Vraagje...

29-06-2009 08:50 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje: als jullie vriend een paar weken op vakantie zou gaan, om te relaxen etc en je vind bij terugkomst condooms in zijn koffer... wat zouden jullie dan denken?

Liefs, Annet
dat hij in staat is om vreemd te gaan. Hij heeft die condooms in zn hand gehad en gedacht; ik kan ze mischien nodig hebben en toen heeft ie ze in de koffer gedaan...dan is of hij daadwerkelijk is vreemdgegaan niet eens meer relevant vind ik...niet te vertrouwen
Pak je koffer maar weer in!
Ik zou denken dat hij het begrip relaxen wel erg ruim neemt!
zou het niet kunnen zijn om zich af te trekken in bed bijvoorbeeld? Als hij bijvoorbeeld s ochtends wakker wordt en zich meteen wil aftrekken? Dat er dan geen zooitje ontstaat omdat hij een condoom gebruikt??
Het is niet belangrijk wat wij denken maar wat jij zelf denkt.

Heb je je vriend gevraagd waarom hij condooms in zijn koffer heeft?
hahahah daar heb je een handdoekje voor hoor!!!
Nee heb het niet gevraagd.. Heb wel gezegd wat heb je veel sigaretten meegenomen van vakantie.

"Heb je in mn koffer gekeken?" zei hij. En hij keek niet heel relaxt...
quote:Annet84 schreef op 29 juni 2009 @ 08:58:

zou het niet kunnen zijn om zich af te trekken in bed bijvoorbeeld? Als hij bijvoorbeeld s ochtends wakker wordt en zich meteen wil aftrekken? Dat er dan geen zooitje ontstaat omdat hij een condoom gebruikt??

Nou dat lijkt me wel erg raar hoor,daar heb je zoals chocoladereep al zegt handdoekjes voor.

Het lijkt me niet dat hij speciaal daar voor condooms heeft gekocht.
Oef... succes dan met vragen...
Eens met superstar..wat denk je echt? En heb je het al aan hem gevraagd? Als hij zich aangevallen voelt zegt ook veel.
quote:Annet84 schreef op 29 juni 2009 @ 09:00:

Nee heb het niet gevraagd.. Heb wel gezegd wat heb je veel sigaretten meegenomen van vakantie.

"Heb je in mn koffer gekeken?" zei hij. En hij keek niet heel relaxt...

En waarom heb je niet naar die condooms gevraagd?

Wij kunnen hier vanalles bedenken natuurlijk maar er is maar 1 iemand die het echte antwoord weet en dat is je vriend..
Tsja, maar als ik het vraag... hij is een kei in zich ergens uitlullen en een stalen gezicht opzetten.
Zullen mannen daar eerlijk over zijn??

Heb het niet meteen gevraagd omdat ik eerst wilde zien of hij ze in de la zou stoppen in mijn bijzijn..

Maar hij heeft zn koffer nog niet helemaal uitgepakt. Vanavond zie ik hem weer en blijf gewoon in zn buurt als hij zn koffer uitpakt, ben benieuwd wat hij dan doet etc....
quote:Annet84 schreef op 29 juni 2009 @ 09:02:

Tsja, maar als ik het vraag... hij is een kei in zich ergens uitlullen en een stalen gezicht opzetten.

En het is aan jou om er in te trappen of niet..

Als het een erg ongeloofwaardig verhaal is dan zeg je hem gewoon dat je er geen flikker van geloofd.

Als je niets vraagt zal je zeker geen antwoord krijgen..
Wat ik zelf denk... Dat hij de kans mogelijk acht dat het mis kan gaan en voor de zekerheid condooms van huis mee heeft genomen. Of er daadwerkelijk iets gebeurd is weet ik niet, denk van niet. Maar dat hij ze al met voorbaat meeneemt, zegt wel iets....
klopt superstar.. Zal het hem vragen.

Denk dat we eens goed moeten praten.......
Lijkt me overduidelijk. Hij heeft ze meegenomen "in case of" en is dus in staat om vreemd te gaan.

Ik zou zijn lul verhaal wel eens willen horen dan. En je zou stapelgek zijn als je hem dan ook nog gelooft. Sorry meid, maar dit lijkt me duidelijk. Wegwezen bij die vent.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik zou dit wel aankaarten, anders blijf je er maar mee zitten. En al doe je net alsof je niets weet hij voelt echt wel dat je hem nu nauwlettend in de gaten houdt. Jouw wantrouwende reactie leest hij misschien weer anders en ga je voor elkaar invullen.

Misschien heeft hij die condooms als een automatisme ingepakt enne het lijkt er niet op dat er iets is gebeurd (anders had hij het wel uitgemaakt, en was het doosje nog dicht?).

En misschien had hij wel een kans om met een meisje te slapen en heeft hij besloten dat niet te doen omdat hij zich realiseerde dat hij om jou geeft.

Tiz even spannend maar er wel over beginnen! Wantrouwen en angst zijn bomleggers onder een relatie.
Sorry hier ben ik altijd heel hard in.

Als je echt uit 84 komt, dumpen en er komt vanzelf een jongen die je niet met dit soort zaken bezig laat houden...hij neemt condooms mee je zegt dat ie kan liegen met een stalen gezicht...dit is niks.. je kan veel beter krijgen.
Nou Annet, volgens mij kun je wel raden wat hij heeft gedaan in zijn 'relaxvakantie'! En daar zou ik hem ook gewoon mee confronteren!!!! Is tie helemaal besodemieterd!
Fijne relatie hebben jullie.
En als dit pakje dicht is...wie weet had hij wel twee pakjes mee en was de ander gewoon op..
Was geen doosje, maar losse condooms (1 stuks en 2 aan elkaar) in de zijkant van zn koffer. Hij is voor mij altijd single geweest, en hij neemt altijd en overal condooms mee... dus misschien automatisme..

Het is een goede vent, en denk niet dat hij vreemd gegaan is.

Hij deed heel normaal tegen me verder en was blij me weer te zien.

Lastig..

Hopelijk is hij er open en eerlijk over...

Er is vast niets aan de hand. Maak me vast veel te druk.
quote:chocoladereep schreef op 29 juni 2009 @ 09:14:

En als dit pakje dicht is...wie weet had hij wel twee pakjes mee en was de ander gewoon op.. Of 3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven