Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Erwtelien, bij de Makro in de folder nu de snijplanken van Joseph Joseph.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2009 @ 22:20:

Haaa betrapt, stond niet in SlimmeMeidenTopic, maar in jouw september-topic!

Aanvullin: en dáár lees ik niet, want zó erg stalk ik je nou ook weer niet

Was trouwens een hele mooie film
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Zo, Starman is patattekes halen als een soort van troostvoer. Heb even dip, bleeegh.

van mij krijg je er een troostburger bij

Hoest met jou Visje? En met Bnemootje?

Kess, ah lief hoor! Dat dankbare is leuk en ook een teken dat je ze nu dan wel even lekker verwende maar dat ze dat dus niet gewend zijn op een soort blasé manier Zo van krijgen we weer wat hoor Chica kan ook heel blij lief enthousiast reageren op dingen die ze krijgt. Had bij Bol.com vaderdagkadootje voor Ier besteld en meteen een Peter Pan boekje voor haar. Kwam vanmorgen binnen. Helemaal dolgelukkig en dankbaar was ze, zo schattig.

Vish, ja vind het ook wel eng nog, al gaat ze tzt ook al wel alleen naar school. Maa heb de lerares gesproken erover, is dus zelfde lerares als die van de peuterdans, en die zei dat als het niet gaat je inschrijfgeld gewoon terugkrijgt en ze dan kan stoppen, dus dat is wel fijn idee. Kreeg en passant ook nog een baan aangeboden want we hadden t over toneel en vertelde over mijn lesgeefervaring en opleiding. Zou dan wel alleen op zaterdag kunnen, maar wel leuk voor erbij. Ga haar mijn CV sturen.

Erwt, fijn van oog en van Groene Poes

Kess, ach die Vitootje. Hoop dat het allemaal meevalt. Foto voor de zekerheid heel goed.

Ier is Sheppardspie aan t maken, we krijgen zo vrienden van em te eten met een kindje van 1,5. Vanmiddag nog even een "hebben we wel de juiste keuze gemaakt" huizenjacht gedaan, want het was open huizen dag, maar niets gezien dat zo leuk is als ons nieuwe huis. Na t weekend gaan we tekenen.

En nog even stad in geweest. Chica en ik hebben allebei een heel goedkope Sale zomerjas (mijne 20 euro bij H&M jaja) en ik heb er een leren H&M tas bij voor 5 euro.
Wooow wat een troostburger.

Tatjes lekker als troostvoer, Star

En naar van je dip. Hormonaal of door stomme werkgebeuren? Kan me voorstellen dat je van werkgebeuren flink baalt
Hormonaal en werk combi.
Werk en hormonen zuigen

Lekker veel patat eten zo en flink mayonaise erop en dan nog ijs (liefst B&Y) en chocolade toe
Ik heb satésaus en tiramisu toe

Tekenen voor huis is overigens
Knuffel voor Star

Tiramisu lijkt me dé manier om dipje op te lossen (mag dat trouwens wel, omdat dat met rauwe eieren is enzo?).

Lief, een duplozoen!

Wat zijn Joseph Joseph snijplanken?
Peas on earth!
Ohhh *googlesessie later* , die van dat plaatje laatst! Die zijn leuk!

Peas on earth!
Ooohh de dames hebben weer een leven hier ofzo??

Vanochtend voor de verandering maar weer eens paar markten afgegaan en super geslaagd. Voor Nemo 7 spijkerbroeken (als nieuw) en 7 shirtjes voor 7,00

Dan nog een Spiderman pak met ingebouwde spierballen aan alle kanten (echt een heel raar gezicht). En de klapper een nieuw salontafeltje voor 25.00 (heb net de prijssticker ontdekt van 349.00 )

Oh en een voetbalshirt dat was dan weer minder.

Hoe gaat het met Vitootje en pootje? En Erwtelien kun je weer alles zien? En Starrenmeis eet je heel veel ijs?

Inad, is er al een buikenfoto van jou te bewonderen? Ben erg benieuwd!
De tiramisu is uit de super, dus zal met de rauwe eieren wel meevallen

Ik eet ook cakebeslag trouwens

Spidermanpak

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heeft hij toch zijn shirt van dat buurtclubbie van jullie gekregen?
Vish, toevallig heeft Ier er vanmorgen een gemaakt, zal em even op Hyves zetten straks (nu zo eerst eten, we doen een leftover maaktijd )

Goede score op de markt hoor, wow En zijn er ook foto's te bewonderen van t spidermanpak?

Ik eet ook Tiramisu en eigenlijk van alles zonder er echt bij na te denken. Ook wel eens beslag inderdaad, maar alleen om te proeven dus ook niet echt veel. Bij Chica maakte ik me ook al niet zo'n zorgen, maar net iets voorzichtiger met kaasjes enzo. Maar tis echt moeilijk om rauwmelkse kaas te vinden hier in NL, dus nu denk ik daar nauwelijks bij na. Rauw vlees is enige dat ik echt niet eet, maar doe ik sowieso al bijna nooit. Filet Americain is echt vies

Wij zijn naar R'dam geweest vandaag en Ier is weer wat kleding rijker. Hij heeft op zich best veel, maar koopt nooit iets nieuws dus sommige dingen zijn niet meer zo geschikt voor werk.
Ja man daar zitten gewoon wormen enzo in

Rauwmelkse kaas is heul makkelijk te vinden hoor, gewoon bij meneer Heijn

Erg lekker, vooral de Blue Stilton met port.

Zitten er gaten in iErenkleding?
Blue Stilton en rode port is één van de meeste heerlijke combinaties op aarde. Hemels! (wat een contradictie!)

Zoontje van vriendin had ook zo'n spidermanspierbundelpak. Manneke was zelf een bonenstaak. Pak was zeer lachwekkend!

Beentje van Vito gaat wat beter!
Loretta is De Mol. Punt.
O ja beentje, had niet gereageerd, sorry. Maar dat het wat beter gaat!
Nog net geen gaten, Star

Oja, hmm, die Bluestiltonportkaas ken ik, yum. Had em nog niet gemist want was em een beetje vergeten

Fijn dat het met beetje van Vito wat beter gaat Ga je nog wel naar de HA?

Buikfoto op Hyves en in NS.
Fijn van Vito-been!
Peas on earth!
Wat een mooie foto, Inad! Je kijkt er ook zo zwanger op!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh das leuk om te horen Lieve reacties van jullie ook

Hoe doe je zwanger kijken dan?
Zwanger kijken is lief kijken. Inad kijkt echt zwanger. Mooie foto's!

En dan gewoon onwijs takke sjacherijnig zijn vaak en je vriend afsnauwen met zo'n lieve blik
Je bent echt prachtig Inad, dat chagrijnige valt er vast bij in het niet (of niet )

Moest vandaag voor uitstrijkje, krijg ik eerst op mijn kop omdat ik eigenlijk elk jaar moet en sinds 2004 niet meer was geweest. oeps sorry, had het druk enzoow.

Kon ze daarna mijn baarmoedermond niet vinden. Nou ik zeg hij zit er echt in hoor. Wilde eigenlijk zeggen dat ze de spinnenwebben even opzij moest schuiven maar toch maar niet gedaan.

Maar goed, nu 3 weken zenuwen dus.
Ja die is niet zomaar weg inderdaad baarmoedermond

voor zenuwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven