* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Volgens mij ligt Ring inderdaad te bevallen. Zo lang niet op het forum dat kan echt niet hoor hahahaha. Ik duim gewoon heel hard dat het allemaal goed gaat.

Shit net naar VK maar ze is nog niet ingedaald hoor. Verder alles goed bloedruk goed 110/70, hartje goed en ze schat inderdaad 3500 gram. Bevallingsverhaal doorgenomen. Ik mag sneller bellen, al bij weeen om de 5 minuten. Dit omdat ik een ruggeprik wil en ik anders wellicht teveel ontsluiting heb om hem te zetten. Als trouwens nu de vliezen breken moet ik meteen bellen en plat liggen omdat ze nog niet ingedaald is natuurlijk. Nou ja, laatste gaat toch niet snel gebeuren haha

Verder is even boodschappen doen teveel van het goede. Knoert harde buiken die weer doortrekken naar mijn rug. Balen. Ga zo maar weer even slapen en die slechte nacht proberen goed te maken.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Randy, sterkte met Thijs
Ja spannend bij Ring dus, en deze week vast wel voor meer dames! Ik gok op een jongen trouwens.

Ooooh, krijgen we een echte tribune??? Spannend, daar ga ik ook eerst maar zitten, want die appeltaart lijkt mij ook wel wat!!

Had vanmorgen ook wat, word wakker in een kletsnat bed, om half 6 terwijl ik al weken om 4 uur wakker word om te plassen. Was al half in de stress, stel dat de vliezen nu al gebroken zijn?!?!?! Uit bed geweest, geplast, flink badlaken op bed en zo na een tijdje gepieker toch wat gedommeld. Buik voelde normaal, geen vochtverlies of wat dan ook dus was er al van overtuigd dat ik blijkbaar in mijn slaap in bed geplast had...

Nu heb ik een matras waarvan ik de boventijk helemaal af kan halen dus na het opstaan de hele zooi eraf gehaald, en in de wasmachine. Hele morgen geen tijd meer voor gehad dus ga ik net even kijken of er dan soms nog meer nat was. Heb een watermatras en dan kan er dus vocht tussen de matras en de bak lopen. Dat was dus ook gebeurd en er bleek gewoon een klein scheurtje in de matras te zitten haha!! Ben nog niet helemaal incontinent gelukkig... Goed, gat geplakt, tijk is inmiddels weer schoon en droog dus ik kan weer lekker slapen vanavond...

Randy, beterschap voor Thijs! Altijd sneu, zieke kindjes...

Toe maar Jane, behangen? Had gedacht dat jij het nu wel rustig aan zou gaan doen...

Ik ga maar eens even bedenken waar ik hier mee ga beginnen. Er moet nog zoveel gebeuren dat ik het echt niet weet... misschien maar eens een lijstje maken en prioriteiten stellen...
Haha Meis wat een verhaal!

Zal ik dan maar voor de afwisseling op een meisje gokken voor Ring!

Spannend hoor al die dames met beginnetjes!

Chica, wat vervelend dat de kleine nog niet ingedaald is zeg.

Ik heb vanochtend even wat shops gedaan en tipje voor de dames met haast ;-): bij de appie krijg je 2 ananassen voor de prijs van 1.
Zo ! Klaar met behangen .

Het is mooi geworden, als zeg ik het zelf. Moet nu wel boeten, want voel m'n rug en bekken behoorlijk. Laura slaapt ca. nog een uurtje, dus ik kan nog een uur op bed liggen. Moet lukken om weer te herstellen van de inspanningen.

Ring, go, go, go !! (of lig je al te knuffelen met je baby?)
Meis, wat een verhaal zeg! Dat zoiets dan net nu gebeurt.

Jane, goed gedaan zeg! Maar wel last ervan nu dus. Ik heb het ook een beetje gehad met stil zitten. Alle klusjes in huis wel zo'n beetje gedaan. Eventjes in tuin bezig geweest, maar snel last van rug. En plantjes gehaald bij tuincentrum om in potten te doen. Dadelijk eerst maar eens met groot glas aanmaaklimonade in de tuin zitten. Het zonnetje schijnt, lekker dus. Hopelijk is het later in de week nog een beetje uit te houden met 25 graden....
Bleh off-day hier...

Kwam even spieken voor nieuws van Ring, jammer nog niets. Ben erg benieuwd!
Definitief accoord gegeven op het kaartje. Spannend hoor, enveloppen ook in huis dus zal eens beginnen met schrijven.

Jane: Oei toch iets te veel? Maar wel mooi dus.

Meis: Wat een verhaal.

Missy: 2 ananassen voor de prijs van 1. Gaat het zometeen 2x zo snel. Die appie toch, ze weten altijd wat je nodig hebt

Coppie: Alles goed met je? Gaat het lekker?
Nog geen nieuws van Ring zie ik...... Ze houdt ons wel in spanning hoor. Zo morgen echt het allerlaatste dagje en dan ik eindelijk ook met verlof. Ik doe de laatste dagen toch voor spek en bonen mee op het werk.

Leuk weer wat van jou te lezen ook Coppie. Volgens mij ben je echt heel erg aan het genieten!

Hahaha meis!! Wat een verhaal.

Jane wat ben jij ontzettend actief tijdens je verlof zeg! Poe he.

Ik had weer zo raar gedroomd. Ik heb echt als ik van de kleine droom altijd hele rare dromen. 1 keer had ik gedroomd dat hij echt met gemak zonder VK geboren was en huppetee meteen aan de borst. Toen hij klaar was zei hij: Hmmm lekker mam!!

En daarna zette hij de pot koffie aan zijn mond.

Nu droomde ik dat ik weer was bevallen zonder vk en het was een soort van bouw pakket wat er uit kwam. Moest ik eerst nog even in elkaar schroeven voor dat hij het deed. Maar toen had hij ook opeens een zusje en ze waren heel ondeugend. Sprongen in het water en mijn vriend er achteraan en die kon maar niet bij ze komen enzo..... raaaar.....
Wat een bijzondere dromen heb jij, Watever. Bij mij valt het nog erg mee... Ik heb wel een keer gedroomd dat ik nog een keer zwanger was. Dat ik dus zo'n vier maanden na de bevalling een tweede kindje kreeg.

Nog geen nieuws van Ring dus, daar kwam ik eigenlijk voor... En verder alles ook nog rustig bij anderen, denk ik.
Kwam ook even spieken hoe het met Ring gaat, maar nog geen nieuws. Spannend hoor, hopen dat alles goed gaat met ze.

Vanmiddag is m'n moeder gezellig op bezoek geweest, dus ipv een saai middagje was het opeens heel gezellig, leuk!
Wat een gek*t............stucadoors en ander afrond werk nog steeds niet ingepland.........Wat ben ik het spuug en spuug en spuug zat met die verbouwing sjit!!!!!!!
Ook hier iemand die even kwam spieken hoe het met Ring gaat...maar ze is voor haar doen al zo lang niet geweest hier, het zal dus wel serieus aan de gang zijn! Of ze ligt inmiddels lekker met haar zoon/dochter in bed.

Ik heb nog steeds niet veel energie. Heb ongeveer het ritme van een baby. Om de vier uur kom ik m'n bed uit om even wat te eten/drinken (al is het nog niet veel en heb ik nog steeds een wat weeïg gevoel in m'n maag) en dan weer lekker een paar uur slapen. De controle bij de ha was goed vanochtend, de rust is wedergekeerd in de buik.
Haha meis, zou een bak geweest zijn als je de verloskundige had gebeld om te melden dat je vliezen gebroken waren..

En wat een rare dromen heb jij Watever, moest wel erg lachen om dat bouwpakket van een baby die je dan nog in elkaar moet zetten Wat een gedoe zeg met die verbouwing, kan me voorstellen dat je er af en toe spuugzat van bent.

Wyfke: fijn dat de controles goed waren, rust maar lekker uit.Je hebt je energie straks nog hard nodig.

En het wordt nu wel echt spannend bij Ring, hopelijk gaat alles goed.
Jammer nog steeds geen nieuws van Ring. Ben erg benieuwd hoe het daar is.

Nou ja, ga nu naar bed maar morgenochtend zal er vast wel meer nieuws zijn van haar.

Trusten allemaal
Nieuws van Ring op haar Hyves: ze heeft een dochter!!!

Ring, gefeliciteerd en geniet ervan!
Ook ik kwam nog even spieken voor Ring....... Spannend hoor!!

Oooh Watever, jullie ook nog steeds in de verbouwingszooi. Hopelijk snel afgerond. Morgen nog werken en dan heb je ook lekker verlof!

Wyfke, jij zit al helemaal in het ritme! Je kunt er maar vast aan gewent zijn ;)

Hier een redelijk productief 1e verlof dagje.

De voortuin is gefatsoeneerd, de koelkast schoon gemaakt, 3 boven kastjes van de keuken uitgemest, boodschappen in huis voor eten tot donderdag, een ziek kind verzorgt, newborn luiers, flesvoeding,waterdichte molton en nachtpon aangeschaft ende thuiszorg gebeld. Morgen worden de klossen en po afgeleverd.

Nou zo op een rij ziet het er best indrukwekkend uit. Ben zelfs al op blz 60 van m'n boek!
aaaahhhh kan ook niets zien op Ring haar Hyves. Jojon je moet ons echt even updaten hoor. Ben zoooo benieuwd. Een dochter wauw, super.
Super gefeliciteerd Ring met je dochter. Hopelijk ben je lekker aan het genieten. Kom je ons snel op de hoogte brengen?
Huh? Heeft Ring een dochter???

Ik kan niet op haar Hyves, sjips....

Nou, zonder verdere details te weten:

Ring en Ringman: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !!!

Ik ben héél benieuwd naar je verhaal.

Maar doe eerst maar even rustig aan.

Ik kan ook niet op Hyves, maar:

Ring gefeliciteerd met jullie dochter!

Hopelijk is de bevalling een beetje voorspoedig verlopen.

Veel geluk samen.
Hier ben ik al! Vanmiddag om 1440 is 'Miep' al geboren. Alles is goed gegaan, maar ook ik heb een ruggenprik gehad. Verhaal komt later wel op Hyves!

'Miep' is 3045 gram en 50 cm lang. Ze is heel alert en drinkt goed aan de borst. Al is aanleggen nog wel wennen hoor! Nu ligt ze lief naast me te slapen... Zo schattig! Mijn vriend is net naar huis.

Wij moeten nog twee nachten hier blijven in verband met mijn bloedwaardes. Maar dat vind ik niet erg, ze zijn hier zo lief!

Tot zover een trotse Ring!
Hey, top om even van jezelf te lezen !

Vanmiddag dus bevallen. Ik ben héél benieuwd naar haar naam en je verhaal.

Fijn dat de BV goed gaat. Aanleggen vereist enige oefening in het begin hoor. Kindje leert 't vanzelf (en jij ook).

Mooi hè, zo'n klein minimensje. Helemaal van jullie.

Geniet ervan !
Gefeliciteerd, Ring! Super... Heel veel geluk en gezondheid gewenst! Ik hoop dat de bevalling voorspoedig is gegaan. Lekker genieten nu van je kleine meissie en uuuhhh, hou ook de niet-hyvers een beetje op de hoogte
Ring van harte meid!!!! en ook voor je partner natuurlijk. Lekker genieten trotse moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven