Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Ik zou jou bijna wat tips geven in jouw zoektocht naar een geschikte ruimte. Totdat ik zag dat je weer een complotachtig bericht deelde. Jammer de Bammer.
En miss kost me dat karmapunten, maar soit.
Een klas vol kleuters is niet mijn favoriete doelgroep. Onvoorbereid invallen niet mijn favoriete bezigheid. De combinatie van beiden......
Ik heb het overleefd, en de kinderen ook!
Henk-und-Roelie schreef:
27-10-2022 18:12
Die tuinman is getrouwd, jammerdebammer.
Ach wat heb je aan mooie blauwe ogen als je het snoeiafval toch zelf op moet ruimen :) Zucht ...
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Tief toch op met dat vuurwerk!
.... hoe moeilijk is het je typt het gewoon in google en bam 50 hits... :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Muselet schreef:
27-10-2022 21:10
Ach wat heb je aan mooie blauwe ogen als je het snoeiafval toch zelf op moet ruimen :) Zucht ...
Ja,... :sigh:
maar het zal ook wel niet in zijn schema hebben gepast om het zomaar, zonder afspraak, weg te brengen. Zoveel verstand heb ik niet van tuinmannen :lol:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ik ga kruimelappeltaart maken, thnx to the foto van Sabeltandcavia.
Mét slagroom uiteraard :D
Henk-und-Roelie schreef:
29-10-2022 13:34
Ja,... :sigh:
maar het zal ook wel niet in zijn schema hebben gepast om het zomaar, zonder afspraak, weg te brengen. Zoveel verstand heb ik niet van tuinmannen :lol:
Wel van woest aantrekkelijke toch :hyper:
Het is wat het is
Joppie schreef:
29-10-2022 13:51
Wel van woest aantrekkelijke toch :hyper:
Nee, hahaha, ook al niet :lol:
Zit mijn haar eindelijk eens geweldig, heb ik helemaal niets op de agenda staan waar ik het kan showen :'(
lemoos2 schreef:
29-10-2022 15:49
Zit mijn haar eindelijk eens geweldig, heb ik helemaal niets op de agenda staan waar ik het kan showen :'(
Je kunt gaan Omelglen de hele dag :lightbulb:
Of de brandweer bellen voor brand ( die er niet is ) dan heb je gelijk een squad mensen op je stoep.
Boodschappen bestellen van diverse supermarkten uit de omgeving en thuis laten bezorgen.
Een pizza bestellen.
Henk-und-Roelie schreef:
27-10-2022 18:12
Die tuinman is getrouwd, jammerdebammer.
Misschien heeft hij een vrijgezelle net zo knappe broer/neef die een enthousiaste amateur kok is? En jou een schatje gaat vinden?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Jullie denken stoer te zijn door je gaspedaal door te trappen om sneller te zijn en anderen in te halen bij het stoplicht of om gewoon weg te scheuren. Nou van mij en mijn vriend krijgen jullie geen aandacht. Wij vinden dit namelijk niet stoer,maar wel erg dom en nog erg gevaarlijk ook. Wel eens eraan gedacht dat je iemand anders erin mee kunt sleuren? Zeker niet! Iets anders kunnen jullie toch niet. Doe toch gewoon normaal man!

Maar daarnaast heb ik vanmiddag ook weer iets moois meegemaakt. Ik zag een echtpaar met hun zoon met het downsyndroom heerlijk genieten van een portie patat en moest opeens aan mijn broer denken die ook een zwaar handicap had. Ik had net een broodje voor mijn vriend en mij besteld en de mensen zaten in de buurt en leverden net hun dienblad in. Ik glimlachte en vroeg aan hun of ze lekker hadden gegeten. Hun zoon gaf mij een hand en keek me aan. Ik maakte een praatje met hem en met zijn ouders en hij hield mijn hand vast en glimlachte. Wat een mooi moment! Ja,ze hadden lekker zitten smullen. Hij vond het leuk dat ik een praatje met hem maakte en ik vond het prachtig om hem zo te zien glimlachen. :heart:
Je pense donc je suis
dianaf schreef:
29-10-2022 16:19
Misschien heeft hij een vrijgezelle net zo knappe broer/neef die een enthousiaste amateur kok is? En jou een schatje gaat vinden?
Nee :nope: ik wil alleen hem.
Henk-und-Roelie schreef:
29-10-2022 20:17
Nee :nope: ik wil alleen hem.

Die "hemmen" zijn vaak zo lastig om voor jezelf alleen te krijgen, voor je het weet moet je dan weer met een probleem naar het relaties topic toe. :-?
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
God dit wordt een lange dag eerste dag wintertijd. Later weet je niet beter maar de overgang is goed waardeloos.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
lemoos2 schreef:
29-10-2022 15:49
Hahaha komt mij bekend voor.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ja joh, flikker gewoon een complete barbecue en matras bij het plastic afval. Dat nemen ze vast wel mee.
stiekem voel ik me aangesproken maar :

Afbeelding

GIRL BYE :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dat ik het een soort van eer zou vinden om jou te helpen? Jij ziet het ook niet allemaal scherp meer.
Nog zes.
Ik lig in een deuk om het Dunglish van de Nederlandse voorwerker van de glasvezelboer die een groepje Polen, Roemenen en Litouwers moet aansturen.

Voorwerker: “If you are the boss what you would do? No Pjotr you not listening. I am the boss but me ask you what would you do”

En dan Pjotr heel droog: “When you have decided who’s boss you can come back ‘cause I have three different instructions. Let us do our work and you can go think it over what you’re supposed to do”

Voorwerker: “Pjotr it’s a uhm uhm example. Just a thinking exercise. You pretend you the boss. What would you do?”

Pjotr: “Do you want us to dig or try te make out what you want?”

:rofl:
Egocentrisch ben je. Bijna knap hoe groot de puinhoop is die je van je leven hebt gemaakt. Het grootste deel van afgelopen weekend zijn we bezig geweest om vrij letterlijk de shitzooi achter je kont op te ruimen. Alles in het appartement was te vies om aan te pakken. Als het aan je schoondochters had gelegen was alles over het balkon de container in gegaan, je hebt het aan je zoons te danken dat er nog wat meubilair en kleding naar de opslag is gegaan. Voor de zoveelste keer zorgen je zoons dat je er geen omkijken naar hebt en dat je leven zorgeloos verder gaat. Maar een bedankje? Niks hoor. En maar klagen. Naar mens.
The owls are not what they seem
Ik haaaaaaaaaaat Halloween, maar partner en kids vieren het maar al te graag :roll:
Voor iedereen een groene tuin
Ik wil echt dingen doen of laten voor het milieu en ook zeker voor onze maandelijkse bizar hoge energierekening, dus braaf de thermostaat een graadje lager, maar jeetje, ik heb het zo koud!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven