Eind 2006/begin 2007
woensdag 24 juni 2009 om 11:11
Dat is ook precies de reden waarom ik het toch wel fijn vindt dat Lief mee gaat. ff een paar extra handen.
o en de maxicosi....ik denk datwe tegen die tijd voor fenna alweer een stoeltje groter moeten (wanneer was je ook alweer uitgerekend?) Fenna is 3 november 10 maanden (meeeeeeeen wat gaat dat alweer snel) dus dan zou je evt onze maxicosi over kunnen nemen. Is gewoon een zwarte met ingebouwd zonnescherm....hartstikke handig (NOT, tis een ellende omdatding er weer in te wurmen)
O en naamsuggestie: Jeffrey of Joffrey.....voor een meisje had ik priscilla gedacht of starshine, maar helaas, tis een jongetje! (Nathan misschien? en dan uitsproken als neethen) whehehehe...Op zich vind ik Nathan nog wel een mooie naam, maar dan uitgesproken als Naatan.
o en de maxicosi....ik denk datwe tegen die tijd voor fenna alweer een stoeltje groter moeten (wanneer was je ook alweer uitgerekend?) Fenna is 3 november 10 maanden (meeeeeeeen wat gaat dat alweer snel) dus dan zou je evt onze maxicosi over kunnen nemen. Is gewoon een zwarte met ingebouwd zonnescherm....hartstikke handig (NOT, tis een ellende omdatding er weer in te wurmen)
O en naamsuggestie: Jeffrey of Joffrey.....voor een meisje had ik priscilla gedacht of starshine, maar helaas, tis een jongetje! (Nathan misschien? en dan uitsproken als neethen) whehehehe...Op zich vind ik Nathan nog wel een mooie naam, maar dan uitgesproken als Naatan.
woensdag 24 juni 2009 om 11:52
Oh Krook, ik hoop dat je weer zo'n stoere riddernaam kiest, zoals Tristan of Ruben. Dat vind ik schattig bij een baby en stoer als het van die grote knappe mannen worden! Ik blijf Roan een prachtige naam vinden, vind zowiezo dat we op ons topicje een mooie smaak hebben.
Ik ben zo benieuwd wie van de kinderen goed met elkaar kan opschieten. Mats kan het meestal goed vinden met andere donderstenen en banjers. Dus Roan en Mayte zullen bij hem wel in de smaak vallen...of juist helemaal niet, hihihi. Straks wordt ie verliefd op 1 van die mooie meiden...goh, heb er echt zin in zeg!
Ik ben zo benieuwd wie van de kinderen goed met elkaar kan opschieten. Mats kan het meestal goed vinden met andere donderstenen en banjers. Dus Roan en Mayte zullen bij hem wel in de smaak vallen...of juist helemaal niet, hihihi. Straks wordt ie verliefd op 1 van die mooie meiden...goh, heb er echt zin in zeg!
woensdag 24 juni 2009 om 13:19
en ik denk steeds, niet te veel posten, want anders heb ik niks mer te kletsen...
Mayte is trouwens wel steeds meer een prinsesje ana het worden, maar mag nog steeds erg graag knoeien en kliederen.
Maareuh...waar gaan we nou heen? dat Monkey gebeuren is idd wel jammer dathet binnen is (wie had er nou ook alweer mooi weer besteld) maar als we nu nog van plaats gaan veranderen, dan is het wel handig dat we rekening houden met de treiners....of een soort van carpool idee gaan uitwerken...(de vivameeting carpoolplek?)
Mayte is trouwens wel steeds meer een prinsesje ana het worden, maar mag nog steeds erg graag knoeien en kliederen.
Maareuh...waar gaan we nou heen? dat Monkey gebeuren is idd wel jammer dathet binnen is (wie had er nou ook alweer mooi weer besteld) maar als we nu nog van plaats gaan veranderen, dan is het wel handig dat we rekening houden met de treiners....of een soort van carpool idee gaan uitwerken...(de vivameeting carpoolplek?)
woensdag 24 juni 2009 om 13:35
daarom dacht ik mss dat zandvoort aan de eem. Je zit nl met kindertjes die in autostoeltjes moeten. Carpoolen is dus lastig. Hoe is Soest met het openbaar vervoer? Dat Charlottehoeve leek me ook wel wat.
@namen. Mijn man heeft een topdrie-achternaam. Beetje in de trant van de vries of jansen. Wil dus niet een TE doorsnee voornaam. Daan vind ik heel leuk maar niet in combi met achternaam bijvoorbeeld.
@namen. Mijn man heeft een topdrie-achternaam. Beetje in de trant van de vries of jansen. Wil dus niet een TE doorsnee voornaam. Daan vind ik heel leuk maar niet in combi met achternaam bijvoorbeeld.
woensdag 24 juni 2009 om 15:42
Inderdaad wel jammer om binnen te gaan zitten met mooi weer, aan de andere kant is het in monkeyworld dan wel heerlijk rustig.
Er is wel 60% kans op neerslag zag ik. Maar misschien is dat pas 's middags.
Dat Zandfoort aan de Eem was volgens de mensen die het kenden heel leuk. En volgens de site is het 7 minuten lopen vanaf centraal station dus ook makkelijker voor de mensen die met ov komen.
Ze hebber er ook lekkere broodjes en pannekoeken.
Hier wat foto's: http://zandfoort.hyves.nl ... 3/fotos/621953633/0/zrVU/
@mmmoi: tuurlijk let ik op Jasmijn en ook op Thijmen als je even met Jasmijn bezig bent.
@namen: Floris is ook zo'n riddernaam, vind ik zelf heel leuk maar met een Floor in huis zal er geen Floris meer komen.
@annie: het is soms niet te voorspellen met wie kinderen graag spelen. Floor kan wat minder goed overweg met hele overheersende kindjes op een vervelende manier (slaan, schreeuwen etc). Maar dat lijkt me ook niet zo gek. Verder kijkt ze vaak even de kat uit de boom maar daarna gaat ze helemaal los.
Super dat ik de mei tai mag proberen.
Ik heb vanmorgen weer gezocht naar schoenen voor Floor maar bij de schoenenwinkel is het niet veel soeps meer.
Bij de kinderkledingwinkel hadden ze van die canvas t-band schoentjes met een leren voetbed. Waren afgeprijsd maar 13 euro en ze zijn heel leuk.
Er is wel 60% kans op neerslag zag ik. Maar misschien is dat pas 's middags.
Dat Zandfoort aan de Eem was volgens de mensen die het kenden heel leuk. En volgens de site is het 7 minuten lopen vanaf centraal station dus ook makkelijker voor de mensen die met ov komen.
Ze hebber er ook lekkere broodjes en pannekoeken.
Hier wat foto's: http://zandfoort.hyves.nl ... 3/fotos/621953633/0/zrVU/
@mmmoi: tuurlijk let ik op Jasmijn en ook op Thijmen als je even met Jasmijn bezig bent.
@namen: Floris is ook zo'n riddernaam, vind ik zelf heel leuk maar met een Floor in huis zal er geen Floris meer komen.
@annie: het is soms niet te voorspellen met wie kinderen graag spelen. Floor kan wat minder goed overweg met hele overheersende kindjes op een vervelende manier (slaan, schreeuwen etc). Maar dat lijkt me ook niet zo gek. Verder kijkt ze vaak even de kat uit de boom maar daarna gaat ze helemaal los.
Super dat ik de mei tai mag proberen.
Ik heb vanmorgen weer gezocht naar schoenen voor Floor maar bij de schoenenwinkel is het niet veel soeps meer.
Bij de kinderkledingwinkel hadden ze van die canvas t-band schoentjes met een leren voetbed. Waren afgeprijsd maar 13 euro en ze zijn heel leuk.
woensdag 24 juni 2009 om 18:45
woensdag 24 juni 2009 om 20:43
Ik denk wel dat je het risico loopt, zeker op zaterdag, dat het bij zo'n buiten ding erg druk wordt. Zeker als er veel grotere kinderen zijn worden onze peuters snel onder de voet gelopen.
Maar misschien valt het reuze mee hoor.
Ik vind binnen en buiten allebei prima, we kunnen altijd vrijdagavond de weersvoorspellingen nog even bekijken.
Wat half 11 betreft, Zandfoort aan de Eem is pas vanaf 11 uur open.
Maar misschien valt het reuze mee hoor.
Ik vind binnen en buiten allebei prima, we kunnen altijd vrijdagavond de weersvoorspellingen nog even bekijken.
Wat half 11 betreft, Zandfoort aan de Eem is pas vanaf 11 uur open.
woensdag 24 juni 2009 om 20:45
Als ik het goed zie op die site, kun je bij dat Santfoort ook binnen zitten. Mij maakt het niet uit, aan de ene kant is het zonde om niet van het mooie weer te genieten, aan de andere kant is de kans dat het dan rustig is bij dat Monkeygedoe ook groot. Ik denk dat het voor de kinderen niks uitmaakt.
Mmmoi, hoe is het nu met je man?
Mmmoi, hoe is het nu met je man?
woensdag 24 juni 2009 om 20:47
Vandaag trouwens wel 2 uur bezig geweest om het achterzitje en de fietstas op mijn fiets te krijgen. Wat een gedoe zeg.
Beugeltje te weinig, extra beugeltje gekocht, beugeltje toch niet nodig, schroevendraaier niet kunnen vinden.
Maar hij zit en de proefrit met de meiden is al gemaakt, Eva vond het geweldig! Ze heeft naar iedereen gezwaaid en gelachen.
@mmmoi: ik heb de maxi-cosi dragen nu van mijn fiets gehaald. Hij heeft het extra beugeltje voor de Gazelle Bloom er helemaal goed opzitten dus je kunt hem zo op je fiets klikken. Heb jij er nog interesse in? Kan vanaf een maand of 4 en ik heb er veel plezier van gehad. Nu met voor en achterstoel vind ik het net zo stabiel fietsen, het is alleen even wennen.
Jij moest toch nog een oplossing om de kinderen naar je moeder te brengen?
Nou ja, ik hoor wel of ik hem zaterdag voor je mee moet nemen.
Beugeltje te weinig, extra beugeltje gekocht, beugeltje toch niet nodig, schroevendraaier niet kunnen vinden.
Maar hij zit en de proefrit met de meiden is al gemaakt, Eva vond het geweldig! Ze heeft naar iedereen gezwaaid en gelachen.
@mmmoi: ik heb de maxi-cosi dragen nu van mijn fiets gehaald. Hij heeft het extra beugeltje voor de Gazelle Bloom er helemaal goed opzitten dus je kunt hem zo op je fiets klikken. Heb jij er nog interesse in? Kan vanaf een maand of 4 en ik heb er veel plezier van gehad. Nu met voor en achterstoel vind ik het net zo stabiel fietsen, het is alleen even wennen.
Jij moest toch nog een oplossing om de kinderen naar je moeder te brengen?
Nou ja, ik hoor wel of ik hem zaterdag voor je mee moet nemen.
woensdag 24 juni 2009 om 20:50
Volgens opa Beelen, is het het hele weekend prachtig weer (en ik geloof die man echt!) Niks geen regen hoor! En al die grote kinderen..... euh.... die zijn er niet!
Als we kwart voor 11 afspreken bij Zandvoort aan den Eem en het blijkt toch te regenen, kunnen we alsnog naar Monkeyworld gaan. En is het droog, dan zijn we lekker op tijd!
Idee?
Als we kwart voor 11 afspreken bij Zandvoort aan den Eem en het blijkt toch te regenen, kunnen we alsnog naar Monkeyworld gaan. En is het droog, dan zijn we lekker op tijd!
Idee?
woensdag 24 juni 2009 om 21:24
woensdag 24 juni 2009 om 21:33
Wie is opa Beelen!?!
Maar, ff serieus, ik heb net naar de site van Zandfoort gekeken, en ik vraag me af wat daar te doen is, buiten het feit dat het gewoon een restaurant is met een strookje opgespoten zand ervoor. Wat gaan de kids daar doen!?!? Het lijkt mij leuker om naar een speelgebeuren te gaan.
Waarom was de pyramide van Austerlitz ook alweer afgekeurd? Dat ziet er nog wel leuk uit; grote speeltuin erbij...
Maar, ff serieus, ik heb net naar de site van Zandfoort gekeken, en ik vraag me af wat daar te doen is, buiten het feit dat het gewoon een restaurant is met een strookje opgespoten zand ervoor. Wat gaan de kids daar doen!?!? Het lijkt mij leuker om naar een speelgebeuren te gaan.
Waarom was de pyramide van Austerlitz ook alweer afgekeurd? Dat ziet er nog wel leuk uit; grote speeltuin erbij...
woensdag 24 juni 2009 om 21:44
haha wordt allemaal nog lastig. Iets buiten lijkt me ook leuk, maar die site van Zandvoort maakt mij ook niet enthousiast. Ze hebben daar een springkussen en verder? Van de andere kant kids vermaken zich wel....en wij dan ook
Die pyramide lijkt me best leuk, alleen met ov lastig, 2x overstappen bus...
Meiden wat doen we???? Binnen of buiten en waar dan hehe
Die pyramide lijkt me best leuk, alleen met ov lastig, 2x overstappen bus...
Meiden wat doen we???? Binnen of buiten en waar dan hehe
woensdag 24 juni 2009 om 21:45
Opa Beelen is de nogal grofgebekte opa van Giel Beelen (van 3fm) en die voorspelt het weer. En sinds ik lang naar mijn werk moet rijden.... is hij mijn beste weersvoorspeller geworden!
Haha, gaan we op het laatste moment nog wisselen van ons originele plan... Austerlitz... weet niet. Heb me toen niet bemoeid met de keuze en omdat ik nu over het weer begin.. (voel me bijna schuldig voor de "oproer")
Haha, gaan we op het laatste moment nog wisselen van ons originele plan... Austerlitz... weet niet. Heb me toen niet bemoeid met de keuze en omdat ik nu over het weer begin.. (voel me bijna schuldig voor de "oproer")
woensdag 24 juni 2009 om 21:47
woensdag 24 juni 2009 om 22:06
Ik stem voor Monkeytown. Hanna is nog nooit in zo'n overdekte speelhal geweest. En de rest van het weekend is het ook prachtig weer dus dan komt iedereen toch aan zijn buitenlucht toe. Ik weet bijna zeker dat ze het eerste half uur/uur heeeel dicht bij mij in de buurt blijft en niet echt gaat spelen. Ik denk dat Jasmijn, Mayte en Roan direct zo hoog en ver mogelijk gaan. Kyran blijft ook bij zijn moeder. Aimee, Mats, Ella en Floor zitten er denk ik tussen in (wel lekker spelen maar ook hun moeders goed in de gaten houden). Maar we gaan het zien. Ik heb de nicks/echte namen al in mijn hoofd geprent. En Hanna heeft ook een nick he (als enige kind hier, toch?)
Vanavond was het 15% korting bij de HEMA. Leuk shoppen.
Hanna was vandaag toch nog niet helemaal lekker; ze is halverwege de dag van het kdv opgehaald. Eenmaal thuis knapte ze direct weer op, raar ding.
Werken was leuk. Aardig mens, waar ik voor werk. Als ik had mogen kiezen tussen alle hoogleraren, had ik haar ook gekozen.
Vanavond was het 15% korting bij de HEMA. Leuk shoppen.
Hanna was vandaag toch nog niet helemaal lekker; ze is halverwege de dag van het kdv opgehaald. Eenmaal thuis knapte ze direct weer op, raar ding.
Werken was leuk. Aardig mens, waar ik voor werk. Als ik had mogen kiezen tussen alle hoogleraren, had ik haar ook gekozen.