Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
zaterdag 20 juni 2009 om 21:17
zondag 21 juni 2009 om 12:40
Viva mag blij zijn met zo'n groep enthousiaste en fanatieke groep forummers die door blijven ( proberen te) forummen ondanks de ellende met die foutmeldingen. Anders was dit forum allang aan zijn einde. Ik blijf het ook proberen maar het houdt een keer op vrees ik. Zou zonde zijn, het is een hartstikke leuk forum maar dit helpt het gewoon om zeep
zondag 21 juni 2009 om 13:05
ik snap best dat jullie graag de weinige forummers die blijven willen behouden. Maar om nu elke keer als ik van Viva naar een andere site wil IE vast te laten lopen gaat me echt veel te ver.
Ik heb ook de kater, alleen geen last ervan, netjes boven in zn hok. (geen speciale instellingen in IE ingesteld) en verder regelmatig de onveilige script melding, maar daar erger iok me niet aan omdat ik na op niet sluiten te klikken gewoon verder kan gaan.
Ik heb ook de kater, alleen geen last ervan, netjes boven in zn hok. (geen speciale instellingen in IE ingesteld) en verder regelmatig de onveilige script melding, maar daar erger iok me niet aan omdat ik na op niet sluiten te klikken gewoon verder kan gaan.
zondag 21 juni 2009 om 13:59
Ik zie regelmatig nieuwe forummers, of forummers die hier een poosje niet geweest zijn melden dat ze problemen hebben. Is het een idee dat als je het forum opent er een melding komt? Iets van: Foutmeldingen en erafgegooid worden horen bij het Vivaforum. We zijn (al heel lang) druk bezig dit op te lossen.
zondag 21 juni 2009 om 15:51
Ben ook nauwelijks meer op het forum door al die meldingen. Zei nog gekscherend voor m'n vakantie dat ik nadien vast blij een foutloos forum aan zou treffen. Kon aantal weken geleden toch echt niet verzinnen/bedenken dat het nog steeds zo gaat.
Lezen doe ik nog hier en daar maar per dag mider, posten nauwelijks. Ook ga ik nog steeds IE niet vervangen door / aanvullen met iets anders.
Knap dat sommige forummers nog de moed hebben te forummen cq foutmeldingen te blijven plaatsen.....
Lezen doe ik nog hier en daar maar per dag mider, posten nauwelijks. Ook ga ik nog steeds IE niet vervangen door / aanvullen met iets anders.
Knap dat sommige forummers nog de moed hebben te forummen cq foutmeldingen te blijven plaatsen.....
zondag 21 juni 2009 om 19:33
zondag 21 juni 2009 om 19:40
Het is hier een uitlaatklep voor gefrustreerde forummers. De angels en Naomi komen hier af en toe hun excuses aanbieden voor alle ellende. En MichelR, een techneut die erg zijn best doet om het probleem op te lossen komt hier heel af en toe even een mededeling plaatsen. Kortom: er wordt heeeeeeeeeel hard gewerkt om tot een oplossing te komen. Alleen is die oplossing na 2/3 maanden nog steeds niet in zicht.
zondag 21 juni 2009 om 21:55
Elke keer als ik wil inloggen, krijg ik de melding "bewerking is afgebroken".
Zolang ik niet inlog, kan ik wel gewoon meelezen.
Ik heb IE 6.
Ik heb zo'n dag of 3 helemaal niet kunnen inloggen en dus ook niet kunnen posten. Vanavond kan ik eindelijk weer inloggen zonder eruit gegooid te worden. Dus snel maar alles posten wat ik al die dagen al wilde doen.
En o ja: ik ben niet van plan om iets anders te downloaden om op dit forum te kunnen. Puur uit principe, omdat ik vind dat het forum onder alle besturingssystemen of browsers, of hoe je dat ook noemt, moet werken. Op andere sites heb ik totaal geen problemen met IE, dus het ligt echt aan dit forum.
Verder deel ik alle frustraties met de anderen hier, terwijl ik nog maar 2 weken de problemen heb. Ik begrijp dat een aantal anderen het al veel langer hebben.
Ik neig er wel naar dan maar een ander forum te zoeken, waarop ik normaal kan posten, zonder er aldoor uit te worden gegooid als ik in wil loggen.
Zolang ik niet inlog, kan ik wel gewoon meelezen.
Ik heb IE 6.
Ik heb zo'n dag of 3 helemaal niet kunnen inloggen en dus ook niet kunnen posten. Vanavond kan ik eindelijk weer inloggen zonder eruit gegooid te worden. Dus snel maar alles posten wat ik al die dagen al wilde doen.
En o ja: ik ben niet van plan om iets anders te downloaden om op dit forum te kunnen. Puur uit principe, omdat ik vind dat het forum onder alle besturingssystemen of browsers, of hoe je dat ook noemt, moet werken. Op andere sites heb ik totaal geen problemen met IE, dus het ligt echt aan dit forum.
Verder deel ik alle frustraties met de anderen hier, terwijl ik nog maar 2 weken de problemen heb. Ik begrijp dat een aantal anderen het al veel langer hebben.
Ik neig er wel naar dan maar een ander forum te zoeken, waarop ik normaal kan posten, zonder er aldoor uit te worden gegooid als ik in wil loggen.
zondag 21 juni 2009 om 23:08
Ik heb nog nooit zoveel foutmeldingen gehad als vandaag. Jemig. Telkens bewerking afgebroken en niet als ik iets specifieks deed (dus zowel als ik op 'laatste' klikte om een topic te openen, als ik gewoon op de titel klikte, als ik een reactie wilde plaatsen). Ik forum wel via mijn wat tragere laptop, en de afgelopen weken vooral via de gewone pc. Maar zo erg als vandaag is het nog niet geweest. Overigens op beide werk ik met IE. Op z'n simpelst.
maandag 22 juni 2009 om 02:20
Wat irritant zeg! hier ook nog steeds de melding "bewerking afgebroken" en soms een andere melding(weet niet wat voor een want ik lees t niet eens meer)) en ook die k*tkat!
Vind het ronduit belachelijk waarom al die reclames en veranderingen terwijl je niet eens een forum op een simpele manier draaiende kan houden? belachelijk dat dit nu al zoveel weken duurt(nog effe en het is maanden) ik kom hier ook steeds minder want werkelijk waar de lol is er nu echt af. En hier ook een die uit principe niets anders installeert...pff hoe moeilijk kan het zijn om dit probleem op te lossen?
Maar goed het antwoord zal zijn:"er wordt hard aan gewerkt"
Vind het ronduit belachelijk waarom al die reclames en veranderingen terwijl je niet eens een forum op een simpele manier draaiende kan houden? belachelijk dat dit nu al zoveel weken duurt(nog effe en het is maanden) ik kom hier ook steeds minder want werkelijk waar de lol is er nu echt af. En hier ook een die uit principe niets anders installeert...pff hoe moeilijk kan het zijn om dit probleem op te lossen?
Maar goed het antwoord zal zijn:"er wordt hard aan gewerkt"
maandag 22 juni 2009 om 06:57
quote:misschicken schreef op 22 juni 2009 @ 06:51:
Wanneer is die rondleiding op de technische afdeling?Geloof jij nog steeds dat er echt een tecnische afdeling bestaat die zich met het forum bezig houdt? Als ik aan de Viva-techneuten denk zie ik ergens een zolderkamertje waar iemand rokend en zuipend achter een PC hangt en af en toe denkt: shit ik moet ook nog zorgen dat het Vivaforum weer op de rails komt. Nah...kan morgen wel.
Wanneer is die rondleiding op de technische afdeling?Geloof jij nog steeds dat er echt een tecnische afdeling bestaat die zich met het forum bezig houdt? Als ik aan de Viva-techneuten denk zie ik ergens een zolderkamertje waar iemand rokend en zuipend achter een PC hangt en af en toe denkt: shit ik moet ook nog zorgen dat het Vivaforum weer op de rails komt. Nah...kan morgen wel.
maandag 22 juni 2009 om 08:06
quote:misschicken schreef op 22 juni 2009 @ 07:00:
Ja, daarom wil ik het zien Heb even op de site van React gekeken. Mooie site waar ze pronken met wat ze allemaal doen. Staat daar ook gewoon het Vivaforum tussen. Denk dat ze die er beter vanaf kunnen halen want dat zij de techneuten zijn van een forum dat al maanden niet functioneert lijkt me niet echt goede reclame voor de zaak. Zal ze nog een mailtje sturen en vragen of ze rondleidingen geven aan gefrustreerde Vivaforummers.
Ja, daarom wil ik het zien Heb even op de site van React gekeken. Mooie site waar ze pronken met wat ze allemaal doen. Staat daar ook gewoon het Vivaforum tussen. Denk dat ze die er beter vanaf kunnen halen want dat zij de techneuten zijn van een forum dat al maanden niet functioneert lijkt me niet echt goede reclame voor de zaak. Zal ze nog een mailtje sturen en vragen of ze rondleidingen geven aan gefrustreerde Vivaforummers.
maandag 22 juni 2009 om 09:37
Heb vanmorgen in mijn baldadigheid een mail naar React gestuurd. Ook al antwoord terug, dat vind ik dan wel weer netjes. Alleen de oplossing die geadviseerd wordt om nu dan maar FF te installeren vind ik weer niks. Heb al Chrome ipv IE en vind het nu wel goed. Er moet gewoon een goed werkend forum komen ongeacht welke browser je gebruikt. Maar er wordt hard gewerkt het probleem op te lossen, ok ik geef ze dan nog een weekje het voordeel van de twijfel...