Mei muts, jouw muts?

01-05-2007 21:27 701 berichten
Een variant op Remma :P
Ich gehe so ins bed. Gutenacht allen und bis morgen Mädel!
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook, trusten!
Pam, dat vind ik ook raar, van die soldaten! Niet echter over

nagedacht. Had hier laatst ook iets raars; Liz was buitenspelen, kwam

ze thuis om te eten, had ze een cornetto in haar hand. Had een moeder

(woont ook aan het plein) cornetto's uitgedeeld. Beetje vreemd hoor.

Een waterijsje kan ik me nog voorstellen maar een cornetto om half

zes?! Bovendien ken ik 't hele mens niet. Ze weet niet eens of Liz die

dingen wel mag hebben, voor 't zelfde geld heeft ze één of andere

allergie. Raar toch?

Afijn, ik ben relaxed. Gisteravond lekker in bad geweest (wel weer shit

geslapen, opeens spoken ze beiden weer) maar goed. Redelijk oké

opgestaan. Liz naar school en Bel zit zowaár lekker TV te kijken. Even

rust in de tent.
Meave of Remma, heeft één van jullie Zoyla's e-mailadres voor mij?
Toen Mini van de week om kwart voor 5 een raketje kreeg van de buurman was ik daar ook niet zo blij mee. Verpest toch de eetlust.

Balen van dat gespook Es. Speciale reden of gewoon weer zo'n fase?

Mannie was vanmorgen weer zo lief; Pamman vroeg aan hem hoeveel papa van hem houdt, doet hij zijn armpjes helemaal wijd en zegt 'ooooooooveeeeee'

O+
Es, ik heb het wel, maar geef het liever niet zomaar door. Hoop dat je dat niet erg vind. Ik wil natuurlijk wel iets voor je doorsturen...

Zo, hier niet wat opzeggingen kdv gedaan. Voor Jootje omdat hij naar school gaat na de zomervakantie en voor Vietje omdat hij dan naar een nieuw kdv gaat. Nieuw kdv en nso gebeld of ze twee weken eerder mogen komen. Kan ook. Mooi zo.

Hm, ijsjes uitdelen tegen etenstijd is sowieso niet handig, maar ik geef nooit zomaar wat aan een kind waarvan ik niet zeker weet of het mag. Komt misschien door de allergieen van mijn eigen kinderen...

Grinnik, Vietje zit naast me op de bank met twee telefoons te spelen. "Bejjuh,.... Ajooooo" Schattig. Nu gaat hij de koekjestrommel plunderen.

En nou ben ik weer helemaal vergeten wat ik allemaal gelezen heb.

Oh ja Sok, voor ik de huisarts bel... weet jij of er tabletjes ofzo zijn die je kinderen van 3 mag geven tegen allergische reacties op muggenbulten? Jootje zit nu al helemaal onder en krijgt meteen van die grote schijven. Hij moet ook huilen en zegt dat het pijn doet. Er zat er eentje onder zijn voet en hij kon niet eens meer normaal lopen. Is dit huisartsmateriaal of kan ik gewoon een soort anti-histaminedingetje halen ofzo?
Ik heb al even iets in de ak geschreven, maar heb helaas niet zoveel tijd meer.

Ik moet nog schoenen kopen voor de mutsenmiet©Remma.

Later!
Sok, ik heb een vraag voor jou ik de AK gezet.

IJsjes uitdelen aan andere kinderen tegen etenstijd vind ik een beetje vreemd ja. Uberhaupt.

Irritant Meave, van die megamuggenbulten. Was het wel een mug? :P

Remma, lastig met die reistijden, maar solliciteren kan geen kwaad toch? Ik begin er niet meer aan, lang reizen, half uur, 3 kwartier van deur tot deur max. vind ik mooi zat. En liefst nog iets waar ik op de fiets heen kan :P

Zo, ik mag nu lekker 2 weken wegblijven bij de gyn, en daarna weer pas over 2 weken want dan zijn wij op vakantie, dat scheelt.

Ik heb ontzettend honger nu, ik ga boterhammen smeren. Toch was ik afgevallen, volgens mij hield ik met het warme weer veel vocht was.
Hoi Citro:ík heb aan antwoord in AK gezet.

Meave: vermoed dat je de huisarts al wel gebeld hebt: ik denk dat dat wel het verstandigste is. er zijn wel een aantal antihistaminica die onder de drie jaar mogen (bv promethazine) maar dat moet toch op recept. Vervelend trouwens, die galbulten: jeuk is echt afschuwelijk.

Raar van die ijsjes: zou ik ook niet zo snel zomaar doen en al helemaal geen cornetto's!

Vanmorgen weer gezwommen met Poek en zowel zij als ik waren daarna erg moe. en dus om alles brullen: dat je sokken aanmoet, dat je niet mee het restaurant van het zwembad in mga, dat je niet zomaar de straat op mag rennen, dat je moeder wel eens een kop koffie wil drinken en niet voor 100000e keer Barbapappa voor wil lezen.

ben ook nog alleenstaand vanavond, maar mag niet mopperen, want sokman was dat maandag en is dat morgen en zaterdag. Bofkont.;)
Wat zielig, zulke bulten. Hier reageren ze ook wat heftig, vooral Mini maar zij wordt ook altijd gebeten.

Pffffff, ben moe.
Nu ik er over nadenk; ik heb bij mijn kinderen eigenlijk nog nooit

bulten gezien. Nu slapen ze onder een klamboe, maar die was eigenlijk

voor de sier. :) Ook praktich dus.

Hebben net eerste 10-minuten gesprekje gehad van liz dat was heel

positief, ben er helemaal blij van. Het kwam erop neer dat Liz goed in

haar vel zit, goed zelfstandig kan werken en spelen maar ook graag en

vaak met andere kindjes speelt. Dat ze niet op de voorgrond treedt maar

niet te bang is om iets te zeggen. Kortom, postief allemaal.

Meave, begrijpelijk! Ik heb je gemaild.
Fijn Es, altijd leuk om over je kind te horen dat het zo goed gaat!
Goedemiddag bijna meisjes,

Allemaal druk met de voorbereidingen voor morgen?

Heb weinig te vertellen eigenlijk. De waterpokken bij Mannie zijn echt op hun retour. Prettig dat hij er zo weinig last van heeft gehad.
Hi!

Wat is dat fijn Es om zulke dingen te horen over je kind! 

En fijn dat de waterpokken geen problemen hebben opgeleverd Pammie.

Ik heb gisteren de hele dag gewinkeld. Had dagje vrij en moest wat kadootjes kopen, wilde eigenlijk helemaal geen kleren kopen, maar ik moest aan het eind van de middag Koekenman bellen of hij me op wilde komen halen met de auto, ik kreeg het allemaal niet meer mee :D En het fijne was: ik heb veel leuke dingen voor weinig gekocht, ik ben er de hele avond nog blij van geweest. En nog steeds.

Gisteren tijdens het koken hield Koekenman de kinderen even bezig, en dan is zijn idee van educatief bezig zijn om met de kinderen in de tuin regenwormen uit de grond te trekken en de kinderen dan 1 voor 1 de keuken in te sturen met zo'n vies beest in hun handen. Kijk mama!! :? Getver.

Ik vind cornetto's uitdelen om half zes heeel raar. Als Koekenjongetje naar de buren gaat heeft hij daar ook altijd binnen 10 minuten een lollie of iets dergelijks te pakken. Buurjongetje komt ook wel eens door de heg snoep aangeven. Ik vind dat echt vervelend. Of buurvrouw zegt om twaalf uur: oeps, ik heb koekenjongetje net een ijsje gegeven, is dat wel handig ivm de lunch? Nee dus...

Sokje, ik moest erg lachen om je verhaal van Poek, hoe herkenbaar. Wij hebben zelf ook een Barbapapa boek, dat ik ook liever niet meer dan 50x per dag voorlees.

Veel plezier op jullie meeting morgen, gaan jullie iets actiefs doen of gewoon mutsen? ik ben ws pas zondag/maandag weer online.
Irritant Koek, zeker als het de buren zijn! Mijn buurvrouw heeft er ook

een handje van, maar ze vraagt het wel altijd eerst. Gelukkig.

En dames, geloof het of niet, Liz en ik komen net te keuken uit;

resultaat, prachtige scones! De jam en mascarpone liggen al in de auto.

(Bij wijze van spreken!) :D

Of had iemand anders nou ook scones? Nou ja, dan hebben we lekker veel.
Klinkt goed Es! En leuk dat het zo goed gaat met Lizzy op school. Met Nippi gaat het geloof ik ook wel goed, die is weer eens uit spelen. Nippa ligt te slapen, dus zomaar tijd voor mezelf (o jee, ik hoor haar alweer).

Koeky, het zal je niet meer verbazen maar we gaan high-tea doen. En ik ben trouwens van plan een cake te bakken, altijd goed toch?
Hmm, eens kijken wat mijn aandeel voor morgen kan zijn. Volgens mij hebben we de bonbons nog niet gehad. Zal straks een bij onze banketbakker kijken, die heeft vaak heeeeeerlijke chocola.
Uh oh... ik wist wel dat ik iets had vergeten! :$ 

Es kijken of ik morgen nog tijd heb. 

Regenwormen, brrr. Ik heb ze wel eens vastgehouden, omdat ik dochter niet bang voor "beestjes" wilde laten worden en dus zelf tijdens een educatief momentje het goede voorbeeld moest geven.  

Is mislukt trouwens, want vriendinnetje is bang voor spinnen (zelfs die van microscopisch formaat) en dus gaat de ontdekking van een spin tegenwoordig gepaard met veel gegil en een dramatisch: "Ja, je weeeeet toch dat ik bang voor spinnen ben?!"

Maarreh Koeky, leuk zo'n man!

Fijn zo'n positief 10-minuten-gesprek! Hier gaan beide oudsten ook als een speer. Maar toch blijft het ook wel leuk om dat eens een keer van een "deskundige" te horen.

Goed dat de waterpokken hub hoogtepunt gehad hebben. Ik kreeg gister een sms'je van vriendin dat haar middelste ook waterpokken heeft. En wij zijn er zondag nog geweest, vandaar. Ws. is de incubatietijd dan al geweest, of niet? Zal wel even googelen.
Oh scones jammie! Qua eten gaat het zeker goed komen denk ik :D.

Degene met die wallen dat ben ik morgen. Geen avond thuis deze week, voor het eerst drie dagen werken en ga zo maar door. Maar (voor de duidelijkheid) ik vind het super om jullie morgen te zien hoor!

Zo nog even Mini eten geven en dan naar bed.

Verano...wel komen hoor!
Hahaha, ik kom wel, maar ik heb niks gemaakt, bedoelde ik.

En maak je geen zorgen over je wallen, ik ben immers al 38 (need I say more?) :D
Oh maar je kan morgenochtend toch nog snel wat maken ;).

En ik kom uit een zeer rimpelige familie met behoorlijke wallen, dus ik ben wel wat gewend hoor :D.
En diegene met wallen, rimpels en pukkels dat ben ik. Nee serieus, de zwangerschap hormonen doen mijn huid geen goed dus laat de fototoestel maar thuis Remma :P

Enne, ik ga morgen ook nog even hartige taart bakken want we waren vandaag de boodschappen voor de taart vergeten mee te nemen :?

Dan duik ik nu gauw mijn bed in.
quote:Oh scones jammie! Qua eten gaat het zeker goed komen denk ik :D.

Nou ja, ik heb nog even gevoeld, maar misschien is het een beter idee als we ermee gaan kogelstoten.

Nee serieus. Erg lang vers blijven die dingen niet. Nu ga ik zo zwemmen met Bel'o'bel en daarna kom ik jullie kant op.
O ja en ik ging gisteravond ff een wijntje drinken bij een vriendin

hier om de hoek en lag vervolgens véél te laat en ietwat beschonken in

bed.

Ik doe dus leuk mee met de rimpels en wallen. :D

(Alhoewel, Annabel heeft net Amazing Discovery opgezet en ik hoor nu

dat er een créme is die álle rimpels en wallen doen verdwijnen. Er

gloort hoop!)
doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven