December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah Tinus is back!

Leuk dat het nu ook in de tabel kan, ook hier; yiehoeee Manu krijgt er een broertje of zusje bij! Ik denk een zusje

Ik ben benieuwd naar leuke vakantiekiekjes!

Marloes; fijn dat het ergste lijkt te zijn gezakt, ik hoop dat het niet doorzet bij Justin.

De jurk:

De lengte past juist wel bij m'n lengte/figuur. Als ik zo lang en slank zou zijn zou ik ook kiezen voor een ander model. Vind een lange jurk prachtig, maar ik ben er echt te klein en te rond voor. Maar net op/iets over m'n knie en een wikkelmodel staat vaak het mooist bij mij. Maar goed, ik heb nog even en ga nog even verder kijken. Maar de paarse blijft toch in m'n gedachten.

Voor de bruidmeiskes (Noof en Tess) heb ik dit gekocht:

Met een heel lichtblauw bolero'tje, ook van Jottum.

Vond het zelf erg schattig.
YAHOOEEE Tinus! Welcome Back!!!

Oohh idd schattig Mette!

Heb wel een tip voor je

Heb een keer namelijk gezien dat de bruid een creme kleurige jurk aanhad en de bruidsmeisjes spierwit. Zo leek de jurk van de bruid vies/smoezelig. Erg jammer.

Ga nu weer op de bank

Kussssss!
Thanks voor de tip Nursie,

maar ik ga niet in het wit. Staat me helemaal niet. En we houden het klein, dus vind ik het ook zo overdreven om mezelf in een trouwjurk te hijsen.

Knor; moest wel lachen om je link, ik dacht eerst huh? Bruidsjurken bij een soort Blokkerwinkel? whahaha! Maar die trouwjurken zijn moooi! Vooral die 2e (dacht ik), simpel maar heel elegant. Prachtig!
Ik ga nu via een link hier op Viva, de 2 aflevering van TI kijken. Jaaaa ik weet het, wat een pulp, maar ik vind het zooo heerlijk om te kijken..

Ik vond het al zo jammer dat Veronica niet meer ging uitzenden, alleen dus de Belgen. Nu ga ik dus lekker kijken.

Tris is naar een bruiloft van een collega. Ik zou mee, maar Stef heeft hoge koorts van de inentingen, dus vond ik de oppas niet zo n goed idee.

Dus nu lekker wat drinken met wat lekkers en lekker Temptation kijken. Vond de eerste aflevering alweer smullen, haha!
Oooooh TI is temptation island.... ik zat al te denken ti? ti? wasda nou weer?! Dat kijk ik niet

Je weet trouwens zelf natuurlijk wat jou het beste staat Mette ik ging inderdaad wel een beetje uit van mijn lengte 1.80 ong. en dan vind ik boven de knie niet zo mooi... hoe lang ben je dan eigenlijk? Kon me nou niet herinneren hoe lang je ook alweer was? Jurkjes voor Tess en Nova zijn leuk!

Goeie tip van Nurse trouwens

Van die link van Knor vind ik die jurk met dat zwarte bovenkantje echt heeeel erg mooi... in zo'n soort jurk zou ik best willen trouwen...

Tinus das ook snel gegaan die vakantie! Welkom terug

en gefeliciteeeeerd met je 12 weken

Ytje slaapt hier. Is gisteravond pas heel laat naar bed gegaan want ze heeft toch thuis geslapen en die voorlichting duurde tot 21.30 en was in Utrecht... en vandaag overdag niet geslapen... dus dat helpt... was wel een beetje echt te moe toen we vanavond thuis kwamen... ging echt keihard staan gillen omdat het niet helemaal naar t zin verliep dus heeft nog even op de gang mogen staan en daarna lekker voor Dora gezet tot het eten klaar was...

Tentamen van vandaag.... ging niet door!!! We zaten daar met zn 6en in het lokaal maar geen leraar... ze was ook niet te bereiken dus nu krijgen we zo snel mogelijk een nieuwe datum.

Ze is Engels en werkt niet fulltime voor de uni dus was in haar geval niet eens heel gek dat het een keer ging gebeuren...
Ga nu maar eens beginnen met het uitmesten van de varkensstal hier

Vond het trouwens nog best onverwacht van Michael Jackson...

Krijg ook een soort van behoefte om al die klereherrie van hem eens terug te luisteren... is toch ook soort van jeugdsentiment
*gaat op zoek naar d'r Thriller LP shit geen pickup meer*

Ha Tinus welkom terug! Enne JOEPIE 12 weken!

Klets jemug das balen dat je tentamen dan niet door gaat. Tenminste dat zou ik hebben ben je dr maar vanaf zeg maar.

Lekker dat Ytje (lief haha) ligt te slapen, het weer helpt ook lekker mee.

Mooie jurken heb ik niet echt kijk op ik heb dit voorjaar voor t eerst in mn leven een jurk gekocht (moet wat met dat net bevallen lijf) en die heb ik alleen nog maar in de tuin aangehad. haha. Maar ik vind ze allemaal wel mooi hoor.

Mette temptation island.. nee toch. Nou ja zolang je maar niet lid wordt van de hyve dan he?

Heerlijk dat die bloeduitslagen goed waren! Balen dat Stef zo ziek is van de inentingen. hopelijk is t morgen weer over.

Hier lekker genoten van t weer. Bad staat nog steeds in de tuin, wel even het water ververst want dat werd een beetje smerig.

David en Rosanne hadden denk ik wat last van de warmte. Ik had ze iets te warm aangekleed denk ik.

Rosanne is de laatste 3 dagen erg aan het huilen. Echt zielig. En nieuw voor mij want tot nu toe was ze een heel tevreden kindje. Ik denk dat ze een tand krijgt want ze kluift op alles en kwijlt zich rot. Dat kwijlen is dan wel weer goed voor dr ontlasting dat is dan weer een voordeel.

Vanwege het huilen heb ik haar om 9 uur de 5e fles gegeven en ik ga dr niet meer wakker maken om half 12. Ben benieuwd hoe lang ze t volhoud. Tis eigenlijk vragen om een nachtvoeding maar ja om haar nou straks weer te wekken vind ik ook niet leuk.

dus..

Ik ga s wat rekeningen betalen.

doei

x

Ooohhh zoiets vind ik ook mooi!!

(Zit even jurken te bekijken, zou haast M. vragen om nog een keertje te trouwen )

Mette:

Beterschap met jullie Stef.. sneu hoor.

KM:

Klote van je tentamen.

Oef:

Ben benieuwd hoelang jullie meissie het volhoudt

Rekeningen betalen heb ik vanmiddag ook gedaan ja...

Moest netto meer dan 2300 euro terug betalen aan de UWV, die hadden M. z'n ww uitkering door laten lopen terwijl ie al aan het werk was. Heb het zo snel mogelijk stop laten zetten maar we hadden het niet meteen door... anders waren ze t/m sept. uit blijven betalen

Was eigenlijk wel lekker geweest

xx
best lekker zo'n ongevraagde uitkering. beetje jammer dat het dan allemaal weer terug moet he?

Groep even een vraagje.

Brian wordt de laatste week heel vaak huilend wakker laat in de avond of in t begin van de nacht. Ik denk dat hij aan het dromen is dan maar ik weet het ook niet zeker. Hij is volgens mij dan ergens bang voor. Maar waarvoor?

Hoe vraag je nou aan je peuter of hij gedroomt heeft? Of eerder hoe leg je t uit?

Peter had het al geprobeerd met een verhaal over een filmpje in je hoofd tijdens het slapen maar dat had niet het gewenste effect. Brian wilde meteen thomas de trein gaan kijken beneden.
Hahahahahaha nou het was in ieder geval wel een afleidingstactiek

Hebben jullie eigenlijk nog een babyfoon? Misschien praat hij een beetje in zijn slaap en kun je daar wat uit afleiden...

Y had het vannacht even over dat ze haar schoenen aan moest trekken

Heeft hij nog een nachtlampje? deur op een kiertje laten? slokje water?

Misschien is het juist wel goed om het niet over zijn angst/droom te hebben zeker op dat moment maar het over iets leuks te gaan hebben... iets waar hij naar uit kan kijken voor als hij weer wakker wordt...

En daar kom ik weer met mijn boekjes maar misschien kun je overdag wel een boekje over dromen en donker en slapen etc. voorlezen en dat dat niet eng is etc. en zo er een beetje over beginnen?

Ik zeg trouwens toch nog even Rapley OEF Rapley hartstikke goedkoop en weinig werk
Hm, toevallig heeft R. het de laatste tijd ook een paar keer gehad.

Soms ga ik er heen, soms ook niet (als het huilen aanhoudt, wacht wel altijd even af of ze het zelf kan 'oplossen''

Wat ik dan zeg/vraag is:

''ach meisje, heb je gedroomd?''

(geef je er meteen een woord voor?)

''Dat is niet fijn he, maar geeft niet, dromen is niet eng he.. ga maar lekker slapen want morgen gaan we spelen/school/oma/oid''

Dan stop ik haar weer in en slaapt ze verder.

Denk dat het een fase is (Wat een dooooddoener! )

Wahahaa! ik hoor nu op de achtergrond Uri Geller op de tv die zegt dat ie geschokt is dat MJ dood is, ''Hij was nog redelijk jong... en hij was nog fit, hij had het lijf van een danser''

Ja,ja... tuurlijk... die man was zo rot als een kanarie.
quote:Kletsmajoor schreef op 26 juni 2009 @ 23:02:

Ik zeg trouwens toch nog even Rapley OEF Rapley hartstikke goedkoop en weinig werk

nee joh ik vind dat gestik zo eng. En alle zoogdieren kauwen voor hoor waarom wij dan weer niet?

ff lezen over jullie droom tips
Brian praat inderdaad in zn slaap maar dat gaat voor zover ik kan horen nooit over enge dingen.

Wat jullie allebeid zeggen doen wij ook wel, dus praten over alle leuke dingen die we morgen daan doen. "morgen als je wakker bent gaan we naar de glasbak met zn alle leuk he? Ja ja joepie naar de glasba!"

Misschien inderdaad niet teveel proberen uit te leggen maar eerder gewoon afleiden.

En klets boekje is ook wel een goed idee. Eerlijk gezegd lees is veel te weinig boekjes met Brian. Terwijl ik het eigenlijk zo leuk vind.
quote:Oef schreef op 26 juni 2009 @ 23:10:

[...]

nee joh ik vind dat gestik zo eng. En alle zoogdieren kauwen voor hoor waarom wij dan weer niet?

ff lezen over jullie droom tips

Vandaag nog over iets soortgelijks met M. gehad, tegenover ons zijn een paar herten-jongen geboren.

''Kijk, dat is nu eens goed geregeld, lopen (meteen) netjes achter moeders aan, zoeken zelf de melk op, als moeder gaat eten zoeken ze hoog gras waar ze stil gaan liggen en hun mond houden. Ideaal''

(lees: tegelijkertijd zaten onze meiden gigantisch te keten aan de eettafel )
Voorlezen bij het slapen gaan vind ik hartsikke leuk maar daar blijft t ook veelal bij. Ben liever buiten oid dan dat ik voorlees. (en zo boeiend vinden ze het ook niet, willen zelf bladeren, van voor naar achter en worden boos als ik 'tegenwerk' dus laat ze dan zelf wat aan klooien )
Ga ff douchen

xx
ja dat gaat hier ook zo met dat lezen.

En voor t slapen gaan lukt meestal niet meer omdat Brian doodop is om 7 uur.

wel potverdrie Peter is de stad in en ik zou vanavond vroeg naar bed gaan is het toch weer bijna half 12.

Ik ga naar bed want voor je t weet is er weer 1 wakker hier.
Ooooo dan ben ik toch licht getikt met boekjes want ik zoek net zolang boekjes totdat Y het leuk vindt...

Het is zo goed voor de taalontwikkeling/woordenschat etc. etc.

Ze vindt boekjes met van die praatplaten zeg maar erg leuk....

heb nog een leuk filmpje van Y die 'klipperdeklop' 'voorleest'

Y heeft nooit stikneigingen gehad hoor met Rapley Oef... maar Rapley sprak mij ook aan en jou gewoon niet...
M. is ook stappen, had me eigen ook voorgenomen om vroeg naar bed te gaan... niet dus

Wilde al gaan douchen maar ga toch eerst ff kolven, dan douchen en dan naar bed

Morgen gaan we trouwens weer es ouderwets 'beesten'

Kids gaan uit logeren en wij gaan naar een groot podiumfeest zeg maar, ga ook weer heeeerlijk aan de zuip en blijven naderhand ergens pitten.

Heb dr zin in!!!!!
Melk in de koelkast, nu ff douchen, stink als een otter
Trouwens, wat een gezelligheid hier.
wakker worden 's nachts: dan benoemen wij het ook: heb je gedroomd, je bent nu in je bed, en hier is beer en clown, en hier is mama en nu ga je weer lekker slapen.. Renske had dat ook, Casper (nog) niet

fruithapjes en groentehapjes.. alles was zo gemaakt, lang leve de staafmixer...

casper weigert te gaan slapen zonder verhaaltje... hij kiest zelf een boek, renske ook, maar die wil minimaal 4 verhaaltjes, want tja ze is 4... bij de bieb halen we steeds een stapeltje, soms zijn ze helemaal favourite, soms worden ze amper gezien.. klopperdeklop hebben we ook een keer gehad.

en jajaja, evy deel een is klaar!!! het is gelukt!!!

balen dat je tentamen niet door ging KM

welkom terug tinus, gaat het nu ook al wat beter met de vermoeidheid??

ik begreep laatst ook dat men het bijvoeden weer vervroegd heeft naar 4 maanden...
Bent ook nog laat hier Sannie!

Ik ben inmiddels fris en fruitig

Ga nu mn (net zo frisse = uitgewassen en buiten te drogen gehangen, vind ik altijd zo lekker fris! ) nestje maar eens opzoeken.

Trusten!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 27-06-2009 00:15
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Nou ik had ook een lekker avondje, temptation niet gekeken, want Stef was onrustig. En toen hij sliep werd Noof wakker door het onweer, en bedacht zich dat Papa er niet was, dus dat ze wel bij mij wilde liggen.

Ik had Stef laten liggen voor de late voeding, want hij had nog om 21.00 gedronken en hij sliep net lekker. Dus ik dacht dat hij wel om een nachtvoeding zou komen, maar het was 6.00 toen hij kwam.

We gaan straks naar de speelgoedwinkel, Noof krijgt een aardigheidje want ze is al 4 dagen zonder luier in bed. Ze is al een paar weken droog 's morgens, maar nu echt geprobeerd zonder luier. En als ze moet plassen 's nachts (wat maar heel weinig voorkomt) dan roept ze.

Ben er echt zo blij mee!

Ik ga even kolven,

x

O ja, Nursie, ik had gister ook zo'n heerlijk fris bed!

Vanavond stappen met m'n vriendinnen, er is hier een feest met Jan, Nick&Simon, 3j's enz. Gezellig! Heb er zo'n zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven