt Kleine wel de duurste auto's, Philippe Patek horloges van tonnen en staat hij te zwaaien met champagneflessen van duizenden Euro's. Tenzij dit allemaal in zijn B.V.'s zit en hij privé niks heeft, zoals hierboven al genoemd. Maar dan nog is ze dom dat ze niks wil want wat als zij geen inkomsten meer heeft over een tijd? Hoe onderhoudt ze Lìo dan?

Of zou hij Jamie chanteren met bepaalde foto's/filmpjes (drugsgebruik) waardoor ze maar van de kinderalimentatie afziet?
Er zijn wel verhalen dat het allemaal niet zo mooi is als dat je op insta ziet. Bijv zelf niet de drank betalen of champagne flessen gevuld met goedkopere dingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
polydox schreef:
21-06-2022 22:00
Er zijn wel verhalen dat het allemaal niet zo mooi is als dat je op insta ziet. Bijv zelf niet de drank betalen of champagne flessen gevuld met goedkopere dingen.
Of de peperdure flessen drank ná de insta foto's weer terug laten zetten in de koelkast van de club. Triest
Alle reacties Link kopieren Quote
Yvonne meldt dat Selma Omari, ooit bestie van Jaimie en zo van de empowerment van vrouwen en rechten voor vrouwen etc, kan het de laatste tijd wel erg goed vinden met Lil Kleine.

Die dus de rechten van Jaimie een beetje ontpowerde.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
22-06-2022 06:19
Of de peperdure flessen drank ná de insta foto's weer terug laten zetten in de koelkast van de club. Triest
Hahaha hier moet ik echt heel hard om lachen. Dat is toch te gênant :bonk:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven