Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wat een weertje he! Zitten jullie allemaal in de tuin?
Stressed is just desserts spelled backwards
Aargh, het wordt echt tijd voor een schutting. Ik heb een hele mooie struik in de tuin, die nu bloeit. Staat het buurkind er; 'mijn moeder zegt dat die struik nu nodig eens gesnoeid moet worden, want hij wordt veel te groot' hij groeit niet eens over de schutting heen
Tsss, wijsneusje... Maar snapnie, je hebt toch al een schutting dan?

In de tuin, wassutmaarwaar, zit op kantoor. Denk dat ik lekker een uurtje eerder weg ga. Kunnen we nog een stukje varen ofzo.
quote:Helenita2 schreef op 23 juni 2009 @ 16:04:

Tsss, wijsneusje... Maar snapnie, je hebt toch al een schutting dan?

Ja, maar die loopt schuin af naar achteren toe, zodat je daar 'gezellig' kan praten, wat de buren dan ook graag doen. Zodoende dat er een nieuwe schutting komt, die we alleen moeten betalen omdat zij een praathekje willen.
Hel, nog niet echt zorgen over kleine in buik, maar wel een beetje omdat buik laatste drie weken niet echt gegroeid lijkt.

Maar goed, drie weken geleden liep alles nog keurig volgens schema.

Vitrinekast van Bam

Mal, gelukkig dat poes het tuigje niet vervelend vindt. Kan ze in ieder geval wel gewoon lekker naar buiten.

Misschien vond Mr J de AB gewoon niet lekker op z'n nuchtere maag zo 's morgens vroeg?
Een praathekje, sjongejonge... Blij dat dat concept hier in Nord Holland nog niet is doorgedrongen.

Mmm, kan me voorstellen dat dat je dan soort van bezighoudt Star. Hield je het bij Ciara ook echt per week bij? Ik denk dat het mij destijds niet was opgevallen als er drie weken niks was bijgekomen (kon er in dit stadium sowieso al niet meer overheen kijken ). Weet wel dat de groei in vlagen gaat, maar dat weet jij natuurlijk ook. Na, morgen ben je weer gerustgesteld.

Compu, haai, hoe is 't?
Heb ook vaak gehoord dat buik na verlof ineens enorme groeispurt kreeg. En dat gedoe op je werk de afgelopen weken helpt natuurlijk ook niet.
Wat dacht je Mamax; wij hebben dezelfde smaak dus ik zal die slaapzak wel leuk vinden ? Ik zal zo eens kijken naar de zomerslaapzakkenvoorraad hier in huize Amalia. Morgen sowieso even naar het dorp dus dan kan ik het halen, mits voorradig. Bedankt voor het aanbod, want ik vind ;m idd leuk!

Fijn kinderen weer thuis

Berend heeft net een loopfiets van First Bike gekregen vanmijn ouders, vast voor zijn verjaardag , slechts over 2 maanden jarig maargoed haha. En wie zit er op; juist, Laurens.

Ipod is niet gevonden.... loopt dus nu een of andere vinder mee, K*T...
Die andere vinder maakt hem vast wel leeg Amalia, maar ja, leuk is het niet.

Komt vast goed met buikje Star, als je verlof hebt! dat was met Ceetje toch ook zo? Volgens mij heb je dat wel eens geschreven.
Poes lijkt wel een Marlies Dekkers aan te hebben, met dat tuigje
Dat dacht ik al Amalia, kon natuurlijk niet missen .

Een echte stoeipoes dus Mal

Star, de groei aan de buitenkant hoeft toch niks te zeggen over de groei aan de binnenkant? Maar ik snap wel dat je dat graag even door de vk bevestigd ziet.
Maare Jullie willen dus geen kletshek Mal?

hahaha stoeipoes, mamax.. humor..

Zijn ze mooi op tijd mee Amalia. Bang dat ze zijn verjaardag vergeten?
Nee, we willen geen kletshekje. We hebben al een goede offerte voor een nieuwe schutting, dus die willen we graag zsm plaatsen.
haha niet zo bozig he ;)

laat je een hele nieuwe schutting plaatsen of alleen het laatste stuk?
Haai! Goed hier. Heb even op Hyves gepost, ik heb hier aan dek lopende band foutmeldingen.

Even iets onbenulligs: de ballonnen van CG's verjaardag hangen nog in de kamer en ze zijn nog goed!!! Ongelovelijk toch? HEMA!
ik hou er gewoon niet van als bijdehante kinderen mij de les lezen kind staat zich altijd overal mee te bemoeien, en dan weet je dus meteen dat er naast je over je gekletst wordt.

Moest echt met Jonathan naar de kapper want het hing in zijn ogen, hebben ze het helemaal weer in laagjes geknipt *zucht* ziet er niet uit en de pony is scheef. Maar ja, teruggaan heeft geen zin want dan wordt het nog korter het groeit wel weer aan.
Zou ook niet mijn ding zijn hoor.

Wij hebben aan 1 kant half open, en in de zomer is het weleens lastig met kinderen. Kijken gerust het eten van je bord enzo.

Wij zitten naast de poort zeg maar.

Maar we kijken uit op een binnentuin, dus dat is heel erg gezellig kijken, en nemen we die kinderen maar voor lief.

Nu Juul buitenspeelt is het ook wel handig, want mama ziet bijna alles ;)

Ohh sukkels zeg, scheef knippen en in laagjes wat je niet wilt? oren kapoet?

Naar die kapper ga je dus geen tweede keer?
ha compu.

zo dan hangen ze er al een best poosje. Weet ik waar ik ze niet moet halen ;) ben die dingen wel eerder beu, haha

Hoe is het met je?
Ballonnen? Ehh, Cg is toch ook in januari jarig...? Das wel heul lang...

Stoeipoes, ha ha ha!

Ik hoop dat diegene hem leegtrekt Mal. Ik zit steeds te denken dat er ook foto;s van de jongens in bad op staan en dat er een of ander idioot... nouja moet er maar niet aan denken, dat zal wel niet gebeuren..
Och Amalia, dat zal toch wel meevallen? Het lijkt mij een uiterst kleine kans toch, dat uitgerekend zo´n engerd met connecties hem vindt. Wel onwijs balen. Ik zou er ook mee in mijn maag zitten!

Mal, leuk zeg, zo´n springkussen! Balen dat de AB er weer met moeite in gaat. Haha stoeipoes.

Star, kind groeit vast goed. Je hebt ook veel stress gehad laatste tijd, en dat kan de groei van je buik ook wat afremmen hoor (ik was bij jongste met 24 weken pas anderhalve kilo aangekomen).

Compu, wat ik je zeg, echt hema .

Bam, lijkt me wel heel handig dat je het zo kunt zien op de speelplaats!
Mamax, getver wat haal jij een vieze vleeswaren hier (ben niet zo´n vleesliefhebber, wel van die Käsekuchen .)
Lekker juist! Ik haal ook kaas hoor, van die Harzer (zo heet hij toch, die doorzichtige kaas met dat witte randje?)

Ben je nog bij de kinderarts geweest? Waarvoor wilde je eigenlijk heen?
Doorzichtige kaas met een randje??? Yek.. klinkt niet erg aantrekkelijk. Geloof dat we dat niet delen ha ha! Hoewel ik wel van de kaas ben hoor! Maar dan wel weer minder van de vleeswaren...
Jep, vanmiddag geweest. Ik ben met jongste geweest voor twee dingen, zijn bronchitis van het weekend (longetjes nu schoon, dus nog maar een paar maal stomen gelukkig) en voor zijn ontlasting. Het is vanaf januari ongeveer echt drama, minstens drie schone rompers per dag en twee keer onder de douche. Maar ja, eerst denk je: tanden, dan kiezen, dan de vele ab, dan koemelkintolerantie, maar ja, dan heb je alles geschrapt en dan blijft het zo vies. Nu moet hij op een heel streng dieet voor een week of drie en dan kijken of het beter wordt (heel veel schrappen en heel strikt daaraan houden). Wordt het niet beter dan wordt er bloed geprikt. Kinderarzt vermoed dat het geen enge ziekte is omdat hij veel te goed groeit . Nou ja, we tobben wat voort met hem. Hopelijk helpt het.

Ik moet erg lachen om jouw boodschappenlijst haha.
Jinny, heeft hij geen peuterdiaree? Koekel daar eens op, (google) daar staat misschien wel wat S heeft. Volgens mij moeten ze dan meer vet eten, zoals extra boter op brood enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven