A perfect day again...
vrijdag 19 juni 2009 om 18:02
Hartstikke lief Fussie maar ik heb (nog) geen hondje. Ik check nu wel elke dag de dierenasielssite.. echt schrikken dat daar dagelijks nieuwe honden bijkomen, maar voornamelijk te ver weg.. ik ga niet even 8 uur rijden voor een hondje. Echt niet!
En ik ben erg kritisch, want het dier moet én betrouwbaar zijn bij kinderen én alleen kunnen zijn. Als ik het heb, wil ik het niet meer terug moeten brengen.
Maar.. nu ben ik volgende week bij m'n zus (bij Yasmijn in de stad) en daar is een lieffff hondje.. echt een droppie.. alleen niet zeker of hij alleen kan zijn en/of met kleine kinderen kan.. ~zucht~
En ik ben erg kritisch, want het dier moet én betrouwbaar zijn bij kinderen én alleen kunnen zijn. Als ik het heb, wil ik het niet meer terug moeten brengen.
Maar.. nu ben ik volgende week bij m'n zus (bij Yasmijn in de stad) en daar is een lieffff hondje.. echt een droppie.. alleen niet zeker of hij alleen kan zijn en/of met kleine kinderen kan.. ~zucht~
Later is nu
vrijdag 19 juni 2009 om 22:07
Joepie weekend!!!!!
Vandaag voor de vijfde dag alcoholvrij maar morgen mag ik een wijntje.. hihi ik neem manlief voor vaderdag uiteten in een nieuw restaurantje waar ik hele goeie verhalen over heb gehoord en waar ze ook verrassingsmenu's hebben en daar zijn we dol op.
Dus kom maar op!
Maar eerst morgen 7,5 km hardlopen ( althans dat is de planning van manlief.. of ik het volhou is natuurlijk een tweede!)
Nou fijn weekend allemaal!
Vandaag voor de vijfde dag alcoholvrij maar morgen mag ik een wijntje.. hihi ik neem manlief voor vaderdag uiteten in een nieuw restaurantje waar ik hele goeie verhalen over heb gehoord en waar ze ook verrassingsmenu's hebben en daar zijn we dol op.
Dus kom maar op!
Maar eerst morgen 7,5 km hardlopen ( althans dat is de planning van manlief.. of ik het volhou is natuurlijk een tweede!)
Nou fijn weekend allemaal!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
vrijdag 19 juni 2009 om 22:50
Dreamer, is gewoon goed dat je kritisch bent want het hondje moet wel bij jullie passen, dan heb je er het meeste plezier van.
Freak, super dat je al 5 dagen alcoholvrij bent, dat doe je goed!!
Hier een druk weekend, we waren zelf al druk afgelopen week en alles is nog niet klaar en nu zijn we de spullen van zoon ook weer aan het verhuizen, hier naar toe. Pfff het wordt vol.
Ohh vandaag wel erg leuk, had een week of 3 geleden in de aanbieding bij de hema nieuwe gordijnen besteld en die waren klaar. Heel erg blij mee!
Jullie ook allemaal een heel fijn weekend!
Freak, super dat je al 5 dagen alcoholvrij bent, dat doe je goed!!
Hier een druk weekend, we waren zelf al druk afgelopen week en alles is nog niet klaar en nu zijn we de spullen van zoon ook weer aan het verhuizen, hier naar toe. Pfff het wordt vol.
Ohh vandaag wel erg leuk, had een week of 3 geleden in de aanbieding bij de hema nieuwe gordijnen besteld en die waren klaar. Heel erg blij mee!
Jullie ook allemaal een heel fijn weekend!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 19 juni 2009 om 23:32
Je hebt gelijk Jasmine, qua hondje.. wijze woorden! (ik krijg nl. de neiging toch maar zo ééntje uit te kiezen, maar wat een onzin.. )
Overigens ook goed dat we de afspraak afgezegd hebben, want LD is niet lekker en gaat nu niet sporten. Ze is niet echt ziek, maar een weekendje sporten, kamperen en weinig slaap lijkt me niet slim.
LE heeft een vriendje logeren. Dat is volgens mij de eerste keer! Hij was ook redelijk opgewonden en brutaal! Kwam ook nog zo'n 45 minuten te laat thuis, dus volgende week geen vriendjes. Pff... Ik kon vriendje ook niet naar huis sturen (wat ik ook vrij rigoureus gevonden zou hebben) want z'n moeder is weg.
Heb LD gezegd dat ze in mijn bed mag kruipen, als ze last heeft van de jongens. Heb zo het gevoel dat ik niet alleen slaap vannacht Ik ga maar eens kijken, want ik zal ook niet lang slapen denk ik, vannacht
Overigens ook goed dat we de afspraak afgezegd hebben, want LD is niet lekker en gaat nu niet sporten. Ze is niet echt ziek, maar een weekendje sporten, kamperen en weinig slaap lijkt me niet slim.
LE heeft een vriendje logeren. Dat is volgens mij de eerste keer! Hij was ook redelijk opgewonden en brutaal! Kwam ook nog zo'n 45 minuten te laat thuis, dus volgende week geen vriendjes. Pff... Ik kon vriendje ook niet naar huis sturen (wat ik ook vrij rigoureus gevonden zou hebben) want z'n moeder is weg.
Heb LD gezegd dat ze in mijn bed mag kruipen, als ze last heeft van de jongens. Heb zo het gevoel dat ik niet alleen slaap vannacht Ik ga maar eens kijken, want ik zal ook niet lang slapen denk ik, vannacht
Later is nu
vrijdag 19 juni 2009 om 23:50
Mooi motto Dream. En wat Jas zegt over hond, idd wel het wijste ja... maar wel lastig.
Goed van je Freak! Sliep (wat een raar woord...) je de eerste avonden ook slechter, als in slecht in slaap komen, en wakker worden enzo? Ik heb een keer een experimentje gedaan met 1 week geen vino, en was de eerste avonden onwijs moe (toen wel ineens op tijd naar bed) en werd steeds wakker. Twee of drie avonden ofzo, daarna was het afgelopen en sliep ik prima.
Veel plezier zondag met uit eten en succes met je 7,5 km, goed man!
Leuk Jas, nieuwe gordijnen. Foto?
Over gordijnen gesproken, hoe is het met die van jou Thee, hangen ze al, of nog niet, door verbouwingsperikelen? Ben je alweer terug van eiland?
Goed van je Freak! Sliep (wat een raar woord...) je de eerste avonden ook slechter, als in slecht in slaap komen, en wakker worden enzo? Ik heb een keer een experimentje gedaan met 1 week geen vino, en was de eerste avonden onwijs moe (toen wel ineens op tijd naar bed) en werd steeds wakker. Twee of drie avonden ofzo, daarna was het afgelopen en sliep ik prima.
Veel plezier zondag met uit eten en succes met je 7,5 km, goed man!
Leuk Jas, nieuwe gordijnen. Foto?
Over gordijnen gesproken, hoe is het met die van jou Thee, hangen ze al, of nog niet, door verbouwingsperikelen? Ben je alweer terug van eiland?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 20 juni 2009 om 20:50
zaterdag 20 juni 2009 om 23:42
Relax ze dan morgen Jas! Ik heb morgen een hoop te "doen", maar allemaal leuke dingen. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. En vanaf dinsdag is het zomer geloof ik......
Vandaag een kansloze trip naar Loosdrecht gemaakt, vlgd week zondag is de sloepentocht, waar we aan meedoen (met boot van vrienden, hun boot ligt in Loodreccht). Als je meevaart kun je een tas kopen, 25 euro voor 4 personen, met hapjes en drankjes, etc. Ik vandaag dus voor 2 van die tassen daarheen.... gisterochtend de verkoop begonnen, gistermiddag om 14u tassen uitverkocht. Nah ja.
Maar we mogen gelukkig wel gewoon meevaren, ondanks dat we dan geen sloepentochtvaantje aan de vlaggenmast hebben hangen. Lekker belangrijk ook . Het ziet ernaar uit dat het heel mooi weer gaat worden dan, dus ik heb er zin in!
Vandaag een kansloze trip naar Loosdrecht gemaakt, vlgd week zondag is de sloepentocht, waar we aan meedoen (met boot van vrienden, hun boot ligt in Loodreccht). Als je meevaart kun je een tas kopen, 25 euro voor 4 personen, met hapjes en drankjes, etc. Ik vandaag dus voor 2 van die tassen daarheen.... gisterochtend de verkoop begonnen, gistermiddag om 14u tassen uitverkocht. Nah ja.
Maar we mogen gelukkig wel gewoon meevaren, ondanks dat we dan geen sloepentochtvaantje aan de vlaggenmast hebben hangen. Lekker belangrijk ook . Het ziet ernaar uit dat het heel mooi weer gaat worden dan, dus ik heb er zin in!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 20 juni 2009 om 23:45
Oh ja, mijn ouders zijn weer terug van vakantie, waren naar familie in Engeland. Er waren ook vrienden mee, voor een paar dagen. Hadden zichzelf eigenlijk uitgenodigd. Aardig stel, maar zij is heeeeeel erg druk.
Gaan mijn ouders hen na paar dagen naar vliegveld brengen, zegt mijn oom (die het er helemaal mee gehad had, dat drukke gedoe) tegen mijn vader; "make sure she gets on the plane"...
Gaan mijn ouders hen na paar dagen naar vliegveld brengen, zegt mijn oom (die het er helemaal mee gehad had, dat drukke gedoe) tegen mijn vader; "make sure she gets on the plane"...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 21 juni 2009 om 11:40
Hahahaha Dee!
Jammer dat de tassen met hapjes al uitverkocht waren.
Weer een fiets van zoon gestolen. Heb er zo de balen van! Dit maal de kroegfiets, waarvan het achterlicht afgefikt was, eigenlijk niks meer opzat, alleen geschikt om van a naar b te komen. Je gelooft het toch niet dat mensen zo'n fiets stelen maar het hangslot was doorgeknipt. Bah, bah, kunnen mensen nou niet eens met hun poten van andermans spullen afblijven?
Laatst was hier in de flat ook een fiets gestolen, van iemand anders. Maar er hangen inmiddels camera's en daarop was niet te zien dat iemand de fiets mee naar buiten nam. De mensen van wie de fiets was hebben een briefje opgehangen met uitleg waarom ze de fiets nodig hadden etc en de volgende dag stond de fiets er weer.
Niet te geloven dat zelfs mensen in de flat hier van anderen uit de flat fietsen stelen. Echt ruk. Kan me daar zo kwaad over maken.
Goed, sorry voor mijn geklaag. Verder is het redelijk goed, hopelijk ga ik relaxen vandaag.
Jammer dat de tassen met hapjes al uitverkocht waren.
Weer een fiets van zoon gestolen. Heb er zo de balen van! Dit maal de kroegfiets, waarvan het achterlicht afgefikt was, eigenlijk niks meer opzat, alleen geschikt om van a naar b te komen. Je gelooft het toch niet dat mensen zo'n fiets stelen maar het hangslot was doorgeknipt. Bah, bah, kunnen mensen nou niet eens met hun poten van andermans spullen afblijven?
Laatst was hier in de flat ook een fiets gestolen, van iemand anders. Maar er hangen inmiddels camera's en daarop was niet te zien dat iemand de fiets mee naar buiten nam. De mensen van wie de fiets was hebben een briefje opgehangen met uitleg waarom ze de fiets nodig hadden etc en de volgende dag stond de fiets er weer.
Niet te geloven dat zelfs mensen in de flat hier van anderen uit de flat fietsen stelen. Echt ruk. Kan me daar zo kwaad over maken.
Goed, sorry voor mijn geklaag. Verder is het redelijk goed, hopelijk ga ik relaxen vandaag.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 21 juni 2009 om 20:22
hoi thee!
He demoiselle.. klopt de eerste 3/4 nachten raar tot moeilijk geslapen en toen was het over!
Gisteren echt goddelijk gegeten en gedronken.. toen nog naar oude kroeg van ons en dat was weer bar gezellig
Nu weer alcoholvrij ( kijk als we dat zo eens vol kunnen houden ben ik dik ( oh nee dun tegenwoordig hihi) tevreden.
Tsk ging ik vanmiddag even langs mijn ouders met een vaderdagaardigheidje waren ze niet eens thuis.. nou ja zeg!
Oh erg he jas van dat fietsen stelen ik word daar ook zo ongelooflijk nijdig over ... iedereen moet gewoon van andermans spullen afblijven. Klaar.. ongeschreven wet.
Langste dag vandaag.. jammer dat het zo koud is buiten maar goed.
Vandaag lekker op tijd naar bed en morgen fris weer op.
Er komt morgen een bedrijf om onze twee stoffen banken te reinigen van de pis van een vriendinnetje van Minifreak die iedere keer een ongelukje had.. de verzekering dekt dat gelukkig!
oh de 7,5 km is niet gelukt maar ik vind 6 ook een prima prestatie... volgende week weer nieuwe kansen zeg ik dan maar.
nou ik zwaai even naar iedereen en zeg FIJNE AVOND en tot morgen!
He demoiselle.. klopt de eerste 3/4 nachten raar tot moeilijk geslapen en toen was het over!
Gisteren echt goddelijk gegeten en gedronken.. toen nog naar oude kroeg van ons en dat was weer bar gezellig
Nu weer alcoholvrij ( kijk als we dat zo eens vol kunnen houden ben ik dik ( oh nee dun tegenwoordig hihi) tevreden.
Tsk ging ik vanmiddag even langs mijn ouders met een vaderdagaardigheidje waren ze niet eens thuis.. nou ja zeg!
Oh erg he jas van dat fietsen stelen ik word daar ook zo ongelooflijk nijdig over ... iedereen moet gewoon van andermans spullen afblijven. Klaar.. ongeschreven wet.
Langste dag vandaag.. jammer dat het zo koud is buiten maar goed.
Vandaag lekker op tijd naar bed en morgen fris weer op.
Er komt morgen een bedrijf om onze twee stoffen banken te reinigen van de pis van een vriendinnetje van Minifreak die iedere keer een ongelukje had.. de verzekering dekt dat gelukkig!
oh de 7,5 km is niet gelukt maar ik vind 6 ook een prima prestatie... volgende week weer nieuwe kansen zeg ik dan maar.
nou ik zwaai even naar iedereen en zeg FIJNE AVOND en tot morgen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
maandag 22 juni 2009 om 00:28
Hai meiden, leef nog, moe toch behoorlijk forummoe.
Thee bedankt voor de update per mail!
Gister naar een metalfestival met broer geweest/ Metallica gezien, Korn en iets wat ik niet kende en graag zo had gehouden (Slipknot) mens wat een bagger zeg....
Vaderdag leverde Lionel een leuke zelf geschilderde steen op ( ) en een tasje voor de nieuwe camera
Thee bedankt voor de update per mail!
Gister naar een metalfestival met broer geweest/ Metallica gezien, Korn en iets wat ik niet kende en graag zo had gehouden (Slipknot) mens wat een bagger zeg....
Vaderdag leverde Lionel een leuke zelf geschilderde steen op ( ) en een tasje voor de nieuwe camera
dinsdag 23 juni 2009 om 10:23
Goed Freak, *thumbs up* !!
Wat balen van fiets Jas, ik kan daar ook zo pissig om worden. Afblijven!
He Cay! Lief vaderdagkadootje.
Ik ga ergens in augustus naar Pearl Jam, nooit geweest, lijkt me erg gaaf.
Wat een weer he
Wat balen van fiets Jas, ik kan daar ook zo pissig om worden. Afblijven!
He Cay! Lief vaderdagkadootje.
Ik ga ergens in augustus naar Pearl Jam, nooit geweest, lijkt me erg gaaf.
Wat een weer he
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 23 juni 2009 om 15:38
Hey Cay, leuk dat je even langswaait! Jammer dat je nog steeds forummoe bent.
Pearl Jam, ben er ook nooit geweest maar deze beelden & muziek vind ik echt geweldig, die moet ik af en toe luisteren.
Dreamer, hoe bevalt je nieuwe baan?
Thee, dank je wel voor je update!
Freak, 6 km is hartstikke goed!
Pearl Jam, ben er ook nooit geweest maar deze beelden & muziek vind ik echt geweldig, die moet ik af en toe luisteren.
Dreamer, hoe bevalt je nieuwe baan?
Thee, dank je wel voor je update!
Freak, 6 km is hartstikke goed!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 23 juni 2009 om 16:14
Oooh, is dát Pearl Jam
Ik denk dat Elvis daar in het publiek stond, Jasmine!
Nieuwe baan bevalt goed. Ben sinds gisteren echt website aan 't bijhouden.. nu nog andere indeling en vormgeving.. ik vind daar vanalles van, maar moet met anderen overleggen. Over vormgeving heb ik ook echt de balle verstand, natuurlijk. Heb geen marketing of niets gedaan.
En inderdaad knap Freak, 6 km.. mijn doel was ooit 2 tot 3x per week 5 km.. vond ik al heel wat.. Wel leuk toch dat ik 1x die 5 km heb kunnen lopen, namelijk op m'n 40e verjaardag
Ik denk dat Elvis daar in het publiek stond, Jasmine!
Nieuwe baan bevalt goed. Ben sinds gisteren echt website aan 't bijhouden.. nu nog andere indeling en vormgeving.. ik vind daar vanalles van, maar moet met anderen overleggen. Over vormgeving heb ik ook echt de balle verstand, natuurlijk. Heb geen marketing of niets gedaan.
En inderdaad knap Freak, 6 km.. mijn doel was ooit 2 tot 3x per week 5 km.. vond ik al heel wat.. Wel leuk toch dat ik 1x die 5 km heb kunnen lopen, namelijk op m'n 40e verjaardag
Later is nu
dinsdag 23 juni 2009 om 20:57
hihihi Dreamer... dat vind ik een mooie van je op je 40e verjaardag.
Mijn streven ( op streefgewicht zijn op mijn 40e verjaardag) heb ik nu bijna bereikt.
En die 5 km loop ik al ( en eigenlijk vind ik 1 keer in de week 3 en 1 keer 5 km ) per week wel ok. misschien trainen tot 10 en dan vind ik het ok. Ik sport natuurlijk ook nog op de sportschool
Gisteren een uur gespint en 's-avonds nog een uur body balance gedaan ( combi van Yoga tai chi en pilates) echt zalig!
Vanochtend weer een uurtje bbb en vanmiddag was ik hulpouder op de kinderboerderij. Hartstikke leuk en prachtig weer! maar men vermoeiend!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ook nog eens ongesteld dus ik voel me K.t en ik snak naar een wijntje.
Heb net uitgebreid mijn coach gemaild maar ik raak dat onbestemde onrust gevoel niet kwijt GRRRRR
effe lekker in de tuin is er ook niet bij want beide buren zijn hun tuintje aan het ophogen ( hoeven wij lekker niet meer want ons terras/vlonder hebben we toen meteen onderheid ( mm schrijf je dat zo? ) maar rust is daar ook niet te vinden.
En ik wil zo graag even ontspannen en relaxt ( met eenwijntje het liefste) even lekker mijn boek lezen.
Mmmm zondigen is menselijk toch?
Nou eerst maar een sigaretje en kijken hoe sterk ik ben.
Kus aan allen en ik zwaai even hartelijk naar Caylin!!!!
Pearl Jam... nee vind ik bagger... manlief kan het wel waarderen ( helaas grin!)
Fijne avond allen en geniet aankomende dagen van het mooie weer!
Mijn streven ( op streefgewicht zijn op mijn 40e verjaardag) heb ik nu bijna bereikt.
En die 5 km loop ik al ( en eigenlijk vind ik 1 keer in de week 3 en 1 keer 5 km ) per week wel ok. misschien trainen tot 10 en dan vind ik het ok. Ik sport natuurlijk ook nog op de sportschool
Gisteren een uur gespint en 's-avonds nog een uur body balance gedaan ( combi van Yoga tai chi en pilates) echt zalig!
Vanochtend weer een uurtje bbb en vanmiddag was ik hulpouder op de kinderboerderij. Hartstikke leuk en prachtig weer! maar men vermoeiend!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ook nog eens ongesteld dus ik voel me K.t en ik snak naar een wijntje.
Heb net uitgebreid mijn coach gemaild maar ik raak dat onbestemde onrust gevoel niet kwijt GRRRRR
effe lekker in de tuin is er ook niet bij want beide buren zijn hun tuintje aan het ophogen ( hoeven wij lekker niet meer want ons terras/vlonder hebben we toen meteen onderheid ( mm schrijf je dat zo? ) maar rust is daar ook niet te vinden.
En ik wil zo graag even ontspannen en relaxt ( met eenwijntje het liefste) even lekker mijn boek lezen.
Mmmm zondigen is menselijk toch?
Nou eerst maar een sigaretje en kijken hoe sterk ik ben.
Kus aan allen en ik zwaai even hartelijk naar Caylin!!!!
Pearl Jam... nee vind ik bagger... manlief kan het wel waarderen ( helaas grin!)
Fijne avond allen en geniet aankomende dagen van het mooie weer!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
dinsdag 23 juni 2009 om 23:09
quote:jasmine schreef op 23 juni 2009 @ 15:38:
Pearl Jam, ben er ook nooit geweest maar deze beelden & muziek vind ik echt geweldig, die moet ik af en toe luisteren.
Mooi nummer Jas!! Die vind ik ook geweldig. Verder ben ik ook niet zo'n enorme PJ fan (hoewel ik nog wel wat andere nummers ook goed vind), ga op uitnodiging mee, en heel mss mogen we mss wel back stage, maar dat is een te herkenbaar verhaal voor hier.
Ook achterlijk, ik forum nu via Mozilla, maar als ik dan jouw link aanklik krijg ik melding dat ik nieuwe versie Adobe moet downloaden... ga ik dan naar Explorer dan kan ik m wel gewoon aanklikken. Zucht, stomme techniek.
Pearl Jam, ben er ook nooit geweest maar deze beelden & muziek vind ik echt geweldig, die moet ik af en toe luisteren.
Mooi nummer Jas!! Die vind ik ook geweldig. Verder ben ik ook niet zo'n enorme PJ fan (hoewel ik nog wel wat andere nummers ook goed vind), ga op uitnodiging mee, en heel mss mogen we mss wel back stage, maar dat is een te herkenbaar verhaal voor hier.
Ook achterlijk, ik forum nu via Mozilla, maar als ik dan jouw link aanklik krijg ik melding dat ik nieuwe versie Adobe moet downloaden... ga ik dan naar Explorer dan kan ik m wel gewoon aanklikken. Zucht, stomme techniek.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 24 juni 2009 om 00:03