Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kom naar het westen ,hier is het nog geen 20 gr. nu. en de zon is er ook niet.

Warmte opzich vind ik wel lekker maar die benauwdheid.....
Ik heb er ook totaal niks mee, met dat warme plakkerige weer.

Kijk elke dag de weerberichten en hoop dat het gaat regenen en afkoelt.

Net onder de douche uit, en zweet en plak nu al weer , laat staan met huishoudelijke taken, zoals stofzuigen etc.

Zodra ik een huis krijg met tuin, gooi ik er gelijk een zwembad in,
Pfff...ik zweet me ook een ongeluk met dit weer hoor, benauwd en vochtig is het. Bah!
Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk Hoe plakkeriger, hoe beter. Nu heb ik gelukkig vakantie, dat scheelt. Op m'n werk vind ik het minder fijn.
Warm weer vind ik niet erg, wel dat broeierige plakweer van nu. Maar dan kan het zelfs met 20 graden al vies warm aanvoelen. Ik moet ook hoognodig stofzuigen maar als ik de stofzuiger nog maar zie, val ik al flauw
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik wist dat jij dit topic geopend moest hebben . Ik heb er ook niets mee. Woon in het westen maar vies warm en benauwd hier. Nee ik wil ook koelte, koel briesje. Regen hoeft nou weer niet maar die warme deken mag weg blijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik zit de hele dag binnen, bij de ventilator. Vroeger vond ik het heerlijk, het kon me niet warm genoeg zijn. Nu is 20 graden heet zat voor mij (ik ben 34 weken zwanger, misschien heeft dat er ook iets mee te maken...) Wanneer wordt het weer wat koeler???
Vind het ook niets hoor.

Veel te warm.

18 of 20 graden en warmer niet.
Wat gek dat het in zo'n klein landje zo kan verschillen qua weer! Het is hier (Randstad) wel warm geweest, maar niet echt benauwd of zo. En momenteel is het best fris, ik heb gewoon koude voeten!
Ja wanneer gaat het koeler worden?

Zal de weerberichten weer eens eventjes checken
Ben blij dat het lekker weer is met aangename temperaturen. Beter te heet dan te koud. En als het te heet is kan altijd de airco nog aan. Overigens is het hier mistig en dus helemaal niet zo warm vandaag.
Voor mij hoeft dit ook niet. Bleh wat een hitte. En t zou deze week alleen maar erger worden...
Niet te geloven!

Het is toch heerlijk zo?

Ik waan me al een week in Zuid Frankrijk, dit weer kan mij niet lang genoeg duren.

= = =
Zaterdag gaat het pas wat minder worden, geloof ik.

Owh ja op de wadden is het lekker.............................................
Zaterdag pas. Getver!

Myleen

Je zult maar zwanger zijn met dit weer.........Sterkte Gazelle!
Ik vind het ook vreselijk Shi...

En onze airco doet het (nog) niet in het nieuwe huis...
Vrijdag heb ik gelukkig vrij want dan wordt het 30 graden.
Bedankt Shining! Die hitte is nog tot daaraantoe maar de benauwdheid trek ik nu echt heel slecht.... Naja, rustig aan dan maar.
Ik vind het ook drie keer niets. Mij hoor je echt niet klagen bij koud weer. Regen kan ik ook prima verdragen, maar teveel zon... blehhhhh.

Ik ben enorm lichtgevoelig en krijg er heel snel hoofdpijn van, voel me loom, dof en lamlendig, lijkt verdorie wel of ik ziek ben!

Nee, ik ben een wintermens, heeééééérlijk, vooral zo'n winterzonnetje, kan ik veel beter tegen.

Ik word ook altijd heel vrolijk als ik met reden Gerard Cox kan quoten:"Tis weer voorbij die 'mooie' zomer...."
wintersoulmates geweldig!

Nog 3 maanden....
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
En vrijdag 32 graden

Ik hou er ook niet van ,doe mij maar lekker 20-25 graden..

Eigenlijk erg, eerst zitten we te mieren om mooi weer, is het mooi weer mag het wel weer wat koeler...
32 graden.......

Ik tel de zomermaanden ook altijd af hoor. Nu nog twee te gaan end an is het weer iets aangenamer.
Hier ook al zo bloedjeheet!

Heb een tuin op het zuiden, weinig schaduw en al helemaal geen wind, pfffffffff

Net braaf Snaak der zwembad opgezet, is het lek! Hup in de auto, nieuw stoer piratenbad gekocht, met ballen en al. Teringwerk om het op te blazen (zelfs met zo'n electrisch pompje) blijkt het gewoon een ballenbadje te zijn, met een enorm gat in de bodem!! Hele ochtend in het zweet gewerkt en nog geen zwembad dus, zucht..

En dan zou ik ook nog zo druk aan de poets. Zo maar met de auto Snaak halen (nog meer zweten), badje omruilen voor een echt zwembad en dan vind Maroon het wel weer goed, het poetsen kan vanavond wel.

Je snapt dat ik dus ook niet kapot ben van dit weer, haha. Tis wel lekker, maar lang leve mn redelijk koele woonkamert
Vanochtend was het hier mistig en frisjes. Inmiddels is de zon doorgebroken en stijgt de temperatuur snel. Ik hou er ook niet van. Kan door een chroische ontsteking in mijn oksel mijn okselharen niet scheren, dus moet ook nog iets met mouwen aan. Weliswaar zo kort mogelijke mouwtjes, maar toch.............. Ik wil een hempje aan. Maar liever nog gewoon wat minder warm weer.

Overigens ben ik wel gek op licht, ik vind het heerlijk als de zon schijnt.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven