Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
donderdag 25 juni 2009 om 13:45
donderdag 25 juni 2009 om 13:47
quote:kaatje_85 schreef op 25 juni 2009 @ 13:45:
[...]
Dat heb je niet voor het kiezen. Bij een bepaald gewicht (boven de 2 kilo geloof ik) gaat het automatisch met DHL.Oh daar zat ik ruim onder! Ik kon in ieder geval wel kiezen.
[...]
Dat heb je niet voor het kiezen. Bij een bepaald gewicht (boven de 2 kilo geloof ik) gaat het automatisch met DHL.Oh daar zat ik ruim onder! Ik kon in ieder geval wel kiezen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 25 juni 2009 om 14:50
donderdag 25 juni 2009 om 16:33
Wat een leuk topic eigenlijk.
Ik ben ook een Lush fan!
Woon bij een Lush winkel in de buurt en heb er ooit zelfs even gewerkt. Geen ervaring dus met bestellen.
Ik heb nu in januari twee shampoo bars gekocht en ze zijn nog niet op. Mijn fles douchegel is ook nog steeeeeds niet op. Cosmetic lad ook niet... dus duurt laaaaaang voordat ik weer kan bestellen.
Therapy is een massage bar Daaromniet...
Ik ben ook een Lush fan!
Woon bij een Lush winkel in de buurt en heb er ooit zelfs even gewerkt. Geen ervaring dus met bestellen.
Ik heb nu in januari twee shampoo bars gekocht en ze zijn nog niet op. Mijn fles douchegel is ook nog steeeeeds niet op. Cosmetic lad ook niet... dus duurt laaaaaang voordat ik weer kan bestellen.
Therapy is een massage bar Daaromniet...
donderdag 25 juni 2009 om 17:03
quote:Daaromniet schreef op 25 juni 2009 @ 16:44:
Aha een massage-bar..leuk! Hoe kun je die het beste gebruiken?
De twee meest gebruikte manieren zijn:
1) De bar in je handen nemen en net doen of je je handen wast, dan komt er olie vrij en kun je je lief lekker masseren.
2) Gewoon douchen zoals je altijd doet, de kraan dichtdraaien en de bar over je natte warme lichaam halen, dan komt er ook olie vrij, en dan lekker masseren over je lichaam, dan is het bodylotion!
Heerlijk!!
Aha een massage-bar..leuk! Hoe kun je die het beste gebruiken?
De twee meest gebruikte manieren zijn:
1) De bar in je handen nemen en net doen of je je handen wast, dan komt er olie vrij en kun je je lief lekker masseren.
2) Gewoon douchen zoals je altijd doet, de kraan dichtdraaien en de bar over je natte warme lichaam halen, dan komt er ook olie vrij, en dan lekker masseren over je lichaam, dan is het bodylotion!
Heerlijk!!
donderdag 25 juni 2009 om 17:08
quote:Kletsmajoor schreef op 25 juni 2009 @ 16:33:
Woon bij een Lush winkel in de buurt en heb er ooit zelfs even gewerkt.
Cosmetic lad ook niet... dus duurt laaaaaang voordat ik weer kan bestellen.
Lijkt me heerlijk om in zo'n winkel te werken, al die heerlijke produkten en al die enthousiaste vrouwen die om het hardst roepen hoe fijn lush is
Gebruik je die zelf, Cosmetic Lad?
Is toch een creme voor heren?
Ik wilde 'm zelf niet bestellen, ik heb enzymion en vanishing creme.
Woon bij een Lush winkel in de buurt en heb er ooit zelfs even gewerkt.
Cosmetic lad ook niet... dus duurt laaaaaang voordat ik weer kan bestellen.
Lijkt me heerlijk om in zo'n winkel te werken, al die heerlijke produkten en al die enthousiaste vrouwen die om het hardst roepen hoe fijn lush is
Gebruik je die zelf, Cosmetic Lad?
Is toch een creme voor heren?
Ik wilde 'm zelf niet bestellen, ik heb enzymion en vanishing creme.
donderdag 25 juni 2009 om 17:11
Heb gemaild, volgens mij in stonecabbage english, hè dat krijg je van dat topic over Patries & Adam.
Oh en had het verstuurd en zag toen dat ik het ordernummer vergeten was te melden. Lekker helder weer.
Ik hoop trouwens niet dat ze het pakketje bij iemand in de flat afgegeven hebben en geen briefje bij mij door de bus gedaan hebben want dan kom ik er dus nooit meer achter waar het is.
Daaromniet ben heel benieuwd wat je van therapy vindt, ik heb hem ook besteld.
Oh en had het verstuurd en zag toen dat ik het ordernummer vergeten was te melden. Lekker helder weer.
Ik hoop trouwens niet dat ze het pakketje bij iemand in de flat afgegeven hebben en geen briefje bij mij door de bus gedaan hebben want dan kom ik er dus nooit meer achter waar het is.
Daaromniet ben heel benieuwd wat je van therapy vindt, ik heb hem ook besteld.
donderdag 25 juni 2009 om 18:23
quote:elleinspe schreef op 25 juni 2009 @ 18:16:
[...]
Heb je de naam van je straat in het fries doorgegeven??
hahahhaaa niet eens!
Maar goed, heb ze gebeld maar ze konden niks voor me doen omdat ik geen vrachtbriefnummer heb. Dus heb ik lush weer gemaild. Wordt ongetwijfeld vervolgd....
Volgende keer doe ik echt gewoon via de aardige postbode, die kan mijn adres tenminste vinden!
Onze straat is ook niet klein of zo, hebben flink wat nummers in de straat dus ook niet een fries achterafweggetje in 1 of ander boerengehucht, nee gewoon een flinke straat in een flinke stad.
Niet te geloven zeg.
[...]
Heb je de naam van je straat in het fries doorgegeven??
hahahhaaa niet eens!
Maar goed, heb ze gebeld maar ze konden niks voor me doen omdat ik geen vrachtbriefnummer heb. Dus heb ik lush weer gemaild. Wordt ongetwijfeld vervolgd....
Volgende keer doe ik echt gewoon via de aardige postbode, die kan mijn adres tenminste vinden!
Onze straat is ook niet klein of zo, hebben flink wat nummers in de straat dus ook niet een fries achterafweggetje in 1 of ander boerengehucht, nee gewoon een flinke straat in een flinke stad.
Niet te geloven zeg.
donderdag 25 juni 2009 om 18:28
quote:jasmine schreef op 25 juni 2009 @ 18:23:
[...]
hahahhaaa niet eens!
Onze straat is ook niet klein of zo, hebben meer dan 500 nummers in de straat dus ook niet een fries achterafweggetje in 1 of ander boerengehucht, nee gewoon een flinke straat in een flinke stad.
Niet te geloven zeg.
Ik woon echt wel in een gehucht met 5 huizen in mijn straat, maar DHL kan toch echt wel mijn huis vinden!
Nou ben benieuwd wat er gaat gebeuren meid!
Hè bagger............moet je nog langer wachten!
[...]
hahahhaaa niet eens!
Onze straat is ook niet klein of zo, hebben meer dan 500 nummers in de straat dus ook niet een fries achterafweggetje in 1 of ander boerengehucht, nee gewoon een flinke straat in een flinke stad.
Niet te geloven zeg.
Ik woon echt wel in een gehucht met 5 huizen in mijn straat, maar DHL kan toch echt wel mijn huis vinden!
Nou ben benieuwd wat er gaat gebeuren meid!
Hè bagger............moet je nog langer wachten!
donderdag 25 juni 2009 om 18:38
Als ze het pakket maar niet kwijt zijn geraakt zoals bij Leo toen.
Ja misschien zou ik dan ook maar beter in Koufurderrige of zo kunnen wonen, wellicht dat het dan beter zou gaan.
Het pakketje ruikt gewoon vast veel te lekker, daar wil de DHL man nog wel weken mee in zijn autootje rondtouren.
Maar vertel, woon jij op het platteland? Ook in Fryslan of elders?
Ja misschien zou ik dan ook maar beter in Koufurderrige of zo kunnen wonen, wellicht dat het dan beter zou gaan.
Het pakketje ruikt gewoon vast veel te lekker, daar wil de DHL man nog wel weken mee in zijn autootje rondtouren.
Maar vertel, woon jij op het platteland? Ook in Fryslan of elders?
donderdag 25 juni 2009 om 18:56
Allemachtig, nu kreeg ik een trackingnummer, weer gebeld, blijkt op het pakketje een cijfer van ons huisnummer veranderd te zijn in een B.
Dus ik gaf het goede nummer door.
Maar dat mag ik niet doen , dat mag Lush alleen doen, zij moeten DHL mailen of faxen.
*hele diepe zucht*
Dus heb ik Lush weer gemaild met de vraag of zij dat willen veranderen en misschien heel misschien dat het dan toch nog ooit eens goed komt.
Dus ik gaf het goede nummer door.
Maar dat mag ik niet doen , dat mag Lush alleen doen, zij moeten DHL mailen of faxen.
*hele diepe zucht*
Dus heb ik Lush weer gemaild met de vraag of zij dat willen veranderen en misschien heel misschien dat het dan toch nog ooit eens goed komt.