Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Nope, geen kittens verhuisd gisteren. Tot grote onvrede van mijn dochters. Maar ik moet er zo van niezen.....
Dat vind ik wel weer goed van je Darly dat je naar de directie bent gestapt.

Laten we hopen dat ze een goede huisarts heeft die tot haar kan doordringen....

Marie vandaag weer aan het werk, of nog een vrije dag?
quote:Bloesem schreef op 25 juni 2009 @ 10:41:

Nope, geen kittens verhuisd gisteren. Tot grote onvrede van mijn dochters. Maar ik moet er zo van niezen.....En dan is een kat niet handig nee.
Sja...zo ben ik dan ook wel weer. Ook vooral om mijn eigen schuldgevoel te sussen voor het geval ze ineens dood neervalt ofzo....

Heb jij het thuis met het huidige poezenbeest al gehad over gezinsuitbreiding, Suup?

Niezen is niet fijn Lil...naaktkat kopen? Dat vind ik altijd van die fascinerende dieren! Hoewel hun huid wel enorm schijnt te schilferen en dat vind ik dan weer vies.

*schuift fanatiek met haar bureau, ploeft continu haar bureaustoel naar boven en beneden en rammelt haar beeldschermstandaard door elkaar*

Ik kreeg tijdens mijn functioneringsgesprek te horen dat Chefin niet wil dat ik onderuit achter mijn bureau hang. Waarop ik zei: ik zit achter een bureau waar 12 jaar lang een mannelijke collega van 1m90 heeft gezeten: geef mij een arbo-vriendelijke zitplek en ik hou op met hangen. Nu moet ik zelf gaan uitzoeken wat het beste voor mij is...en ik weet niet zo goed hoe :-S

*gaat op zoek naar een boek om onder haar beeldscherm te zetten*
Bij personeelszaken informeren Darly? Daar hebben ze vast wel tips. Ik weet niet of er bij jullie een bedrijfsarts is aangesloten, maar die kan je ook een werkplek onderzoek laten uitvoeren.

Ik heb zo'n idee dat huidig poezenbeest zijn alleenstatus wel zo lekker vindt momenteel. Hij heeft al een territorium-proleem met buurtkatten dus denk dat ik hem een jonger exemplaar maar niet aan ga doen.
Net inderdaad met P&O staan schudden aan stoel en bureau en een testje op internet gedaan. Ik zit nu iets anders, even proberen wat het doet. Ik vind het ongemakkelijk zitten nu maar dat is vast gewenning.
Ik heb dan weer proleemen met naaktkatten. Die zijn zooooo lelijk! Een deur verder wonen er twee; fascinerend om te zien hoe lelijk en arrogant die beesten zijn!

Werkplek is belangrijk. Ik draai bij nekklachten regelmatig mijn stoel om en ga dan even een paar minuten kwispelen op mijn stoel. Da's lekker om te doen en volgens mij heel prima want daarna minder last. (ziet er alleen misschien gekker uit dan onderuithangen)

BTW; misschien zou de stresskip zelf eens wat vaker onderuit moeten hangen. Of kwispelen op het werk in plaats van blaffen....
Nou als ik zie wat dat rode exemplaar momenteel kwijtraakt, doet mij dan maar een naaktkat

Ik heb een kattenluikje met magneet net gekocht voor hem, om de buurtkatten buiten de deur te houden. Kost me een vermogen aan kattenvoer. Maar vooralsnog houdt het meneer zelf ook nog buiten want het vergt wel een ander soort techniek geloof ik. Nou ja hij heeft acht dagen de tijd om het te leren anders gaat het luikje mooi weer terug.
Herkenbaar, Suup.

Van de haren die mijn rode kattenbeest gedurende zijn dagelijkse borstelbeurt kwijtraakt kan ik iedere week een nieuwe kat breien!

Tenminste... als ik kon breien, that is. De breibabes hier zouden dat waarschijnlijk echt kunnen, ikke echter niet,

Ik zag jullie favoriete breiboek (niet te verwarren met dat achterlijke breiblad) trouwens laatst aangeprezen worden door K3 in hun K3-clubhuis. Dat zet alles toch weer in perspectief,

Gisteren was leuk, echt leuk.

Maar waarom hebben 8 prinsessen 16 kommetjes, 16 wijnglazen, 24 bordjes en 368 stukken bestek vies gemaakt? Ik hik nu al bijna 24 uur tegen de roze afwasexplosie in mijn keuken op!

~schuift alles van het aanrecht.. hopla... in 3 curverkratten, gooit de curverkratten in de Corsage, en scheurt naar Tila~

Jij hebt toch een vaatwassert tegenwoordig,
Wat wilde ik nou toch typen?
Nou het lastige aan kattenharen is dat ze nogal kort zijn, weet niet of ik dat wel kan.

Das wel een beetje veel vaat. Kan je mops er niet aanzetten
Mops is een kind van haar moeder en is sneaky gevlucht naar een vriendinnetje. Het luie kreng!
quote:mimsey schreef op 25 juni 2009 @ 16:05:

Gisteren was leuk, echt leuk.

Maar waarom hebben 8 prinsessen 16 kommetjes, 16 wijnglazen, 24 bordjes en 368 stukken bestek vies gemaakt? Ik hik nu al bijna 24 uur tegen de roze afwasexplosie in mijn keuken op!

~schuift alles van het aanrecht.. hopla... in 3 curverkratten, gooit de curverkratten in de Corsage, en scheurt naar Tila~

Jij hebt toch een vaatwassert tegenwoordig, Ik zie een overeenkomst
Ja, maar het wurm heeft de vaat niet meegenomen!!

Tsssk, waarvoor denkt ze anders dat ze ooit een roze trolley van me heeft gekregen!
Ik doelde op het vluchtgedrag
~sputtert tegen~

Maar ik vluchtte niet, ik ging mijn taak elders vervullen waar dat ergonomischer ging!
, je ging een apparaat jouw taak laten vervullen
Dat zeg ik; ergonomischer...

Genant! We hebben vandaag sollcitatiegesprekken en P&O had gewoon de verkeerde kandidaat uitgenodigd. Eentje die eigenlijk afgebeld had moeten worden. En de goeie afgebeld. Genant! En de andere kandidaat was iemand waar ik meteen een enorm aversie tegen had en die chefin uiteraard leuk vond. Grom, ik begin haar echt te haten!

*schiet weer in zen in denkt aan de kittens van Marie die ik voor het extra effect ook nog rose verf in gedachten*
En wat doet die kattenvoerbalk nou de hele tijd in beeld??
**worstelt zich een weg door weggesmeten bureaustoelen, roze vaat, rode kattenharen, sollicitanten en leftover roze gebakjes heen om haar nieuwe aanwinsten te laten zien**

Tadaaa! Een godsvermogen aan waaibomenplasticspeelgoed! En mijn kinderen hebben dat allemaal 'gewonnen' op de kermis! Knap van ze, toch?

Ik hou van kermis. Raar kermisvolk, lillike draaimolens, vreselijke muziek en in en inblije koppies die strak staan van suikerspinresten op hun wangen, ingespannen koppies bij het eendjes hengelen, spanning en sensatie in krakkemikkige vliegtuigdraaimolendingen en een portemonnee die allengs lichter wordt, terwijl je op popcorn staat te kauwen Heerlijk!

**kiepert de roze vaat in een kinderbadje met prinsessensop en zet de barbies aan het werk**

Doen die roze rotpoppen tenminste nog wat nuttigs

Ik moet ook een goeie werkplek hebben. Had begin mei opeens een verkeerde stoel en voelde het meteen aan nek en arm.

Ik dreef trouwens vandaag weg op mijn werk, getverdemme wat was het warm! Ik moet nog helemaal acclimatiseren!

Iemand een glaasje verkoelend sap? Met veel ijsklontjes?
Koffie!

Op mijn werk zijn ze mijn ergonomisch verantwoorde bureaustoel nog steeds kwijt na de verhuizing. En daar baal ik goed van, want ik heb 'm hard nodig en standaard bureaustoelen zijn niet goed genoeg. Oh, well.

Vandaag weer aan het werk gegaan en het gelijk loeiend druk gehad. Bah. Is het al bijna weekend?

Darly: mijn poesjes zijn niet roze hoor, dank u beleefd.
.
*zet een paar ergonomische massage-fateuils neer in de lounge van het Kasteel *

Wat heb je toch een knappe kinders Tila! Volgende keer een auto voor mama winnen bij de bingo/lottotent die er altijd staat en die ik nooit helemaal snap?
*valt in een ergonomische stoel*

pffff wat een avond. Heb mijn mama vanavond geholpen met dozen opruimen. Van nul tot nu zullen we maar zeggen. Ook een hoop meuk van mij en mijn broer, zwemdiploma's, sinterklaasgedichten, rouwkaarten en zo. En een briefje (vol met spelfouten) van mij aan mijn moeder dat ik ook niet wist waarom ik vaak zo bozig was en of ze maar wat meer begrip en liefde voor me wilde hebben (auch) was vlak na de scheiding.

Nou ja we hebben van 4 verhuisdozen anderhalve kleinere doos gemaakt halve doos voor mijn broer en halve doos voor mij, de rest is voor de vuilnisman.

Kattenluikje werkt vooralsnog te goed, houdt niet alleen de buurtkatten ook mijn eigen kat uit huis. Grom.

Marie morgen weer vrij dus?

Tila kermis is leuk

Ik doe nog een borrel en stort dan het bed in.

Truste vast
Ooooow jee, MJ dood?

Nou ja, de arme man was naar mijn heldere opinie l een tijdje niet meet zo heel erg gelukkig...

Maar toch.. de king of pop... daar gaat mijn jeugdsentiment!

http://www.youtube.com/watch?v=4Zglr_Gt8FM

wat kon hij dansen!
Ja is inmiddels ook door cnn bevestigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven