Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

dinsdag 28 juni 2022 om 11:10

dinsdag 28 juni 2022 om 13:25
Babette Ik heb een abbo op Paiq ik wil wel zien met wie ik klets hoor hahaha.
Attra ja dat was ook raar en de volgende komt er alweer aan hoor.
Ik heb echt oprecht plezier in het daten en ik vind het heerlijk om nieuwe mensen te ontmoeten. Soms zitten er weirdo's tussen maar ja die zijn nou eenmaal overal. Meestal heb ik leuke gesprekken en leuke dates. Ik krijg daar energie van en tuurlijk hoop ik de ware te ontmoeten en nooit meer op een datingapp te hoeven.
Attra ja dat was ook raar en de volgende komt er alweer aan hoor.
Ik heb echt oprecht plezier in het daten en ik vind het heerlijk om nieuwe mensen te ontmoeten. Soms zitten er weirdo's tussen maar ja die zijn nou eenmaal overal. Meestal heb ik leuke gesprekken en leuke dates. Ik krijg daar energie van en tuurlijk hoop ik de ware te ontmoeten en nooit meer op een datingapp te hoeven.

dinsdag 28 juni 2022 om 15:06
dinsdag 28 juni 2022 om 19:02
Fijn Attraverso, hoe lang speelt dit nu? Zie je hem vaak?
Datertje wat sta jij goed in het daten, je hebt er echt plezier in. Denk dat dat zeer helpend is. Heb een vriendin, nu al jaren samen met een ‘ tinder man’’, en zij had er ook echt lol in. Als ze week kinderloos was ging ze daten en ongeacht of het iets was, ze stak er hele avonden in. En had er vooral lol in.
Ik kan dat niet zo, als het niets lijkt te zijn, kan ik me niet zo goed geven. En een hele avond al helemaal niet. Dan zijn er 100 dingen die ik leuker vind om te doen. Ben er niet trots op maar zo werkt het een beetje bij mij.
Kan ik evengoed best oke dates hebben maar dan niet langer dan een paar uur en zeker niet uitgebreid eten etc.
Datertje wat sta jij goed in het daten, je hebt er echt plezier in. Denk dat dat zeer helpend is. Heb een vriendin, nu al jaren samen met een ‘ tinder man’’, en zij had er ook echt lol in. Als ze week kinderloos was ging ze daten en ongeacht of het iets was, ze stak er hele avonden in. En had er vooral lol in.
Ik kan dat niet zo, als het niets lijkt te zijn, kan ik me niet zo goed geven. En een hele avond al helemaal niet. Dan zijn er 100 dingen die ik leuker vind om te doen. Ben er niet trots op maar zo werkt het een beetje bij mij.
Kan ik evengoed best oke dates hebben maar dan niet langer dan een paar uur en zeker niet uitgebreid eten etc.

dinsdag 28 juni 2022 om 19:10
Ik denk ook niet dat het voor iedereen zo werkt hoor. Ik ben echt een mensen mens en vind het heerlijk om anderen te ontmoeten (iemand hier noemt mij een verslindster ik zeg niet wie hahaha)
Ik wil gewoon ook graag iemand ontmoeten die het geheel plaatje is en eerder ga ik niet stoppen. Soms spreek ik weer regels af met mijzelf als ik denk dat het weleens de ware kan zijn.
En soms speel ik het spelletje mee.
Donderdag heb ik een date waarvan ik hoop dat het weleens wat kan worden. Zo zin in!!
Ik wil gewoon ook graag iemand ontmoeten die het geheel plaatje is en eerder ga ik niet stoppen. Soms spreek ik weer regels af met mijzelf als ik denk dat het weleens de ware kan zijn.
En soms speel ik het spelletje mee.
Donderdag heb ik een date waarvan ik hoop dat het weleens wat kan worden. Zo zin in!!

dinsdag 28 juni 2022 om 20:09
Even helemaal niets, denk ik. Me gewoon weer even op mezelf richten. Ik heb helaas niet wat jij hebt. Ik had vroeger ook al weinig lol in daten (al was het toen wel goed voor mijn zelfvertrouwen). Verder blijf ik wel mijn ogen openhouden hoor.
dinsdag 28 juni 2022 om 21:11
dinsdag 28 juni 2022 om 23:20
Die willen vooral alle lusten maar niet de lasten, is mijn ervaring. Als je op zoek bent naar een monogame, traditionele relatie, dan zijn dit niet de profielen waarmee je in contact wil komen.
Overigens gaat het bij mij nog steeds heel goed! De eerste officiele vakantie samen is achter de rug en die heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht.
dinsdag 28 juni 2022 om 23:47
Maar het kan ook betekenenl2l89 schreef: ↑28-06-2022 23:20Die willen vooral alle lusten maar niet de lasten, is mijn ervaring. Als je op zoek bent naar een monogame, traditionele relatie, dan zijn dit niet de profielen waarmee je in contact wil komen.![]()
Overigens gaat het bij mij nog steeds heel goed! De eerste officiele vakantie samen is achter de rug en die heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht.![]()
Open minded vertaalt zich naar een open geest. Iemand die open minded is laat zich niet belemmeren door zijn overtuigingen of ervaringen uit het verleden. Wanneer je met een open geest in de wereld staat, sta je open voor nieuwe ideeën, ervaringen, theorieën, mensen en levenswijzen.
Dat hoeft dus niet direct sex te zijn toch ..
Als ik een keer een match heb zal ik het eens vragen..
Goede test vakantie... Vol irritatie mogelijkheden
Heb ik soms al met vriendinnen. Dag leuk, weekend kennet....week
woensdag 29 juni 2022 om 08:42
Zeker, zou zo ik zelf open minded ook opvatten, maar in mijn ervaring zijn het toch vaak mannen die liever niets vasts willen, zich niet willen binden, open staan voor polygamische relaties, trio’s, experimentele seks etc. Niets mis mee, als je dat allebei wil natuurlijk.
En ja, vond het best wel spannend samen voor het eerst op vakantie, goeie test! Maar het ging echt heel erg goed. Onze vakantiestijlen en interesses matchen daarin goed en we hebben ons super vermaakt.

En ja, vond het best wel spannend samen voor het eerst op vakantie, goeie test! Maar het ging echt heel erg goed. Onze vakantiestijlen en interesses matchen daarin goed en we hebben ons super vermaakt.
woensdag 29 juni 2022 om 11:26
Wat leuk 12189! Zo’n vakantie 24/7 samen is toch wel een test, fijn als je die goed doorstaat. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Open minded ben ik ook vaak tegengekomen. Het is idd meestal de betekenis zoals hiervoor aangegeven. Maar weet ook dat het soms toch de betekenis heeft die Julia eraan geeft, maar in de minderheid is mijn inschatting.
Ik ben intussen beetje ah scrollen geweest in mijn foto’s, aanloop naar een account ergens..
Open minded ben ik ook vaak tegengekomen. Het is idd meestal de betekenis zoals hiervoor aangegeven. Maar weet ook dat het soms toch de betekenis heeft die Julia eraan geeft, maar in de minderheid is mijn inschatting.
Ik ben intussen beetje ah scrollen geweest in mijn foto’s, aanloop naar een account ergens..
woensdag 29 juni 2022 om 11:32
Ik heb mijn vriend leren kennen via Tinder, vorig jaar september. We hadden toen allebei eigenlijk nog maar kortgeleden lange relaties achter de rug (7 en 10 jaar), maar het voelde zo goed met elkaar dat we toch zijn gaan kijken wat er uit voort zou kunnen komen.
We hebben het in het begin daarom rustig aan gedaan, zodat we elkaar echt goed konden leren kennen en niet direct een lab geplakt (al waren we wel snel exclusief met elkaar).
Afgelopen februari toch naar elkaar uitgesproken dat we eigenlijk niet zonder elkaar willen zijn hihi. En toen eerste vakantie gepland samen, elkaars ouders/vrienden/familie ontmoet etc.
We hebben het in het begin daarom rustig aan gedaan, zodat we elkaar echt goed konden leren kennen en niet direct een lab geplakt (al waren we wel snel exclusief met elkaar).
Afgelopen februari toch naar elkaar uitgesproken dat we eigenlijk niet zonder elkaar willen zijn hihi. En toen eerste vakantie gepland samen, elkaars ouders/vrienden/familie ontmoet etc.

woensdag 29 juni 2022 om 15:05
Ja ik weet je verhaal nog idd. Volgens mij riepen wij nog allemaal doe nou voorzichtig enzo toch.
Gelukkig is het een mooie lovestory geworden, super hoor.
Lekker met je partner op vakantie, zo fijn.
Babette wat leuk waar ga je een account aanmaken? Gaat vooral om de foto's bij de heren is mijn ervaring en of je lekker in je vel zit en kan kletsen.
Gelukkig is het een mooie lovestory geworden, super hoor.
Lekker met je partner op vakantie, zo fijn.
Babette wat leuk waar ga je een account aanmaken? Gaat vooral om de foto's bij de heren is mijn ervaring en of je lekker in je vel zit en kan kletsen.
woensdag 29 juni 2022 om 15:53
Ja dat klopt inderdaad.
Het was in het begin ook echt niet altijd even gemakkelijk, we hadden (en hebben) toch allebei rugzakjes die we meenemen.
Maar nu gaat het echt heel goed!
Ik vind het wel nog altijd leuk om hier mee te lezen en af en toe een update te geven, want ik ken de perikelen van online daten ook goed haha.
woensdag 29 juni 2022 om 21:59
Ja zeker leuk dat er toch regelmatig iets ontstaat. Ga jij ook weer iets doen Fladder?
Ik weet het eigenlijk niet Datertje. Tinder is makkelijk maar ms keer iets anders proberen. Al heb ik ook wel eens gehoord dat vaak dezelfde mensen opduiken, die dus kennelijk op meerdere sites/apps zitten.
Wat vind je leuk aan Paiq?
Ik weet het eigenlijk niet Datertje. Tinder is makkelijk maar ms keer iets anders proberen. Al heb ik ook wel eens gehoord dat vaak dezelfde mensen opduiken, die dus kennelijk op meerdere sites/apps zitten.
woensdag 29 juni 2022 om 22:46
Overal zie je dezelfde mensen voorbij komen.Babette25 schreef: ↑29-06-2022 21:59Ja zeker leuk dat er toch regelmatig iets ontstaat. Ga jij ook weer iets doen Fladder?