Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

quote:Juud_ schreef op 19 juni 2009 @ 20:38:

Mal krijgt Jonathan taart en wat voor een taart (koemelkvrij) maak je dan? Ik heb een recept voor een appeltaart maar is er ook nog iets anders wat ze mogen? En weet jij zo welke koekjes hij mag?Toen Jonathan 1 werd heb ik een koemelkvrije appeltaart gemaakt. Maar ik weet niet meer wat ik erin deed. Er zijn ook wel sites waar je taart kunt bestellen die koemelkvrij zijn. Dat hebben we gedaan toen Jonathen werd gedoopt. Je moet het even aan de diëtiste vragen, die kan je zo een hele lijst geven en ook het recept.
Stressed is just desserts spelled backwards
Haai haai....

Pffff man is met mijn mams en zijn zus en haar vriendin naar de Ordina open. Hier dus ook even spitsuur vanavond. En Thijmen was vanmiddag in slaap gestort en dan krijg ik hem dus echt niet wakker...zijn jas uitgedaan, rechtop zetten etc. En nu is meneer dus nog steeds wakker, zelfs een bad met weltrusten spul en een fels warme melk helpen niet .

Met Lars ben ik met afbouwen begonnen, ik heb wel een voorraad BV in de vriezer maar zie het verder afkolven echt niet zitten. Misschien als ik vaker een tevreden kind zou hebben wel, maar hij is nooit echt blij na het eten door de reflux, is best zielig. Gisteren zat ik dan ook weer even erdoorheen. Maar ik wil dus een combi doen, dus FV en BV. Kijken of dat gaat ben nu aan het uitzoeken wat een aardig schema is want meneertje wil dus op 24 uur nog steeds 7 voedingen, dus dat zouden 3 tijdens de KDV uren zijn en de rest er omheen. Maar ik kan me niet voorstellen dat mijn (.)(.) dat snappen.

Straks komt op di oma en op woensdag KDV en do wordt het de eerste 11 weken even schipperen want voor die dag was er nog geen plaats op het KDV.

Zo dat was het hier even
Amalia, klinkt goed zeg daar in NY. En hoe bedoel je verslaafd aan ons Heel veel plezier nog!

Mal,

Star, ik heb dat topic nooit gezien. Ik heb er nog weinig last van, nog wel wat kleine plekjes maar ja... Het is bij mij bijna verdwenen door die lichttherapie in combinatie met een hoge dosis vitamine B12. Zal ik daar ook eens neergooien.

Wat een "gezellig"gedoe op je werk, zeg het dan meteen zeg als ze toch niet van gedachten veranderen...Kan ik zo slecht tegen dat eromheen draaien. Heel veel succes met je zoektocht!

Bridges, je had helemaal gelijk met je Decemberfolders, over twee weken zit ik weer lekker tussen de Sinterklaasspullen. En volgende week moet Thijmen op de foto voor de speelgoedfolder, ben benieuwd hoe hij dat gaat doen. Hihi, wij gebruiken op ons werk al onze eigen kinderen voor die folder, scheelt in de model kosten.

Oh zusje aan de skype uit Capetown tot zo
Zo dat duurde weer langer dan gedacht, gelukkig komt ze over twee weken thuis. Dan is ze alweer een half jaar weggeweest.

Eens kijken hoe vroeg we dan op Schiphol moeten staan, kan ze eindelijk haar nieuwe neefje vastpakken. Die heeft ze nu alleen nog maar via de webcam gezien. Zal wel wennen zijn voor haar denk ik want de laatste maanden heeft ze alleen maar met hele kleine en zwaar zieke kindjes gewerkt en dan komt onze beer.

Dames alvast een prettig weekend, wij weer druk dus weinig hier.

Jinny, veel succes! Vind het super van je wat je allemaal doet zo AM

Bam, hier ook nog ff; X
Goeienacht allemaal,

Even bijkomen op hotelkamer, pfff kan niet meer!

Vandaag naar Central Park, had lief gereserveerd bij The Boat House (oa uit 27 dresses). Zoooo romantisch! Echt gaaf. Morgen 6 jr getrouwd, maar toen zat het al vol,dus maar vandaag gedaan. Heerlijk gegeten, echt leuk.

5th avenue, even staan kijken naar de rij mensen die stonden te wachten op het uitkomen van de nwe IPhone, leuk hoor. Liepen nog even door het beeld van het (live?) verslag hiervan op CNN, ha ha.

Wéér de halve GAP leeggekocht (ai ai, dat wordt schrikken thuis als de creditcard afschrift binnen komt!).

Vanmorgen boven op de Empire State Building gestaan. Hoog!! Gaaf!!! en erg rustig, hoera! Normaal kan je uuuuuuren in de rij staan maar om een of andere reden hadden we het enorm getroffen en waren binnen 20 minuten boven. Echt super.

Nou, op zoek naar een hapje eten! Doei!!!
Waa, Amalia, wat gaaf, die NY berichten! Meer meer!

Bijgelezen maar niks blijven hangen, maar wilde wel perse Bam nog even heel erg bedanken voor de pakjes!!

En Star en \:hug voor de zeikerds op werk, Mal een voor de crematie en het slechte nieuws, Juud en Jinn voor de drukte en Enka voor het aanstaande eind van het verlof...

Trusten!
Het gaat hier niet zo lekker. Jonathan heeft vandaag al 4 korte aanvallen gehad. Gisteren 3, dus hebben we contact gehad met het plaatselijke zkhs, of er wat gedaan kan worden aan de krentenbaard, want sinds hij dat heeft is de epi terug en de zalf helpt gewoon niet. Dus toen zei de kinderarts dat hij zei dat het niet kon komen door de krentenbaard, en ik zei weer dat als Jonathan maar de kleinste ontsteking heeft dat we dat meteen merken, maar nu moesten we maandag maar weer eens bellen. Dus vanmorgen het WKZ gebeld, maar die bellen niet terug. Hij is fijn... En ik heb overal gewrichtspijn dus doe heel rustig aan, de vorige keer dat ik zoveel pijn had kreeg ik daarna koorts.

Maar goed, wat een leuk bericht Amalia, the Boat House, dat heb ik wel eens gezien in een film! Inderdaad mooi zeg en romantisch!!! Gefeliciteerd met je 6 jaar getrouwd!
Nou, als we het niet meer vertrouwen wordt Jonathan opgenomen... ik wacht dan toch maar de kinderarts af maandag of er iets sterkers gegeven kan worden voor de krentenbaard.
WKZ zei dat dus Mal?
ja dan word hij in het wkz opgenomen
He getver Mal, . Weet je wel zeker dat het krentenbaard is? Dat duurt toch nooit zo lang?
Hel, wat een tijdstip, geen wonder dat er niks blijft hangen....

Amalia, geweldig wat jij aan het doen bent!!!! Nou ja, mijn dorp is heus ook wel leuk .

Enka, wat heerlijk dat je zus al weer bijna terugkomt. Wat is dat snel gegaan zeg!
quote:Jinny schreef op 20 juni 2009 @ 18:55:

He getver Mal, . Weet je wel zeker dat het krentenbaard is? Dat duurt toch nooit zo lang?Ja, het ziet er wel uit als krentenbaard maar het zit in zijn 'kieuw'. Jonathan heeft bij elk oor een klein gaatje zitten, dat is een aanlegfout (zie je bijna niks van verder) maar daar zit het dus in, en ik smeer dus al 5-6 weken die fusidin erop, maar dat helpt niet, want ik kom niet bij alle bacteriën. Ze hebben wel eens uitgelegd dat elke foetus kieuwen heeft en die groeien dicht en dat is bij Jonathan niet gebeurd.
Iedereen een gezellige vaderdag gewenst!!!

Hoe is de nacht gegaan Mal?

Iedereen een gezellige vaderdag!!! Man had enorme vertraging vannacht, dus die heeft in het logeerbed geslapen, ik ben vanochtend met de twee venten al naar de bakker geweest voor verse broodjes, een super gezellig, spontaan, ontbijt daar gehad met twee vriendjes van oudste en hun moeder, en net een mislukt ontbijt op bed gemaakt voor man, die over een uurtje al weer weg moet.
Hoe is het vannacht gegaan Mal?

voor jullie Jin.
Dank voor hug Star, altijd goed! Maar ik ben vrolijk hoor (op bromchitisaanval van jongste na gisteravond... bah). Maar vertel eens aan tante Jin, hoe gaat het bij jullie? Hoe is het met de allergie van Ceetje, verheugt ze zich op haar zusje? Vier je vaderdag? Ben je heel sjaggie en depri en zo van je werk?
Oei, weer aan de verstuiver enzo dus gisteravond? Nu zeker een moei kereltje?

Ceetje heeft nu weer twee prachtige rode ogen, lijkt wel een wasbeertje met die kringen om haar ogen. Snot zit weer door hele koppie :-S

Ze kijkt erg uit naar haar zusje, geeft buik steeds kusjes en wil baby knuffelen en weet ook al hoe de baby uit mijn buik komt, te weten 'als de baby groot genoeg is dan komt er een deurtje in je buik en dan komt de baby eruit'

Vaderdag; Cee heeft iets geknutseld en ik heb een chocotaartje, voor de rest niets. Even kijken of we nog iets gaan doen vandaag. Wilde graag naar Waterloo, maar daar is het nu een beetje te laat voor.

Ja, heb best een behoorlijke dip op het moment. Alleen maar zin om te huilen eigenlijk.
Damn, wat een lange post voor mijn doen
Oh Star, dat klinkt niet leuk, van dat huilen. Jij krijgt je terug en nog eentje extra . Ik kan me voorstellen dat je erg baalt (understatement). Daar heb je je zoveel jaren voor ingezet. En als het nou echt niet kan..., maar onwil is echt STOM. Arme Ceetje, hooikoorts? Dan hoop ik dat het snel regent. Aha, de eerste biologieles heeft ze dus al gehad .
Dank voor de

Die biologieles heeft ze zelf verzonnen hoor, zolang ze er niet naar vraagt, ga ik niks vertellen. Veel te lastig
Dan bof je dat je geen jongetje hebt . Hoe komt dat mamma, grote pippi? Oh, nu is pippi weer klein!
Ja, leg dat maar eens uit in Jip en Janneke taal.
Star het is ook niet leuk zoals het gaat op je werk (weet de juiste woorden niet te vinden) kan me ook voorstellen dat het niet meer fijn is om naar het werk te gaan.

Zo, een deurtje in de buik. Dat klinkt wel heel makkelijk, zo zou ik best willen bevallen

Jinny, klinkt gezellig jullie vaderdag. Jammer dat Jinnyman er maar zo kort is.

De aanvallen van Jonathan zijn nu overdag, dus de nacht is wel goed gegaan. Het is sowieso vandaag rustiger (afkloppen) morgen maar eens met de kinderarts bellen.

M kreeg een heel leuk kado van het KDV, een zelfgeschilderd lijstje met een hele leuke foto erin dat Jonathan lachend op de kop hangt, en dan staat er als tekst op dat hij ondersteboven is van papa. Ik heb hem een BBQ gegeven, dus die hopen we deze week te kunnen gebruiken (mooi weer!)
Mal, hoe is het met je neefje trouwens?

Ik moet nog 11 dagen werken, dus die kom ik wel door, kan nu echt aftellen tot verlof

Ja dat deurtje klinkt niet verkeerd hè? Al hoop ik niet dat kind voorspellende gaven heeft en dat ze met deurtje keizersnee bedoelt

Leuk idee kadootje van KDV!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven