Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Ongeduld! Gaaf klinkt dat hoor en het wordt nog mooi weer ook volgende week
oeps dubbel.....
Ja heerlijk hè, en ik heb al weekend vanaf woensdagmiddag!!!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Vaderdag! Hebben jullie nog leuke plannen??

Guido heeft uiteraard een mooie tekening gemaakt. Maar eerst moest papa nog wakker gemaakt worden. Guido holt vol enthousiasme naar de deur, maar struikelt over zijn eigen voetjes! Resultaat: tandje door de lip! Zo sneu! Gelukkig was hij het snel vergeten.

Ik heb net Guido's dagboek maar eens bij zitten werken. Ik had het veel te lang laten liggen. Wat ben ik blij dat ik hier geregeld wat belevenissen gepost heb, deze kon ik zo kopieren!
O sneu zeg tandje door de lip. Gelukkig gaat het weer. Papa heeft de tekening zeker al trots opgehangen?

Mijn man heeft zijn cadeautje gehad met een dikke knuffel. Zo lief even tussen ons in op bed.

Vanmiddag naar mijn schoonvader.

Maar straks eerst even met een mooi bloemstuk naar mijn vader's graf samen met mijn broer,schoonzus. Bah, ik mis hem zo.
Zo net even gekeken naar adresjes voor evt. de high tea.

Dacht dat het misschien wel handig was om weer in Utrecht te kijken? Zijn jullie het daar mee eens?

Aperitivo, Ziet er leuk uit Utrecht.

Restaurant de Ommekeer Utrecht. Ziet er erg uitgebreid uit! Leuke prijs

Rhenen

Dacht opper alvast een paar voorbeelden.

Blink
anoniem_27451 wijzigde dit bericht op 22-06-2009 13:05
Reden: even iets toevoegen
% gewijzigd
Hmmm, jammie jammie!!!! Kheb er nu al zin in!!!

Ik vind die in Rhenen er goed uitzien!! Maar het maakt me niks uit hoor. Ik heb nog nooit ge-high-tea-ed dus ik kan niet beoordelen wat goed is en wat niet. Ik heb iig 8 aug. de auto van manlief gereserveerd, dan heb ik navigatie en kom ik zeker waar ik zijn moet!!!

Wij hadden afgesproken dat we niks speciaals zouden doen aan vaderdag. We hadden een nieuwe electrische tandenborstel gekocht en die hebben we elkaar kado gedaan voor moeder- en vaderdag. Op het kdv hadden ze een sleutelhanger gemaakt in de vorm van een auto, beschilderd door Nick met de tekst "papa's sleutels".

Als kleinigheidje had ik een echte sleutelhanger (doorzichtig) gekocht waar je 2 pasfoto's in kan doen. Dus een mooie foto van Nick voorop en mezelf achterop. Papa helemaal blij!!

O ja, en Nick z'n kamer is helemaal klaar!!! lampen hangen, traphekje hangt, nu dus verhuizen en kijken hoe het gaat. En dan natuurlijk snel de babykamer in orde gaan maken!!

O ja, en het vervolg van de pretecho heb ik 30 juni om 10.30 uur. Helaas kan manlief dan niet mee, maar ik ga m'n moeder vragen of ze mee wil.

Nu snel weer aan het werk, kheb allemaal rotklusjes vandaag....
mmm ziet er allemaal lekker uit
Rhenen ziet er idd ook goed uit. Vind het alle drie goed. Dus meeste stemmen maar! Of als iemand nog ergens iets weet?

Als het goed is gaan dus mee: Bloem, Ongeduld, Nadine, Sweety en ik. Zaza en Thinkerbel hebben zich al afgemeld volgens mij.

Marielle, ga je ook mee? Ook je klusdagen weer gehad? Duimen dat het raak is dit keer!!

Utha, ga jij ook mee? Of nog steeds zo druk?

Meissie, en jij?

Van B80 al tijden niets meer gehoord.....
Oh, ik gooi ook even een adresje in de groep. Ik heb gekeken naar de regio Amersfoort. Dit lijkt me voor iedereen goed bereisbaar, en het is een "parkeervriendelijk" stad.

Over deze heb ik goede verhalen gehoord:

http://www.christeas.nl/site.php?action=hightea

Er zitten er nog meer, maar die zijn aanzienlijk duurder.

Guido is ziek! Hij kwam vanochtend van bed af met hele volle longen. Hij is hees, snotterig en heeft wat verhoging. Om 7 uur lag ie ook al op bed. Zo sneu!
@ Ongeduld: ziet er ook lekker uit! Beterschap met Guido!! Ik vind het altijd zo sneu als die kleintjes ziek zijn...

ff kort ego:

Vanmiddag Nick overgehuisd en net op bed gelegd in z'n nieuwe kamer. So far so good, maar de avond is nog niet om!! Ben benieuwd hoe het gaat..... We hadden 'm eigenlijk 'n keer in een weekend over willen huizen maar we zitten tot en met 25 juli elk weekend 1, 2, of 3 dagen vol!! (en dan zou ik het eigenlijk wat rustiger aan willen doen.....haha!)

Hopelijk kan ik jullie morgen berichten dat alles goed is gegaan.

Nu ff lekker bankzaken doen en een beetje tv kijken.

Doei!!
korte update:

het in slaap vallen ging net als alle andere avonden, hij is niet eens uit bed geklommen!!! Net even bij 'm wezen kijken en hij lag prinsheerlijk overdwars te slapen in z'n nieuwe bedje. Mocht ie z'n tut uitspugen, dan kan ie geen kant uit, dus makkelijk weer zelf te vinden (hoop ik...) We zullen zien hoe het vannacht gaat. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

Trusten!
Ongeduld, wat sneu. Beterschap voor de kleine man. Gaat het alweer ietsjes beter? Dat adresje ziet er ook goed uit. Kijk daar denk ik dan weer niet aan he parkeren...

Nadine, wat knap van Nick! Dus dat komt helemaal goed met zijn nieuwe grote bed! Ga je de babykamer nog veel veranderen?
Goedemorgen!

Ahhh gaat Zaza niet mee? Wat jammer!

En Tinkie niet he dat had ik wel meegekregen. Ook heel jammer. Ben zo benieuwd naar jullie maar goed Sweet jij bent ook nog nooit meegeweest dus ssstttttttt.

Deze keer wel hoor en Amsersfoort lijkt me wel wat idd want dat is heel goed te bereizen met de trein en dan hoef ik maar een kwartiertje te wandelen las ik.

Super! Maar goed jullie moeten het ook wat vinden hoor uiteraard.

Nadine: Wat goed dat het zo goed ging! Wat een kerel al!
Zo, we zijn de nacht prima doorgekomen! Ik heb Nick om 24.00 uur heel even gehoord en ben toen gaan kijken, maar hij lag gewoon te slapen. Ik heb 'm wel ff goed gelegd want hij lag met z'n hoofd aan het voeteneind. Vanmorgen zat hij lief te spelen in z'n bedje terwijl hij er eigenlijk prima zelf uit kan klimmen. Gelukkig heeft ie dat niet gedaan. Ik ben in ieder geval helemaal blij dat het zo goed is gegaan!

De babykamer gaan we toch niet al te veel aan doen. Ik wil de muur achter de commode opnieuw schilderen en ik denk dat dat hetzelfde groen wordt als van Nick z'n nieuwe kamer. Lekker fris kleurtje en met vanalles te combineren! Binnenkort alle kleine kleertjes van Nick maar weer eens uit gaan zoeken wat nog opnieuw te gebruiken is enzo.

Maar eerst hebben we aankomend weekend ons jaarlijks vriendenweekend. We vertrekken vrijdagmorgen. Het is nog een verrassing waar we naartoe gaan, maar we hebben mooi weer en dat is het belangrijkst!! Nick gaat uit logeren bij opa en oma.

Nu snel aan het werk, nog maar een paar daagjes.......
Hoi lieve meiden,

Eindelijk lees ik weer een keertje bij. Zit nu op de hogeschool, omdat ik natuurlijk eigenlijk hard aan het werk moet. De motivatie en de energie worden steeds lager, dus het is lastig om alles goed af te maken. Ik dacht: eventjes op Viva help vast! Nou ja, hoe dan ook ben ik er weer even.

Hier gaat het goed. Even de leukste nieuwtjes op een rij:

- Met ingang van volgend schooljaar heb ik een baan! Ik ga één dag per week voor een kleutergroep staan. Op die manier kan ik mijn laatste jaar aan de pabo ook goed afronden en tegelijkertijd ervaring opdoen. Het geweldige was dat ik op die school kwam 'solliciteren' naar een stageplek voor mijn laatste stage. Toen werd mij dus dat baantje ook nog eens aangeboden. Echt zo leuk! Ga ik ook weer eens wat verdienen. (Da's lang geleden...)

- Vers van de pers: Tim loopt los! Vanochtend voor het eerst en het waren maar twee wankele stapjes, maar lopen is lopen. Ik ben supertrots en Tim zelf nog meer.

- Bas is (al een tijdje) helemaal zindelijk. Op een avond hebben we hem gewoon zonder luier in bed gelegd. Die ochtend had hij een klein ongelukje, maar dat was wel meteen voor het laatst. Inmiddels is hij al ruim twee weken helemaal droog. Wederom trots natuurlijk!

Verder is het nog wel heel druk. Deze week heb ik tentamens en dat vergt een hoop concentratievermogen. Moeilijk hoor. Mijn eerste tentamen was al eerder en daar had ik een 9 voor. Wat een nerd hè? Hahaha. Nou, ik was er heel blij mee. Mijn tweede tentamen was afgelopen maandag en dat ging best wel goed. Ik verwacht het sowieso gehaald te hebben. Het laatste tentamen is morgenavond. Ik moet er nog wel even hard aan trekken (en een werkstuk in elkaar flansen dat als voorwaarde voor deelname aan het tentamen ingeleverd moet worden). Als jullie voor me duimen komt het vast goed.

Volgende week krijg ik mijn stage-asessment en dat vind ik altijd spannend, maar de dag daarop neem ik afscheid van mijn stagekinderen en dat wordt een groot feest met cadeaus, spelletjes en waterijs.

Lieve dames, inmiddels is mijn klasgenootje binnen komen wandelen, het teken dat ik nu toch echt even wat nuttigs moet gaan doen. Ik reageer later weer uitgebreider op jullie allemaal.

Liefs,

Utah
Aahhh! Gister lag mijn internetverbinding eruit!

Bloem: Hoe ging het vandaag? Ik heb enorm veel aan jullie gedacht en hoop op een snel en goed bericht van je!

Nadine: Spannend joh, een nieuwe kamer! En wat goed dat het zo goed is gegaan! Nick wordt inderdaad al een hele grote vent.

Genietse alvast van het weekendje weg!

Utah: Fijn van je te lezen! Heerlijk, af en toe die lappen tekst! En natuurlijk gefeliciteerd met een l

Guido geeft de laatste twee dagen aan dat ie naar bed wil! Om kwart voor 7 loopt ie naar de deur en wil hij naar boven! En hij geeft geen kik als ie eenmaal ligt. Hij is nog steeds verkouden en helemaal hees. Zo zielig!
Bloem, hoe is het gegaan vandaag meis? Ik hoop snel iets van je te horen!

Utha, wat goede cijfers! Wat knap van je jongens! Kan me voorstellen dat je super trots bent!

Nadine, fijn dat het zo goed is gegaan met Nick de hele nacht.

Ongeduld, grappig is dat he. Vincent gaat ook echt zo staan van, nou breng me maar naar bed. Zo lief. Sneu dat hij nog ziek is. Beterschap!
Bloem, hoe was het?? Laat je snel iets van je horen, we zitten allemaal in spanning voor je!!

@ Utah, wat een mijlpalen allemaal en wat een goede cijfers ook! Proficiat!

Nu snel aan het werk (thuis dan) heb 't mega druk. Er moet nog een hoop was gedaan worden en weekendtassen ingepakt!

Later meer....
Zo, controle bij VK ook weer doorstaan. Alles pico bello in orde!!

Spuit viel mee deze keer, ging in één keer goed! Kindje lag al met hoofdje naar beneden, maar nog niet ingedaald. Bevalling is ook al even ter sprake gekomen. Mocht ik bewust kiezen voor pijnstilling en dat in m'n dossier op laten nemen, wordt het soort van indicatie en kost het geen geld ( ook niet geheel onbelangrijk )

Nu weer snel verder met de berg was die hier geduldig op me ligt te wachten...

Liefs vanuit het zonnig zuiden!
O ja, en voor de tabel: 9 juli VK
Bloem, hoe is het meid?
Ik maak me zorgen....
goed nieuws!!!

sorry meiden, gedoe met internet en password kwijt en ondertussen ook nog even naar spanje gevlogen vandaar late reactie.

Maar het is dus goed nieuws!! We zijn zo blij! Het was zo spannend, moesten ook nog zeker een half uur wachten omdat alles uitliep, maar gelukkig was het een prachtige echo! Kan het nog steeds niet echt geloven, mag het dan nu toch echt zo zijn?

Zijn zo blij! Moet het even kort houden, volgende week meer! Bedankt voor het meeleven en duimen! Jullie zijn schatten!
Pffff Bloemetje, wat een opluchting!! Proficiat!!

Ik begon me ook al zorgen te maken... Gelukkig goed nieuws!!!

Nu ga ik met een gerust hart slapen.

Morgen om 10 uur vertrekken we met 12 personen naar onbekende bestemming???? We hebben iig prachtig weer.

Ik spreek jullie zondag avond vast weer.

Allemaal vast een fijn weekend!!!!

Liefs Nadine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven