Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
maandag 29 juni 2009 om 10:27
Ik heb er ook totaal niks mee, met dat warme plakkerige weer.
Kijk elke dag de weerberichten en hoop dat het gaat regenen en afkoelt.
Net onder de douche uit, en zweet en plak nu al weer , laat staan met huishoudelijke taken, zoals stofzuigen etc.
Zodra ik een huis krijg met tuin, gooi ik er gelijk een zwembad in,
Kijk elke dag de weerberichten en hoop dat het gaat regenen en afkoelt.
Net onder de douche uit, en zweet en plak nu al weer , laat staan met huishoudelijke taken, zoals stofzuigen etc.
Zodra ik een huis krijg met tuin, gooi ik er gelijk een zwembad in,
maandag 29 juni 2009 om 10:33
maandag 29 juni 2009 om 10:33
Ik wist dat jij dit topic geopend moest hebben . Ik heb er ook niets mee. Woon in het westen maar vies warm en benauwd hier. Nee ik wil ook koelte, koel briesje. Regen hoeft nou weer niet maar die warme deken mag weg blijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 29 juni 2009 om 10:35
maandag 29 juni 2009 om 11:15
Ik vind het ook drie keer niets. Mij hoor je echt niet klagen bij koud weer. Regen kan ik ook prima verdragen, maar teveel zon... blehhhhh.
Ik ben enorm lichtgevoelig en krijg er heel snel hoofdpijn van, voel me loom, dof en lamlendig, lijkt verdorie wel of ik ziek ben!
Nee, ik ben een wintermens, heeééééérlijk, vooral zo'n winterzonnetje, kan ik veel beter tegen.
Ik word ook altijd heel vrolijk als ik met reden Gerard Cox kan quoten:"Tis weer voorbij die 'mooie' zomer...."
Ik ben enorm lichtgevoelig en krijg er heel snel hoofdpijn van, voel me loom, dof en lamlendig, lijkt verdorie wel of ik ziek ben!
Nee, ik ben een wintermens, heeééééérlijk, vooral zo'n winterzonnetje, kan ik veel beter tegen.
Ik word ook altijd heel vrolijk als ik met reden Gerard Cox kan quoten:"Tis weer voorbij die 'mooie' zomer...."
maandag 29 juni 2009 om 11:27
wintersoulmates geweldig!
Nog 3 maanden....
Nog 3 maanden....
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
maandag 29 juni 2009 om 11:33
Hier ook al zo bloedjeheet!
Heb een tuin op het zuiden, weinig schaduw en al helemaal geen wind, pfffffffff
Net braaf Snaak der zwembad opgezet, is het lek! Hup in de auto, nieuw stoer piratenbad gekocht, met ballen en al. Teringwerk om het op te blazen (zelfs met zo'n electrisch pompje) blijkt het gewoon een ballenbadje te zijn, met een enorm gat in de bodem!! Hele ochtend in het zweet gewerkt en nog geen zwembad dus, zucht..
En dan zou ik ook nog zo druk aan de poets. Zo maar met de auto Snaak halen (nog meer zweten), badje omruilen voor een echt zwembad en dan vind Maroon het wel weer goed, het poetsen kan vanavond wel.
Je snapt dat ik dus ook niet kapot ben van dit weer, haha. Tis wel lekker, maar lang leve mn redelijk koele woonkamert
Heb een tuin op het zuiden, weinig schaduw en al helemaal geen wind, pfffffffff
Net braaf Snaak der zwembad opgezet, is het lek! Hup in de auto, nieuw stoer piratenbad gekocht, met ballen en al. Teringwerk om het op te blazen (zelfs met zo'n electrisch pompje) blijkt het gewoon een ballenbadje te zijn, met een enorm gat in de bodem!! Hele ochtend in het zweet gewerkt en nog geen zwembad dus, zucht..
En dan zou ik ook nog zo druk aan de poets. Zo maar met de auto Snaak halen (nog meer zweten), badje omruilen voor een echt zwembad en dan vind Maroon het wel weer goed, het poetsen kan vanavond wel.
Je snapt dat ik dus ook niet kapot ben van dit weer, haha. Tis wel lekker, maar lang leve mn redelijk koele woonkamert
maandag 29 juni 2009 om 11:36
Vanochtend was het hier mistig en frisjes. Inmiddels is de zon doorgebroken en stijgt de temperatuur snel. Ik hou er ook niet van. Kan door een chroische ontsteking in mijn oksel mijn okselharen niet scheren, dus moet ook nog iets met mouwen aan. Weliswaar zo kort mogelijke mouwtjes, maar toch.............. Ik wil een hempje aan. Maar liever nog gewoon wat minder warm weer.
Overigens ben ik wel gek op licht, ik vind het heerlijk als de zon schijnt.
Overigens ben ik wel gek op licht, ik vind het heerlijk als de zon schijnt.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar