Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anita Meijer trui

* is van haar stoel gelazerd *

Mijn moeder heeft mij vroeger in een zelfgebreide olifantentrui rond laten lopen. Waarbij de linkermouw dan de slurf was. Jeugdtrauma, dat snap je...

Ik ga mei2005meeten vanmiddag!
Loretta is De Mol. Punt.
Anita Meijer trui en Olifantenmouw

Hier ook trui met veel frutsels, iewww... Inad alsjeblieft, doe dat Chica niet aan
Peas on earth!
Jaja lachen jullie maar. Alsof je echt met droge ogen zou kunnen beweren dat je hier niet opgewonden van wordt.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Deze ook wel geil guitig.

Nee hoor, geen truien, veel te moeilijk ook Ik houd het bij een sjaal. Ik maak even een foto van tot nu toe.

(kan niet hebben dat mensen denken dat ik mijn kind mishandel met een Anita Meijer trui )

Vanmiddag hadden we de pretecho. Mijn moeder was mee en Chica ook. Ier vond de echomevrouw maar gemeen omdat ze probeerde handje voor t gezicht van de baby weg te krijgen. Ze duwde tegen mijn buik. Ik voelde het nauwelijks dus baby al helemaal niet. Had ook 0,0 effect. We hebben dus vooral fotos en beelden van een baby met hand voor zijn gezicht Wel een paar mooie voordat hij het begon te doen. En zijn piemeltje kwam ook weer goed in beeld, dus het is echt ongetwijfeld een jongen

Ze dacht alleen aan metingen te zien dat ik nu 29 weken ver zou zijn i.p.v. 27 weken en 5 dagen. Dus 9 dagen verder dan ik dacht. Weet niet hoeveel dat zegt, misschien komt hij dus iets eerder dan 21 september.

Zal binnenkort even fotos in NS mikken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whoehahahaha hoe heet die vent ook alweer Vish? Ronnie Tober toch?

Leuk pretecho! Jammer dat iErenzoon handje voor gezicht hield
Oooo nee, die middelste is Mr Humphries!
Inad, ik wil graag zo'n gele trui bij je bestellen.
Peas on earth!
Met deze sokken graag

Peas on earth!
Sorry Erwt, zo geweldig kan ik niet breien. Best jammer he?

Hier komt mijn stuk sjaal tot nu toe

Wij gaan nu Koffertjes (=poffertjes) eten. Ier is met collega's uit eten dus we gaan voor zoete kleffe troep die hij niet lust
Na de zindelijkheid is nu het slapen tijdperk weer aangebroken?

Inslapen, doorslapen, uitslapen.
In laten slapen, al die TO's..
Loretta is De Mol. Punt.

Niemand durft iets te zeggen over het niet helemaal rechte breiwerk neem ik aan? :-) Er is hier en daar een steek bijgekomen, maar zit nu op een stabiele 28 per toer
Ik heb totaal geen verstand van breien, dus in mijn ogen ziet het er prachtig uit
Dank je Star, mijn hart springt van vreugde

Ier is net thuis van collegagebeuren en is gewoon op de grond, hij was even gaan liggen, in slaap gevallen. We hebben een groot zacht kleed dat hij nu dus als bed gebruikt. Schattig
Foto van maken en ooit nog eens als chantage materiaal gebruiken.
Hmm, goed idee. *pakt haar camera*

Al denk ik niet dat hij zich laat chanteren, want geen gene wat dat soort dingen betreft. Als hij nu ook nog zou kwijlen misschien

Zo heb ik Starman ooit een keer om 3.30 's nachts achter de pc moeten weghalen omdat hij met zijn hoofd op toetsenbord lag te snurken.
Ahhh whahahaha. Dat is net iets harder dan zacht kleed
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ben er ook nog

Ik heb een nieuw favoriet programma, op Animal Planet: Predators Prey. De strijd tussen twee dieren waarin de prooi altijd wint van de aanvaller. Het commentaar is echt geweldig! Net een schildpad tegen een of andere enge kraai, met als commentaar: de schildpad trekt zich nu terug in zijn mobiele schuilkelder
Peas on earth!
* vreest dat Erwt een zonnesteek heeft opgelopen *
Loretta is De Mol. Punt.
Ik plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven