December 2006 - deel 2
vrijdag 19 juni 2009 om 14:48
vrijdag 19 juni 2009 om 15:03
Luister je nooit naar de radio? Ik zet zelden een cd op, koop ze haast ook nooit maar heb zoveel de radio aanstaan dat ik toch veel liedjes mee kan bleren.
En niet dansen? Moet je proberen joh, is ook een vorm van sporten!
Wij eten vis met erwten/worteltjes en geb. aard. (zelf geschild en gekookt; vinnik ze t lekkerst - net gedaan - vooooorrrrbereidend werk! )
En niet dansen? Moet je proberen joh, is ook een vorm van sporten!
Wij eten vis met erwten/worteltjes en geb. aard. (zelf geschild en gekookt; vinnik ze t lekkerst - net gedaan - vooooorrrrbereidend werk! )
vrijdag 19 juni 2009 om 15:08
quote:TheNurse schreef op 19 juni 2009 @ 13:50:
Mekker niet zo Klets.
Enne, Ainne, ik neig ook meer naar het ''He bah'' Dan naar het ''Ooohhaaa, kan gebeuren'' maar ben bang dat ze de boel dan gaat ophouden...
Achja, tis toch een kwestie van uitpoberen...
xx
Nou ons, "He Bah", klinkt meer als:
Leaaaaaah! No! Why do you do that, why don't you go on the toilet? Yuck, that's very, very bold! Come here, don't move, iiiyuck, that's disgusting, look at that. Very bold, Leah! Mammy is not happy. Don't do that again. Silly girl.
Mekker niet zo Klets.
Enne, Ainne, ik neig ook meer naar het ''He bah'' Dan naar het ''Ooohhaaa, kan gebeuren'' maar ben bang dat ze de boel dan gaat ophouden...
Achja, tis toch een kwestie van uitpoberen...
xx
Nou ons, "He Bah", klinkt meer als:
Leaaaaaah! No! Why do you do that, why don't you go on the toilet? Yuck, that's very, very bold! Come here, don't move, iiiyuck, that's disgusting, look at that. Very bold, Leah! Mammy is not happy. Don't do that again. Silly girl.
vrijdag 19 juni 2009 om 15:13
vrijdag 19 juni 2009 om 15:33
Mmm klinkt lekker meiden!
Ik heb ook altijd de radio aan, welke zender heb je altijd op?
Ik merk trouwens iets heel irritants aan mezelf, voordat Tris thuiskomt maak ik het hier een beetje aan kant, zodat hij niet in z'n grote speelgoedbende thuiskomt, en hoor mezelf dan zeggen (net als m'n moeder vroeger) Kom, we gaan even opruimen want je vader komt zo thuis.
Vond dit altijd zo vreselijk, alsof de koningin thuiskwam ofzo.. En nu doe ik het zelf ook..
Ik ruim ook op tussen de middag (samen met Noof), zodat als ze uit bed komt het weer leuk staat en ze weer lekker kan spelen
Ik heb ook altijd de radio aan, welke zender heb je altijd op?
Ik merk trouwens iets heel irritants aan mezelf, voordat Tris thuiskomt maak ik het hier een beetje aan kant, zodat hij niet in z'n grote speelgoedbende thuiskomt, en hoor mezelf dan zeggen (net als m'n moeder vroeger) Kom, we gaan even opruimen want je vader komt zo thuis.
Vond dit altijd zo vreselijk, alsof de koningin thuiskwam ofzo.. En nu doe ik het zelf ook..
Ik ruim ook op tussen de middag (samen met Noof), zodat als ze uit bed komt het weer leuk staat en ze weer lekker kan spelen
vrijdag 19 juni 2009 om 16:28
Volgens mij doen heel veel vrouwen dat Mette als paps thuis komt... doen mannen dat eigenlijk andersom ook nu het allemaal zo 'gelijk' moet zijn tegenwoordig
Ik ben heeeeeeelemaaaaal trots op Y!!! Ben net met haar naar de supermarkt geweest... Zegt ze bij de bushalte op de terugweg (met zware boodschappentas) 'mama ik moet plassen' dus ik dacht al ooojeeeee en ik had niet zo'n zin om met mn zooi de v&d in te klossen dus heb gevraagd of ze even kon wachten tot thuis... We hebben dus wel een kwartiertje minstens moeten wachten tot we thuis waren en toen is ze dus thuis pas gaan plassen
Ik ben heeeeeeelemaaaaal trots op Y!!! Ben net met haar naar de supermarkt geweest... Zegt ze bij de bushalte op de terugweg (met zware boodschappentas) 'mama ik moet plassen' dus ik dacht al ooojeeeee en ik had niet zo'n zin om met mn zooi de v&d in te klossen dus heb gevraagd of ze even kon wachten tot thuis... We hebben dus wel een kwartiertje minstens moeten wachten tot we thuis waren en toen is ze dus thuis pas gaan plassen
vrijdag 19 juni 2009 om 16:38
Woehooeeee wat goed van Y!
Vent is altijd thuis voordat ik thuis ben, maar nooit rotzooi. Hij flikkert Leah voor de tv en Aimee in de hoek van de keuken met een stapel boeken (klein leesmonstertje) terwijl hij kookt.
Overdag in het weekend ruimen we nooit op, doen we pas 's avonds als ze in bed liggen. Iemand die ik ken hier zei over opruimen overdag: it's like clearing the snow while it's still snowing.
Vent is altijd thuis voordat ik thuis ben, maar nooit rotzooi. Hij flikkert Leah voor de tv en Aimee in de hoek van de keuken met een stapel boeken (klein leesmonstertje) terwijl hij kookt.
Overdag in het weekend ruimen we nooit op, doen we pas 's avonds als ze in bed liggen. Iemand die ik ken hier zei over opruimen overdag: it's like clearing the snow while it's still snowing.
vrijdag 19 juni 2009 om 16:49
Ja maar midden in de stad vind ik dat toch niet kunnen hoor... en ze had voor de zekerheid een extra onderbroek (luierbroekje) om dus ik durfde het risico wel te lopen en ik probeer dat eigenlijk helemaal te voorkomen
maar ik ben nu niet meer zo in jubelstemming want ze had net in haar onderbroek gepoept gaat zij daar nou ook ineens mee beginnen?
hoe doen jullie dat trouwens met jurkjes/rokjes? Y heeft vandaag een jurkje aan en de gastouder had er al een knijper opgezet tijdens het op de wc zitten
maar ik ben nu niet meer zo in jubelstemming want ze had net in haar onderbroek gepoept gaat zij daar nou ook ineens mee beginnen?
hoe doen jullie dat trouwens met jurkjes/rokjes? Y heeft vandaag een jurkje aan en de gastouder had er al een knijper opgezet tijdens het op de wc zitten
vrijdag 19 juni 2009 om 20:18
Hou maar op, schei maar uit
Onze R. snapt er werkelijk geen jota van.
Vraagt nu te pas en te onpas om een sticker en heeft al 4 keer in haar broek geplast...
Twijfel nu ofdat ik het morgen weer ga proberen hoor...
Klets:
Ik vind een knijper een goede oplossing hoor!
En wat GOEHOED van Y. !!!
Ainne:
Waarom kan dat alleen met die kleintjes?
Mette:
Q-music. En jij?
Het is trouwens een lekker bedrag; 'Het geluid' (ken je dat?) het is nu over de 50.000 euro waard!
Dat opruimen doe ik ook hoor... 's middags, 's avonds, de ene hoek als ze in de andere zitten.... ik ruim me eigen gek
M. is naar een baby-party van een oudcollega, ben dus alleen thuis (met drie kids die niet willen slapen. Grrrr )
xx
Onze R. snapt er werkelijk geen jota van.
Vraagt nu te pas en te onpas om een sticker en heeft al 4 keer in haar broek geplast...
Twijfel nu ofdat ik het morgen weer ga proberen hoor...
Klets:
Ik vind een knijper een goede oplossing hoor!
En wat GOEHOED van Y. !!!
Ainne:
Waarom kan dat alleen met die kleintjes?
Mette:
Q-music. En jij?
Het is trouwens een lekker bedrag; 'Het geluid' (ken je dat?) het is nu over de 50.000 euro waard!
Dat opruimen doe ik ook hoor... 's middags, 's avonds, de ene hoek als ze in de andere zitten.... ik ruim me eigen gek
M. is naar een baby-party van een oudcollega, ben dus alleen thuis (met drie kids die niet willen slapen. Grrrr )
xx
vrijdag 19 juni 2009 om 21:16
vrijdag 19 juni 2009 om 21:31
Maar eens ff kijken. Heb vandaag de booschappen gedaan en dit eten wij komende week:
za; Bloemkool & sausje, gek. aard. en runderlapjes
zo; Bbq-en
ma; Sperzieboontjes &uitgebakken spekjes erdoor, aardappeltjes
di; Witte bonen/snijbonen, puree en sucadelapje of
Hachee, rode kool&appeltjes en aardappelpuree
wo; Spagetti
do; Spagetti
vr; Broodje hamburger met wat salades.
za; Bloemkool & sausje, gek. aard. en runderlapjes
zo; Bbq-en
ma; Sperzieboontjes &uitgebakken spekjes erdoor, aardappeltjes
di; Witte bonen/snijbonen, puree en sucadelapje of