2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Oh, gorgi, wat een ongelooflijk fijn nieuws!!! En nu echt lekker gaan genieten hoor, van de zwangerschap!

Ik hou het even kort, want mini heeft nog steeds meer dan 39gr koorts en huilt al als hij maar denkt dat ik hem weg ga leggen, dus helaas, mijn momentje achter de computer is alweer voorbij.... ik ben echt een softie hoor, want heb al ene paar keer met tranen in mijn ogen met mini op mijn arm gelopen, hij is zo zielig...
michigan tnx voor de roman. heb hem vanmiddag lekker in de zon gelezen.

hier gaat het goed. mini spuugt wel weer meer dan eerst maar koppel het zelf een beetje aan de warmte. Maak de flesjes nu ook wat kouder dan voorheen. Bij de laatste fles heeft het geholpen. De wortels van net waren weer een groot succes.

OGG misschien toch even langs de ha?

rossia, je lichaam roept je nu al terug. vrijdag weer een echo. joepie!

missc, jij mag morgen weer naar de vlos. jeetje en nog maar 1,5 week werken. heb je al een to-do list voor je verlof?

Onze tuin staat er weer strak bij. plantjes erin, potten gevuld, gras gemaaid, wat bijgeknipt. ziet er mooi uit.

Mamadeb waar ben je meid? gaat het goed met je en met je mannen?
Hee meiden, goedenavond!

Even kijken of ik heb onthouden wat jullie allemaal geschreven hebben hier..

Floor, heerlijk toch he; even toegeven aan dat emo-shoppen! Je hebt gelijk hoor, je moet jezelf af en toe even kietelen, een ander doet t niet (wijsheid van mijn mama )

Gorgi, wauw wat een ontzettend goed nieuws zeg! Mensen, wat zullen jullie blij en opgelucht zijn, heerlijk zeg! Een topweekend dus gehad?

OGG, voor jou iets minder een topweekend.. wat sneu zeg zo'n lamlendig ukje waardoor je zelf ook geen kant op kan. Zou het een sprongetje kunnen zijn waar ie erg op reageert?? Weet t niet hoor..

Teddy, hard gewerkt in de tuin dus vandaag...oeff.. zwaar zeker met die temperaturen!? Wel heerlijk he, als je tuin er dan weer mooi bij ligt.

Vera, ben ook erg benieuwd naar jullie tuin. Jullie hebben er dit weekend ook lekker van kunnen genieten? En wat een waardeloze nacht zeg, oeff... dat wordt bijtanken vannacht.

Rossia, al wat bijgekomen van gisteravond? Mijn vriend was ook nog t dorp ingegaan. Ik kon niet meer op of om van de pijn in mijn rug, dus lag heerlijk op de bank.

Michigan, fijn dat t cb je net dat duwtje in de rug kon geven wat betreft kolven en kv. Achja, hormonen doen rare dingen he met een mens? En tegelijkertijd ook weer zo verklaarbaar.. help je me straks met relativeren als ik in de knoop zit wat betreft voeden?

Jobje, wat heerlijk zeg zo'n slaapkopje. Daar tekent iedere jonge moeder voor toch, ben je overdag ook wat fitter. En fijn ook dat ze overdag niet zoveel meer huilt, kom je wat meer aan het genieten toe.

He bah Ellein, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Da's is echt lang zeg.. 17 maanden geen menstruatie.. heerlijk!!

Mimpje, slaapt t mannetje nog steeds zo lekker door? En t buikslapen dus toch nog niet helemaal afgezworen he hihi. Hier in huis is het ook enorm warm.. loop te zweten en te puffen.. en slaap t liefst boven de dekens.

Nog 7 daagjes werken... en wat kijk ik uit naar mijn verlof. Zeker met de temperaturen die ze voorspellen voor later deze week.. Ook de pijn in mijn rug wordt erger, ik voel me met mijn bescheiden buikje (die met de dag groter en ronder wordt) toch wel erg hoogzwanger.. ben nu bijna 33 weken zwanger.

Verder was ons weekend op een paar punten dramatisch.. maar dat zet ik even op de mail.

Ga me nu mentaal voorbereiden op een nieuwe werkweek.
Missc ik ga zo even naar de mail. Wat heerlijk dat je bijna velof hebt, je bent er dus echt aan toe.

Mini slaapt nog steeds uitstekend, en ik ben best wel trots op mijn gezinnetje. Van de week kreeg ik ineens het gevoel dat zowel mini als ik er aan toe zijn dat hij s avonds lekker in zijn bedje slaapt. 2 avonden pakte ik hem tijdens het brullen uit zijn bedje en op de stoel viel hij in mijn armen in slaap. Gister en vandaag heb ik hem laten huilen, gister was hij na 45 minuten brullen stil. en vandaag na een kwartier jammeren.

Ik vind dat we het goed doen als papa en mama en ben blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd door nog even te wachten met het laten huilen in bed.

Zo dat was even mijn slaap update! Slaap lekker allemaal!!
Ik stap op mijn fiets, mag weer aan t werk vandaag.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!!

OGG, hoe gaat het met mini vandaag. Klinkt toch allemaal een beetje zorgwekkend. Ga je niet langs een arts?

Teddy, dat is positief dat de tuin er weer mooi bij ligt. Je kunt er lekker veel in gaan zitten deze week, want het is prachtig weer he. Balen dat mini nu weer wat meer spuugt. Kan inderdaad door het warme weer komen. Ik geloof dat ik daar ook een beetje last van heb.

Missc, nog maar 7 daagjes werken!! Wat gaat het snel. Ik ga zo even je mail lezen. Klinkt niet al te best. Trek jij het nog een beetje met het warme weer en de bolle buik? Jij hebt dan 6 weken voor en 10 weken na de bevalling verlof?

Mimpje, wat heerlijk dat mini zo lekker slaapt nog. Goed dat je gewoon je eigen gevoel hebt gevolgd. Een super mama! Succes vandaag met werken.

Hier gaat het redelijk. Vanmorgen zeer misselijk geweest, maar nu ik op een cracker knabbel gaat het beter. Avondeten blijft een drama en kreeg vanmorgen niet eens mijn vitamine pil naar binnen. Te groot. Iemand een tip voor kleine tabletjes zwanger vitaminen? Dan ga ik die halen, want deze grote zijn niet weg te hakken. Sta iedere ochtend kokhalsend ze weg te werken.
volgens mij zijn die van davitamon kleiner rossia. had ellein die ook niet?
Yep, ik had ook de dagravit voor mama's van davitamon. Die van VSM heb ik al eens tegen het keukenkastje gespuugd . Dagravit zijn redelijk glad waardoor ze makkelijk wegglijden.

Mimpje, lekker doen waar jullie je goed bij voelen, en tuurlijk zijn jullie superouders! Werkze vandaag.

Gorgi, wat een ontzettend goed nieuws zeg. En nu kan het genieten gaan beginnen. Ik ben zo blij voor jullie!

Missc, balen van je rug. Maar wat een super vooruitzicht nog maar een paar dagen werken . Hopen dat je de laatste weekjes redelijk mobiel en fit kunt doorbrengen en dat je geen last van de warmte krijgt.

Michigan, fijn dat het cb je ook nog even een zetje in de rug heeft gegeven. Je doet het echt super hoor!

Vera, ik ben ook benieuwd naar jullie tuin. Het klink in ieder geval allemaal heul mooi .

Teddy, ice-milk voor mini ? Ik maak de flessen nu ook niet zo warm. Zo zielig.....

OGG, wat naar voor de kleine man, nog steeds niet fit dus. Kan me voorstellen dat je soms even heel verdrietig en wanhopig wordt. Dikke voor jou.
jaja ice milk. nog steeds niet te zuipen maar goed.

vraagje ellein: hoe heb je het bijvoeden aangepakt? mini krijgt nu af en toe een beetje groente of fruit als ze wakker is rond 5 uur. Als ze slaapt laat ik haar liggen. Maar op een gegeven moment moet het toch wel onderdeel van haar dagelijkse voeding gaan worden. Heb jij uk gewoon wakker gemaakt daarvoor? en doe je dat dan ipv een fles of krijgt ie daarna nog een fles? Mini slaapt nog steeds erg veel tussen de voedingen.

edit: Volgens mij heb je het ook al eens opgeschreven...zal eens teruglezen vanavond
heb je schema gevonden hoor....
hey meiden, ben weer goedgekeurd bij de vk.. Mag 20 juli weer heen en krijg dan een liggingsecho om zeker te zijn dat t netjes met t koppie omlaag ligt, dat kon ze nu niet met zekerheid zeggen. Kindje was sowieso wat dwars want t hartje was niet goed te horen (wel via navelstreng). Maar goed, ik maak me geen zorgen want t beweegt (vandaag) vrijwel continue!

Nu nog thuis even werken en dan snel eten en naar zwangerschapsgym.

Rossia, ik neem 2 weken vakantie op voordat mijn verlof officieel ingaat, dat maakt dat ik 6 weken voor UD al stop. Ik heb na de bevalling in principe 12 wkn verlof + 2 wkn atv/vakantiedgn (hoezo veel vrije dagen..)

Houden jullie t allemaal nog uit met deze tropische temperaturen?
Teddy, uk sliep nooit veel tussendoor dus ik had tijd genoeg van hapjes en drankjes en ditjes en datjes . Dat zal het zijn . Ik ben al vrij snel begonnen om uk in ons ritme mee te laten eten. Dwz 's avonds met ons aan tafel warm eten en niet eerder. Ik vind het belangrijk dat we dat samen doen en niet omstebeurten. Ik deed het als volgt (en nu nog wel grotendeels zo):

7.30/8.00 papfles en eruit blijven

9.30/10.00 fruit, daarna slapen zo'n 1,5 uur

12.00/13.00 brood met een halve fles (eerst nog een hele fles en die was rond 12.00

eerst sliep uk nog weer van 13.30/14.00 tot 15.00, nu slaapt hij pas weer vanaf 15.00

om 16.00 een halve fles en halve liga/rijstewafel, toen nog een fles

18.15/18.30 warm eten (ben pas laat uit mijn werk vandaar het late warm eten en vandaar dat ik de fles van 16.00 er nog niet af heb wat wel zou mogen)

19.30 papfles

20.00 slapen

Missc, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Klinkt goed jouw verlofplanning. Het aftellen is echt begonnen . Hier is het zo'n 23 graden en afwisselend zon en wolkjes dus goed vol te houden du pain, du vin
Nou, te vroeg gejuicht... mini-jobje heeft vandaag en gisteren weer heel veel gehuild overdag. Vandaag ben ik echt nergens aan toe gekomen, behalve een uurtje in het park geweest, toen was ze even stil en nu gelukkig ook even. Maar ik mag niet klagen hoor, ik weet dat het tijdelijk is en ik ben gewoon heel blij met onze kleine meid.

Gorgi, supergefeliciteerd met het goede nieuws! Hoop voor je dat het genieten nu echt kan beginnen!!

Michigan, wat maak jij er toch elke keer weer een werk van om iedereen zo persoonlijk 'te woord te staan'. Respect hoor! Ik vind het soms wel moeilijk om de tijd en energie op te brengen om heel uitgebreid te reageren, maar jij ziet echt niks over het hoofd!

Missc, fijn dat je weer bent goedgekeurd en 33 weken alweer. Lijkt nog zo kort geleden dat ik 33 weken was. Voor je het weet heb je je kleine in je handen!

Wel balen van je rug. Heb je ook fysiotherapie of zo?

OGG, wat naar dat de kleine zo ziek is. 39 graden koorts is niet niks. Ben je al naar de dokter geweest. Kan me voorstellen dat je soms met tranen in je ogen loopt. Lijkt me heel moeilijk om je kindje zo te zien lijden...

Rossia, al echte kwaaltjes dus. Nu ook al 's ochtends misselijk. Niet fijn. Hoop voor je dat het niet erger wordt. Hoeveel weken ben je nu?

Nou, mini huilt alweer, maar gelukkig komt Jobman net thuis dus kan die het even overnemen. Kan ik even de was opvouwen en zo gaan koken.

Volgende week woensdag gaan we met alle yoga-dames picknicken in het park. Met alle babies natuurlijk. Heb er echt zin in! Veel wonen er hier in de buurt, dus hoop dat ik daarna nog wat contacten kan aanhouden. Zou wel leuk zijn.
tnx ellein. ik vind het lastig om in te schatten wat wel en niet kan. gewoon uitproberen dus.

missc, weer door de apk! en wat heb je lekker lang verlof zeg. heerlijk

jobje fijn dat je ondanks het huilen zo geniet van je kleine meid. en wat leuk die picknick. Had het ook leuk gevonden om wat contacten over te houden aan de gym. maar verder als hyves of af en toe elkaar tegen komen in de supermarkt of de stad komt het niet. Wel jammer omdat je toch gelijk op gaat en zo leuk ervaringen kan delen.
Nou, ik heb net via internet een draagdoek besteld, zodat ik haar bij me kan houden als ik binnen dingen aan het doen ben. Ik had een tijdje geleden deze tip gekregen van een vriendin. Hier mag ik denk ik niet het merk zetten. Als iemand het wil weten zet ik het wel op de mail. Het is een MM. We hebben ook een BB, maar die is voor binnen niet zo handig.

Hoop dat ie snel wordt bezorgd, want ik wil heel graag snel wat meer vrijheid. Heb vandaag niet eens mijn wasjes kunnen opvouwen, laat staan iets voor mezelf doen, kon pas toen Jobman thuis was.
iedereen gesmolten?
Nee hoor! Ik ben er en heb het heerlijk cool!!!

Ellein en Teddy, bedankt voor de tip. Ga als ik op tijd thuis ben even langs de drogist om wat kleinere tabletten te halen. Ben nu tijdelijk maar weer evern overgestapt op alleen foliumzuur. Iedere ochtend zo'n ritueel boven de wasbak is niets.

Enne, icemilk!! Te gek zeg, wellicht een gat in de markt dames. Zal ik vast aandeeltjes inslaan?

Missc, wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Dat is echt megalang vrij! Dat moet een goed gevoel geven als je straks voor die lange tijd de deur achter je dicht trekt. Ideaal gewoon.

Ellein, al hoofdpijn van du pain, du vin? Zo te horen genieten jullie volop. Spreekt uk ook al een woordje over de grens, zegt hij nu lait glace??

Jobje, balen van de huildagen weer. Misschien heeft mini ook last van de warmte. Wel leuk dat je zo'n draagdoek hebt gekocht. Ben je toch iets meer vrij zeg maar. En die picknick wat leuk!! Ik hoop dat het dan nog mooi weer is voor je.

Hier gaat het goed. Heb een goede dag vandaag en hongerrrrrrrrrrrrrrr
Gorgi, wat een geweldig nieuws!!! Ben echt blij voor jullie! Wat een opluchting moet dit zijn, heerlijk!!!

Verder heb ik jullie even verwaarloosd, heb het druk met alles en neem echt afstand van alles met zwanger worden. Het viva-forum lees ik amper, terwijl ik toch echt een ernstige verslaafde was .

Ik ben het nog niet kwijt, heb nog veel bloedverlies en pijn, ik baal echt enorm en hoop dat ik niet gecuretteerd hoef te worden, hoewel ik de pijn nu wel zat ben. Slik elke dag diclofenac en volgens mij is dat ook niet echt goed. Blegh, flink balen ook met dit weer, bloed behoorlijk en ben soms ook wat duizelig. Moet nu wel uit gaan kijken met het bloedverlies, want het wordt soms wel erg veel. Ik weet soms even niet meer wat ik moet voelen, ik ben boos, verdrietig, bang en teleurgesteld in mijn eigen lijf. Het is mijn grootste droom om ooit moeder te worden en soms ben ik zo bang dat dit nooit lukt. Donderdag heb ik weer een echo in het ziekenhuis en als het er dan niet uit is moet ik gecuretteerd worden. Ook heb ik dan een gesprek over het vervolg onderzoek, deze kunnen echter pas doorgaan als alle zwangerschapshormonen uit mijn lijf zijn en dat duurt vaak nog wel even na een miskraam. Gelukkig heb ik nu vakantie en hoewel we niet weg gaan ga ik toch lekker aan de wijn en genieten van het heerlijke weer!

Meiden, nogmaals, jullie zijn lief en ik waardeer het heel erg, de steun en het medeleven wat ik van jullie krijg . Iedereen, geniet van het heerlijke weer !
Gorgi, wat een geweldig nieuws!!! Ben echt blij voor jullie! Wat een opluchting moet dit zijn, heerlijk!!!

Verder heb ik jullie even verwaarloosd, heb het druk met alles en neem echt afstand van alles met zwanger worden. Het viva-forum lees ik amper, terwijl ik toch echt een ernstige verslaafde was .

Ik ben het nog niet kwijt, heb nog veel bloedverlies en pijn, ik baal echt enorm en hoop dat ik niet gecuretteerd hoef te worden, hoewel ik de pijn nu wel zat ben. Slik elke dag diclofenac en volgens mij is dat ook niet echt goed. Blegh, flink balen ook met dit weer, bloed behoorlijk en ben soms ook wat duizelig. Moet nu wel uit gaan kijken met het bloedverlies, want het wordt soms wel erg veel. Ik weet soms even niet meer wat ik moet voelen, ik ben boos, verdrietig, bang en teleurgesteld in mijn eigen lijf. Het is mijn grootste droom om ooit moeder te worden en soms ben ik zo bang dat dit nooit lukt. Donderdag heb ik weer een echo in het ziekenhuis en als het er dan niet uit is moet ik gecuretteerd worden. Ook heb ik dan een gesprek over het vervolg onderzoek, deze kunnen echter pas doorgaan als alle zwangerschapshormonen uit mijn lijf zijn en dat duurt vaak nog wel even na een miskraam. Gelukkig heb ik nu vakantie en hoewel we niet weg gaan ga ik toch lekker aan de wijn en genieten van het heerlijke weer!

Meiden, nogmaals, jullie zijn lief en ik waardeer het heel erg, de steun en het medeleven wat ik van jullie krijg . Iedereen, geniet van het heerlijke weer !
Weer 2 dagen niet hier geweest… ik schaam me diep.

Ik ga weer even teruglezen:

Gorgi, wat een goed nieuws meid! Je weet de spanning wel op te bouwen in je berichtje. Maar gelukkig met een goede afloop. Nu kunnen jullie er 100 procent van gaan genieten!

Hoe reageerde de familie?

Michigan, ook hier slaapt de kleine in haar rompertje in de slaapzak. Ze draait alle kanten op, maar als ze eenmaal slaapt wordt ze niet wakker. De afgelopen twee nachten ging het dan ook weer helemaal goed.

Morgen moet ik naar het zkh voor de uitslag... midden op de dag. En grote kans dat het uitloopt want de dokter heeft dienst op een andere afdeling. Ik heb geen bloed meer gezien en twijfel dan ook ernstig of het nodig is om langs te gaan. Volgens mij kunnen ze de uitslag ook wel telefonsich doorgeven. Ik kijk wel even.

Wij wachten idd met hapjes tot ze 6 maanden is. Nog 2 en een halve week dus. En we willen beginnen met groente.

OGG, hoe is het nu met je mannetje?

Missc, heb net je verhaal gelezen op de mail. Wat een pech kan een mens hebben zeg. Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat. En dan bijna verlof! Wat gaat de tijd snel zeg. Niet voor jou waarschijnlijk... Nog even en we hebben er een forumbaby bij. Ben zo benieuwd of het een meid of jochie is!

Mooi dat je weer goedgekeurd bent. Onze uk was ook een dwarsligster, maar dat is allemaal goed gekomen. Mag je weer lekker een keer extra spieken.

Mimpje, jullie doen het zeker goed als papa en mama. Altijd je eigen gevoel volgen, dat is het beste!

Jobje, wat een geweldig leuk geboortekaartje op de mail. Complimenten!

Leuk een baby-meeting! Van ons groepje horen we niks meer, maar dat had ik ook niet verwacht. Waren toch hele andere types en we waren natuurlijk maar met 5 stellen.

Rossia, volop zwangerschapsperikelen dus. Heerlijk he?

Ik kan je niet helpen met de vitaminen. Ik slikte (en slik nog steeds) die van de KV. Ze zijn wel groot. Ik slik ze na het tandenpoetsen.

Ellein, ingewikkeld hoor zo’n voedingsschema. Vind alleen melk wel veel simpeler. Kan ik het daar niet bij houden, haha? Nee serieus, ik heb nog geen idee hoe je zoiets moet opbouwen. Volgende week ga ik naar het cb, zal het daar wel vragen. En anders helpen jullie me een beetje toch? Wij willen ook gelijk de avondmaaltijd aan tafel doen. Lekker gezellig met zijn allen!

En ice-milk dames, dat gaat bij mij een beetje moeilijk.... Maar ik merk wel dat ze last heeft van de warmte want ze valt aan de borst continue in slaap. Gisteren heeft ze vanaf de vroege avondvoeding geslapen. Zelfs tijdens de laatste voeding gingen haar ogen niet open.

Hier gaat verder alles goed. Uk is nog steeds verkouden, maar superlief. Ik heb wat fotos van de tuin gemaakt, die zal ik morgen wel op de mail proberen te zetten.

O ja, alleen het kolven ging vandaag erg slecht. Ik hoop dat ik ongesteld word, anders vraag ik me af hoe dit ineens kan. Bij lange na niet genoeg voor 2 voedingen. Gelukkig morgen mamadag, dan kan ik in de ochtend nog wat bijkolven. Nog 2.5 week.... dan heb ik mijn doel van 6 maanden bereikt.

Ik ga even relaxen op de bank! Tot morgen!
Ann, cross! Jeetje meid, wat heb jij veel te verduren. Het is al zo vreselijk wat je meegemaakt hebt en nu lijkt er geen eind aan te komen. Ik hoop zo voor je dat het nog uit zichzelf loslaat en dat je geen curretage nodig hebt. Ik kan me ook helemaal in je wanhoop inleven. Als je iets heel graag wilt en het lukt niet, dan kan je daar echt wanhopig van worden. En lijkt de toekomst uitzichtloos. Maar je moet hoop blijven houden. Daarom hoop ik ook dat je spoedig met de onderzoeken kan beginnen waardoor misschien duidelijk wordt waar dit door veroorzaakt wordt en hopelijk wat ze eraan kunnen doen. Tot die tijd heel veel sterkte en we leven met je mee. Je bent echt een hele sterke en moedige meid!
Ann meid, wat een ellende. Zou het bloedverlies wel in de gaten houden, zeker als je erg duizelig en moe bent. Misschien wel bloedarmoede.

Vera goed zeg 6 maanden volgehouden. Zou best kunnen dat de dip komt doordat je ongesteld wordt.

Ben net heerlijk uit eten geweest met mijn vriendinnen. Super gezellig en lekker buiten gezeten. Nu flesje maken voor mini. We hebben de laatste voeding vervroegd. Gisteren ging dat heel goed. Ze sliep tot 7 uur. Kijken hoe het vanacht gaat.

Tot morgen
Even niet zo'n leuk nieuws van mij:

Mini-jobje krijgt morgen een pace-maker...

Er zijn de afgelopen tijd nog wat onderzoeken geweest en daar kregen we vandaag de uitslag van. Ik heb het hier en aan veel vrienden niet verteld, omdat ik me niet weer gek wilde laten maken zoals in de zwangerschap.

Vandaag was de uitslag bekend en het was niet goed. Ze krijgt beta-blokkers (medicijnen) en een pace-maker. En dus morgen al! Ik heb Jobman van zijn werk gebeld en toen zijn we meteen naar het ziekenhuis gegaan en hebben een gesprek gehad met de cardioloog en daarna met de anesthesist en de hartchirurg.

Morgen om 14 uur wordt ze geopereerd. Echt heel eng. Er moeten electroden op haar hartje bevestigd worden. Het kan zijn dat de operatie om 13 uur of pas om 15 uur is, maar aan het eind van de middag of in de avond zal ik jullie wel mailen op het mailadres of het goed gegaan is. En willen jullie alsjeblieft voor ons duimen dat alles goed gaat?

Heel veel liefs, Jobje
Nee Jobje, wat een vreselijk nieuws! Hoe kan dat ineens? Waren er al eerder aanwijzingen dat het zo slecht zou zijn? Ik zit hier met kippenvel achter de computer. Wat moet morgen een zware dag voor jullie zijn. Je kleine meid die zo'n enge operatie moet ondergaan... Natuurlijk duim ik voor jullie dat het allemaal goed mag gaan. Heel veel sterkte voor jou, Jobman en de kleine.
Allemachtig jobje wat heftig! God en nu hebben we helemaal niet met je kunnen meeleven in de aanloop hier naartoe. Pff meid dat wordt een zware dag. Blijf positief! Het gaat helemaal goed komen. Ga aan jullie denken morgen en zal heel hard duimen. Jullie meid is een hele sterke dame, die slaat zich hier wel doorheen hoor! Sterkte morgen!

jeetje ben er helemaal shaky van. Brr zo'n kleine meid....

Komt goed. Echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven