2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Floortje, toch doorgezet. Wat enorm balen zeg. Wel fijn om te weten dat de clomid zijn werk doet. Hoop dat je een leuke avond met manlief hebt gehad.

Ellein, hoe zijn de fietsen? Gaan ze goed?

Missc, we hebben de jvc everio hd30, met 80gb. Hij bevalt ons heel goed. Makkelijk te bedienen en prachtig beeld.

Teddy, is mini weer de nacht goed doorgekomen? Vandaag leuke dingen op het programma??

OGG, veel plezier op je vrijgezellenfeest vandaag als hij is. Ondanks dat je er misschien geen zin in hebt, wordt het vast heel leuk. Geniet er maar van.
Hey meiden,

Heb even de puf niet om op iedereen te reageren.

Ben gisteren bij de gyn. geweest en het bleek dat het vruchtje er nog niet uit was. Daarom van die pillen gekregen en die gisteravond ingebracht. Het is nu uit, weer een leegte die volgt.

De gyn. vertelde niet veel nieuws. Wel laten we 2 onderzoeken doen op bloedstolling en een chromosomenonderzoek. Dit willen we z.s.m. laten doen, dan weten we iig waar we op dat gebied aan toe zijn. Ze kon verder ook niet veel zeggen en ze zei ook niet echt veel. Had het gevoel dat ik echt dingen uit haar moest trekken, dat was wel even jammer.

In september gaan we weer beginnen, want een mooi nieuwtje vriend en ik gaan eind augustus trouwen! Daar gaan we ons nu op voorbereiden, dus dat is een leuke afleiding. Ik blijf natuurlijk meelezen tot die tijd en zodra ik een nieuwe NOD weet horen jullie het als eerste :-) !

Floortje, voor jou nog even een dikke knuffel! Balen, maar wel fijn dat de clomid zijn werk doet.

En Gorgi, voor jou spannende weken dus. Ik hoop het allerbeste voor jullie.

Iedereen een dikke knuffel, omdat jullie zo lief zijn!!
Ann, het voelt heel dubbel nu om je te feliciteren. Wat ontzettend leuk dat jullie gaan trouwen. Heeft hij je recent gevraagd of heb jij het gedaan?? Leuk dat je nu iets positiefs hebt om je even op te richten en tijd neemt om het verdriet van het verlies te verwerken.

Jammer dat de gyn niet zo praterig was. Ben heel benieuwd wat er uit de 2 onderzoeken gaat komen. Laat je dat nog weten??

Ik wens je echt het allerbeste, maar vooral nu even heel veel sterkte deze tijd. Moet echt niet makkelijk zijn.

Dikke zoen Rossia
Mini heeft weer overgegeven, echt alles wat hij eet komt er weer uit...Hij heeft ook al sinds gisteravond geen natte luier gehad (hoogstens een beetje vochtig) Weet even niet wat te doen, verder is hij best vrolijk, maar omdat hij dus geen natte luiers heeft en echt enorm spuugt maak ik mij wel veel zorgen.

Gelukkig lijken de vrijgezellenfeesten voor vandaag van de baan te zijn, want we zijn allebei nog thuis.

Wat zouden jullie doen? De ha-post toch maar even bellen?
ogg ik zou toch even de huisartsenpost bellen. De combi niet drinken, overgeven en geen natte luiers is volgens mij wel reden of even na te laten kijken. sterkte

ann, wat een emoties zeg. Wat naar dat het allemaal zo moet lopen en dat de gyn niet echt meewerkte. Wel ontzettend leuk dat jullie gaan trouwen. Wordt het een groot feest. Evn de gedachten verzetten en een mooie dag organiseren. Ik hoop voor je dat die onderzoeken jullie wat duidelijkheid geven.

Ellein al gefietst?

Mini en ik hebben net een heel stuk gelopen tussen de regenbuien door. We hebben gelunched bij een vriendin en zometeen komt er weer visite. De verkoudheid gaat de goeie kant op bij mini. Nog een beetje snotterig maar veel beter dan gisteren. Ze heeft mij wel aangestoken en ik zit helemaal dicht. Naja beter ik dan zij.
foto's op de mail
Hee meiden, hier ook weer even een teken van leven. Drukke werkdag gisteren en we waren ook nog eens de hort op 's avonds. Vandaag wezen winkelen maar niet veel gekocht.

Gisteren wel het zkh aan de lijn gehad. Ik heb maandag een afspraak met de kleine. Zul je net zien dat ze nu geen vreemde luiers meer heeft....

Floor, wat vervelend dat het toch heeft doorgezet! Bah! Ook al zag je het aankomen, toch vervelend. !

Ook voor jou Ann, een dikke knuffel. Is niet niks weer. Vervelend dat je niet veel info krijgt bij de gyn. Ben wel benieuwd wat uit de onderzoeken komt. Hopelijk iets wat jullie kan helpen om in september vol goede moed verder te gaan. En wat leuk dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd. Iets positiefs om je op te richten.

OGG, ik zou ook even de ha bellen. Dit klinkt niet lekker. Arme uk... Hoe is het nu? Of zijn jullie toch opgehaald voor het vrijgezellenfeest?

Ellein, hoe vond de kleine het, stiekem op de fiets?

Missc, we hebben een Sony DCR-HC62E. Ben er ook erg blij mee. Hij doet het goed, makkelijk bedienbaar en mooi beeld. Wij filmen trouwens best veel. Vooral de "eerste keren". Wij hebben de bevalling niet gefilmd, maar wel vlak erna. Dus toen ze werd "gekeurd" door de vlk, toen ze voor het eerst (heb je het al ) aan de borst dronk, en natuurlijk onze gelukzalige gezichten. Erg leuk en emotioneel om terug te zien.

O ja, het is een videocamera met bandjes. Ik heb me laten vertellen dat die toch de beste kwaliteit beeld geven.

En maagzuur...... ik zou maar alvast wat pakjes Rennie inslaan. Ik had er wel aandelen in kunnen kopen, zo'n last heb ik gehad. Gelukkig is het na de bevalling weer echt snel weg. Sterkte!

Rossia, hoe is het met de misselijkheid?

Teddy, gelukkig gaat het weer beter met uk. Lijkt me echt vreselijk om haar zo te zien happen naar adem.

Ik ga even door naar de mail.
Goedemorgen!

Happy eerste vaderdag voor alle nieuwbakken papa's van dit forum!!

OGG, hoe is het nu met mini? Nog de huisartsenpost gebeld of gaat het weer beter?

Teddy, jij hebt de verkoudheid van mini overgenomen dus. Blegh, maar inderdaad liever jij dan zij. Prachtige foto's weer op de mail zeg. Echt te gek.

Vera, ze willen mini toch zien a.s. maandag? Is er dan toch iets uit het onderzoek gekomen? Wel vaag dat ze je eerst niet terugbellen en nu moet je maandag ineens komen. Of heb ik het mis?

Zo, ik ga ook op pad, want de papa's zitten het hele land door vandaag. Ellein, ik zal even naar je zwaaien, want ga weer richting jou!

Fijne dag allemaal!!
Verslag op de mail van gisteren!

Ik kom vanavond nog even bijlezen (als ik niet te brak meer ben )
hey meiden, rustig hier. Iedereen lekker vaderdag aan het vieren thuis of bij de (schoon)papa's?

Ann, jammer dat het gesprek bij de gyn zo onbevredigend was! Ben benieuwd wat er uit de 2 onderzoeken komt. En je gaat trouwen, wat geweldig!! Wat de anderen ook al zeiden: leuk om je op zoiets positiefs te richten!

Floor, balen dat de menstruatie inderdaad heeft doorgezet, maar je voorspelde het al. Gezellig weekend verder gehad?

OGG, vervelend dat het niet zo lekker ging met ukje, zal de mail eens even checken zo.

Vera, fijn dat je morgen in het zkh terecht kunt en inderdaad.. zul je zien dat de klachten over zijn hahaha...

Jobje, had je een gezellig dagje gister?

Teddy, ook n lekker weekend nog verder gehad ondanks je verkoudheid?

Rossia, kilometers vandaag gemaakt? Ben je bij beide vaders geweest?

Ik had gister ook nog op de valreep een kleinigheidje gekocht voor vriendlief omdat ie nu ook al n klein beetje papa is. Het viel in goede aarde!

Verder hebben we gister nog naar stoeltjes gekeken voor de woonkamer en zijn we met de babykamer bezig geweest. Vandaag waren mijn ouders, broer + gezin en oom en tante op bezoek, omdat we nog de verjaardag van oom en tante wilde vieren met een verrassingsprogramma hier in de buurt.. erg druk en gezellig, we liggen nu op de bank op apegapen
ik doe even een snelle zwaai naar iedereen. drukke dag gehad en nu voor pampus op de bank!

ben je alweer helder OGG. leuke dag gehad gisteren? als ik het zo lees is het wel geslaagd geweest.
Hoi hoi!

Wat een totale rust hier dit weekend! Waar is iedereen?? Iedereen een leuke vaderdag gehad? De kadootjes hier vielen in goede aarde.

Vandaag werk ik thuis en straks naar het zkh. Mini ligt nu in haar bedje, maar vanmiddag breng ik haar naar opa en oma. Ik kan hier toch niet met haar spelen.

Rossia, het hele land doorgereden? Hoe reageerden je schoonouders eigenlijk? Ook door het dolle heen?

De reden dat ze toch naar het zkh moet is mijn bezorgdheid. Toen de dokter het bloed zag zei ze dat dat heel vaak voorkomt, het wordt veroorzaakt door een bacterie. Nu hebben ze dus geen bacterie gevonden en vroeg ik me af wat het dan wel kan zijn. Daar kreeg ik geen antwoord op en nu willen ze haar toch nog zien. Ik verwacht niks schokkends, want er zit haast geen bloed meer in haar luiers, maar toch..

OGG, ik heb je verslag gelezen op de mail. Wat een leuk dag! Ben je al een beetje bijgekomen? En hoe is het nu met jullie kleine man?

Missc, klinkt als een enorm druk weekend. Doe maar rustig aan! Nog 3 weekjes werken toch?

Teddy, jij ook al een druk weekend? En nu weer aan het werk zeker?

Ik ga ook maar even wat doen! Tot later!
Vera, ik werk nog ruim 2 weken... t gaat snel nu!

Succes straks in zkh...
Hoi meiden,

Pfffff, wat een druk weekend zeg. Maar wel leuk . Helemaal geen tijd gehad om uberhaupt de laptop op te starten. We hebben gisteren even stiekem een paar honderd meter, zonder hobbels, proefgefietst met uk. Helemaal leuk! Nu nog een maandje wachten en dan kunnen we voor het echte werk.

Vera, succes in het ziekenhuis!

Missc, ook een productief weekend zo te lezen. Schiet de babykamer op?

OGG, wat schrikken dat uk niet zo lekker was. Ik ga de mail straks ook even lezen.

Teddy, hoe is het nu met mini en het verslikken?

Ann, ik denk aan je.

Michigan, heeft mini een flesje kv gehad?

Ik ga weer snel aan de slag. Voor iedereen een . Tot later.
Aloha!!

OGG, hoe is het afgelopen bij de huisartsenpost? Heb je mail gelezen. Zo te zien een zeer geslaagd feestje! Leuk hoor.

Missc, wat schattig dat je voor Missc-man een vaderdag cadeautje had gekocht. Heb er ook nog aan zitten denken, maar uiteindelijk niet gedaan. Nu weer druk aan het werk na zo'n weekend. Poeh he, gelukkig nog maar 2 weekjes voor je.

Teddy, weer uitgerust en hard aan het werk?

Vera, hoe was het in het ziekenhuis? Wel fijn dat je even mag komen en dat ze toch nog even naar mini kijken. Moet toch voelen als een extra geruststelling. Ben heel benieuwd. Alle opa's en oma's zijn heel enthousiast. Vooral mijn vader is echt door het dolle heen. Vraagt iedere dag of hij het nu al verder mag vertellen. Heel moeilijk voor hem om zijn mond te houden. En alle heksen in de familie staan op! Oma heeft gependeld en zegt dat het een meisje wordt en schoonzus heeft gependeld en zegt dat het een jongen wordt. Allebei zijn ze 100% overtuigd en hebben het nog nooit fout gehad !!! Nou het gaat nu toch iemand overkomen, of er moet ineens een jongen en een meisje eruit komen, maar die kans is nihil als we de foto's van Seabert bekijken. Rossiaman en ik kunnen alleen maar heel erg lachen.

Ellein, wat goed!!!! Nog een maandje wachten en dan is het volop zomer en kun je lekker met uk voorop touren op je nieuwe fietsen! Moet heerlijk zijn.
Zo, eindelijk terug van het zkh! Man o man, wat een gedoe. Ben bijna 2 uur bezig geweest daar. Maar goed, uk is weer gecheckt (goed aangekomen trouwens, 300 gram in ruim 2 weken, ze weegt nu 6650 g) en het ziet er allemaal goed uit. De dokter vond het wel raar, bloed in de ontlasting komt niet vaak voor op die leeftijd. Wel op jongere leeftijd, wegens allergie. Voor de zekerheid wilde ze bloed laten prikken om stollingsziekten uit te sluiten en ik moet 3 dagen achtereen poep scheppen om te laten testen op parasieten. Dat bloed prikken ging niet goed , op het lab lukte het niet. Uk helemaal overstuur met een naald in haar arm, maar geen bloed... Terug naar de ka. Zij heeft het op een hele simpele manier wel voor elkaar gekregen. Uk weer overstuur. En natuurlijk doodop. Ze lag in de auto lekker te snurken. Nu is ze bij opa en oma en ik ga weer snel aan het werk. Kom later nog wel terug!
Het is inderdaad rustig hier.

Vera, dat bloed prikken is zielig he. Onze uk moest het vorige week ook. Het lukte eerst ook niet in 1 handje, toen in het andere handje en het bloed kwam er per druppel uit en ze moest een heel buisje vol (6 ml) en zij maar krijsen...

Ik vind bloed in de ontlasting ook wel eng klinken. Hoop dat ze geen parasieten of stollingsziekte heeft, maar wel goed om het uit te sluiten.

OGG, klonk als een gave vrijgezellenavond!

Geen moeite meer gehad om uk achter te laten?

Hier alles goed, mini lacht nu ook echt naar me, zo schattig!

Vraagje: waar moet je eigenlijk allemaal opgeven dat je een kindje hebt gekregen? Ik weet dat het bij de ziektekostenverzekering moet en bij het kdv en verder ouderlijk gezag aanvragen omdat we niet getrouwd zijn en kinderbijslag. Moet ik het verder nog ergens melden? Staat me iets van bij dat ze het bij de inboedelverzekering ook willen weten dat je een kindje hebt.
zo ook eindelijk tijd gevonden om bij te lezen en te reageren.

vera wat een gedoe in het ziekenhuis zeg. en wat sneu voor mini zo'n naald in haar armpje.succes met poepscheppen.

rossia, wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageert!

ellein lijkt me ook zo leuk om met mini te gaan fietsen

jobje schattig he zo'n eerste lach?

zou eigenlijk niet zo snel weten waar je nog meer moet melden dat je mama bent geworden. Volgens mij wordt er via de gemeente al heel veel geregeld bij het aangeven. verder is uiteraard je huisarts al op de hoogte en je verzekering.

OGG hoest met de hoofdpijn?

en hoe gaat het met mini?

hier gaat het goed, Mini is nog steeds verkouden, maar wordt met de dag minder. Ze verslikt zich nog wel, maar komt daar nu zonder hulp van mij weer uit. gelukkig! En ze heeft zojuist voor het eerst echt hardop gelachen. god ik kwam niet meer bij! Ze vond het zelf ook heel grappig en deed het steeds opnieuw. Vandaag is ze precies 5 maanden. ongelooflijk joh, wat wordt ze al groot.

mamadeb hoe is het bij jou?

mimpje hoe gaat het nu met werken?

michigan hoe is het met de fles gegaan? heb je het nog gegeven of nog maar even niet?

Bep hoe gaat het met zwemmen?
Vera, ziekenhuizen zijn echt een crime. Je staat nooit binnen een half uur buiten. Wat ontzettend zielig zeg dat bloedprikken bij mini. Nu dus poepscheppen en afwachten. Laten we hopen dat het gewoon echt een bacterie is geweest en niet iets anders.

Jobje, je kan je inboedel en avp laten aanpassen. Voor nu is het nog niet zo spannend, maar als het straks loopt en dingen stuk kan maken zou ik het wel doen. Ziektekosten inderdaad en verder weet ik het ook niet zo goed. Wijst vast vanzelf.

Teddy, wat schattig een schaterlachende mini. 5 maanden alweer. Waar blijft te tijd. Het gaat echt zo verschrikkelijk hard. Voor je het weet loopt ze!

Wij hebben hier even de badkamer en slaapkamer gepoetst dus ga zo heerlijk in een schoon bedje onder de wol.
Waar is iedereen???????
hier!!!
rustig hier zeg.

Jobje, volgens mij hebben wij ook niet bij meer instanties aangegeven dat uk is geboren. Wat zielig dat ze een buisje moesten vullen met bloed dat er maar met druppeltjes uit kwam . Schattig zijn ze als ze lachen he ?

Teddy, fijn dat het met mini weer wat beter gaat. Schaterlachen daar liggen wij ook vaak om in een deuk. Uk heeft sinds een paar weken ontdekt dat hij andere geluiden kan maken, walalalalawaladadadawawawa, zo grappig.

Rossia, goed bezig gisteravond! Hoe gaat het met de flesjes van MvM? Ik heb je niet gezien zondag anders had ik even gezwaaid .

Vera, afwachten wat het is dus. Vast niks bijzonders maar altijd goed om dat even te checken.

Bep, hoe bevalt het werken zo na een paar weekjes?

Mimpje, en bij jou?

Floortje, hoe is het? Vol goede moed op weg naar ?
Oh daar zijn jullie!!

Teddy, hard aan het werk vandaag?

Ellein, het gaat goed met de mvm flessen. Voel me bijna schuldig als ik midden in de nacht even gewoon op de wc ga zitten. Heb de eerste 5 al volgepiest!!
Zo, idd rustig hier zeg! Wel handig, hoef ik niet zoveel bij te lezen met mijn wattenhoofd Jaja, mini heeft de hele boel aangestoken. Eerst papa, nu mama en blijkbaar is oma ook ziek. Ben benieuwd of ze nu nog steeds zo blij is dat ze mini dit weekend voor het eerst te logeren had

Gorgi, allereerst vor jou maar eens een dikke 1 op 12 is best een hoge kans, hoewel het natuurlijk 11 gezonde babies oplevert. Maar ja, aan dt soort woorden heb jij nu natuurlijk vrij weinig en ik kan alleen maar met je meehopen op een goede uitslag

Ann, het is dus nu echt losgekomen...gaan ze nu eigenlijk onderzoeken of er een oorzaak is waarom het steeds fout gaat? Ik hoop zo dat het binnenkort eens keertje wel goed gaat! Logisch dat je even wat afstand neemt! Ook voor jou een dikke

Ellein, lekker proefgefietst? Ondanks dat onze mini al best goed zit (alleen los nog niet zo lang), durf ik hem echt nog niet mee te nemen op de fiets. Vind dat zo jammer, want krijg echt zin in fietstochtjes met dit heerlijke weer!

Jobje, hoe gaat het met jou en de kleine meid? Wij hebben mini alleen bij de gemeente aangegeven en bij het ziekenfonds.

Teddy, wat zul jij geschrokken zijn van mini! Gelukkig gata het nu weer beter, maar man wat is dat naar als je kleintje zich zo verslikt!

Vera, ben even kwijt waarom je nou ook alweer met mini naar het zkh moest...

Floortje, weer niet gelukt dus deze maand.....balen zeg! Ik hoop zo dat het voor jou binnenkort ook eindelijk eens raak mag zijn!

De rest even zwaai zwaai!

Zometeen weer met mini naar het CB. Hopelijk hebben we vandaag eens niet die muts. Vanmorgen nog even bij de HA geweest met mini. Die maakte zich niet echt zorgen, even een weekje geen groenten geven en het drinken in de gaten houden. En als hij ook weer van die rare poepluiers krijgt toch even terugkomen (of als het over een week niet over is).

Nog even de stad in om lingerie te halen voor onder mijn trouwjurk, morgenochtend ga ik hem passen. Ben benieuwd of ik hem nog steeds zo mooi vind als in maart...twijfel alleen nu over de sluier.....zou ik die nog kunnen annuleren? En zou mijn moeder (die de jurk betaalt, lucky me) dat dan wel ok vinden?! toch maar eens over hebben, want ik vind eigenlijk dat de sluier een beetje too much is...
mini-jobje-foto's op de mail!

OGG, balen van die watten in je hoofd, niet fijn : (

Zo, lingerie voor de huwelijksnacht?

Teddy en Ellein, leuk dat schaterlachen en geluidjes maken, kan niet wachten tot het zover is, alhoewel ik het ook wel weer jammer vind dat deze fase dan weer voorbij is, ze is nu nog zo schattig klein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven