Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Haaai, ik was even een nachtje op pad voor mijn werk. Wat mij betreft ging dat best goed, hoewel er van bijslapen niet veel kwam want ik geloof dat ik van 1 tot 6 heb geslapen terwijl ik ook nog ieder uur wakker werd. Maar dat was nog altijd meer dan Nipman, die precies een uur heeft geslapen met Nipje bovenop zich. En die had geen diner op het strand ter compensatie. Ben erg blij dat ik toch gegaan ben, want het was heel nuttig.

Koekie, waarom wordt Koekenjongetje getest dan? Ik denk trouwens dat vlak na mij een collega van jou een presentatie gaf (kleine tip van de sluier: Duitse naam, die met twee extra letters een stad uit een buurland wordt).

Dat boek klinkt goed, dat ga ik ook kopen. Als het bij jullie werkt dan .

Fijn dat je cursus goed ging Anky. Ik snap eerlijk gezegd het programma van Aman ook niet zo goed. En de acties van Pamman ook niet. Blijkbaar ben ik een enorme bitch, maar ik zou daar gewoon niet mee akkoord gaan. Als Pamman zonodig op de motor wil, zou hij van mij toch echt zelf eerst de kinderen weg moeten brengen; ik zou daar mijn werk niet door laten beinvloeden. En als Aman het steeds zo druk heeft, dan zou ik toch echt van hem verlangen dat hij iets opgaf.

Balen van die gestolen fietsen. Ik rijd nog steeds op de fiets van toen ik 12 was, dat is mij dus nog nooit gebeurd. Hier staat trouwens nooit iets op sloot.

Over fietsen gesproken, ik heb zojuist 5 km gefietst met Nippa en Nippi, knap toch van Nippa? Nu zitten ze alletwee lief te kleuren en Nipje ligt te slapen, terwijl Nipman aan het werk is in de kamer van Nippa. Hopelijk komt die dit weekend af. Prima dagje tot nu toe dus .
GOED NIEUWS! MINI MAG DIPLOMATRAINEN!!

Over 3 weken moet ze dan proefzwemmen en als dat allemaal goed is zwemt ze op 25 juli af. Maar goed, er zijn nog wat dingen die bijgeschaafd moeten worden dus ze moet er nog even hard aan trekken. Tot aan proefzwemmen krijgt ze in ieder geval dubbel zwemles, niet alleen op zaterdag maar ook op woensdag.

Aan het eind van de les moesten ze als een potlood van het startblok springen en dan door het gat zwemmen. Mini vond dat niet spannend genoeg dus ze maakte een perfecte duik! Iedereen in de kantine riep: kijk die dan, die duikt gewoon! Ik apetrots natuurlijk
quote:nippo schreef op 27 juni 2009 @ 11:26:

Ik snap eerlijk gezegd het programma van Aman ook niet zo goed. En de acties van Pamman ook niet. Blijkbaar ben ik een enorme bitch, .

beetje wel ja maar toch houden we van je. maar ik bijt ook wel iets harder van me af. En ik heb een watje thuis, scheelt ook wel fijn dat je een leuke dag had; even wat afstand kan wel nuttig zijn.

en wat fijn dat Pammini op diplomatraining mag! Gaat best snel toch? lekker hoor! En hoe ging het met oudste, Remma?

Sokman zit vast aan de TV (TT) en ik heb de HEMA weer eens leeggekocht (uitverkoop) en cadeautje voor mijn zus bij de bodyshop. ben sinds kort grootverbruiker bij de bodyshop; Poek reageert vrij goed op de bodybutters; doet net zoveel als vaselinelanette maar smeert 10 x beter. dus doorm mijn frequente bezoekjes mocht ik vandaag al een cadeautje uitzoeken.
Oudste heeft B zojuist gehaald. Die is nu klaar. Op naar de volgende 2.

Goed dat mini op diplomatraining kan zeg. Meis is ook al voor diploma aan het oefenen, maar de zomerstop is hier al volgende week (nog 1 week en dan is het hier al weer zomervakantie, pff) dus het afzwemmen is na de zomervakantie.

Wij hebben net appeltaart gegeten om het te vieren en gaan vanavond patatjes eten.

Oef, uitverkoop bij de HEMA! Wat doe ik hier dan nog?
Nip, dit was de eerste en de laatste keer hoor Geloof niet dat ik een al te dociel vrouwtje ben trouwens

Ik heb drie blote kindertjes op de bank Pamman is boodschappen doen en de buurman ook, vandaar mijn toegenomen aantal kindertjes.

Mini is trouwens heel zoet, ze is vrolijk, luistert goed, geen gedram. Echt lief. As we speak zit ze verstrengeld met Mannie zijn oortje te aaien

Gefeliciteerd Oudste!!
Wij moeten onze vakantie een dagje uitstellen als Mini mag afzwemmen. Maar goed, dat heb ik er wel voor over. Naast de reguliere lessen moet ze minimaal 2 keer diplomatraining doen maar ik denk dat we dat wat vaker doen omdat twee onderdelen nog niet goed genoeg zijn. Dan maar even intensief de komende weken.
HIEPERDEPIEP VOOR OUDSTE! Goed hoor! ga je met oudste niet door voor C of geloof je eht wel? (zou ik zeker hebben, denk ik)

hier drie halfblote kindertjes op de bank, heb er ook eentje van de buren. Best gezellig.
C mag hij op school doen, daar heeft oudste dan een jaar voor en dat moet toch lukken. En anders maar niet idd.

Hier staat de frituurpan klaar.
Hier ook frituurpan. En fruitsalade, wat rauwkost en de bbq. Samen met de buren.

Eet smakelijk allemaal.
Hmm, hier met kroketten, frikandellen, bamischijven en hamburgers, en veel mayo/curry/ketchup/madsaus. Ouderwetsch schransen dus
oeoeoe dat klinkt goed, Remma. Ouderwets kanen idd.

Hier pasta met gehakt/groenten/tomatensaus. Voor komende week weer eens wat saladerecepten opsnorren, toch wel lekker met dit weer.

bij wie regent het al?
Hier niet. Benauwd, dat ist. Bij jullie wel?
Hmm, aan buienradar te zien, komt er hier ook geen regen. Hmmpf.
Dus....echo...echo......
Wat zal ik eens gaan doen. De nieuwe Saskia Noort lezen?
kun je doen. ben dan wel beneiuwd hoe je 'm vindt. Had jij trouwens 'eten, bidden, beminnen' gelezen? ik had 'm mee op vakantie en ik vond het wel een aanrader.

ik ben buiten de krant aan het lezen, met een half oog naar een natuurdocumentaire op TV aan het kijken en wijn aan het drinken
Hmm, ik ben op blz 60 maar tot nu toe pakt ie me niet echt. Ook niet slecht ofzo, maar dat ik tussendoor even forum zegt genoeg.

Ik heb eten, bidden, beminnen niet gelezen, het leek me niet zo leuk. Maar jij vindt hem dus een aanrader. Hmm. Misschien toch maar eens proberen dan.
Het rommelt hier, ik hoop wel op een beetje regen, scheelt weer plantjes watergeven

We waren de hele dag op vakantiepark hier dichtbij. Mijn ouders hebben op de terugweg van vakantie hun caravan voor het weekend op camping hier in de buurt neergezet en Limoen wilde heel graag in de caravan slapen. Dat mocht, uiteraard. Wij zijn er ook de hele dag geweest, ze hebben er een meertje om in te zwemmen, en we hebben (weer) gebarbequed. Was erg gezellig. Limoen was niet uit het water weg te slaan en Mandarijn vond het genoeg om lekker met emmertjes modderwater rond te hopsen. Ben benieuwd of Limoen nu wel echt gaat slapen want de vorige keer dat ze in de caravan mocht slapen ging ze helemaal niet slapen, kwamen ze haar om een uur of (?) tien terug brengen.

Ze was vanmorgen weer niet te harden overigens.

Ik vind je geen bitch hoor Nippo. In mijn ideale wereld werkt het ook zo als bij jou, alleen werkt mijn man niet mee

Wat goed zeg van oudste, B diploma!

En mini van Pammie examentraining, ook goed!!
tsja, aanrader? In 1e instantie sprak-ie me ook niet zo aan: het leek me zo vreselijk Amerikaans. En deels was dat ook wel zo, maar er zat ook een behoorlijke brok humor in, die ik wel kon waarderen. Maar je moet wel in 'iets' geloven, denk ik, om het boek te waarderen.
Ik denk trouwens dat we onze vakantiebestemming gevonden hebben voor augustus we zijn er in 5 minuten dus geen gezeur met lang autorijden, er is zwemwater, en van alles en nog wat op de camping en ik kan thuis nog even de post ophalen en planten water geven of de was doen, of vergeten spulletjes ophalen.. ofzo
Mij klinkt die pasta toch veel lekkerder in de oren dan die frite met frikandellen eigenlijk.

Wat een knappe zwemmers allemaal! Nippi heeft na 2 jaar nog steeds geen A-diploma. Hij kon heel snel zonder kurkje boven blijven, maar zwemt gewoon niet netjes genoeg. Hopelijk gaat het het komende jaar een keer lukken.

Ik heb trouwens niet het gevoel dat ik zo weinig accepteer, en Nipman zou dat soort dingen denk ik ook niet zo snel doen (en niet omdat hij bang voor mij is ). Maar neem nou die motor. Stel dat Pammie heel graag een paard wilde, dat Pamman daar niet voor was (want kost tijd en geld en is gevaarlijk) maar dat ze op een dag toch thuis kwam met de mededeling dat ze een paard had gekocht, Wat zou Pamman dan zeggen? En stel dat ze dan voor haar werk wilde paardrijden, en er daarbij van uitging dat Pamman het breng- en haalritueel met de kinderen wel deed waardoor hij te laat op zijn werk was enzo, hoe zou hij dan reageren? Daar ben ik nou serieus wel benieuwd naar. En dan ook naar wat wij er van zouden vinden als hij er op tegen zou zijn; zou hij dan ook een bitch zijn? Het gaat me overigens helemaal niet op Pamman of dit specifieke geval; het was voor mij meer een aardig voorbeeld van hoe verschillend mannen en vrouwen hier vaak in staan.
quote:citronella schreef op 27 juni 2009 @ 21:43:

Ik vind je geen bitch hoor Nippo. In mijn ideale wereld werkt het ook zo als bij jou, alleen werkt mijn man niet mee

Pammie, alvast bedankt voor de tips. Toen er vandaag in een winkel gekibbeld werd, heb ik de gouden tip toegepast. Dus gezegd dat het verscjil van mening heel vervelend voor ze was, en toen gevraagd of ze zelf een oplossing konden verzinnen. Binnen 10 seconden was de ruzie naar beider tevredenheid opgelost. Dat ga ik vaker doen.
Nippo: ik ben het met je eens hoor, maar het is toch echt een mannending: iets aanschaffen (of: in zijn algemeenheid iets doen) en niet nadenken over de gevolgen.

Zoals het een vrouwending is om niet te zeggen als je iets dwarszit, maar wel gaan lopen mokken en het dan raar vinden daty je man je niet begrijpt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven