December 2006 - deel 2
zaterdag 20 juni 2009 om 23:02
Vriendinnetje van me die twee jaar geleden trouwde, had zelfs een jurk gehuurd, rood. God ze was echt prachtig!
Wanneer gaat het gebeuren eigenlijk?
Falcon, Leah gaf ook nooit wat aan, heel irritant. En ze heeft ook geen vaste pies- of poepmomenten, dus kon er geen peil op trekken. Aan het begin zetten we haar elk half uur wel op de pot.
Wanneer gaat het gebeuren eigenlijk?
Falcon, Leah gaf ook nooit wat aan, heel irritant. En ze heeft ook geen vaste pies- of poepmomenten, dus kon er geen peil op trekken. Aan het begin zetten we haar elk half uur wel op de pot.
zaterdag 20 juni 2009 om 23:06
zaterdag 20 juni 2009 om 23:10
ik kan t eigenlijk ook niet maar ik zal wel moeten. ik kan niet even gaan slapen in de avond en dan weer wakker worden voor een late fles. Dan blijf ik liever wakker.
En had je keus dan bij Aims? Ik kan echt niet kiezen om Rosanne maar niet te geven. Ja een uurtje later kan wel als ik echt zin heb in een nachtvoeding *not*
En had je keus dan bij Aims? Ik kan echt niet kiezen om Rosanne maar niet te geven. Ja een uurtje later kan wel als ik echt zin heb in een nachtvoeding *not*
zaterdag 20 juni 2009 om 23:18
"zou kunnen" interpreteerde ik als: zou ik wel willen, maar het gebeurt niet, dat afwisselen. Maar je legt daarna uit dat het een hele andere reden heeft. Dat was wel een pijnpunt van mezelf, haha, ik vond het verschrikkelijk dat altijd maar alleen voor de voeding op te moeten draaien, want kolven deed ik al op mijn werk natuurlijk, dus niet voor de momenten dat we thuis waren.
zaterdag 20 juni 2009 om 23:21
Hihi, Vent zegt net, wat doe je eigenlijk op dat forum (hij is geen computerman), dus ik hem letterlijk deze pagina laten zien, met de avatars enzo en de postingen, zegtie, denken zij dat jij er zo uitziet?
Trouwens, morgen ga ik lasagne maken (lees: kant-en-klaar-dolmio-pakket) maar Vent lust geen kaas. Iemand een alternatief wat ik over zijn kan kan strooien?
Trouwens, morgen ga ik lasagne maken (lees: kant-en-klaar-dolmio-pakket) maar Vent lust geen kaas. Iemand een alternatief wat ik over zijn kan kan strooien?
zaterdag 20 juni 2009 om 23:24
quote:TheNurse schreef op 20 juni 2009 @ 23:14:
Woehahhaa!
[afbeelding]
Praaachtig, Nurse.
Wij hebben hier binnenkort weer multiculturele dag op de creche, en mijn moeder heeft een kitch delfsblauwe-plaatjes-lappie van de markt gehaald en er twee overgooiertjes voor de meisjes van gemaakt, ben benieuwd (ze is hier over een paar weken en dan neemt ze het mee).
Vorig jaar had ik een grieks jurkie voor Leah en gelogen dat het NLs was
Woehahhaa!
[afbeelding]
Praaachtig, Nurse.
Wij hebben hier binnenkort weer multiculturele dag op de creche, en mijn moeder heeft een kitch delfsblauwe-plaatjes-lappie van de markt gehaald en er twee overgooiertjes voor de meisjes van gemaakt, ben benieuwd (ze is hier over een paar weken en dan neemt ze het mee).
Vorig jaar had ik een grieks jurkie voor Leah en gelogen dat het NLs was