December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trouwfoto's zijn nog van voor het digitale tijdperk , maar ik zal even op HM en ingescande foto zetten.

Ik had trouwens toen zwartgeverfd haar (beetje alto).
Vriendinnetje van me die twee jaar geleden trouwde, had zelfs een jurk gehuurd, rood. God ze was echt prachtig!

Wanneer gaat het gebeuren eigenlijk?

Falcon, Leah gaf ook nooit wat aan, heel irritant. En ze heeft ook geen vaste pies- of poepmomenten, dus kon er geen peil op trekken. Aan het begin zetten we haar elk half uur wel op de pot.
Falcon David slaapt door van 7 tot 7 zeg maar (kan natuurlijk een uur verschillen). Rosanne nog niet. Die krijgt een fles om half 12 en dan weer om een uur of 6.

En Brian slaapt vanavond ook niet door blijkbaar want die is om het half uur wakker met iets onduidelijks.
Oef ik vind het knap dat je nu nog wakker bent. Met Leah deed ik ook een late voeding, maar met Aims nooit gedaan, kon simpelweg niet mijn ogen open houden na 22 uur.
o, ik beloof te veel, ik heb helemaal geen ingescande foto's van de trouwdag. Moet ik maar snel eens doen, want stel dat een brand ons fotoalbum vernietigt.
Hmm wat ik zie is me net iets te glanzend zeg maar. Denk toch dat ik voor een mooie Jottumjurk ga.
ik kan t eigenlijk ook niet maar ik zal wel moeten. ik kan niet even gaan slapen in de avond en dan weer wakker worden voor een late fles. Dan blijf ik liever wakker.

En had je keus dan bij Aims? Ik kan echt niet kiezen om Rosanne maar niet te geven. Ja een uurtje later kan wel als ik echt zin heb in een nachtvoeding *not*
Oef, mar dan kunnen jij en P de fles van half 12 wel afwisselen, kun je af en toe vroeg naar bed, lekker!

Dat is een nadeel van borstvoeding, je moet wel opblijven voor die late voeding..
Oef nee zij had ook de voeding nog nodig hoor, maar ik kon het echt niet, was zo, zo moe die eerste paar maanden. Werd liever om 2 uur 's nachts wakker dan.
ja we zouden kunnen afwisselen ja. doen we niet erg vaak maar kan wel
Oh ja, dat was BV inderdaad, dus altijd ik "de klos".
Ooohh, ik kom echt hele mooie jurken tegen tijdens het google-en!
o god weer een pijnpunt? (aan Oef, ik denk aan het koken)
weet je wat t is. Ben zo blij dat ik 'savonds wat tijd voor mezelf heb dat ik toch snel tot half 12 hier zit. En Peet ook.

Gister ben ik nog wel weggeweest trouwens. Dat is wel het voordeel van nog maar 1 baby aan de late voeding.
Woehahhaa!

hoezo heb je dat tegen mij Falcon. Heb ik zoveel pijnpunten? Of begrijp ik t niet?
nee, sorry, ik interpreteerde het verkeerd.
nou ik ga dr vandoor. Brian wil niet slapen is steeds overstuur en wil in ons bed slapen.

Geen idee waarom opeens
"zou kunnen" interpreteerde ik als: zou ik wel willen, maar het gebeurt niet, dat afwisselen. Maar je legt daarna uit dat het een hele andere reden heeft. Dat was wel een pijnpunt van mezelf, haha, ik vond het verschrikkelijk dat altijd maar alleen voor de voeding op te moeten draaien, want kolven deed ik al op mijn werk natuurlijk, dus niet voor de momenten dat we thuis waren.
Hihi, Vent zegt net, wat doe je eigenlijk op dat forum (hij is geen computerman), dus ik hem letterlijk deze pagina laten zien, met de avatars enzo en de postingen, zegtie, denken zij dat jij er zo uitziet?

Trouwens, morgen ga ik lasagne maken (lees: kant-en-klaar-dolmio-pakket) maar Vent lust geen kaas. Iemand een alternatief wat ik over zijn kan kan strooien?
mijn aanstaande:

Nou ik ga ook een fles maken, en slapen!

Slaap lekker allemaal,

x
quote:TheNurse schreef op 20 juni 2009 @ 23:14:

Woehahhaa!

[afbeelding]

Praaachtig, Nurse.

Wij hebben hier binnenkort weer multiculturele dag op de creche, en mijn moeder heeft een kitch delfsblauwe-plaatjes-lappie van de markt gehaald en er twee overgooiertjes voor de meisjes van gemaakt, ben benieuwd (ze is hier over een paar weken en dan neemt ze het mee).

Vorig jaar had ik een grieks jurkie voor Leah en gelogen dat het NLs was
Pfffff Anjatje... geen enkele kaassoort?
aah, schatje Klets!

Ainne: het eerset wat mij te binen schiet is: meng broodkruim met parmezaanse kaas (geraspt), dat geeft een lekker zoutig korstje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven