Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
UIteindelijk maar om twee uur gaan slapen, toen was het tenminste lekker koel Wekker om 7 uur viel nog mee ook. Blijkbaar mijn 5 uur slaap goed diep doorgebracht. Nu is het al weer warm en benauwd. Ik ben toch meer een lente/herstmens.

Gaat ie nog een beetje Pim?
, mooi plaatje!
Lekker ding!
Hallo lieverds! Was goed ij Mims, lees ik? Mooi

Terug van heerlijk zangweekend, intensief, mooi, bijzonder, spannend-eng (voorzingen), gezellig. Leuke mensen, mooie muziek. Gisteravond door De Gitarist weer ergens naar een station gereden, en omdat La Dotta bij dit weer pas tegen 10en in slaap valt (ze ligt voor die tijd wel braaf in bed, maar zingt daar dan gewoon een potje voor zich uit), kon ik haar nog in haar mooie bolle blootje beknuffelen. "Zo, jij bént er weer", zei ze tevreden.

Verder ben ik nog maar beperkt bijgelezen, dus ik strooi wat zoenen en kijk vanavond verder. Nu even weer in huis & tuin aarden (en de zoi te lijf: onze poets is ermee opgehouden wegens rugpijn, heel rot voor haar maar op ander niveau ook WAHHHHHELP want wie gaat er nú opns huis poetsen??? ~kijkt hulpzoekend om zich heen, maar er kijkt helaas niemand terug~
Kijkt snel een andere kant uit...

Sorry Lil, maar huizen poetsen is niet m'n ding

Er staat hier zoveel, dat ik niet eens meer weet of ik gereageeerd heb. Zoen voor allen dus.. ik heb wél gelezen..

dat Pimpel diep in de nacht nog moest werken

dat Toet diep in de nacht nog met traktaties bezig was (is BJ jarig???)

dat Bloes een heerlijk weekend had met haar haren

dat M&M een leuk feest hadden

dat Kjongen een heerlijk feessie had

dat Kjong iets moet met belastinggeld én al over 2 weken bij haar vent is!

dat en nog veel meer, zoals bier en chips

Later is nu
pffffffffffffffffffffffffffffffff watisutwarrum...

ik heb besloten niet te koken. Dus eten de kinderen nu boterhammen en fruit. Daar worden ze vast ook wel op groot

BJ is pas 11 juli jarig, maar mag morgen trakteren op school en woensdag kinderfeestje vieren.

Huizen poetsen. Daar zouden ze eens iets op moeten uitvinden
Hier ook niet gekookt. Of nou ja, pastasalade gemaakt en loempia's in de oven gegooid, vond 't ook wel best.

Watvoor traktatie heb je gemaakt, Toet?

Sta je al zingend op joetoep, Lil?
Wat goed van je, Toet...

Hoer ook morgen een trakterende kleuter namelijk, maar ik heb haar zojuist al verteld dat mamma morgen wel een paar dozen waterijsjes de klas in gooit. Heb niks geen zin om nu 32 cakejes te gaan bakken!

~legt alvast een koelbox, aluminiumfolie en koelelementen klaar zodat ze morgenochtend niet met 6 druipende, plakkerige dozen in het lokaal staat!~
Wat wilde ik nou toch typen?
Het is warm.

De tickets zijn binnen.

Dus heb ik daar maar even op liggen beren.

Waarom is er tijdens de Bonte Avond op de slempwekenden nooit een zangvoorstelling gegeven Lil...?

Ben zo blij dat er géén verjaardag meer hier in huis is. Behalve dan Kman met Sinterklaas, maar he, dan is het ook Sinterklaas.

Gewoon pas volgend jaar weer knutselen en pannenkoeken bakken (nou ja.. ok ok.. dat laatste deejik nie,maar tog).

Bij Kjongen doe ik ook al 3 jaar ijsjes naar binnen gooien. Altijd prijs.

Voor Chip had ik bij IKEA voor wènag van die miniknuffelbeesies (rode muizen met roze stippen) gekocht. Strik erom, kaartje eran, klaar.

Ook een succes, want ik zie er nog meisjes mee lopen daro.

Het brengen van Chip op de creche is om te janken. Wordt steeds erger. Vanmorgen ging ze huilen.

<<<<<<<<<megaschuldgevoel>>>>>>>>>>

Ondanks dat krijg ik wel steeds meer het gevoel dat we nu een gezin zijn. Mm. Dat klinkt gek. Ik bedoel. Nou ja, weet ik niet wat ik bedoel. Alsof er Drukke Oogkleppen zijn afgegaan ofzo, en ik de kinderen weer af en toe in de ogen kijk en dat heel fijn vind, ipv alleen maar met mijn hoofd bij de volgende taak zijn.

En dat wat Dreamer zegt, plus dat het jammer is dat een trakterende kleuter ook al een hoer is. Of juist wel fijn.

Zoiets.
Ohja, en TNT heet niet voor niks TNT.

Want je hebt gerust van die Belangrijke Verzendingen waarbij ze het verkloten, en je ze dus met hun eigen naam mag bestoken.

Op youtube - zingend ~nahikt nog even van lachen~ Ik weet niet of jullie daar nou zo muzikaal vrolijk van gaan worden, maar iemand heeft me wel gefilmd geloof ik. Heb dat alleen zelf niet en weet niet meer wie het was. Ik keek zelf slechts richting Gitarist want die was terzijde geschoven door de zangleraar die ter plekke besloot dat pianobegeleiding door hemzelf beter was (arme Gitarist - had zich blaren op vingers gerepeteerd), dus Gitarist stond te gebaren wanneer ik adem moest halen. Bleek gouden greep, want zo had ik én passender begeleiding, én heb ik levend het einde van het lied gehaald.

Afijn,. Inmiddels weer in eigen leven, met stellige Dotta en Zoon die moe is - het moet maar eens vakantie worden. En ik weiger nu nog werkmail te openen want ik weet zeker dat ik dan tot ver na middernacht nog zit te stressen, dus ik struisvogel tot morgen en dan ga ik vol-le-dig LOS.

Sinds wanneer is pastasalade geen koken meer? Kan iemand me dát vertellen?
Goeiemorgen mooie vrouwen,

Ik had pasta gekookt en een blik tonijn geopend, eea aan voorgesneden groenten erdoorheen gekwakt en heb wat rondgezwaaid met een fles olijfolie. Da's toch geen koken, Lil.. If so, is vis halen bij de visboer ook koken? Want dan kook ik vanavond weer! Goed bezig!

Wat is dat, Kjong, ergens op liggen 'beren'? Klinkt wel kinky..

NEMO klonk ook super trouwens, zou net wat zijn voor mijn oudste herten.

En weer een heerlijk zomerse dag.. (arme Alex.. trek je het nog een beetje?)
Mogguh!

In Nemo hebben de Bloesjes ook geoefend met tongzoenen. Dat je het effe weet.... En sexueel voorlichten hoeft ook niet meer thuis; laat ze een kwartiertje los aldaar en het is helemaal duidelijk. Van pukkels tot zoenen en van groeien tot thrilseekertest Handig!

Bam; dat ís koken. We weten dat je andere normen hebt dan wij, als het gaat over huishouden maar beweren dat een pastasalade maken geen koken is, gaat mij te ver. Jij überhuisvrouw!

De Gitarist is weer gestegen in aanzien (jouw leven gered, wowwwwww); wanneer gaat hij onze Mims ontmoeten? Of zou ik me er niet meer mee bemoeien?

Nu weer terug aan het werk. Moet vandaag veel werk afmaken en ben daarom om half 7 begonnen. Oudste werd alleen te vroeg wakker en besloot een mug te willen doden door deze in de wc-pot op te sluiten (steeds met een klap de deksel dicht gooien, argh!!!!!) MM en Jongste waren dus ook al vroeg wakker vandaag.
quote:Bambi schreef op 30 juni 2009 @ 09:14:

Ik had pasta gekookt ....

Da's toch geen koken, Lil..

Oke, schat...wat snap je niet aan het principe van koken? Je zegt het immers zelf al je hebt gekookt!

Vanmorgen Mops haar verjaardag gevierd in de klas. Was geweldig om te zien. Glunderende Mops met een feesthoed op groter dan zijzelf, hihi... Hele verhalen over haar strandfeestje ("...en Bloesuhm was er ook, en een mamma had een baby in haar buik en die had ook billen en toen mocht ik aan de billen voelen, en ik kreeg een barbiejurk met heel veel schoenen en een barbie erbij en Vriendinnetje was er ook en Lotje en MK en nog heel veel kindjes die ik niet ken en toen had mamma een hele grote tas met allemaal cadeautjes gekregen..." )

Het feestje in een notendop.

Straks weer terug naar Mops haar klas om een pakket ijs naar binnen te gooien... Ik word zo gelukkig als ik dat grietje nu zo zie stralen

Over geweldige grietjes gesproken; een mug opsluiten in de wc?? Whoehahahaha, briljant. Dat kan echt alleen Oudste bedenken (oh, ik kan me helemaal voorstellen hoe ze erbij keek en hoe ze een hele theorie bedacht had, de schat).

Hulde aan de levensreddende Gitarist. Maar ook hulde aan jou, vind het zo stoer dat je dit hebt gedaan; onze Lil galmend op een podium zonder eigen begeleiding. Knap hoor! En ja, dat vind ik al knap zonder te weten hoe het geklonken heeft, daar heb ik namelijk alle vertrouwen in en bovendien; de actie alleen al vind ik knap!

Gezinnetje in fijn, Kjong. Binnenkort compleet en wel. TNT sucks trouwens big time, zeker als ze niet doen wat ze moeten doen.
De mug in de toiletpot. Briljant!

Hier ook een trots en vrolijk ventje, met een feesthoed. Zo cute!

Eerst iedereen verschillende verjaardagsliedjes zingen. Hij mocht vertellen dat ie al een cadeautje had gekregen (skelter!) en wat hij nog zou willen krijgen (een op afstand bestuurbare auto en een hoog bed ). Toen mocht ie vijf kaarsjes uitblazen. Daarna kwamen alle kindjes naar hem toe om hem een hand te geven en te feliciteren en gaf hij ze een bibaboerderij ontbijtkoekje en een klein cadeautje (had lang geleden ooit gedkoop bij Wibra of Zeeman gescoord; vrolijk gekleurde plastic doosjes met kleurpotloden. Op alle doosjes had ik een gummetje geplakt. Alles lag op/in feestelijk versierde bak. Zag er erg jarig uit. Ook zo cute dat ze hem allemaal persoonlijk kwamen feliciteren.

Vanmiddag hebben groepen 1 en 2 waterfeest op school. Zwembroeken en waterspeelgoed mee dus, en andere ouders komen zwembadjes brengen. Leuk hoor.
Pastasalade maken is way wel koken!
Lief he... de jarige kindjes. Hier deden de kinderen een discotrein, dus harde muziek aan (door de jarige uitgekozen, dus in dit geval, hoe kan het ook anders, K3) en in polonaise door de gangen van de school. Mops voorop (ze kriebelde met haar enorme feesthoed dus steeds in de neus van het jongetje achter haar, ) met een fluitje, zodat de hele school weet dat zij jarig is. Glunderdeglunderdeglunder.

Een skelter, stoer cadeau! Vind ik ook echt iets voor BJ, maareh... wel met een roze toeter op het stuur, hoop ik???
Oh wat lief, al die jarige kindjes.....

MM is ook al zo geweldig; vanmorgen de Bloesjes in het gareel gehouden ondanks Ernstige Zeurderitis en tussentijds ook nog koffie brengen naar mijn bureau. Af en toe een kus in mijn nek, een goeie grap links en rechts. Zalig. Nu doet hij boodschappen op mijn fiets met Kitchkitchenfietstas. ~zucht~ Oh glorie, wat een heerlijke vent heb ik!

De Bloesjes denken dat de mug nu wel dood is. Want ze zagen hem niet meer, toen ze de wc-deksel weer omhoog deden. BLONT.......
Hahaha, en vannacht plassen ze allebei in hun bed want ze durven dan niet naar de wc omdat ze bang zijn dat de mug in hun billen steekt...
Gossie, arme BJ!

Toch niet deze he!?

Ha, ik vermoed dat ie die nog best leuk had gevonden ook Bloes. Oranje is namelijk zijn lievelingskleur momenteel.

Maar het is deze geworden (tweedehands in zeer nette staat, gescoord via MP).

Oooh, die van Bloes is gaaf, die wil ik ook!!!!
mimsey wijzigde dit bericht op 30-06-2009 11:33
Reden: wel duidelijk blijven, Mims
% gewijzigd
Zo'n waterfeestje vind ik trouwens ook een leuk idee. Warm zat.

Heb dus hier het zwembad ook alvast maar laten vollopen, dames. Enjoy!

Tssssk, het zijn ook altijd dezelfde die er als eerste op afkomen, he... Lil, Bloes en Alex, konden jullie niet even op de rest wachten???
Hahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven