Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
En nu ga ik hèt weer doen, saai, hè?

Gisteren ook al...

En de dag ervoor..

En de dag daar weer voor....

Extreem veel saaiheid gewenst!
Known to cause insanity in laboratory mice
Jeetje zoveel saaiheid kan ik toch niet tegenop, slaapwekkend hoor.
Ik word de hele dag al van het forum gedonderd. Dit is poging weetikveelhoeveel. Saai is het wel.
Snjókorn falla, á allt og alla
Je hebt toch niet Internet Explorer als browser he Snjo, die vind forummen met viva gewoon niet goed. Saai maar waar.
Hier thuis heb ik firefox maar op het werk IE (dat heeft best aardig gewerkt de afgelopen tijd alleen vandaag was het ballen).
kiekeboe,zo dat was een lange maar super saaie dag,na mn vroege dienst, nog 1op1 begeleiding gedaan bij herstellende clieent.oftewel betaald tv kijken, boeken lezen en wandelen.saai hoor!!!
Oke Snjo, jammer dat het vandaag dan perse problemen gaf.

Dez betaald saai doen is best wel cool.
Ik had vandaag ook wat zeg. M'n hartpatient kon niet komen en liet z'n vrouw afbellen. Even gemeld dat hij een afspraak bij de dietist heeft voor maandag, wordt daar heel lauw op gereageerd.

Ik weet het wel, als hij daar niet heen gaat dan is zijn therapie ook snel afgelopen denk ik en dan ligt hij binnen de kortste keren met een hartinfarct op de afdeling (als hij dat al overleeft). Sommige mensen willen nooit verantwoording voor hun eigen gedrag nemen.
jeetje snjo, saai verhaal hoor.....

gaaaaaaaaap

ik zit op mn saaie bank met een saai glaasje drinken, en saaie tv programma's en ondertussen op mn laptop op een heeel saai topic....

gaaaaaaaaap

ik zit op mn saaie bank met een saai glaasje drinken, en saaie tv programma's en ondertussen op mn laptop op een heeel saai topic....
rarawiebenik, heb je een beetje meedelij met me. Zo gaat het nou op m'n werk.

Kan je je TV niet uitzetten, is ook saai maar spaart energie.
quote:snjokorn schreef op 18 juni 2009 @ 19:18:

Sommige mensen willen nooit verantwoording voor hun eigen gedrag nemen.Daar heb je helemaal gelijk in Snjo
Nog zoiets: boek ik een tafel in een restaurant voor komende zondag. . . moet ik dat op z'n ENGELS doen. Hallo, this is Iceland.
Ow dat is bijzonder saai zeg. Hello this is Iceland calling....
Is trouwens wel handig voor de visite (en stiekem ook voor mij, hoef ik niet te vertalen).
quote:Dushi74 schreef op 18 juni 2009 @ 21:36:

Ow dat is bijzonder saai zeg. Hello this is Iceland calling....May I have your votes, please?
Known to cause insanity in laboratory mice
Zeese ar thie resuts of thie Icelandic jury, saai topieeek douze pointes
quote:Rarawiebenik schreef op 18 juni 2009 @ 20:05:

gaaaaaaaaap

ik zit op mn saaie bank met een saai glaasje drinken, en saaie tv programma's en ondertussen op mn laptop op een heeel saai topic....Zo en dat was het eind van Rara, die een permaban heeft gekregen en niet eens omdat Rara saai was maar gewoon al eerder een permaban had gekregen. Tot zover een niet zo saai bericht.
Hahaha meiden jullie zitten precies op een lijn met mijn saaie gedachten in jullie laatste berichtjes.
Er is bier in de ladies room
Sinds ik weer werk heb ik gewoon veels te weinig tijd om saai te doen... Ik doe wel mijn best maar snap gewoon niemeer hoe of dat moet, saai doen. En als ik thuiskom moet ik natuurlijk goeie gesprekken met me beeb voeren. Hij pakt tegenwoordig mijn gezicht met beide knuistjes beet, en dan lacht hij stralend naar me, echt supersaai!

Sneeuwvlokje, ben je aan de drugs dat je zo'n saaie avatar hebt genomen? Oeps, o nee, een avatar NEEM je niet, die KRIJG je. Sorry als ik iemand gekwetst heb met mijn opmerking, er zijn genoeg grijze saaikoppen die geen avatar kunnen krijgen en daar mag je niet mee spotten! Dusss...
Vertederend saai jouw baby Miss M.

Ik vind bier saai Snjo, maar kom zo wel even want ik moet nodig plassen.
MIssMara; het weer is zo veranderd dat het niet koud genoeg was voor m'n avatar. Heb 'm dus even aangepast.
Maar ben je dan nu niet gesmolten? Wat is IJslands voor druppeltje (vrouwelijk)?
dropi

Ben nog niet gesmolten, heb avatar net op tijd veranderd. Ik zit regelmatig in de vriezer (da's pas saai, je helemaal opvouwen in zo'n kassie).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven