December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
oja dat Grieks maar waarom moet het elke keer NLs zijn? Je vooeeelt je niet eens NLs
joh Falcon ik snap je wel hoor. Ik heb ook veel pijnpunten haha maar ja ik ga dat niet allemaal hier neerknallen. Geen zin in.

Brian zn probleem is opgelost. Hij wilde fietsen...

Peet heeft m laten zien dat t donker is buiten en dat hij niet kon spelen nu en toen was t goed. simpel eigenlijk.

Ainne nee sorry geen suggesties voor kaas-alternatief. pizza bestellen zonder kaar?
Vond hij je avatar maar lelijk Ainne?
Broodkruim had ik ook aan gedacht, maarre, hele stomme vraag, hoe DOE je dat? Heb geen food processor of hoe dat ook mag heten.

Inderdaad helemaal geen kaas, dus ook geen kwarktaart, want dat heet cheesecake hier en hij gelooft niet dat dat niets met kaas te maken heeft...
Pizza eet ie ook niet.
whahaha, die Brian. Ik dacht dat hij gedroomd had, of een druk dagje moest verwerken.

Welterusten!
das raar ik zie al die plaatjes niet die jullie plakken. zeker weer iets van internet explorer 8.

Nou ja ik ga de fles ook maken.
o gewoon een of twee plakken brood met je handen verkruimelen, er kunne best grote stukjes tussen zitten. Het kan wel in een machine, maar dat hoeft niet, kost je alleen wat meer tijd
quote:Kletsmajoor schreef op 20 juni 2009 @ 23:25:

oja dat Grieks maar waarom moet het elke keer NLs zijn? Je vooeeelt je niet eens NLsHet is ook wel een beetje raar, wat mij betreft zijn de meisjes Iers, ze hebben een Iers paspoort. Maar ja, ze willen natuurlijk zoveel mogelijk verschillende dingen daar en Vent is ook niet Iers natuurlijk, maar wat is er nou typisch Engels?
quote:Oef schreef op 20 juni 2009 @ 23:28:

das raar ik zie al die plaatjes niet die jullie plakken. zeker weer iets van internet explorer 8.Nee ligt niet aan jou, de luie mutsen hebben hun plaatjes niet tussen [IMG] en [/IMG] geplakt
pfff moet ik helemaal gaan klikken dan om ze te zien.

morgen weeer een nieuwe forum dag.

truste meisjes!

x
Oh thanks, Falcon, doe ik dat dan inderdaad
Slaap ze Oefepoefie
hahaha

mzzl dan!
wel! maar doet t blijkbaar niet via die site

broodkruim... ja dat gebruikt oliver ook vaak in zn recepten...

oud brood gebruiken dat 'raspt' makkelijker (oud brood= even buiten de zak bewaren)

gistvlokken

Ik heb edelgistvlokken van Dr Ritter, te koop in de natuurwinkel. Dit is niet hetzelfde als gist om brood te bakken. Het wordt eerder gebruikt om een kaasachtige smaak te bekomen. Als je een ovengerecht maakt, bijvoorbeeld lasagne, dan moet je het mee de oven in doen.

Je kan er zelf een soort vegan parmesan mee maken:

- 1 portie gistvlokken

- 2 porties cashewnoten (ik vind die van de wereldwinkel het lekkerst)

- zout

Alles fijnmalen in een vijsel, en je vegan parmesan is klaar.

of noten
of gewoon veel saus bovenop en helemaal geen kaasvervanger...
Ook ik ga slapen! xoR net een schone broek aangegeven en wat hoestsiroop, nu slaapt ze ook weer.

Trusten!
Wtf zijn gistvlokken? En wasda in het Engels? maar goed als het een kaassmaal heeft mot ie het toch niet denk ik.

Ik doe er sowieso kaas op voor ons, maar de bovenste sauslaag is die witte saus (toch?) dat lijkt me niet echt een gezellig aanzicht zeg maar. Misschien een laagje pasta weer?

Nou ja, ik verzin het ter plekke wel.'t Is voor maandag trouwens, dan kan ie het zo in de oven schuiven om op te warmen (hij kookt altijd doordeweeks).

Morgen staat het roast chicken op het menu, we doen altijd een traditionele roast in het weekend, lam, beef pork of nu dus kip.
Zo, avond `stappen' zit er op. Nu is P de hort op. Was wel leuk, bandjes avond. Veel bekenden. Maar goore cola light.

Ik ga morgen met de kindjes op stap als P aan het werk is dus heb geen zin om brak te zijn dan. Dus ik ga zo lekker naar bed. Mijn zus gaat ook mee met zwager en nichtjes. Leuk. Timo vond het al helemaal spannend.

Oef heb niet op hm gelezen maar knuffel voor jou en hoop op een goede nacht voor je !!!!

Rest van de meiden ook truste !!
Welterusten, ik ga ook.
Nou dan neem ik nog maar een biertje dan *psshht*.

Vent en ik doen wedstrijdje wie er het langste op kan blijven. Weet nu al dat ik ga verliezen, want het is zijn uitslaapochtend morgen en knowing my luck is Aims om tien over zes van de partij.
ja maar das toch nie eerlijk als híj uit kan slapen...

Wat zijn jullie toch lekker traditioneel met je roast op zondag heb je nog recepten?

yeast flakes.... (merk rapunzel )
en die witte saus is denk ik bechamelsaus? Maar daar hoef je toch niet mee te eindigen? Dan eindig je gewoon met een flinke laag rode saus... of wat (rode) pesto ofzo (op de rode saus)? zit lekker veel olie in...
En met een laagje pasta bedoel je zo'n lasagnevel? of saus? want zo'n lasagnevel zou ik niet aanraden als laatste laag
Klinkt lekker he 'yeast flakes'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven