Geld & Recht alle pijlers

oppasvergoeding

25-06-2009 18:57 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik ga in mijn vakantie 2x48 uur oppassen en 1 x 10 uur dit zal plaats vind in 2 weken tijd. maar wat is een normale prijs om daarvoor te vragen? wat is een normaal bedrag. moet ik het per uur of 1 geheel bedrag in totaal vragen. ik wil ff een idee wat redelijk is?
quote:aaa schreef op 25 juni 2009 @ 19:07:

ik ben 18 jaar en heb 3 jaar oppaservaring..het gaat om een meisje van 2 jaar.. ik verdien normaal 4 euro per uur.. mar vind dit wel erg veel om te vragen omdat het dan op 424 euro zou uitkomen das een beetje erg veel..

Dat is toch hun probleem! Als je geen oppas kunt betalen, moet je het niet doen.

De AH gaat echt niet speciaal voor mij de gamba's goedkoper doen, omdat het anders voor mij te duur is.
ja dat is ook weer zo. najaa dan wacht ik het maar af waar de moeder mee gaat komen, ik hou in me achterhoofd dat het normaal is om in totaal rond de 300 euro zoiezo te vragen. alles erboven is meegenomen.

als ik meer weet laat ik het wel even weten
Ik zou gaan voor een bedrag van minimaal 400 euro, voor 2 x 48 uur en 1 x 10 uur.

Dat van dat nachttarief vind ik in dit geval anders, omdat de moeder ook helemaal niet thuis komt. Het nachttarief is berekend op dat je blijft slapen voor het gemak, maar ergens in de nacht ook de verantwoordelijkheid weer voor de ouders is. Ik begrijp dat moeder echt 48 uur weg blijft, dan zou ik vol tarief vragen.

Denk je er wel om dat als je 2 x 48 uur daar bent, dat moeder je voldoende instructies en telefoonnummers geeft voor het geval dat?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
nog geen nieuws hoeveel je gaat krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven